16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
TomPoiss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 96
Liitunud: 11 Juun 2018, 18:12

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas TomPoiss »

Vaatasin ka onboardi ära igast kaamerast. Ott ikka sõna otseses mõttes hambad risti väänab seda rooli. Kas tõesti pole võimalik teha midagi, et peale võimu kadumist see rool poleks nii üle mõistuse raske.
pets1
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 575
Liitunud: 10 Nov 2011, 01:20

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas pets1 »

TomPoiss kirjutas:Vaatasin ka onboardi ära igast kaamerast. Ott ikka sõna otseses mõttes hambad risti väänab seda rooli. Kas tõesti pole võimalik teha midagi, et peale võimu kadumist see rool poleks nii üle mõistuse raske.
Saaks ikka kui vasakult parenale oleks 4 täispööret nagu keskmises pereautos. Aga niiviisi kiiresti ei sõida.
Suurte kogemustega ralliturist
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas ElvisP »

Parim koht onboardis on Molly Petit nägu kui peab Otile küsimuse esitama. See on umbes selline nägu nagu ma teeks puurile lähenedes, kus sees on lõvi, keda on just keppidega torgitud ja kividega loobitud.

Respect meestele, professionaalsus säilis kuni lõpuni ja tehti oma töö ausalt lõpuni.
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 682
Liitunud: 05 Aug 2005, 16:12
Meeldimisi saanud: 1

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas ponx »

Võidusõiduautodel on kiired latid, kiired roolid. Ülekandearv on väga suur. Kui võimendit pole, on rooli väga raske keerata. Vahe on ka pinnases. Mööda asfalti on ilma roolivõimuta lihtsam sõita kui pehmel pinnasel. See takistab oluliselt rataste keeramist.

Igatahes olukord, kus Tänak sõitis natuke rajalt välja, oli tagajärg, mitte põhjus. Ta ei suutnud libisemisele piisavalt kiirelt reageerida ja nii see auto pooleldi spinni läks.


https://www.ohtuleht.ee/967260/margus-m ... i-traagika
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Ruutu »

Nimi kirjutas:Need takkajärgi vabandused ja kiitused ei aita ka ikkagi kedagi.
Võib-olla olen liiga sinisilmne, aga mina küll ei kahtle Toyoda sõnades. Kindlasti läks talle Oti jama väga südamesse, eriti kui oli seal kohapeal, ja pumpab niipalju veel vahendeid sisse kui vaja, et need vead saavad likvideeritud. Iseasi, kas jälle siis uued asjad alt ei vea.

Õnneks sai Toyota eelmine aasta võistkondliku tiitli kätte ja ilmselt ei oldaks väga kurvad, kui see aasta tuleks vaid see teine tiitel. Küll siis järgmine aasta saaks jälle ka võistkondlikut püüda, sest see aasta tundub see väga vähetõenäoline. Kui Jari just eelmise aasta tempu ei korda ja teisel poolaastal särama ei hakka.
mcwax

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas mcwax »

Võib vast selle õnnetu teema kokku võtta pisut lõbusamalt, aga väga tabavalt:
https://youtu.be/_sco58M7Fs4?t=28
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1342
Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
Asukoht: Pärnu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Dubber »

Halb on ka see, et selle pettumusega tuleb üle kuu elada 8).
Ei ole nii, et kahe nädala pärast saaks vigade paranduse teha, aga seda magusam oleks korralik tulemus Soomest ... 8)
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Kolin »

No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 606
Liitunud: 05 Veebr 2014, 21:42
Asukoht: Tln

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas johaan »

mcwax kirjutas:Võib vast selle õnnetu teema kokku võtta pisut lõbusamalt, aga väga tabavalt:
https://youtu.be/_sco58M7Fs4?t=28
8) hea leid!
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas MKD »

Panin oma mõtted kirja Sardiinia rallist - rallieel oli tuline vaidlus, kui nimetasin Neuvillet favoriidiks, kuid Sardiinias oli ta justkui enese hale vari. Äge, et eksisin :) Täpselt sama ebakindel oli ka Ogier. Tundub, et Ott ja Martin ei lase end pidevatest juradest häirida ning suudavad ikka kõige kiiremad olla.

Paraku tundub mulle, et ainult Tänaku ja Martini enesekindlusest ei piisa, tiitlivõiduks peab hakkama ka meeskond esinema meeskonnana, senised rallid on justkui ühe mehe soolod olnud. Hyundai ja Citroen mängivad taktikamänge, Tommi vaatab rõõmsalt pealt ning kui Sardiinias oli võimalus, ei kasutatud seda ära :(

https://www.rallinaut.ee/sardiinia-2019 ... aku-ralli/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas GC »

Ei pretendeeri sellega mingile absoluutsele tõele, aga mina usun,
et Ott ise ei taha taktika mänge!
Päris kindlasti oleks selliselt saavutatud tiitlil hoopis parem mekk!
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Ruutu »

Neuville oli tegelikult kuuendal katsel tulemas väga hea ajaga ja oleks üldis Otile üsna kanadele jõudnud, kui sesa legendi jama ei oleks olnud. Siis tõmbas tal ilmselt seest jahedaks ja ei julgenud enam riskida, rütm kadus täitsa ära.
Esireket
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2014, 19:50

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Esireket »

Kolin kirjutas:No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.

Nõustun täiesti sinu arvamusega. Kuna küll saab Makinen aru, et on vaja tiimi korraldusi :(
Mille jaoks on Latvalal PS katsel kiireimat aega näidata ja Oti eest punkte ära võtta? Sama kehtib Meeke kohta :(
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1084
Liitunud: 11 Jaan 2012, 20:00

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Lärri »

Esireket kirjutas:
Kolin kirjutas:No sellise seltskonnaga ei püüa kuidagi seda meeskonliku tiitlit. Tänak on kogunud 150 punkti nn Wingmani kokku 100 punkti. MASENDAV on see Tänaku kõrval olev sõitjate prigaad. Kui tahavad meeskonlikku tiitlit püüda siis tuleb lahti saada nii Meekest kui ka Latvalast. Üle poole hooaja on läbi ja Latvala kontol ainult 40 punkti. Fu'ck off. Ning mõlemad mehed sõidavad MM tiitlile enda arust. Aga jäävad ka M-spordi meestele punkti tabelis alla.

Nõustun täiesti sinu arvamusega. Kuna küll saab Makinen aru, et on vaja tiimi korraldusi :(
Mille jaoks on Latvalal PS katsel kiireimat aega näidata ja Oti eest punkte ära võtta? Sama kehtib Meeke kohta :(
Eks ta niiviiisi ole jah, et PS-le startides on Latvalal ja Meeke'il juba teada kõigi sõitjate ajad, ka nende omad, kes hiljem stardivad. Ja need kuradima kaks juurikat nimme, kiusu pärast ja puhta meelega lihtsalt kiusavad meie Otti. Vaatavad kella pealt, et satuks täpselt Oti ees lõpetama. Mehejutt. Ajage seda nüüd edasi.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas kiilakass »

Miks nad punktikatsel ei või suruda?
Esiteks nad võivad punkte võtta Oggylt või Neuvillelt ja kui Tänak tahab, siis ta on neist niikuinii kiirem.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Keeruline jah nii midagi teha, sest Ogi ja Neuville tahavad ka sealt alati punkte. Kuidas see parem oleks?
Oiks
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Okt 2010, 10:48

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Oiks »

Punktikatsed on ainukene koht kus Tänakul on tiimikaaslastest abi olnud. Nii Latvala, kui ka Meek on kumbki võtnud Neu`lt ära ühe punkti. Jah, Meeke on ka võitnud punktikatseid ja võtnud punkte kõigilt, mis ei muuda ju üldarvestuses midagi. Nad peavadki proovima sõita kiirelt ja lootma, et ehk Tänak on veel kiirem ning nemad satuvad kuhugi peale Tänakut, kuid Neu ja Ogi ette.
Aga statistika on kurb. Kui Tänak sõidaks Toyotas üksinda, siis oleks Neu`l kaks punkti rohkem ja Ogieri seis oleks sama, kuid Tänakul endal oleks 4 punkti rohkem, sest Argentiinas lõpetasid Meeke ja Latvala Tänaku ees.
Ühesõnaga Tänaku kaaslased ei ole talle mitte ainult mitte kasulikud vaid lausa kahjulikud.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 744
Liitunud: 12 Nov 2011, 17:53

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas pelmeen10 »

Tiimikorraldused power stage-l on küll viimane asi millele mõelda. Pigem võiksid nad üldse tiimilegi mõne korraliku tulemuse tuua. Tänak suudab ilma tiimikorraldusteta ka rallisid võita.
tugitoolifänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1012
Liitunud: 29 Juun 2016, 15:37

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas tugitoolifänn »

Kas selline lipu heiskamine on tavapärane?
https://www.facebook.com/14447923562017 ... 703202173/
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 651
Liitunud: 17 Nov 2016, 08:37

Re: 16. Rally Italia Sardegna 2019 DAY3

Postitus Postitas Mati »

Korraldajatel oli ainult Eesti, Belgia ja Prantsusmaa lipud olemas. Kuna tuli "üllatus poodium", siis ei olnud Hispaania, Soome ja Norra lippu kuskilt nii kiiresti võtta.
Vasta