Märtin Peugeot's !!!???
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Märtin Peugeot's !!!???
Delfi kirjutab:
Internetilehe Worldrallynews andmetel on Markko Märtin sõlminud 2005. aastaks lepingu Peugeot meeskonnaga, kus eestlase meeskonnakaaslaseks saaks Marcus Grönholm.
Esialgu on kuulujutu nii Märtini praegune tööandja Ford kui ka Peugeot ümber lükanud.
Peugeot Sport liige Xavier Carlotti kinnitas, et temal pole andmeid lepingu sõlmimise kohta Märtiniga ning Fordi pole senini otsustanud oma osalemise üle 2005. aastal autoralli maailmameistrivõistlustel.
Märtin istub kolmapäeval esmakordselt pärast õnnetust Argentiina ralli Ford Focus RS WRC 04 auto rooli ning seejärel selgub ka eestlase osalemine Soomes peetaval Pirelli rallil. Kui Märtin tunneb, et ta pole sel nädalavahetusel toimuvaks Pirelli ralliks valmis, siis asendab eestlast võistlustel Janne Tuohino.
Internetilehe Worldrallynews andmetel on Markko Märtin sõlminud 2005. aastaks lepingu Peugeot meeskonnaga, kus eestlase meeskonnakaaslaseks saaks Marcus Grönholm.
Esialgu on kuulujutu nii Märtini praegune tööandja Ford kui ka Peugeot ümber lükanud.
Peugeot Sport liige Xavier Carlotti kinnitas, et temal pole andmeid lepingu sõlmimise kohta Märtiniga ning Fordi pole senini otsustanud oma osalemise üle 2005. aastal autoralli maailmameistrivõistlustel.
Märtin istub kolmapäeval esmakordselt pärast õnnetust Argentiina ralli Ford Focus RS WRC 04 auto rooli ning seejärel selgub ka eestlase osalemine Soomes peetaval Pirelli rallil. Kui Märtin tunneb, et ta pole sel nädalavahetusel toimuvaks Pirelli ralliks valmis, siis asendab eestlast võistlustel Janne Tuohino.
Go Markko and Michael !!!
Need kuulujutud on levinud juba ka Prantsuse meedias ja inglisekeelsetes foorumites alates eelmisest nädalast. Tundub, et see võib tõepoolest tõsi olla ja miks ka mitte. Ford ilmselt ei suuda pühenduda rallile piisavalt ja Peugeot on alati sõitjaid võrdselt kohelnud.
Ainus probleem on Markko legendis, mis on orienteeritud käikudele ja kui 307-l on vähemalt üks käik vähem tuleb legendi mingil määral muuta.
Ainus probleem on Markko legendis, mis on orienteeritud käikudele ja kui 307-l on vähemalt üks käik vähem tuleb legendi mingil määral muuta.
See oleks ju parem kui citroen minuarvates vähemalt sest kui citroen tahab uut autot välja tuua esinevad sellel kindlasti mingisugused väiksemad-suuremad probleemid.Peugeot on aga sünnitusvaludest üle saanud ning Markko saaks keskenduda vaid sõidule.Aga samas kui citroen tuleb uue c4-ga välja nagu tuli ta xaraga kohe ilma vigadeta siis oleks muidugi citroen parem.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 10
- Kontakt:
Juhul kui Ford jätkab on Duval siis nn. esisõitja.
Aga jah oleks lahe jälgida kuidas Grönholm ja Märtin üks teiselt mõõtu võtavad. Markko legend võib saada küll probleemi allikaks. Kuna Peugeotil on ju ainult neli käiku. Siis tuleb seda legendi küll kõvasti muuta.
Kooseisu poolest oleks rohkem meeldinud Citroen. Kuna Loeb ja Märtin oleks olnud väga kõva tandem. Eks saame siis varsti teda kas see jutt vastab tõele või mitte. Kui see jutt tõsi on. Kas siis sõlmiti ainult aastane lepping või ikka pikemaks ajaks? Septembris pidi Carlos ka vist tegema otsuse kas lõpetab või jätkab. Ise loodan, et mees ikka jätkab Ta ainus legend kes veel on jäänud sellesse sarja. Võibolla ei saa me Markko uuest töökohast ennem septembrit midagi teada. Äkki ootavad ära mida Carlos teeb. Kuigi see on vähe tõenäoline, et nad seda ootama jäävad.
Aga jah oleks lahe jälgida kuidas Grönholm ja Märtin üks teiselt mõõtu võtavad. Markko legend võib saada küll probleemi allikaks. Kuna Peugeotil on ju ainult neli käiku. Siis tuleb seda legendi küll kõvasti muuta.
Kooseisu poolest oleks rohkem meeldinud Citroen. Kuna Loeb ja Märtin oleks olnud väga kõva tandem. Eks saame siis varsti teda kas see jutt vastab tõele või mitte. Kui see jutt tõsi on. Kas siis sõlmiti ainult aastane lepping või ikka pikemaks ajaks? Septembris pidi Carlos ka vist tegema otsuse kas lõpetab või jätkab. Ise loodan, et mees ikka jätkab Ta ainus legend kes veel on jäänud sellesse sarja. Võibolla ei saa me Markko uuest töökohast ennem septembrit midagi teada. Äkki ootavad ära mida Carlos teeb. Kuigi see on vähe tõenäoline, et nad seda ootama jäävad.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ja Korraadu tundub ka selline olevat et kui midagi pahasti teed siis sõimab näo täis. Ei tea küll kuidas Bossel läinud on kui ta pidevalt rattaid kaotanud on. Muhke ja sinikaid küll ma täheldanud pole.kakuke kirjutas:Kuigi ma Loixust eriti ei arva, tundub Peugeot' käitumine mulle siiski veidi ülekohtusena... Minumeelest üks sõitjaid kõige ebavõrdsemalt kohtlev meeskondxaus kirjutas:... ja Peugeot on alati sõitjaid võrdselt kohelnud.
gaas on endiselt laiffi
Loix on teema omaette. Peugeot oli sunnitud ta palkama tänu FIA kolmanda sõitja reeglile, sest ta oli selleks sobilik.kakuke kirjutas:Kuigi ma Loixust eriti ei arva, tundub Peugeot' käitumine mulle siiski veidi ülekohtusena... Minumeelest üks sõitjaid kõige ebavõrdsemalt kohtlev meeskondxaus kirjutas:... ja Peugeot on alati sõitjaid võrdselt kohelnud.
Samas näiteks Burnsi ja Bosset koheldi võrdselt ja ka Panizzil lubati alati võita kui ta kiirem oli.
Vahet pole kuidas sõitja tiimi tuleb või "sattub". Kord kui ta tiimis on on ta teistega võrdne. Ja kuskilt olen ma ka lugenud et miski Burnsile siiski oli ikkagi vastukarva ka.xaus kirjutas:Loix on teema omaette. Peugeot oli sunnitud ta palkama tänu FIA kolmanda sõitja reeglile, sest ta oli selleks sobilik.kakuke kirjutas:Kuigi ma Loixust eriti ei arva, tundub Peugeot' käitumine mulle siiski veidi ülekohtusena... Minumeelest üks sõitjaid kõige ebavõrdsemalt kohtlev meeskondxaus kirjutas:... ja Peugeot on alati sõitjaid võrdselt kohelnud.
Samas näiteks Burnsi ja Bosset koheldi võrdselt ja ka Panizzil lubati alati võita kui ta kiirem oli.
gaas on endiselt laiffi
Ükskõik kumba ta siis lõpuks läheb kas citroeni või peugeoti on hea, et edasi liigub, sest ford lihtsalt ei sõida ja kõik. Niigi on Markko juba kaks hooaega põhimõtteliselt fordi ebakindlusele kulutanud.
Muidugi kahju on sest ford ju muidu hea meeskond ja tundub, et Markkol on nendega ka hea klapp aga auto on jama.
Muidugi kahju on sest ford ju muidu hea meeskond ja tundub, et Markkol on nendega ka hea klapp aga auto on jama.
Eks siis ole peale Saksa rallit näha, kas need jutud tõsi või mitte. Peugeotil on valmimas uus 5ne kast ja sellega seega 1 käik vähem, kui Fordil. Bosse ju ka kirub seda käimakasti koguaeg. See oleks vast päris kõva tandem järgmisel aastal, kui see nii peaks olema. Aga eks ootame aja ära millal järgmise aasta meeskonnad avalikustatakse ja siis on kõik selge.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: aix
Sellel pole üldse tähtsust. Nüüd peab ikka nelja meest võrdlema.aix kirjutas:Mehed, kas te olete valmis vastu võtma tõsiasja, et Bosse on Markkost kiirem. Praegu saab kõik autode kaela ajada, aga siis...
Re: aix
Burns oli ka Bossest aeglasem enamasti, aga oleks mullu äärepealt maailmameistriks tulnud...aix kirjutas:Mehed, kas te olete valmis vastu võtma tõsiasja, et Bosse on Markkost kiirem. Praegu saab kõik autode kaela ajada, aga siis...
Eks aeg näitab kuidas Markkol seal läheb.
Miks te arvate, et Markko on Bossest aegalsem? Küll seda me näeme kes kiire juhul, kui nad peaks sattuma ühte meeskonda. Bossel kõva eelis ainult selles, et sõitnud Peugeotiga juba aastaid. Ei usu, et see kiiruse vahe nüüd nii meeletu ka olema saaks. Märtin vs Grönholm päris seff meeskonna sisene duell.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P