Rally Mexico - 2. päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Suletud
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Rally Mexico - 2. päev

Postitus Postitas STI »

Hommikust kõigile. Lugesin just et Solberg oli jälle Subarut lükanud ja saanud ka kõrvalist abi. Kohtunikud arutavad kirve suuruse üle.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Sai siis just lõpetatud 1päeva kokkuvõtte vaatamine. Suhtliselt masendav, mis Solbergiga juhtus. :( Ralli liidrikohal olles saada 5min trahvi selle eest, et auto ei käivitu ja pead kõrvalist abi kasutama kuna Servise Park i oli vaja lükata veidi ülesmäge. :( Markkol spinniga läks ikka väga palju aega kaduma. Aga vedas, et kuhugi vastu ei sõitnud. 6 käigu pealt spinn vasakus kurvis ja tagurpidi seisma sõidusuunaga. Kohe ei käivitunud oli kuulda kuidas Markko ütles come on come on. Siis väike tagurdus ja sõit jätkus. Sinna kaotas Markko kindlasti u.20 sekundit. Nüüd kui Solku siis Loebist maas 4.54 ja konkurentsist väljas peab lootma, et Grönholm ja Märtin suudavad nii kõvasti ohustada tänase päeva jooxul Loebi, et ta ei suudaks võita ka 3ndat rallit järjest. Esimest kruusaralli võitu poleks tal veel sellel aastal vaja. :)
Viimati muutis Strike, 13 Mär 2004, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

Ajakava LEG 2


16:00 : Flexi service C Leon (10’)

16:55 : SS 5 DUARTE-NUEVO VALLE 1 (25,58 km)
17:43 : SS 6 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 1 (23,56 km)
18:59 : SS 7 EL GIGANTE-EL ZAUCO 1 (28,03 km)

20:17 : Flexi service D Leon (20’)

21:57 : SS 8 DUARTE-NUEVO VALLE 2 (25,58 km)
22:45 : SS 9 DERRAMADERO-CHICHIMEQUILLAS 2 (23,56 km)

00:01 : SS 10 EL GIGANTE-EL ZAUCO 2 (28,03 km)

01:19 : Flexi service E Leon (45’)
Antilera
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Jaan 2004, 21:11
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Antilera »

tere hommikust siis ka minu poolt. see solbegi uudis on küll ikka paras pomm. kuigi ma pole suur solbergi sõber on ikkagi kahju. iial ei või teada millal võib sama asi juhtuda meie markkoga. need uued otsused ja muudatused autorallis hakkavad tõsiselt häirima korralikku võidukihutamist. nüüd siis peab hakkama rallit sõitma järelhaagistega kus kõik vajalik koguaeg kaasas ja kaardilugejaks tuleb võtta arvatavasti rammumees Tarmo Mitt kes analoogsel situatsioonil nagu juhtus Solkuga auto ilma vaevata ja kõrvalise abita suudaks selvic parki tirida. samuti oleks vaja Ferrarist palgata paar hullu strateegi kes viimasepeal võistlustaktika välja mõtleksid, mis lõpus markko esimese ajaga finississe tooks. nagu näha töötab praegune juhtkond täiega sellevastu, et sõitjad saaksid rahulikult sõidule keskenduda. igaljuhul mõtteainet on siinkohal küllaga.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

YLE pealt oli üsna hea kokkuvõte. Parem, kui EuroSpordist. Kõik sõitjad kes pidid olema olid pildis ja intervjuud ka olemas kõigiga. Solbergi lõpp trahviaeg on siis 5.40. 4 min hilinemise eest + 1.40 selle eest, et kasutas kõrvalist abi mida nad ise ei soovinud. Nii ma sain igaljuhul aru sellest. Kohalik rallipublik pole kursis, et sellistes olukordades ei tohi aidata. Igaljuhul kahju, et Solkuga nüüd nii läks. Homme YLE pealt 3 kokkuvõtet katsetest seega YLE hoiab vähemlt olukorraga kursis pidevalt.
Markko ütles intervjuus ise, et arvas, et kaotas sinna spinni ligi 30 sekundit ja terve hommiku vaevles rehvide probleemiga. Eks saab näha siis mis tänane päev toob. :roll:
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

Vaatasin kah kokkuvõtet. Peab soomlasi kiitma, saade võrreldes Rootsi ja Montega tunduvalt parem. Solbergist jah meeletult kahju, see ei ole tal esimene kord ralli väljaspool kiiruskatseid kaotada. Sellist saatust ei taha küll kellelegi. Nagu Markko ütles, võitles ta terve päeva auto seadistuse ja rehvidega. Lubas laupäeval kõvasti pingutama hakata-loodetavasti saadi seadistus paika.
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Hommik!
Esimest korda on mul ollivuudist kahju. Eriti kehva oli see vaatepilt YLE'st vaadates, kus ühel hetkel on häppi ja kõigega rahul, ning järgmisel käib jube rapsimine ja autoga ülesmäge võitlemine.
Huvitav, miks Loebiga selliseid asju ei juhtu? Mind paneb see Loeb tõsiselt muretsema. Kruusa ta sõidab juba ka päris hästi, ja asfaldist ei ole mõtet rääkidagi vist. Tulevikuvisioon muutub iga ralliga järjest tumedamaks :?
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

"We were travelling at about 170kph when I entered a left corner too fast. I think the back of the car caught in some loose gravel and the car went sideways for about 150 metres before ending in a ditch. We had to reverse out and dropped about 30 seconds," said Märtin.

Park said they were lucky to escape so lightly. "It was the sort of incident where you normally close the pace note book and open the flight schedule to go home. We didn't even mark the car and really it should be in a cardboard box after that spin!" he said.

Märtin admitted he didn't find his usual rhythm. "Something was missing from me but I'm not sure what. Because of the altitude the engine doesn't produce the same kind of power and I struggled to learn how to drive the car with less power than I'm used to. It's not so nice to drive the car in the high mountains but that's the same for everyone," said the 28-year- old Estonian, who is 43.3sec behind the leader.
Rally-Live
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas STI »

Vabatõlge: Sõitsime u 170km/h, kui sisenesin vasakusse kurvi liiga kiirelt. Arvan, et auto tagumised rattad sattusid lahtisele kruusale ja auto libises külg ees kuskil 150 meetrit enne kraavi vajumist. Pidime välja tagurdama ja kaotasime u. 30 sekundit. Park ütles, et see oli õnn, et nad nii kergelt pääsesid:See oli selline õnnetus, mille puhul tavaliselt sulged legendivihiku ja avad lennuplaani. Me isegi ei kriimustanud autot, tegelikult oleks pidanud see auto pärast sellist piruetti pappkarbis olema. Märtin tunnistas, et ei leidnud oma tavalist rütmi: Miski puudus, kuid ma ei tea mis. Kõrguse tõttu ei anna mootor sama võimsust välja ja ma nägin palju vaeva, et õppida autot vähema võimsusega juhtima. Ei ole eriti meeldiv juhtida autot nii kõrgel mägedes aga tingimused on samad kõikidele.
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 626
Liitunud: 24 Mär 2003, 22:32
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Tan »

Väike arusaamatus mul - ei leia Solbergi enam kuskilt lõppprotokollist, kas ta katkestanud või ikka jätkab :?: Järgnevaid hooaegu silmas pidades peaks ikka ju jätkama aga... . Kahju jah Solkust seekord ja mis eriti häirib et juhib jälle Loeb :evil:
tyyp
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 230
Liitunud: 01 Mär 2003, 08:03

Postitus Postitas tyyp »

Tekkis vahepeal selline teemaväline küsimus, et kuhu on kadunud endine relvavend Pets, kes oli Autoonline's üks esikommentaatoreid, või on ta siin lihtsalt teise nime all?
Kiirem, kui kunagi varem
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

2002 Saaremaa rallil oli Riivo Pappelil samasugune seis kui nüüd Solbergil.
Peale Oriküla paarisraja katset kasutati auto käivitamiseks kõrvalist abi,kuna starter ei töötanud. Ehkki mehed abi ei palunud,oli kohe platsis abivalmis lükkajaid. Et faktikohtunik oli juhtumisi digifotokaga platsis, jõudis asi zhüriisse,kus Pappelile väänati 1minut. Seegi on ikka palju, 5 minutit kustutab aga igasuguse võiduvõimaluse.
Antilera
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Jaan 2004, 21:11
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Antilera »

no nii jäänud on veel alla tunni ja siis nad kihutavadki jälle rajale. kuidas siinsel rahval valmisolek on?
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

täiesti valmis ;) 25 minutit ootamist ja siis hakkab elu
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

11 kraadi sooja,poolpilves,100% õhuniiskust
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

11 kraadi peaks Märtini rehvidele ju norm olema???
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

johunn kirjutas:11 kraadi peaks Märtini rehvidele ju norm olema???
No see on praegu,kell 9 hommikul.Päeva peale peaks ennustuse järgi 26-ni tõusma.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

nu siis tuleb esimestelt katsetelt võtta kõik mis võtta annab ;)
Antilera
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Jaan 2004, 21:11
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Antilera »

no nii ja läkski lahti. loodame, et täna splitid ikka kiiremini ja paremini tulevad kui eile.
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

õhtust, loodama et MM suudab nyyd asja käsile võtta ning kogu kupatuse kinni panna :P
Suletud