Viljandi rahvaralli 11.10.2003 - kellel on infot

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke

Toomas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 59
Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
Asukoht: Tallinn

Viljandi rahvaralli 11.10.2003 - kellel on infot

Postitus Postitas Toomas »

Kas keegi omab teavet selle ürituse kohta, kes korraldab, kus sõidetakse jms. Tunnen huvi, kuna ise sealtkandist pärit.
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 673
Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas umm »

korraldab minuteada Reval ASK, mis täpsemalt, ei tea :(
vfts6
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 67
Liitunud: 27 Mär 2003, 22:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vfts6 »

Sinna ju aega küll veel... 8)
asjamees
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 20
Liitunud: 23 Sept 2003, 20:36

viljandi RR

Postitus Postitas asjamees »

Võistlusjuhend
Rahvaralli Mulgi Sügis 2003 on ajakirja Tehnikamaailm karikavõistluste VI etapiks sõiduautodele, Eesti noorteralli meistrivõistluste V etapiks sõiduautodele ja Moskvich Liiga karikavõistluste IX etapiks sõiduautodele.

Võistluse korraldab spordiklubi Navaka Racing koostöös Eesti Autospordi Liidu Noorte ja rahvaspordi komiteega.

EAL 70/RR

PROGRAMM

AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: Teisipäev, 2. september 2003 kell 10.00

VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: Esmaspäev, 15. september 2003 kell 10.00
Lõpeb: Neljapäev, 9. oktoober 2003 kell 16.00

OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 noorteralli meeskonna kohta 250.- EEK
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 2WDa, 2WDb, 4WD, N, ML meeskonna kohta 500.- EEK
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 võistkonna kohta 600.- EEK. (vt. 13.2.)

AVALDATAKSE STARDIJÄRJEKORD
Aeg: Reede, 10. oktoober 2003 kell 10.00, www.rally.ee

RAJADOKUMENTIDE VÄLJASTAMINE
Koht: Võistluskeskus, Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus
Aeg: Peale tehnilise komisjoni läbimist

TEHNILINE ÜLEVAATUS (Ajagraafik Art. 5.1.2.)
Koht: Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus
Aeg: Reede, 10. oktoober 2003 kella 17.00-21.00, parc ferme kuni 11.10.2003 kella 10.50, Viljandi, Riia mnt 54c
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kella 07.30 - 10.20, vastavalt ajagraafikule, parc ferme kuni 11.10.2003 kella 10.50, Viljandi, Riia mnt 54c

VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: Esmaspäev, 15. september 2003 kell 10.00
Lõpeb: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 10.00

STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus, Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 10.30 I ringi I osale
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 18.45 I ringi III osale

VÕISTLUSTE START
Koht: Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 11.01

VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003
RALLI START - 155,45 km, sellest 10 LK 15,7 km.
11.01 - start I ringi I osale pikkusega 80,95 km., sellest 4 LK 7,6 km, teekate kruus.
12.54 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa
14.15 - start I ringi II osale pikkusega 65,2 km, sellest 4 LK 6,4 km, teekate kruus.
16.02 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi II osa
19.00 - start I ringi III osale pikkusega 9,3 km, sellest 2 LK 1,7 km, teekate asfalt.

VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 19.31

VÕISTLUSTE TULEMUSED
Koht: Võistluskeskus
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 21.30

AUTASUSTAMINE
Koht: Viljandi
Aeg: Laupäev, 11. oktoober 2003 kell 22.30

AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
Koht: Võistluskeskus, Viljandi, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus

VÕISTLUSTE PEAKORTER
Võistluste peakorter paikneb 25. augustist 2003. a kuni 9. oktoobrini 2003. a Paavli tn 6a, Tallinn 10412, Spordiklubi Navaka Racing
tel +372 56 217 187; faks +372 6 264 029; e-mail: racing@navaka.ee. Võistluste peakorter avatud tööpäeviti kella 16.00-17.00

VÕISTLUSKESKUS
Võistluskeskus asub 10. oktoobrist 2003. a kuni 11. oktoobrini 2003. a Viljandis, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus tel. +372 56 217 187
Võistluskeskus avatud:
reede 10. oktoober 17.00-21.00
laupäev 11. oktoober 07.00-22.30

I KORRALDAJA

1.1. Määrang
Rahvaralli Mulgi Sügis 2003 korraldab Spordiklubi Navaka Racing, koostöös EAL noorte ja rahvaspordi komitee ja sponsoritega 10.-11. oktoobril 2003. a vastavuses FIA Spordikoodeksi ja selle lisadega, FIA rallivõistluste Üldmäärusega, EAL Võistlusmäärustikuga, Rahvaralli võistlusmäärustikuga käesoleva Võistlusjuhendi alusel.
Võistlusjuhend on avaldatud paberkandjal 2. septembril 2003.
Võistlus on registreeritud EAL-s No 70/RR.

1.2. Vanemametnikud
Võistluse direktor: Tõnu Kiviloo (Kõpu vald, Viljandi maakond)
Võistluse juht: Urmas Künstler (Tallinn, ASK Reval)
Rajameister: Sven Heinlaid (Tallinn)
Tehnilise komisjoni esimees: Antti Jermann (Tallinn)
Peaajamõõtja: Toomas Sepp (Kuressaare)
Tulemused: Tarvo Tamm (Tallinn)
Websait: Rando Aav (Tallinn)
Võistluse sekretär: Liis Maarand (Tallinn), Helen Saliste (Tallinn)

1.3. Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
kontrollpunkti vanemkohtunik - punane vest
faktikohtunik - punane vest
kontrollpunkti kohtunik - kollane vest
julgestajad - kollane käeside

II ÜLDMÄÄRANGUD

Art. 2 Seeriavõistlused

2.1. Rahvaralli Mulgi Sügis 2003 on 2003 aasta Eesti noorteralli MV V etapiks sõiduautodele.

2.2. Rahvaralli Mulgi Sügis 2003 on 2003 aasta ajakirja Tehnikamaailm KV VI etapiks sõiduautodele.

2.3. Rahvaralli Mulgi Sügis 2003 on Moskvich Liiga 2003 aasta KV IX etapiks sõiduautodele.

III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS

3.1. Üldandmed

Raja kogupikkus: 155,45 km
Kiiruskatsete arv: 10
Kiiruskatsete kogupikkus: 15,7 km
Rada on jaotatud üheks ringiks ja ring kolmeks osaks.
Korduvkatsete arv: 0
Ralliraja detailide kirjeldus, ajagraafik, kontrollpunktid esitatakse Legendis.

3.2. Eeltutvumiskeeld

3.2.1. Võistlejatel ja nende esindajatel on keelatud viibida Viljandi linnas ja maakonnas kiiruskatsetena kasutatavatel teedel enne 10.10.2003 kell 17.00. Politsei ja/või korraldajate poolt avastud rikkujaid starti ei lubata. Keelualad avaldatakse 02.10.2003 internetileheküljel www.rally.ee.

IV VÕISTLUSAUTOD

Art. 4 Võistlusautod

4.1. Osaleda on lubatud kõikidel sõiduautodel, mis omavad kehtivat tehnoülevaatust ja vastavad Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistele tingimustele.

4.2. Sportautodega, millel on kehtiv EAL Tehniline Kaart, on rahvarallidel osalemine keelatud. Nõue ei kehti noorteklassi sõitjate kohta.

4.3. Eritingimused
4.3.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.3.2. Porikaitsekummid on lubatud.
4.3.4. Käsikustutid on kohustuslikud kõikides võistlusautodes, samuti esmaabipakend, tõkiskingad, üks ohukolmnurk ning kollase või punase tulega vilkuv hoiatusvalgusti.
4.3.5. Radariavastaja (antiradari) paigaldamine ja kasutamine on keelatud.
4,3.6. Lubatud on kasutada sõiduautorehve mis vastavad Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistele tingimustele

4.4. Arvestusklassid:
4.4.1. klass 1 mehed - kaherattaveolised autod kuni 1600 cmŗ (2WDa)
4.4.2. klass 2 mehed - kaherattaveolised autod üle 1600 cmŗ (2WDb)
4.4.3. klass 3 mehed, naised - neljarattaveolised autod (4WD)
4.4.4. klass 4 naised - kaherattaveolised autod (N)
4.4.5. klass 5 noored - kaherattaveolised autod (J18)
4.4.6. klass 6 mehed, naised - Moskvich, vastavalt Moskvich liiga tehnilistele tingimustele (ML)

V OSAVÕTUAVALDUS, REGISTREERIMINE, TEHNILINE ÜLEVAATUS

Art. 5 Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad

5.1. Võistlusel võib osaleda iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv rahvaralli võistlejakaart, EAL võistlejalitsents või EAL noortelitsents.
5.1.1. Võistlusele eelregistreerimine toimub internetis, www.rally.ee asuva registreerimisankeedi alusel.
Kaardilugeja (II juhi) andmeid võib esitada või täpsustada tehnilise ülevaatuse alguseni.
5.1.2. Tehniline ülevaatus (TÜV) enne starti
Iga võistlusel osalev võistlusauto peab saabuma koos võistlejatega tehnilisele ülevaatusele
reedel, 10. oktoobril 2003 kell 17.00-21.00 (vaba ajagraafik) või
laupäeval, 11. oktoobril 2003 kell 07.30-10.20 järgmise ajagraafiku alusel:
kell 7.30-8.30 võistlusautod nr. 1-35
kell 8.30-9.30 võistlusautod nr. 36-70
kell 9.30-10.20 võistlusautod nr. 71-90, 0 ja VIP autod

Tehniline ülevaatus ja võistlusauto dokumentide kontroll toimub Viljandis, Riia mnt 54c, Lehola autokeskuses.
Numbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist.
5.1.3. Võistlejad peavad dokumentide kontrollis või tehnilisel ülevaatusel esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavaldus
- sõitjalitsentsid või rahvaralli võistlejakaart (võimalik osta dokumentide kontrollis, hind 300 EEK, vajalik dokumendifoto)
- autojuhiload
- volikiri võistlusauto kasutamise kohta I piloodi nimele
- võistlusauto registreerimistunnistus
- liikluskindlustus või Green Card
- võistlejate sõiduvarustus (kiivrid)
- EAL tehniline kaart (sportautodel võistlevad noorvõistlejad)
5.1.4. Peale TÜV-i läbimist tuleb võistlusauto paigutada kinnisesse parki (PARC FERME). Võistlejad lubatakse kinnisesse parki (PARC FERME) 10 minutit enne võistleja ideaalstardiaega.
5.2.Starti lubatakse kuni 90 autot.

VI OSAVÕTUMAKSUD, KINDLUSTUS

Art. 6 Osavõtumaksud

6.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 noorteralli meeskonna kohta 250.- EEK
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 2WDa, 2WDb, 4WD, N, ML meeskonna kohta 500.- EEK
15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 võistkonna kohta 600.- EEK.(vt.13.2.)

6.1.1. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.2. Võistleja võib keelduda korraldaja reklaamidest enne 11.oktoobrit 2003. a, märkega osavõtuavaldusel, siis on eeltoodud maksud kahekordsed (tasutakse dokumentide kontrollis). Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.3. Osavõtumaks 15.09.03 kuni 11.10.03 kella 10.00 võistkonna kohta 600.- EEK. (vt. 13.2)
6.1.4. Maksud tuleb sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt)
10220032916013 ÜHISPANK Spordiklubi NAVAKA RACING
selgitus: meeskonna …… osavõtumaks,
või sularahas dokumentide kontrollis.

6.2. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses.

6.3. Osavõtumaks tagastatakse:
6.3.1. osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.3.2. korraldaja tagastab 50% osavõtumaksust kui ralli ei toimunud korraldajast mitteolenevatel põhjustel
6.3.3. korraldaja tagastab 25% osavõtumaksust kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale vastav tõend.

6.4. Kindlustus
6.4.1. Kõik võistlusautod peavad omama kehtivat liikluskindlustust või Rohelist Kaarti. Liikluskindlustus katab tsiviilvastutuse kolmandate osapoolte ees. Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.

VII REKLAAM

7.1. Korraldaja reklaamid, võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisse komisjoni saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni.
Rikkumisel rahatrahv 1000.- EEK või starti mittelubamine.

VIII ÜLDKOHUSTUSED

Art. 8. Üldkohustused

8.1. Võistlejate kiivrite vastavust EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

8.2. Võistlusrajal liikumist, võistlusmäärustiku ja antud Juhendi täitmist võistlejate poolt kontrollivad faktikohtunikud.

8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile.

8.4. Võistlusnumber ja -tunnus.
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, mis paigaldatakse võistlusauto mõlemale esiuksele kogu ralli ajaks (Lisa 1).

IX RALLI KÄIK

9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.

9.2. Ralli esimese võistlusauto stardiaeg on 11. oktoobril kell 11.01 Viljandis, Riia mnt 54c, Lehola autokeskus.

9.3. I ringi I, II, III osale stardivad kõik võistlusautod 1-minutilise stardiintervalliga.

9.4. Ringi lõpu AKP-sse võib karistuseta varem saabuda.
Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama Võistluskeskusesse tel 056 217 187 ja eemaldama võistlusnumbrid.

9.5. Võistlusrajal toimunud avarii korral tuleb võistlusauto esitada ülevaatuseks tehnilisele komisjonile võistluspäeva jooksul (tel 050 39 272 - Antti Jermann).

9.6. LK stardiviis
Meeskonnale antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil.
30 sekundit enne start süttib 1. sinine tuli
15 sekundit enne starti süttib 2. sinine tuli
10 sekundit enne starti süttib 3. sinine tuli
5 sekundit enne starti süttib 1. punane tuli
4 sekundit enne starti süttib 2. punane tuli
3 sekundit enne starti süttib 3. punane tuli
2 sekundit enne starti süttib 4. punane tuli
1 sekund enne starti süttib 5. punane tuli
start - kustuvad punased tuled
valestardi fikseerib valguskiir 50 cm eespool autot, mille peale hakkavad sinised tuled vilkuma.

9.7. Tehniline hooldus.
Võistlusauto hooldamine, tankimine ja rehvide vahetus on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades - hooldusparkides (Service Park).
Rikkumise korral karistatakse võistlustelt eemaldamisega.

9.8. Regrupeeringud
Toimub kaks regrupeeringut:
Hooldusparki A sisenedes - stardiintervallide korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt. Uus stardiaeg kantakse ajakaardile.
Hooldusparki B sisenedes - toimub regrupeering. Stardiajad avaldatakse ATT-l kell 18.45

9.9. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA Üldmäärustiku Lisa IV p. 33 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama Legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib võistlejad eemaldada.

9.10. Võistlusauto tehnilise rikke või avarii korral tuleb võistlusauto viivitamatult teisaldada ohutusse kohta ja vabastada võistlusrada. Kui võistlusauto teisaldamine ei ole võimalik, tuleb sõidukist minimaalselt 50 m kaugusele vastu sõidusuunda paigaldada ohumärgistus (ohukolmnurk või hoiatusvalgusti, vt. Art. 4.3.4.)

X KARISTUSTE KOONDTABEL

Vaata LISA 2

XI PROTESTID

11.1. Protestimaks EAL ettekirjutusena 5000.- EEK.
11.2. Kui protesti lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb protestijal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- protest selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, roolisüsteem, ülekanne, pidurid elektriosa, kere jne) - 1000.- EEK
- protest kogu võistlusauto vastu - 2000.- EEK
11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui protesti ei rahuldatud
- kostjal, kui protest rahuldati
11.4. Kui protesti ei rahuldatud ja tegelikud kulutused protesti lahendamiseks osutusid suuremateks, tasub vahesumma protestija. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.

XII TULEMUSED

12.1. Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art. 21.2.1. FIA Ralli Üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt. p. 4.4.)

XIII AUTASUD AUHINNAD

13.1. Auhindade ja karikate loetelu
13.1.1. Iga klassi kolme paremat meeskonda autasustatakse karikatega.
13.1.2. Võistlus on avatud lisaauhindadele

13.2. Võistkondlik arvestus
Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikatega.
Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas.
Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema meeskonna aegade kogusumma on väikseim. Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistluselt või kaks katkestavad võistluse, tähendab see kogu võistkonna mittearvestamist.

XIV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA

14.1. Autasustamine toimub 11. oktoobril 2003. a, kell 22.30 Viljandis.

14.2. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele või -rahadele.
Driver1
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 165
Liitunud: 27 Aug 2003, 14:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Driver1 »

T2nud sulle asjamees see oli v22rt jutt.:D:
asjamees
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 20
Liitunud: 23 Sept 2003, 20:36

Postitus Postitas asjamees »

:) ma tean ise ka seda . äkki keegi ei teadnud
Annie
---
---
Postitusi: 339
Liitunud: 20 Jaan 2003, 16:10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Annie »

Ma tegin sellest üritusest sõna otseses mõttes paar pilti:)

album_cat.php?cat_id=20
alex

Postitus Postitas alex »

Minu arvates oli igati huvitav ja hea korraldusega võistlus.
vfts6
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 67
Liitunud: 27 Mär 2003, 22:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vfts6 »

minuarust parim RAHVARALLI, mis siiamaani toimunud :)
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

vfts6 kirjutas:minuarust parim RAHVARALLI, mis siiamaani toimunud :)
Sõltub milliselt toolilt vaadata .. VFTS-i toolilt kindlasti parim :)..aga kui ma seda enda auto toolilt peaks vaatama, millega ma ka järgisel päeval tööle pean minema..siis ..nohh andke andeks aga see ei ole rahvaralli enam .. ja jälle tuli katus, suures rallis pole ka katuseid nii palju selle aastal olnud vist, kui rahvaspordi üritustel ...ja plekki mõlgiti üsna kõvasti nagu kuulda oli .
alex

Postitus Postitas alex »

VWman kirjutas:
vfts6 kirjutas:minuarust parim RAHVARALLI, mis siiamaani toimunud :)
Sõltub milliselt toolilt vaadata .. VFTS-i toolilt kindlasti parim :)..aga kui ma seda enda auto toolilt peaks vaatama, millega ma ka järgisel päeval tööle pean minema..siis ..nohh andke andeks aga see ei ole rahvaralli enam .. ja jälle tuli katus, suures rallis pole ka katuseid nii palju selle aastal olnud vist, kui rahvaspordi üritustel ...ja plekki mõlgiti üsna kõvasti nagu kuulda oli .
Eks katuse panemine ole ikka nagu võistleja enda küsimus :wink: . Seda enam, et sellel võistlusel anti ju ka võimalus rada enne läbi sõita ja legendi kohandada. Kuigi jah, ega tee olud just kerged polnud, samas keskmine kiirus oli väga väike.
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

Nii, tegemist oli siis selle aasta ja vist üldse parima rr-ga, mis siiani on tehtud. Katsed olid viimasepeal, katus ja plekimõlkimised puhtalt sõitjate viga. Kahju, et omal juba esimesel katsel mootor ära küpses, ei saanud sõita :twisted: :twisted: :twisted:

Aga mõned fotod leiate siit: http://www.rsracing.ee/mulgi.html
ullpyss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 144
Liitunud: 06 Mär 2003, 09:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ullpyss »

See RR oli küll üks huvitavamaid ja elamusterohkemaid sellel aastal a ilmselt mu enda argusest oli vahest tunne et mõni pikk sirge oli RR jaoks liiga kiire & veeri sliperi.
Andre
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Veebr 2003, 15:33
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Andre »

See katus sai alguse tegelikult juba 2 kurvi varem kui Taavi lasi kellatorni juures kurve pikaks ja parema tagarattaga äärekivisse. Kuna järgmine kurv oli paremale siis ei olnud aru saada neil mis tegelikult juhtus ja nad arvasid et läks rehv ja velg .... tegelik pilt oli veidi teine http://www.city.ee/~tom/mulgisygis/?ext ... =800&h=600 ehk siis nagu näha keeras ratas ennast veidi ja mäest alla tuli vasakkkurv kus auto käitus nagu laotõstuk ja keeras ennast lihtsalt ära ja tulemuseks siis http://www.city.ee/~tom/mulgisygis/vide ... 0(115).MOV

Vabandust aga ei tea miks link kaotab alates sulgudest ära seega kasulik kopida brauserisse kogu link.
alex

Postitus Postitas alex »

No mina neid pilte küll ei näe... kas viga on minu arvutis?
Andre
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Veebr 2003, 15:33
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Andre »

hmm....lingid on poolikud tegelikult veidi pikemad aga ma ei tea miks ta need ära killib just sulgude kohalt

Äkki mõni adminnidest aitab lolli ja uimast :D
Toomas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 59
Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Toomas »

Pilte näeb ka http://www.city.ee/~tom/mulgisygis/?idx=1 ja videod http://www.city.ee/~tom/mulgisygis/videod/, video nr (115), soovitaks küll vaadata, aktsiooni on kõvasti...
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

Andre kirjutas: mäest alla tuli vasakkkurv kus auto käitus nagu laotõstuk ja keeras ennast lihtsalt ära ja tulemuseks siis http://www.city.ee/~tom/mulgisygis/vide ... 0(115).MOV
Kle..kas Minkovski lasi Taavi taga tulles hoo maha ka või :?: või lasi ikka kuni ruuduliseni täiega ?
Zigz
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 666
Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Zigz »

Minkovski peatati kinni, kuna algul oli celica tee peal ees.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

Zigz kirjutas:Minkovski peatati kinni, kuna algul oli celica tee peal ees.
oot..aga kuda ta siis saab katse võitjaga saada ühe ja sama aja ?
Reeglid ütlevad

Kui lisakatse ollakse sunnitud ükskõik millisel põhjusel katkestama enne, enne, kui viimane meeskond selle läbinud, antakse kõigile meeskondadele, kellel jäi katse läbimata, nõrgim aeg, mis fikseeriti ennem LK katkestamist .
Tulemuste sellise fikseerimise otsustab Zhürii pärast võistluse juhi seletust LK katkestamise põhjustest .
Kui Zürii arvates oli nõrgim aeg ebanormaalene, võib Zhürii valida valida sobivama aja nelja nõrgima seast.


Vaniku aeg ei käi kohe kuidagi nende kategooriate alla ..ei vinni praegu välja arvutada millise aja Minkovski oleks tegelikult pidanud saama...
Vasta