Rahvaralli turvanõuded.

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke

alex

Rahvaralli turvanõuded.

Postitus Postitas alex »

Viimasel ajal on palju juttu olnud turvanõuete kohta rahvarallis ( puur, kombed jne.) Küsiks siinse seltskonna kommentaari asja kohta.
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

Kõigepealt keelaks ära sportrehvid, see tingiks kohe kiiruste vähenemise ja seega ka turvariskide vähenemise... katsed peavad olema sellised et kiirused oleks piisavalt väikesed et ei tekiks õnnetusi mille vältimiseks oleks puur hädavajalik. Ei pea küll päris kurikasõitu õigeks, aga see mis Viljandis oli oligi täpselt see mis võiks olla.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Re: Rahvaralli turvanõuded.

Postitus Postitas VWman »

alex kirjutas:Viimasel ajal on palju juttu olnud turvanõuete kohta rahvarallis ( puur, kombed jne.) Küsiks siinse seltskonna kommentaari asja kohta.
Noo ma ei tea ..kas on mõtet hakata midagi leiutama ?
Äkki tuleks hoopis kiigata naabrite poole ..lätti-leetu, kus sõidetakse sprinte, mis oma olemuselt on nagu minirallid... 3-4 katset ..pikusega nii 2-5kmi katse, näiteks kaks asfaldil ..service ja siis kaks kruusal.
Eeldtuvumist, noo ma ei tea .. võimalikud variandid.
Osaleda võiks siis kõik.. nii A,N,E kui ka siis see loodav standart klass ..kuigi ma hästi ei kujuta selle klassi tingimusi ette.
Ootaks kriitikat ja arvamusi selle ideele .
See peaks ju korraldajatel ka ära tasuma, või kardavad nad siis et "suurel" rallil poleks enam osalejaid ?
Viimati muutis VWman, 28 Okt 2003, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

tommi kirjutas:Kõigepealt keelaks ära sportrehvid, see tingiks kohe kiiruste vähenemise ja seega ka turvariskide vähenemise... katsed peavad olema sellised et kiirused oleks piisavalt väikesed et ei tekiks õnnetusi mille vältimiseks oleks puur hädavajalik. Ei pea küll päris kurikasõitu õigeks, aga see mis Viljandis oli oligi täpselt see mis võiks olla.
tee omale kõige pealt selgeks, mis on sportrehvid ja too näide kuda Sa neid keelad ..kunagi püüti keelata , aga sellest ei tulnud midagi välja ..koomika .. Michelin oli keelatud aga Britsuga ..anna ainult tuld .. nii et palun tee oma poolne ettepanek, kuda keelata .
tommi
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 997
Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli

Postitus Postitas tommi »

VWman kirjutas:
tommi kirjutas:Kõigepealt keelaks ära sportrehvid, see tingiks kohe kiiruste vähenemise ja seega ka turvariskide vähenemise... katsed peavad olema sellised et kiirused oleks piisavalt väikesed et ei tekiks õnnetusi mille vältimiseks oleks puur hädavajalik. Ei pea küll päris kurikasõitu õigeks, aga see mis Viljandis oli oligi täpselt see mis võiks olla.
tee omale kõige pealt selgeks, mis on sportrehvid ja too näide kuda Sa neid keelad ..kunagi püüti keelata , aga sellest ei tulnud midagi välja ..koomika .. Michelin oli keelatud aga Britsuga ..anna ainult tuld .. nii et palun tee oma poolne ettepanek, kuda keelata .
No üks võimalus on näiteks eesti kummiprottijatele natuke rõõmu valmistada ja lubada näiteks ainult Eestis taastatud kummid, eks siis igaüks ise leiab mida endale alla kruvib. Pealegi lööb see hinna kõvasti alla. Ärge ainult lööge nüüd mind :) See üks idee... teine variant on teha üks suur töö ära ja panna kirja konkreetsed lubatavad kummid, ehkki see kirjapanek saab suur töö olema sest erinevaid tootjaid juba palju ja igal tootjal veel hunnikus erinevaid kumme ka. Teoreetiliselt võimalik, kas ka praktiliselt??
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

No üks võimalus on näiteks eesti kummiprottijatele natuke rõõmu valmistada ja lubada näiteks ainult Eestis taastatud kummid
veam kihla, et kui selline klausel pannakse, siis peale teist toimunud võsitlust protitakse Eestis juba kruusa mustriga rehve ka.
teine variant on teha üks suur töö ära ja panna kirja konkreetsed lubatavad kummid
Ilus helesinine unistus :P .. kõige lihtsam on lubada mõningad firmad, kes pole võidusõiduks rehve tootnud (ka nende mustritega protid) .. mõned mis mul meelde tulevad, Nokian, Hankook, Maragoni ja protist siis Maragoni tütar Marix
alex

Postitus Postitas alex »

Ilus helesinine unistus :P .. kõige lihtsam on lubada mõningad firmad, kes pole võidusõiduks rehve tootnud (ka nende mustritega protid) .. mõned mis mul meelde tulevad, Nokian, Hankook, Maragoni ja protist siis Maragoni tütar Marix
Ja mis oleks sinu ettepanek rehvide osas?
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

Ja mis oleks sinu ettepanek rehvide osas?
Loomulikult kruus ja slick keelata kui võimalik ... kõige lihtsam on lubada mõningad firmad, kes pole võidusõiduks rehve tootnud (ka nende mustritega protid) .. mõned mis mul meelde tulevad, Nokian, Hankook, Maragoni ja protist siis Maragoni tütar Marix
alex

Postitus Postitas alex »

Mis on kruus ja mis on slick????? Minu teada on mõlemad pritsu rehvid lubatud ka tänavasõiduks..... ehk et neid saab nimetada nii ja naa, sellest ka varasem segadus rahvaralli rehvide kohapealt, kuna misu kruusakumm on tänavaliikluseks keelatud. (vähemalt oli kunagi)
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

Minul täiesti oma arvamus olemas:

Kruusarehvide keelamine on täielik jama. Kui palju on toimunud sellel aastal katuseid rehvide süül? Mitte ühtegi. Igal juhul on kruusakas kurvis ohutum, kui protinäru. Pealegi, kui üritused selliseks tahate jätta nagu Viljandi oli aga protid alla panna, siis väidan, et iga paari katse tagant vahetad rehve - kivid lihtsalt tapavad need ära. Mõttetu, pealegi kui esirehvi puruks laksab siis vist on isegi ohtlikum, kui ruusakaga kiiresti sõites.
Slickid - nende keelamise vastu pole mul midagi. Samas spets asfaldirehve peaks lubama kasutada.
Kes ala kalliks ja kiireks ja ohtlikuks peab - ei pea ju osa võtma. Lihtne ja loogiline.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

RS kirjutas:Minul täiesti oma arvamus olemas:

Kruusarehvide keelamine on täielik jama. Kui palju on toimunud sellel aastal katuseid rehvide süül? Mitte ühtegi. Igal juhul on kruusakas kurvis ohutum, kui protinäru. Pealegi, kui üritused selliseks tahate jätta nagu Viljandi oli aga protid alla panna, siis väidan, et iga paari katse tagant vahetad rehve - kivid lihtsalt tapavad need ära. Mõttetu, pealegi kui esirehvi puruks laksab siis vist on isegi ohtlikum, kui ruusakaga kiiresti sõites.
Slickid - nende keelamise vastu pole mul midagi. Samas spets asfaldirehve peaks lubama kasutada.
Kes ala kalliks ja kiireks ja ohtlikuks peab - ei pea ju osa võtma. Lihtne ja loogiline.
Seejaoks ongi sportralli ja rahvaralli. OK, ma olen kogu aeg negatiivselt suhtunud rahvaralli arengusse, aga asi on ikka ülekäte läinud. Rahvaralli võiks olla ikka standard tänavasõidu autodega. Sellistega nagu nad tehasest välja tulevad. Rehvidele on ju ka lihtne piiranguid seada. Ei pea kirja panema lubatud rehve, piisab kui kirja panna keelatud rehvid.
Kui aga rahvaralli liigub edasi samasuguse tempoga nagu praegu, siis peaks järgmiseks kohustuslikuks nõudeks olema turvapuur. Vastasel juhul ei ole rasked vigastused kaugel. Kas siis sõitjate või pealtvaatajatega.
Ahjaa, rehvid ei lähe katki kui korralikult sõita. Ka ainult võidusõiduks mõeldud rehv võib kivi abiga katki minna.
Kui ikka väga vaja autosid meeletult ümber ehitada ja kruusarehvid(olgu see siis Michelin, Pirelli, Bridgestone, Kumho, Silverstone või mis iganes) alla toppida, siis keegi ei keela ju sportrallit sõita või rallisprinte. Litsentsi saamine ei ole tänapäeval üldse keeruline, selle taha ei tohiks asi pidama jääda. Siis oleks ka näha, kas need rahvaralli mehed on nii täkud, kui nad sportrallidel rajaääres tunduvad (oma jutu poolest).
Suht segane jutt, aga nii see on. Rahvaralli peaks jääma (olema) ikka rahva ralli. Tänase seisuga peaks vertsuga rajale minema, kui rahvarallis võita tahan - tavalise N-rühma rallikaga enam nendele kahuritele niisama lihtsalt vastu ei saa. On see siis normaalne?

Okei, tehke nüüd mind maatasa!:)
Kasuta ikka turvavööd ka!
Andre
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Veebr 2003, 15:33
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Andre »

Rahvalikult on mossega hea sõita :D kuigi esimese hooga veidi kõhedavõitu.
alex

Postitus Postitas alex »

Seejaoks ongi sportralli ja rahvaralli. OK, ma olen kogu aeg negatiivselt suhtunud rahvaralli arengusse, aga asi on ikka ülekäte läinud. Rahvaralli võiks olla ikka standard tänavasõidu autodega.
Olen sinuga täiesti nõus.
Arvan et rahvarallis peaks täna olema ikka rohkem juttu mootorite, mitte rehvide piiramisest. Usun, et ka päris palju ühesilla veolisi rr masinaid on võimelised sportrallis silmad ette tegema selleks spetsiaalselt ehitatud rallikatele. Kui tahetakse, et rr masinad oleksid ilma turvapuuri kohustuseta, peaks piirama päris korralikult ka tänava autode kiiremaks arendamist. Vastasel juhul võib tõesti varsti olla siinsamas jututeemaks mõni tõsisem õnnetus.
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

Carlos kirjutas:
RS kirjutas:Minul täiesti oma arvamus olemas:

Kruusarehvide keelamine on täielik jama. Kui palju on toimunud sellel aastal katuseid rehvide süül? Mitte ühtegi. Igal juhul on kruusakas kurvis ohutum, kui protinäru. Pealegi, kui üritused selliseks tahate jätta nagu Viljandi oli aga protid alla panna, siis väidan, et iga paari katse tagant vahetad rehve - kivid lihtsalt tapavad need ära. Mõttetu, pealegi kui esirehvi puruks laksab siis vist on isegi ohtlikum, kui ruusakaga kiiresti sõites.
Slickid - nende keelamise vastu pole mul midagi. Samas spets asfaldirehve peaks lubama kasutada.
Kes ala kalliks ja kiireks ja ohtlikuks peab - ei pea ju osa võtma. Lihtne ja loogiline.
Seejaoks ongi sportralli ja rahvaralli. OK, ma olen kogu aeg negatiivselt suhtunud rahvaralli arengusse, aga asi on ikka ülekäte läinud. Rahvaralli võiks olla ikka standard tänavasõidu autodega. Sellistega nagu nad tehasest välja tulevad. Rehvidele on ju ka lihtne piiranguid seada. Ei pea kirja panema lubatud rehve, piisab kui kirja panna keelatud rehvid.
Kui aga rahvaralli liigub edasi samasuguse tempoga nagu praegu, siis peaks järgmiseks kohustuslikuks nõudeks olema turvapuur. Vastasel juhul ei ole rasked vigastused kaugel. Kas siis sõitjate või pealtvaatajatega.
Ahjaa, rehvid ei lähe katki kui korralikult sõita. Ka ainult võidusõiduks mõeldud rehv võib kivi abiga katki minna.
Kui ikka väga vaja autosid meeletult ümber ehitada ja kruusarehvid(olgu see siis Michelin, Pirelli, Bridgestone, Kumho, Silverstone või mis iganes) alla toppida, siis keegi ei keela ju sportrallit sõita või rallisprinte. Litsentsi saamine ei ole tänapäeval üldse keeruline, selle taha ei tohiks asi pidama jääda. Siis oleks ka näha, kas need rahvaralli mehed on nii täkud, kui nad sportrallidel rajaääres tunduvad (oma jutu poolest).
Suht segane jutt, aga nii see on. Rahvaralli peaks jääma (olema) ikka rahva ralli. Tänase seisuga peaks vertsuga rajale minema, kui rahvarallis võita tahan - tavalise N-rühma rallikaga enam nendele kahuritele niisama lihtsalt vastu ei saa. On see siis normaalne?

Okei, tehke nüüd mind maatasa!:)
OK. keelame siis tänase RR variandi ära ja teeme kurikaralli. Möödunud nädalavahetusel 1 selline toimus - Koolisügis 2003. Huvitav oleks teada, palju neist vendadest, kes igalpool foorumites keelt peksavad sel teemal, et kurikad tagasi ja rehvid keelustada jne. seal ka ise kohal olid? Vist mitte kedagi, ikka kõik needsamad tuttavad näod, kes igal pool. Kuigi poole vähem, kui tavaliselt. Ise ei lähe ka enam sellisele üritusele elu sees. Ja tean, et ka paljud teised ei lähe. Kuna elame turumajanduses, siis järelikult nõudlus määrab selle, mida tuleks teha. Ja kui on olemas suur hulk inimesi (osavõtjatest pole siiani korralikel loe: ohtlikel RR.-del puudust olnud), siis miks mitte neile pakkuda võimalust seda teha ja sõita. Igatahes tunduvalt ohutum, kui jala nädalavahetusel vanalinnas tuigerdada või libedaga Tallinn - Tartu maanteel sõita.
Seegi asi, kes rehve keelustada tahavad on need, kes ise neid osta ei ole jõudnud või ei ole tahtnud: vaba valik, autosport on kallis ja selleks ka jääb. Ja kruusarehv on ohutum ja parem. Kui ilusti sõita, siis ei lõhu rehve... kuule mees, vaata ka natuke, mis juttu sa ajad.
Lihtsalt ära tüütab see ilkumine, muud midagi. Kui rahvas seda tahab, siis järelikult on seda vaja edasi teha sellisel moel, nagu tahetakse. Ja fakt on see, et kurikaid ei taheta.
Igatahes, kui järgmisel aastal kurikad tulevad ja Viljandi moodi üritused lõpevad, siis meie oma seltskonnaga hakkame neid kurikaid boikoteerima ja arvan, et veel enamus tänastest tõsisematest tegijates ka. Mis me siis teem? Hakkame trenni nime all metsa vahel illegaalseid võidusõite korraldama :twisted: :twisted: :twisted:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

RS kirjutas: OK. keelame siis tänase RR variandi ära ja teeme kurikaralli. Möödunud nädalavahetusel 1 selline toimus - Koolisügis 2003. Huvitav oleks teada, palju neist vendadest, kes igalpool foorumites keelt peksavad sel teemal, et kurikad tagasi ja rehvid keelustada jne. seal ka ise kohal olid? Vist mitte kedagi, ikka kõik needsamad tuttavad näod, kes igal pool. Kuigi poole vähem, kui tavaliselt. Ise ei lähe ka enam sellisele üritusele elu sees. Ja tean, et ka paljud teised ei lähe. Kuna elame turumajanduses, siis järelikult nõudlus määrab selle, mida tuleks teha. Ja kui on olemas suur hulk inimesi (osavõtjatest pole siiani korralikel loe: ohtlikel RR.-del puudust olnud), siis miks mitte neile pakkuda võimalust seda teha ja sõita. Igatahes tunduvalt ohutum, kui jala nädalavahetusel vanalinnas tuigerdada või libedaga Tallinn - Tartu maanteel sõita.
Seegi asi, kes rehve keelustada tahavad on need, kes ise neid osta ei ole jõudnud või ei ole tahtnud: vaba valik, autosport on kallis ja selleks ka jääb. Ja kruusarehv on ohutum ja parem. Kui ilusti sõita, siis ei lõhu rehve... kuule mees, vaata ka natuke, mis juttu sa ajad.
Lihtsalt ära tüütab see ilkumine, muud midagi. Kui rahvas seda tahab, siis järelikult on seda vaja edasi teha sellisel moel, nagu tahetakse. Ja fakt on see, et kurikaid ei taheta.
Igatahes, kui järgmisel aastal kurikad tulevad ja Viljandi moodi üritused lõpevad, siis meie oma seltskonnaga hakkame neid kurikaid boikoteerima ja arvan, et veel enamus tänastest tõsisematest tegijates ka. Mis me siis teem? Hakkame trenni nime all metsa vahel illegaalseid võidusõite korraldama :twisted: :twisted: :twisted:
1. Kui ilusti sõita, siis ei lõhu rehve... kuule mees, vaata ka natuke, mis juttu sa ajad.
Vastus: Ka sportrallis välditakse kividele otsasõitmist. Võibolla rahvarallis on tõesti nii kõvad kruusarehvid, et need kannatavad kivid välja. Olin selle suve algul ühe rallisõitja testisõidul, seal juhtus siuke kummaline lugu. Testikatset sõideti edasi-tagasi. Tagasi tulles ühes paremkurvis nägi piloot, et on eelmise korraga kivi rajale tõmmanud (läbimõõt selline 15-20cm). Et mitte rehvi ega velge lõhkuda otsustas juht kurvi rohkem seest lõigata. Tulemus - sees olid veel suuremad kivid ja auto maandus võsas.
Kivisid välditakse ka MM-rallidel, vaata kui väikesest kivist näiteks Märtinil mullu Kreekas rehv purunes.
Tahan öelda, et rehvide vastupidavus ei ole põhjus, miks võidusõidurehve rahvarallis lubada. Ning jah, rehvide säästmine kiiresti sõites on omaette oskus ja võibolla rahvarallis ei peagi seda oskama.
2. OK. keelame siis tänase RR variandi ära ja teeme kurikaralli.
Vastus: Kui sa vaid teaks, kui palju Eesti 80ndate ja 90ndate aastate tippsõitjaid on alustanud kurikate vahel!
3. Seegi asi, kes rehve keelustada tahavad on need, kes ise neid osta ei ole jõudnud või ei ole tahtnud: vaba valik, autosport on kallis ja selleks ka jääb. Ja kruusarehv on ohutum ja parem.
Vastus: Miks sa siis sportrallit ei sõida, kui pappi nii mega palju?
Kasuta ikka turvavööd ka!
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Selline küsimus ka. Kas need praegused Eesti rallisõitjad eksivad ja on puhta lollid, kes rahvaralli praegust arengut on kritiseerinud? Kritiseerinud just autode üleehitamist, turvalisust ja liig suuri kiirusi.
Kasuta ikka turvavööd ka!
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

Carlos kirjutas:Selline küsimus ka. Kas need praegused Eesti rallisõitjad eksivad ja on puhta lollid, kes rahvaralli praegust arengut on kritiseerinud? Kritiseerinud just autode üleehitamist, turvalisust ja liig suuri kiirusi.
Oh, enam ei taha ja ei viitsi vaielda.

Miks ma sportlikku ei sõida - vat niipalju raha nüüd ka ei ole.

Suured kiirused: krt, iga teine vahtraleht sõidab linnavahel ka kiiremini, kui RR katsel seda tehakse.

Kui mootorid ära piirata, kes siis seda kontrollima hakkab? Ja mis moodi?

Ma ei saa aru, millest niipalju vastaseid on tekkinud?
alex

Postitus Postitas alex »

RS kirjutas:
Carlos kirjutas:Selline küsimus ka. Kas need praegused Eesti rallisõitjad eksivad ja on puhta lollid, kes rahvaralli praegust arengut on kritiseerinud? Kritiseerinud just autode üleehitamist, turvalisust ja liig suuri kiirusi.
Oh, enam ei taha ja ei viitsi vaielda.

Miks ma sportlikku ei sõida - vat niipalju raha nüüd ka ei ole.

Suured kiirused: krt, iga teine vahtraleht sõidab linnavahel ka kiiremini, kui RR katsel seda tehakse.

Kui mootorid ära piirata, kes siis seda kontrollima hakkab? Ja mis moodi?

Ma ei saa aru, millest niipalju vastaseid on tekkinud?
Tegemist polegi vast niivõrd vastastega, asi pigem selles, et autode võimsused ja kiirused ei lähe hästi turvanõuetega kokku. kuigi jah, eks see ole igaühe oma asi, kus ja kui kiiresti ta sõidab. Samas kui rääkida rr katsete kiirusest, siis ka palju räägitud viljandis oli lõike, kus auto kiirus lähenes 130-150 km-ile tunnis. Ja eks see teemagi sai siia üles pandud seleks, et võimalikult rohkem arvamusi näha.
juss
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Okt 2003, 18:24

Postitus Postitas juss »

Võiks ju vaadata rallikrossis standart klassi nõudeid.Ning nende järgi midagi välja mõelda.Aasta tagasi oli superkrossis sama probleem.Ega puur, traksi ja iste ka nüüd meeletult maksa kui jõuad rehve osta jõuad need kah osta.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Olen alexi ja Carlosega 100%samal meelel....ja jutt kurikate vahel sõitmisest ytleks siis nii palju et paljud kes tahaksid minna rahvarallile pelgavad seda teha just ohtlike katsete pärast ja ega tänavaautoga kannatagi sinna enam minna.Enne tulekski just kurikate vahel sõitmine ära õppida ja rahvaralli peaks selleks just sobiv olema.......paraku on lilleõite ja vigurite arv vähenenud....RS vanasti toimusid ka rahvarallid ja NORMAALSETEL katsetel ja mitu autot katusele keerati,puusse sõideti jne???ma julgen arvata et VÄGA vähe või lausa et mitte yhtegi aga praegu???on toimunud mitmed katused ja puusse sõidud jnejne....ok rehv rehviks sõitke millega tahate AGA katsed peaksid ikka turvalismad olema....minuarvates koolisygis oli just hea ralli ja ega alati ei näita mitme kilomeetrised kruusateed ära parimat pilooti seda võib teha just näiteks lilleõis.....aga nohh mida ma ka tean...just nagu Carlos ka ytles rahvaralli peab jääma rahva ralliks.kui aga peate kurikatevahel sõitmist igavaks ja mumpside alaks siis hakake päris rallit sõitma.....kallidusest oli ka siin midagi juttu selle peale ytleks et kui jõuad oma autole paugusysteemi peale panna ja otsekastid jne siis ta ei ole enam "tänavaauto"jõuad need panna jõuad ka puuri sisse osta...ja rallile suurt A rühma sõitma minna....yhesõnaga minuarvates peaks just taastama need kurikasõidud mitte lähenema samm sammult sportrallile.. :) nüüd hakkan kõvasti piki pead saama :?
Vasta