15.01 Vääna Talv 2004

kus me nüüd oleme?

Moderator: Jaanus

Post Reply
mahe
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 3
Joined: Wed Nov 05, 2003 10:33 am

15.01 Vääna Talv 2004

Post by mahe »

Vääna Talv 2004

Selle aasta esimene autoorienteerumine:

http://www.raudroos.ee/ao/index.php?sit ... _Talv_2004

kopi see URL aadressiväljale, kahjuks ää'de tõttu Väänas töötavat linki siia foorumisse panna ei saa


Laupäeval 17. jaanuaril 2004 a. korraldab autospordiklubi Raudroos Harjumaal päevase autoorienteerumisvõistluse.

Kus ja millal?

Võistluste stardipaik on Vääna asulas Harjumaal.

Dokumentide kontroll ja lisaregistreerimine alates 9.30, esimese auto start 11.00

Võistlusrajal on planeeritud läbisõit maksimaalselt 100 km, valdavalt pinnasteedel üksikute asfaldilõikudega. Raja planeeritud läbimise aeg on 4-5 tundi.

Võistluste finish ja lõpetamine Vääna kohvikus.

Võistlusklassid

A klassi ekipaa? on kaheliikmeline, selle moodustavad B-kategooria juhiloaga piloot ja vanusepiiranguta orienteeruja (kaardilugeja). A klassis võistlejad peavad omama kehtivat võistlejakaarti või EAL/FIA litsentsi. Võistlejakaarti on võimalik osta kohapeal.

B klass on sobiv esmakordselt autoorienteerumisega tutvujatele või neile, kes soovivad rada läbida pere või sõpradega. B klassi ekipaa?i suurus on piiratud vaid võistlusauto registreerimistunnistuses märgitud istekohtade arvuga, selle moodustavad B-kategooria juhiloaga piloot ja vanusepiiranguta orienteeruja(d) ehk kaardilugeja(d). Samuti ei vaja B klassis osaleja võistlejakaarti ega EAL/FIA litsentsi.

Osavõtumaks

Osavõtumaks nii A kui B klassis on ekipaazi kohta:
a) osavõtutasu laekumisel kuni 15. jaanuarini 150 EEK
b) osavõtutasu laekumisel peale 15. jaanuari ja kohapeal enne starti (tasumisega ainult sularahas) 250 EEK

Auhinnad
I-III koha saavutanuid A klassi võistlejaid autasustatakse aukirja ja meenega. Esikoha saavutanud A klassi võistkonnale on Tackmer Air auhinnana välja pannud huvilennu väikelennukil.

Võistluse formaat

Võistlus toimub mitmeetapilise joonorienteerumise võistlusena.

Joonorienteerumise rada on ette antud legendina, iga legendirea alguses on märgitud vahemaa järgmise pöördeni. Trassil tuleb järgida etteantud keskmisi kiirusi. Keskmiste kiiruste kontrolliks on trassil ajakontrollpunktid (AKP), kuhu jõudes tuleb KP arvestuse lehele märkida kontrollpunkti jõudmise aeg. Juhul, kui kontrollpunkt on kohtunikuga, märgib aja kohtunik.

Lisakatseteks on valikorienteerumise põhimõtete järgi maastikule paigutatud kontrollpunktide läbimine. Maastikukontrollpunktid (MKP) asuvad joonorienteerumise trassi läheduses ning on leitavad vihjete, fotovihjete ja kaardile kantud otsimispiirkondade abil. Iga MKP leidmiseks on võistlejatele ette nähtud aega 2 minutit neutraalaega, mida ei arvestata keskmise kiiruse arvutamisel.

Sellise võistlusformaadiga proovime ühendada klassikalise joon ja valikorienteerumise parimat osa pakkudes võistlejatele ühe võistluse raames nii pingelist legendijärgimist ja keskmiste kiiruste arvutamist kui ka kontrollpunktide otsimist maastikul.



Küsimused ja vastused:
Gert Markov, 051 00 283, gert@langer.ee
Martti Kuldma, 050 14 894, martti@lennuklubi.ee



Vaata lisaks:



Autoorienteerumise foorum: http://www.auto.ee/forum/index.php?acti ... ic&forum=4
Autoorienteerumine@Raudroos:http://www.raudroos.ee/ao
Post Reply