kohe näha, kui loo autoriks pole kruus, kes biiti jagab. "tänak saab tiimis sõita koos valitseva maailmameistri ogier'iga. sellist võimalust polnud omal ajal isegi markko märtinil." see paralleel jäi segaseks. et märtin ei sõitnud omal ajal samas tiimis koos ogieriga? mees oli mingi 20-22 aastane Märtini tippaegadel. või et ei sõitnud koos Sebastien Loebiga, tõsi. Aga sõitis ju koos kahekorde MM-tiitli omaniku Grönholmiga samas tiimis. lugu oli põhimõtteliselt hea, aga jäi vaataja jaoks jäi asju lahtiseks küll ja veel...Ruutu kirjutas:Seitsmeste uudiste klipp koos Margus Kiiveri kommentaaridega:
http://uudised.tv3.ee/sport/uudis/2016/ ... eskonnaga/
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Re: Ott Tänaku diskussioon
"ühes tiimis koos valitseva maailmameistriga" oli minu arvates selle lause mõtemuhk kirjutas:kohe näha, kui loo autoriks pole kruus, kes biiti jagab. "tänak saab tiimis sõita koos valitseva maailmameistri ogier'iga. sellist võimalust polnud omal ajal isegi markko märtinil." see paralleel jäi segaseks. et märtin ei sõitnud omal ajal samas tiimis koos ogieriga? mees oli mingi 20-22 aastane Märtini tippaegadel. või et ei sõitnud koos Sebastien Loebiga, tõsi. Aga sõitis ju koos kahekorde MM-tiitli omaniku Grönholmiga samas tiimis. lugu oli põhimõtteliselt hea, aga jäi vaataja jaoks jäi asju lahtiseks küll ja veel...Ruutu kirjutas:Seitsmeste uudiste klipp koos Margus Kiiveri kommentaaridega:
http://uudised.tv3.ee/sport/uudis/2016/ ... eskonnaga/
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Siin oligi mõeldud seda, et valitseva meistriga Markko ei sõitnud ühes tiimis. Ta oli küll 2001 Subarus koos Burnsiga aga Burns alles sai maailmameistriks sellel aastal. Järgmine aasta liikus Markko Fordi, seal olid ees McRae ja Sainz, kes olid küll maailmameistrid aga mitte valitsevad. Sama lugu oli ka Grönholmiga. Fakti viga selles jutus põhimõteliselt polnud.
Kui tahaks norida, siis Kiiver ütles et Ott sõidab järgmine aasta tehasetiimis. Aga see üllatus võib veel ka tulla, et Ford tehasena tagasi rallis.
Kui tahaks norida, siis Kiiver ütles et Ott sõidab järgmine aasta tehasetiimis. Aga see üllatus võib veel ka tulla, et Ford tehasena tagasi rallis.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Minu arust kui ma ei eksi siis m-sport on registreeritud tehasetiimina (vastasel juhul nad minu arust ei saakski sarjas osaleda) siis sellepärast ka niimoodi nende kohta öeldakse. EI tasu sellest suurt numbrit teha, see muidugi ei välista et Ford tagasi ei tuleks.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
siin vist jällegi see üldrahvalik tõde, et M-Sporti peetaksegi tehasetiimiks, mida nad ka sisuliselt ju on. Oma suurust ja ülesehitust arvestades. Ise pakun, et Ford 2017a kindlasti ei tule (muidu oleks teadet ju veel edasi lükatud). Küll aga võivad nad tulla 2018, kui algaval hooajal head tulemused ja Ogier jätkab. Jällegi autotooja seisukohast: miks maksta sellele lõbule veel otsa, kui m-sport fordi märki nagu "tasuta" promobmaailmameister kirjutas:Kui tahaks norida, siis Kiiver ütles et Ott sõidab järgmine aasta tehasetiimis. Aga see üllatus võib veel ka tulla, et Ford tehasena tagasi rallis.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Noh, inimene tänavalt loeb, et mingi inglise mees kuskil kuuris ehitab autosid ja Ford ei puutu üldse asjasse...
Ma ei välistaks üllatust, sest liveryt pole ju veel avalikustatud. Selleks ei pea tingimata olema muidugi Fordi 100%-ne tagasitulek, vaid mõni suuuur sponsor näiteks. Eks see näha ole, kui suurelt Ecoboosti logod ja sinised ovaalid sellel esindatud on.
Ma ei välistaks üllatust, sest liveryt pole ju veel avalikustatud. Selleks ei pea tingimata olema muidugi Fordi 100%-ne tagasitulek, vaid mõni suuuur sponsor näiteks. Eks see näha ole, kui suurelt Ecoboosti logod ja sinised ovaalid sellel esindatud on.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Wilson Vikerraadios: "Ma pean austama Oti otsust vahetada kaardilugeja."
Umbes nii see kõlas.
Umbes nii see kõlas.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ca 19. minutil algab intervjuu: http://heli.er.ee/helid/2858401.mp3werder kirjutas:Wilson Vikerraadios: "Ma pean austama Oti otsust vahetada kaardilugeja."
Umbes nii see kõlas.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Ott Tänaku diskussioon
Väga hea intekas oli kusjuures, polegi varem täheldanud kusagil, et Wilson asjadest nii lahtiste kaartidega räägib. Üks detail tekitas küsimusi: ta väitis et tal oli eelisõigus Otile, aga Ott pidas läbirääkimisi suvel ju teiste tiimidega ka? Kas see tähendab siis seda, et teised tiimid oleks pidanud Oti lepingu välja ostma, aga kuna hind oli liiga soolane, siis asi jäi pooleli?
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 09 Juul 2010, 17:25
- Asukoht: Kuressaare
Re: Ott Tänaku diskussioon
kas keegi teab millega on tegu ?
- Manused
-
- kas keegi teab millega on tegu? :D
- ottt.jpg (40.21 KiB) Vaadatud 6572 korda
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 625
- Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
- Asukoht: Kuressaare
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mul on kapis kaks sellist jopetTeeTCiLL kirjutas:kas keegi teab millega on tegu ?
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna
M.Kiiver
M.Kiiver
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tundub tõesti nii, et juba oli mingi diil Wilsoniga. Samas mõned kuulujutud läbirääkimistest tundusid natuke kahtlased minu jaoks vähemalt, näiteks nagu huvi Hyundai poolt. Seda on mul raske uskuda.teine_riiul kirjutas:Väga hea intekas oli kusjuures, polegi varem täheldanud kusagil, et Wilson asjadest nii lahtiste kaartidega räägib. Üks detail tekitas küsimusi: ta väitis et tal oli eelisõigus Otile, aga Ott pidas läbirääkimisi suvel ju teiste tiimidega ka? Kas see tähendab siis seda, et teised tiimid oleks pidanud Oti lepingu välja ostma, aga kuna hind oli liiga soolane, siis asi jäi pooleli?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
eks me kõik usu seda mida me tahame aga nii igatahes oliKidrA kirjutas:Tundub tõesti nii, et juba oli mingi diil Wilsoniga. Samas mõned kuulujutud läbirääkimistest tundusid natuke kahtlased minu jaoks vähemalt, näiteks nagu huvi Hyundai poolt. Seda on mul raske uskuda.teine_riiul kirjutas:Väga hea intekas oli kusjuures, polegi varem täheldanud kusagil, et Wilson asjadest nii lahtiste kaartidega räägib. Üks detail tekitas küsimusi: ta väitis et tal oli eelisõigus Otile, aga Ott pidas läbirääkimisi suvel ju teiste tiimidega ka? Kas see tähendab siis seda, et teised tiimid oleks pidanud Oti lepingu välja ostma, aga kuna hind oli liiga soolane, siis asi jäi pooleli?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Novot aga siin ongi konks. Kui Hyundai sugune tiim on kellegist huvitatud, kas sa arvad, et neile on raha takistuseks? Või Toyota? Järelikult ei olnud huvi ikkagi nii suur tiimide poolt või ei olnud Tänaku tiimi läbirääkimised piisavalt tõsised, vaid lihtsalt uuriti maad või järgmiste aastate plaanis soojendati suhteid. Sest kui neil kahel tiimil on vajadus kedagi enda ridadesse siis neil ei tohiks see raske olla. Peab vaid õige pakkumise tegema.soca kirjutas:eks me kõik usu seda mida me tahame aga nii igatahes oliKidrA kirjutas:Tundub tõesti nii, et juba oli mingi diil Wilsoniga. Samas mõned kuulujutud läbirääkimistest tundusid natuke kahtlased minu jaoks vähemalt, näiteks nagu huvi Hyundai poolt. Seda on mul raske uskuda.teine_riiul kirjutas:Väga hea intekas oli kusjuures, polegi varem täheldanud kusagil, et Wilson asjadest nii lahtiste kaartidega räägib. Üks detail tekitas küsimusi: ta väitis et tal oli eelisõigus Otile, aga Ott pidas läbirääkimisi suvel ju teiste tiimidega ka? Kas see tähendab siis seda, et teised tiimid oleks pidanud Oti lepingu välja ostma, aga kuna hind oli liiga soolane, siis asi jäi pooleli?
Re: Ott Tänaku diskussioon
need tibukollased fännid olid päris pilkupüüdvad rajaääres Isegi turvade ohutusvestid kahvatusid nende kõrvalTeeTCiLL kirjutas:kas keegi teab millega on tegu ?
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänaku uus paarimees: vastasin ettepanekule kohe jah
Kui järjekindlalt rallimaailma tippu rühkiv Ott Tänak tegi Martin Järveojale ettepaneku hakata uuel hooajal tema kaardilugejaks, ei mõtelnud 29-aastane mees kaua. «Ütlesin kohe jah! See on üks minu suuremaid unistusi alates selles, kui hakkasin ralliga tegelema. Eesmärk on alati olnud üks – jõuda tippu ja tulla maailmameistriks,» rääkis Järveoja.
Lõppenud hooajal Sander Pärna ja Karl Kruuda kaardilugejana WRC 2 arvestuses vaid mõnel üksikul MM-rallil osalenud mees astus selle otsusega pika sammu oma eesmärgi täitumise poole. Koos Tänakuga kihutatakse uuel rallihooajal WRC-sarja absoluutses tipus M-Spordi meeskonna tuliuue Ford Fiesta WRC-autoga ning kõige eelduste kohaselt hakatakse võitlema MM-sarja kõige kõrgemate kohtade eest.
Viimased kolm hooaega on Tänak jaganud autot Raigo Mõlderiga. Tänavuse hooaja lõppedes otsustas aga kaardilugeja kõrvale astuda. «Otsuse langetasime koos ning lahku läksime väga rahumeelselt ja ilma igasuguste probleemideta. Raigo taandumise põhjused on isiklikumad ning see ei mõjuta meie igapäevast elu. Kindlasti jätkame mingil tasemel koostööd ning ta ei lahku veel autospordist kui sellisest,» selgitas Tänak paarimehe vahetust.
Kui M-Spordi meeskond teatas esmaspäeval, et on sõlminud Tänakuga lepingu, anti teada ka sellest, et Eesti parima rallimehe kaardilugejaks saab Järveoja. Need mehed on juba ammused tuttavad. 2013. aastal sõitsid nad koos Eesti meistrivõistlustel ning toona tunnistati N-rühma koduses konkurentsis vaid võite.
Koostööd tehti ka lõppenud hooajal. «Koos Karl Kruudaga aitas ta meid asfaldirallidel,» rääkis Tänak oma uue paarilise senisest rollist. Järveoja lisas, et tema ja Kruuda tööks oli asfaldil õigeks rehvivalikuks eelluure tegemine ning Tänakule soovituste andmine. Martun Kangur ja Kuldar Sikk tegelesid samal ajal legendi kontrollimise ja võimaliku korrigeerimisega. Sellist abi saab MM-rallidel kasutada vaid asfaldikihutamistel.
Üks asi on töötada rallisõitja abitiimis, midagi muud aga olla ise tippmeeskonnas põhikohaga ametis. Tänaku sõnul aitab kogu M-Spordi meeskond Järveojal võimalikult kiiresti kohaneda. «Usun, et oleme hooaja alguseks juba parimas vormis,» sõnas Tänak.
Järveoja on koos Tänakuga osalenud kahel M-Spordi korraldatud testisõidul. Alles eile hommikul saabusid mehed Rootsist. «Esimesel päeval võttis harjumine veidike aega. Teine päev oli juba hea,» hindas Järveoja ning lisas, et võrreldes viimastel aastatel sõiduvahendiks olnud R5 autoga on uus WRC-masin justkui hoopis teine maailm. «Uus auto on väga kiire. Isegi Ott ütleb, et hoog on suur ja asjad tulevad väga kiiresti. Testisõitudes olen siiski hakkama saanud ning ma ei näe põhjust, miks ei peaks ma seda suutma võistlustel.»
Kiirusega ja Tänaku nõudmistega harjumine võtab siiski paratamatult aega. Iga rallimees soovib, et legendi loetaks just nii, nagu talle sobib, ning see eeldab teineteisega kohanemist. Järveoja tunnistab, et peab paljud asjad enda jaoks ringi harjutama. «Saan kasutada Oti ja Raigo eelmise hooaja videoid ja kiiruslegende. Pean enne rallisid tegema palju kodutööd ning legendid ringi kirjutama,» viitas ta tipptasemel kaardilugeja jaoks tavalisele võistluseelsele rutiinile.
Kuigi Järveoja suutis ka senini ennast ja peret professionaalse kaardilugejana toita – lisaks võistlustel osalemisele tegeles ta teiste väljaõpetamisega –, tähendab täiskohaga M-Spordi meeskonnaga liitumine igapäevases elus suurt muutust. Arvestades tihedat võistluskalendrit ning tippmeeskonnas töötamisega kaasnevaid testisõite, tuleb vähemalt pooled päevad aastas kodust eemal viibida. «Kodused saavad aru, et olen selle nimel palju tööd teinud, ja toetavad mind,» kinnitas Järveoja.
Täishooaeg MM-sarjas tähendab ka varasemast palju suurema koormuse talumist. Nooruses tõsiselt judoga tegelenud ning sellel mehisel spordialal viiekordseks Eesti meistriks tulnud Järveoja usub, et on füüsiliselt katsumuseks valmis.
«Arvestades seda, et mõnel rallil tuleb sõita 50 km pikkuseid kiiruskatseid ja taluda kuumust, on füüsilisel vormil suur tähtsus. Eelkõige puudutab see sõitjaid, kuid ka kaardilugeja peab olema heas vormis – vaid siis püsib vaim võistluse ajal värske,» rääkis Järveoja. «Käime koos Otiga squash’i mängimas, tihti on meiega koos ka Karl Kruuda ja Martin Kangur.»
M-Spordi meeskonna juures ei pea Järveoja tundma end justkui unistustega täidetud muinasjutufilmi sattunud väike kangelane. Tänavu Pärna ja Kruudaga sõites kihutati WRC 2 sarjas DMACKi meeskonna värvides, nood omakorda kasutasid M-Spordi teenuseid ning seega on Järveoja selle seltskonnaga juba harjunud. Täpselt samas olukorras oli tänavusel hooajal ka DMACKi tiimi eest kihutanud Tänak.
«M-Sport on minu jaoks tuttav meeskond, tean, kuidas nad töötavad,» kinnitas Järveoja. «Küll aga on uudne see, et meeskonnas on nüüd Sebastien Ogier. Tema tulek andis kogu tiimile väga suure emotsionaalse laengu. Tean, et kõik, kes asjaga seotud, tahavad anda endast maksimumi ja rohkemgi veel.»
Järveoja kavatseb ka ise viimase nelja aasta maailmameistriga ühes tiimis olemisest kasu lõigata. «Kui teistel sõitjatel on Ogier’lt palju õppida, siis minul on samasugune võimalus õppida tema kaardilugejalt Julien Ingrassalt,» nentis ta.
Martin Järveoja
Sündinud 18. august 1987
Autoralli kaardilugeja
Sõitnud MM-rallidel koos Karl Kruuda ja Sander Pärnaga
Startinud MM-rallidel 37 korda
Võitnud WRC 2 arvestuses Rootsi ja Soome ralli
Viiekordne Eesti meister judos
Kui järjekindlalt rallimaailma tippu rühkiv Ott Tänak tegi Martin Järveojale ettepaneku hakata uuel hooajal tema kaardilugejaks, ei mõtelnud 29-aastane mees kaua. «Ütlesin kohe jah! See on üks minu suuremaid unistusi alates selles, kui hakkasin ralliga tegelema. Eesmärk on alati olnud üks – jõuda tippu ja tulla maailmameistriks,» rääkis Järveoja.
Lõppenud hooajal Sander Pärna ja Karl Kruuda kaardilugejana WRC 2 arvestuses vaid mõnel üksikul MM-rallil osalenud mees astus selle otsusega pika sammu oma eesmärgi täitumise poole. Koos Tänakuga kihutatakse uuel rallihooajal WRC-sarja absoluutses tipus M-Spordi meeskonna tuliuue Ford Fiesta WRC-autoga ning kõige eelduste kohaselt hakatakse võitlema MM-sarja kõige kõrgemate kohtade eest.
Viimased kolm hooaega on Tänak jaganud autot Raigo Mõlderiga. Tänavuse hooaja lõppedes otsustas aga kaardilugeja kõrvale astuda. «Otsuse langetasime koos ning lahku läksime väga rahumeelselt ja ilma igasuguste probleemideta. Raigo taandumise põhjused on isiklikumad ning see ei mõjuta meie igapäevast elu. Kindlasti jätkame mingil tasemel koostööd ning ta ei lahku veel autospordist kui sellisest,» selgitas Tänak paarimehe vahetust.
Kui M-Spordi meeskond teatas esmaspäeval, et on sõlminud Tänakuga lepingu, anti teada ka sellest, et Eesti parima rallimehe kaardilugejaks saab Järveoja. Need mehed on juba ammused tuttavad. 2013. aastal sõitsid nad koos Eesti meistrivõistlustel ning toona tunnistati N-rühma koduses konkurentsis vaid võite.
Koostööd tehti ka lõppenud hooajal. «Koos Karl Kruudaga aitas ta meid asfaldirallidel,» rääkis Tänak oma uue paarilise senisest rollist. Järveoja lisas, et tema ja Kruuda tööks oli asfaldil õigeks rehvivalikuks eelluure tegemine ning Tänakule soovituste andmine. Martun Kangur ja Kuldar Sikk tegelesid samal ajal legendi kontrollimise ja võimaliku korrigeerimisega. Sellist abi saab MM-rallidel kasutada vaid asfaldikihutamistel.
Üks asi on töötada rallisõitja abitiimis, midagi muud aga olla ise tippmeeskonnas põhikohaga ametis. Tänaku sõnul aitab kogu M-Spordi meeskond Järveojal võimalikult kiiresti kohaneda. «Usun, et oleme hooaja alguseks juba parimas vormis,» sõnas Tänak.
Järveoja on koos Tänakuga osalenud kahel M-Spordi korraldatud testisõidul. Alles eile hommikul saabusid mehed Rootsist. «Esimesel päeval võttis harjumine veidike aega. Teine päev oli juba hea,» hindas Järveoja ning lisas, et võrreldes viimastel aastatel sõiduvahendiks olnud R5 autoga on uus WRC-masin justkui hoopis teine maailm. «Uus auto on väga kiire. Isegi Ott ütleb, et hoog on suur ja asjad tulevad väga kiiresti. Testisõitudes olen siiski hakkama saanud ning ma ei näe põhjust, miks ei peaks ma seda suutma võistlustel.»
Kiirusega ja Tänaku nõudmistega harjumine võtab siiski paratamatult aega. Iga rallimees soovib, et legendi loetaks just nii, nagu talle sobib, ning see eeldab teineteisega kohanemist. Järveoja tunnistab, et peab paljud asjad enda jaoks ringi harjutama. «Saan kasutada Oti ja Raigo eelmise hooaja videoid ja kiiruslegende. Pean enne rallisid tegema palju kodutööd ning legendid ringi kirjutama,» viitas ta tipptasemel kaardilugeja jaoks tavalisele võistluseelsele rutiinile.
Kuigi Järveoja suutis ka senini ennast ja peret professionaalse kaardilugejana toita – lisaks võistlustel osalemisele tegeles ta teiste väljaõpetamisega –, tähendab täiskohaga M-Spordi meeskonnaga liitumine igapäevases elus suurt muutust. Arvestades tihedat võistluskalendrit ning tippmeeskonnas töötamisega kaasnevaid testisõite, tuleb vähemalt pooled päevad aastas kodust eemal viibida. «Kodused saavad aru, et olen selle nimel palju tööd teinud, ja toetavad mind,» kinnitas Järveoja.
Täishooaeg MM-sarjas tähendab ka varasemast palju suurema koormuse talumist. Nooruses tõsiselt judoga tegelenud ning sellel mehisel spordialal viiekordseks Eesti meistriks tulnud Järveoja usub, et on füüsiliselt katsumuseks valmis.
«Arvestades seda, et mõnel rallil tuleb sõita 50 km pikkuseid kiiruskatseid ja taluda kuumust, on füüsilisel vormil suur tähtsus. Eelkõige puudutab see sõitjaid, kuid ka kaardilugeja peab olema heas vormis – vaid siis püsib vaim võistluse ajal värske,» rääkis Järveoja. «Käime koos Otiga squash’i mängimas, tihti on meiega koos ka Karl Kruuda ja Martin Kangur.»
M-Spordi meeskonna juures ei pea Järveoja tundma end justkui unistustega täidetud muinasjutufilmi sattunud väike kangelane. Tänavu Pärna ja Kruudaga sõites kihutati WRC 2 sarjas DMACKi meeskonna värvides, nood omakorda kasutasid M-Spordi teenuseid ning seega on Järveoja selle seltskonnaga juba harjunud. Täpselt samas olukorras oli tänavusel hooajal ka DMACKi tiimi eest kihutanud Tänak.
«M-Sport on minu jaoks tuttav meeskond, tean, kuidas nad töötavad,» kinnitas Järveoja. «Küll aga on uudne see, et meeskonnas on nüüd Sebastien Ogier. Tema tulek andis kogu tiimile väga suure emotsionaalse laengu. Tean, et kõik, kes asjaga seotud, tahavad anda endast maksimumi ja rohkemgi veel.»
Järveoja kavatseb ka ise viimase nelja aasta maailmameistriga ühes tiimis olemisest kasu lõigata. «Kui teistel sõitjatel on Ogier’lt palju õppida, siis minul on samasugune võimalus õppida tema kaardilugejalt Julien Ingrassalt,» nentis ta.
Martin Järveoja
Sündinud 18. august 1987
Autoralli kaardilugeja
Sõitnud MM-rallidel koos Karl Kruuda ja Sander Pärnaga
Startinud MM-rallidel 37 korda
Võitnud WRC 2 arvestuses Rootsi ja Soome ralli
Viiekordne Eesti meister judos
Re: Ott Tänaku diskussioon
RM: "Ma teadsin seda ammu, (et ma ei jätka) sest see oli minu otsus," avaldas Mõlder telefoniintervjuus Vikerraadiole. "See oli lahe eluetapp ja see sai nüüd otsa. Põhjused olid nii isiklikud kui ka perekondlikud. Mingeid intriige ei olnud."
MW "At the end of the day, Ott is such a level, that I have to respect hes decision as well ... in many ways Im sorry that he (RM) is not in the team"
Huvitav kumb siin muinasjuttu räägib? Nii head näitlejad need rallimehed küll pole, et pool aastat mitte keegi aru ei saanud. Ja miks siis vahetus viimasele sekundile jäeti. Kaks aastat oled nagu sukk ja saabas lähed rahumeelselt lahku ning Oti twitteri kontol ei mainita seda isegi poole sõnaga? Viisakad inimesed ütlevad ikka aitähh tavaliselt.
Muretsemiseks muidugi pole põhjust, ju siis oli vajalik.
MW "At the end of the day, Ott is such a level, that I have to respect hes decision as well ... in many ways Im sorry that he (RM) is not in the team"
Huvitav kumb siin muinasjuttu räägib? Nii head näitlejad need rallimehed küll pole, et pool aastat mitte keegi aru ei saanud. Ja miks siis vahetus viimasele sekundile jäeti. Kaks aastat oled nagu sukk ja saabas lähed rahumeelselt lahku ning Oti twitteri kontol ei mainita seda isegi poole sõnaga? Viisakad inimesed ütlevad ikka aitähh tavaliselt.
Muretsemiseks muidugi pole põhjust, ju siis oli vajalik.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
olen seda ka varem öelnud ja ütlen veel korra, üks asi on mida meediale räägitakse ja teine asi on kuidas asjad tegelikult olid/on.
Suured tänud kopeeritud artikli eest Caater! Väga hea lugeda, et Järveoja saab oma unistuse teoks teha, minul on temasse kõvasti usku.
Suured tänud kopeeritud artikli eest Caater! Väga hea lugeda, et Järveoja saab oma unistuse teoks teha, minul on temasse kõvasti usku.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"