WRC hooaeg 2021

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1776
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: WRC hooaeg 2021

Post by kiilakass »

Miks sa arvad, et Kubica on aeglasem kui Greensmith, Loubet või Katsuta ?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Frank
Rallifoorum 24/7
Posts: 3008
Joined: Mon Feb 17, 2003 1:45 pm
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2021

Post by Frank »

snakeplissken wrote: Sat Nov 21, 2020 9:58 pm Meile, pealtvaatajatele muidugi tore, aga mis selle mõte nagu oleks? Pigem võistelda Rally2 tiitlile kui olla konkurentsitult viimased Rally1-s.
Palju meedia tähelepanu (k.a. eetriaega) saavad Rally2/R5 ekipaažid võrreldes WRC ekipaažidega?
"Come on, you can see more than that"
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1360
Joined: Sat May 19, 2018 1:50 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by ElvisP »

CTR wrote: Fri Nov 20, 2020 5:11 pm Pakun, et Toyota tegi pakkumise, millest ei saanud keelduda ja kes oleks 2022 auto arendamise juures neil parem kui Ogier..
Ott
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4403
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by CTR »

ElvisP wrote: Thu Nov 26, 2020 7:36 am
CTR wrote: Fri Nov 20, 2020 5:11 pm Pakun, et Toyota tegi pakkumise, millest ei saanud keelduda ja kes oleks 2022 auto arendamise juures neil parem kui Ogier..
Ott
Otil on leping Hyundaiga.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 6327
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: WRC hooaeg 2021

Post by snakeplissken »

Tundub, et Monzas võib täielikuks loteeriks minna.

Image Image

Image Image
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1360
Joined: Sat May 19, 2018 1:50 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by ElvisP »

CTR wrote: Thu Nov 26, 2020 8:50 am
ElvisP wrote: Thu Nov 26, 2020 7:36 am
CTR wrote: Fri Nov 20, 2020 5:11 pm Pakun, et Toyota tegi pakkumise, millest ei saanud keelduda ja kes oleks 2022 auto arendamise juures neil parem kui Ogier..
Ott
Otil on leping Hyundaiga.
Tegelt on imselt isegi Evans parem auto arendaja kui Ogier. Ogier pole kunagi sellega hiilanud (hea tõestus Sidrun eelmine hooaeg). Ott ehitas talle Fordi (peale lahkumist jäi masina arengu asi seisma ja lihtsalt vana rasva pealt kobistas Ogi veel ühe tiitli) ja ehitas talle ka Toyota. Ogi on olnud ainult koort riisumas.
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 690
Joined: Sat Jul 04, 2015 7:23 am

Re: WRC hooaeg 2021

Post by MadMax »

...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1360
Joined: Sat May 19, 2018 1:50 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by ElvisP »

MadMax wrote: Mon Nov 30, 2020 12:40 am ...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
Loll ja asjatundmatu jutt. VW oli nii peajagu teistest üle, et seal polnud vaja midagi arendadagi. Ja auto valmistati ikka tehases inseneride poolt mitte Ogier ise ei teinud jooniseid ja haamri ja peitliga ei pannud autot kokku.

Teiseks Ogier on ka ise öelnud, et Ott saab auto arendamisega paremini hakkama. Näiteks M-Spordi aegadel isegi testisõitudel tunnistas Ogier, et mõttekam on kui Ott sõidab testi kõige viimasena. Ilmselt pole su mälu COVIDi läbipõdemise tõttu enam endine seega tuletan meelde, et teine tiitel M-Spordis tuli Ogieril juba üle kivide ja kändude kui Ford ei olnud enam sarja kiireim auto. Esimese tiitli ajal (siis kui Ott veel oli meeskonnas) ilmselgelt oli. Ei sõitnud 2 aastat sama autoga aga kui konkurendid autode arendamisel järgi jõuavad ja mööda lähevad siis kuskil on midagi valesti. Aga eks sa leiad uusi vabandusi oma koroonaaju poolt genereeritud teooria tõestuseks ...

Mis puudutab Sidrunit siis Ogier sai enne lepingu sõlmimist sellega piisavalt testida. Kui seal oleks olnud selline fundamentaalne viga millest sina sonid, siis oleks arenduse koha pealt äss mees sellest ka kiiresti aru saanud. Ogier ilmselt ei saanud.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4403
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by CTR »

ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am
MadMax wrote: Mon Nov 30, 2020 12:40 am ...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
Loll ja asjatundmatu jutt. VW oli nii peajagu teistest üle, et seal polnud vaja midagi arendadagi. Ja auto valmistati ikka tehases inseneride poolt mitte Ogier ise ei teinud jooniseid ja haamri ja peitliga ei pannud autot kokku.

Teiseks Ogier on ka ise öelnud, et Ott saab auto arendamisega paremini hakkama. Näiteks M-Spordi aegadel isegi testisõitudel tunnistas Ogier, et mõttekam on kui Ott sõidab testi kõige viimasena. Ilmselt pole su mälu COVIDi läbipõdemise tõttu enam endine seega tuletan meelde, et teine tiitel M-Spordis tuli Ogieril juba üle kivide ja kändude kui Ford ei olnud enam sarja kiireim auto. Esimese tiitli ajal (siis kui Ott veel oli meeskonnas) ilmselgelt oli. Ei sõitnud 2 aastat sama autoga aga kui konkurendid autode arendamisel järgi jõuavad ja mööda lähevad siis kuskil on midagi valesti. Aga eks sa leiad uusi vabandusi oma koroonaaju poolt genereeritud teooria tõestuseks ...

Mis puudutab Sidrunit siis Ogier sai enne lepingu sõlmimist sellega piisavalt testida. Kui seal oleks olnud selline fundamentaalne viga millest sina sonid, siis oleks arenduse koha pealt äss mees sellest ka kiiresti aru saanud. Ogier ilmselt ei saanud.
Polnud vaja VWd arendada? Võeti Möllerist Polo, pandi kleepsud peale ja mindi Monte starti sinu jutu järgi.. Sest tehases tehti valmis.

Selleks, et ta peajagu üle oli, sõitis Ogier 2012 Skoda S2000ga, et samal ajal koos VWga uut Polo WRCd arendada ja testida ning 2013 starti tulla.

Ei tea, et Ott, Neuville või Evans oleks Fordi, Hyundai v Toyota samuti ise haamriga kokku klopsinud.. Seega mõttetu jutt.

M-Spordis olles tahtis Ogier alguses alati esimesena testida, kuid mingi aeg sai aru, et mõistlikum on lasta Otil ENNE sõita. Wilsoni sõnad Oti filmis (aga vb ta ei ole asjaga kursis).

Citroeni kohta on isegi Meeke mäletamist mööda öelnud, et insenerid ei võtnud nõuandeid kuulda..
Aga no sel ajal oli tiimipealik Matton ka, niiet ei imesta.. Samamoodi ei saa nüüd ka FIAs väga hakkama uute autode reeglite välja ,,mõtlemisega''.
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1360
Joined: Sat May 19, 2018 1:50 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by ElvisP »

CTR wrote: Mon Nov 30, 2020 8:32 am
Polnud vaja VWd arendada? Võeti Möllerist Polo, pandi kleepsud peale ja mindi Monte starti sinu jutu järgi.. Sest tehases tehti valmis.

Selleks, et ta peajagu üle oli, sõitis Ogier 2012 Skoda S2000ga, et samal ajal koos VWga uut Polo WRCd arendada ja testida ning 2013 starti tulla.

Ei tea, et Ott, Neuville või Evans oleks Fordi, Hyundai v Toyota samuti ise haamriga kokku klopsinud.. Seega mõttetu jutt.

M-Spordis olles tahtis Ogier alguses alati esimesena testida, kuid mingi aeg sai aru, et mõistlikum on lasta Otil ENNE sõita. Wilsoni sõnad Oti filmis (aga vb ta ei ole asjaga kursis).

Citroeni kohta on isegi Meeke mäletamist mööda öelnud, et insenerid ei võtnud nõuandeid kuulda..
Aga no sel ajal oli tiimipealik Matton ka, niiet ei imesta.. Samamoodi ei saa nüüd ka FIAs väga hakkama uute autode reeglite välja ,,mõtlemisega''.
Ilmselgelt siin räägitakse ühelt poolt aiast ja teiselt poolt aiaaugust.

Võimatu on meil VW puhul hinnata kui palju seal on selleks hetkeks kui masin stardijoonele jõudis Ogieri arendust ja kui palju on lihtsalt Saksa inseneritarkust, mis algusest peale pani tehases kokku sellise masina, millega vahesid teiste vastu mõõdeti kalendriga. Sina ilmselt arvad, et 100% Ogieri teene, mina arvan, et lõviosa oli Saksa autoinseneride teene. Mine võta kinni ...

Kui me aga räägime sellest kuidas autod on mõne mehe tagumiku all arenenud alates hetkest kui sellega hakati sõitma, siis siin ei ole Ogieril midagi ette näidata. M-Spordis oli auto arengus paremal juhul paigalseis teisel hooajal. Sidrunis oli täielik katastroof. Ja Toyota koha pealt pole selle mõttetu hooaja pinnalt võimalik midagi eriti arvata, aga mingit erilist arengut küll kuskilt pole näha.

Samal ajal on Ott koos oma autodega ALATI arenenud. Nii M-Sport, Toyota kui ka RE pinnalt võib vast öelda, et ka Hyundai.

Ja sul on õigus, et see testimise järjekord oli jah vastupidi, aga kogu selle vahetamise point oligi see, et seda tehti sellepärast, et Ott on parem auto arendaja ja see oli ka Ogieri huvides järjekord seda silmas pidades ära vahetada.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3458
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by -huviline2- »

Et siis VW Motorsport lõpetab ekisisteerimise ja sisepõlemismootoriga autode ehitamise. Lubavad juppe ikka klientidele pakkuda, aga...uuendusi vaevalt. Kõikse vanem auto sai oktoobris kaheaastaseks.
Last edited by -huviline2- on Wed Dec 02, 2020 8:07 am, edited 1 time in total.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4403
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by CTR »

Võiks öelda, et korralik ülelask klientidele..
Üks asi on see, kui tõmmatakse tehase WRC projektile kriips peale vs see, kui erakätes on ca 70 aktiivselt kasutuses olevat autot, mis vajavad ka korralikul hulgal varuosasid jms..
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 690
Joined: Sat Jul 04, 2015 7:23 am

Re: WRC hooaeg 2021

Post by MadMax »

Võtame su idiootsuse siis pulkadeks. Ma ei tea, miks ma sellele aega raiskan aga noh... Kui Covidihaige mälu vajab värskendamist, siis värskendame ära.
ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am Loll ja asjatundmatu jutt. VW oli nii peajagu teistest üle, et seal polnud vaja midagi arendadagi. Ja auto valmistati ikka tehases inseneride poolt mitte Ogier ise ei teinud jooniseid ja haamri ja peitliga ei pannud autot kokku.
See on KÕIGE haigem väide üldse, mida sa saaks öelda. Asjatundmatu, vale, EKRElik, lihtsalt kohutav. Ma ei tea, kui vana sa oled aga tundub, et sündinud pärast 2012. aastat. Pane Youtube otsingusse Ogier Volkswagen 2012 ja näed palju ta testis. Või mis videod need on? Insenerid sõidavad? Mida see Ogier seal tegi? :D Volkswagen alustas 2011, et startida 2013. aastal. Väita, et mingi uus meeskond suudab vaid inseneride abiga ehitada nullist domineeriva auto, näitab täielikult sinu asjatundmatust ning amatöörlust. Jah, seal taga olid VW grupi rahad ja insenerid aga väide, et Ogieril polnud seal midagi teha, on laus vale. Sa ise saad ikka aru, mida sa väidad?
ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am Teiseks Ogier on ka ise öelnud, et Ott saab auto arendamisega paremini hakkama. Näiteks M-Spordi aegadel isegi testisõitudel tunnistas Ogier, et mõttekam on kui Ott sõidab testi kõige viimasena.


:D Kordan üle, nagu siin kaasvõitleja rääkis, et Ogier testis ikka alguses esimesena aga kui nägi, et Tänak mõtleb sarnaselt, siis loomulikult vahetab targem inimene kohad ringi. Ja tead miks? Kui sul on valida, kas alustada nullist ja jõuda kuhugi või alustada sealt kus sarnaselt seadistav Tänak lõpetas ning minna veel kaugemale, siis kumma sina valiksid? Ogier tundis hirmu ja otsis Tänaku vastu eelist. Aga sa ei suutnud nii kaugele mõelda? Ei imesta :)
ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am Ilmselt pole su mälu COVIDi läbipõdemise tõttu enam endine seega tuletan meelde, et teine tiitel M-Spordis tuli Ogieril juba üle kivide ja kändude kui Ford ei olnud enam sarja kiireim auto. Esimese tiitli ajal (siis kui Ott veel oli meeskonnas) ilmselgelt oli.


Meenuta palun hooaegasid 2017 ja 2018. Sa ei mäleta ikka mitte midagi? Millisel aastal sai Ogeir rohkem võite? Õige vastus on: 2018. Ja üldse, 2017. aastal oli sarja kiireim auto Hyundai aga Neuville ise käkkis selle hooaja ära. Neuveille sai 26 katsevõitu rohkem kui keegi teine, mis näitab, et kiiruse mõttes oli auto parim. Aga Ogier oli stabiilsem, ei teinud nii palju vigu. Tank Ford pidas vastu ja võitis. Osalt Neuville vigade tõttu, teisealt lagunes Hyundai pahatihti liiga väikeste kõiksude tõttu (rattaga kuhugi vastu ja korraga kõver). 2017. aastal oli Neuville üks parimaid võimalusi ära võtta aga ei suutnud. 2018. aastal alustas Ogier nii, et neljast esimesest etapist kolmel ta võitis. Rootsis mängisid Tänakuga sahka ning seal ei olnud neil võimalustki võita. Seejärel tulid mõned apsud tal endal aga lõppkokkuvõttes punktide mõttes oli tõesti väiksem võit aga ei ütleks, et üle kivide ja kändude. Aga noh... ElvisP näeb ju ainult, et punktide mõttes väiksem vahe ja üle kivide ja kändude. OK
ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am Ei sõitnud 2 aastat sama autoga aga kui konkurendid autode arendamisel järgi jõuavad ja mööda lähevad siis kuskil on midagi valesti. Aga eks sa leiad uusi vabandusi oma koroonaaju poolt genereeritud teooria tõestuseks ...

Tead mis oli valesti? Fordi rahakott. Mäletad sa ikka, kuidas Ogier "vingus", et neil pole selliseid võimalusi nagu Hyundail ja Toyotal. Aga su koroonaaju ei mäleta. Lisaks sai Ogier rohkem võite teisel aastal kui esimesel. Lausa 2x ;) ;) ;) Ja veel lisaks, siis oleks väga imelik, kui kaks tehasetoega meeskonda ei areneks kiiremini kui Ford.
ElvisP wrote: Mon Nov 30, 2020 7:51 am
Mis puudutab Sidrunit siis Ogier sai enne lepingu sõlmimist sellega piisavalt testida. Kui seal oleks olnud selline fundamentaalne viga millest sina sonid, siis oleks arenduse koha pealt äss mees sellest ka kiiresti aru saanud. Ogier ilmselt ei saanud.
Ma sonin fundamentaalsest veast? Ogier ilmselt ei saanud aru???? APPI!!! Ma ei soni vaid KÕIK CITROENI SÕITJAD RÄÄKISID SELLEST. Mäletad sa selliseid väjendeid nagu kartauto? Mitu korda rääkis Meeke, et auto käitub ootamatult? Või jutte sellest, kuidas esisilla geomeetria on paigast? Ei mäleta? Covidiaju ei saagi mäletada. Aga mida mina tean ja räägin, loe internetist ise :)))

https://www.motorsport.com/wrc/news/ogi ... s/4357405/

Üldiselt oled sa väga kohutav väitleja. Kõik sinu jutud on su emotsioonide ja halva mälu segu. Ühtegi oma väidet sa viidete või arvudega ei toeta. Lihtsalt ja labaselt öeldes paned sa segast. Ja mul on kahju, et ma raiskasin oma aega seinaga rääkimisele.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 18757
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: WRC hooaeg 2021

Post by Kolin »

Järgmise hooaja linep?

Toyota:
Ogier
Rovanperä
Evans
(Katsuta)

Hyundai:
Neuville
Tänak
Kolmas auto: Breen? Sordo?
Neljas auto: Veiby? Huttunen?


M-Sport:
Suninen?
Greensmit?
Fourmaux?

Sainteloc Citroen?
Mikkelsen?
Östberg?
Lappi?

Poland WRT?
Kubica?
Kajetanowicz?


Lepinguta mehed:
Lappi
Suninen
Veiby
Huttunen
Greensmith
Breen
Mikkelsen
Östberg
Veiby
Kubica
Kajetanowicz
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11036
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: WRC hooaeg 2021

Post by viplala »

Sordo peab järgmiseks aastaks uue kaardilugeja leidma, kui soovid sõita
Carlos Del Barrio quits Dani Sordo for @FauZaldivar in 2021 WRC-3 program.
http://planetemarcus.com/carlos-del-bar ... o-en-2021/
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4403
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by CTR »

pakun, et neljandas Hyundais on suht kindlasti Loubet.. kas just kõik etapid, aga siiski.. see aasta tegi plaanitud 9st etapist 4 kaasa..
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 927
Joined: Thu Feb 13, 2003 8:34 pm
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2021

Post by STI »

viplala wrote: Mon Dec 07, 2020 10:32 am Sordo peab järgmiseks aastaks uue kaardilugeja leidma, kui soovid sõita
Carlos Del Barrio quits Dani Sordo for @FauZaldivar in 2021 WRC-3 program.
http://planetemarcus.com/carlos-del-bar ... o-en-2021/
Uueks kaardilugejaks pidavat tulema Sara Fernandez:
https://www.ewrc-results.com/coprofile/ ... ernandez/6
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4403
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: WRC hooaeg 2021

Post by CTR »

Käivad jutud, et 2021 Rootsi ralli jääb ära..
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 6327
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: WRC hooaeg 2021

Post by snakeplissken »

Raha ei saadud kokku, et ilma pealtvaatajateta korraldada ja promootor ei tahavat maksta. Tundub, et Rootsiga on nüüd pikemaks ajaks kõik.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5040
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2021

Post by Lithium »

Annaks taevas, et Arcticu poisid saaksid endale etapi. Võibolla panen puusalt utoopiat.
Söörlöne!
Post Reply