pilootide palgad

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

nimh
Moderaator
Moderaator
Posts: 1195
Joined: 12 Mar 2003, 11:58
Location: Tallinn

pilootide palgad

Post by nimh »

Komöödia, mitte vastavalt teenetele õiglased tasud nagu peaks olema
(vähemalt minuarust)

Andmed Delfist:
PILOOT MEESKOND PALK
Colin McRae Citroen 4000000
Marcus Grönholm Peugeot 3500000
Richard Burns Peugeot 3400000
Tommi Mäkinen Subaru 3000000
Petter Solberg Subaru 2000000
Carlos Sainz Citroen 1250000
Freddy Loix Hyundai 1000000
Sebastien Loeb Citroen 900000
Armin Schwarz Hyundai 750000
Markko Märtin Ford 745000
Didier Auriol Škoda 620000
Gilles Panizzi Peugeot 350000
Harri Rovanperä Peugeot 350000
Toni Gardemeister Škoda 350000
Francois Duval Ford 199000
Juuso Pykälistö Peugeot 71000
Mikko Hirvonen Ford 0

lissalt kahetsusväärne....
eriti mis hinge täis ajab, on see et solku teenib samapalju kui 4x MM Mäkinen
ning vaevalt on Ford vaesem kui Subaru
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
ullpyss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 144
Joined: 06 Mar 2003, 09:29
Location: Tallinn
Contact:

Post by ullpyss »

Märkimatta on et palgad on Inglise naelades ja et tegemist on puhta töötasuga mis ei sisalda sponsorrahasid. Seega ei näita tegelikku sissetulekut. McRae teenib tegelikkuses poole rohkem ja eks see ole meeste/nende manageride läbirääkimisvõime ja muu promo mis selle palganumbri lõplikult paika paneb. Ja Mäginenist rääkides - eks ta oma morni olemise ja ebaõnnestunud sõitudega üks "kustuv täht" ole ning solku seevastu oma "maa ja taevad kokku" jutuga ja särava naeratusega mõnegi asjapulga ära võlunud. Mind ennast üllatas hoopis Hunday meeste nii kõva töötasu kui kogu aeg kuuleb kuidas tiimil raha napib. Et Ford kui suur firma lähenes asjale nii radikaalselt a millele Hunday loodab - raske öelda - eks aasta lõpuks ole näha.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: 27 Mar 2003, 21:26

Post by johunn »

õige jutt ullpyss, eks see solberg on ennast ikka kõvasti kiitnud kyll (tuleb tunnistada, et ta vahetevahel suudab autoroolis isegi midagi korda saata, a enamaltjaolt pingutab üle), ega märtin tast sitem mees kyll nyyd ei ole, a palganumbrid näitavad midagi muud. kui märtin saaks oma esimese etapivõida kätte, eks tal siis ole kergem ka paremat palka kysida. praegu pole "tänu" ebaõnnele sama häid tulemusi kui solbergil ette näidata. a 17 milli kr on siiski kah kyllaltki kõva raha. liiga palju paukuda kah ei maksa, mudu võib kõigest ilma jääda!!!
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: 25 Mar 2003, 13:20
Location: seal kus parimad ralliteed

Post by Olts »

Nendest summadest peaks ka tulumaks maha minema. Solbu ja MMi palgad erinevad ka sellest, et Solbu on ühe aasta rohkem sõitnud.MMil on järgmine aasta kindlasti kõvem palk kui Solbul nüüd. Eks näis :roll:
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: 07 Mar 2003, 18:29
Location: Sibulaküla
Contact:

KuriUss

Post by KuriUss »

Enam-vähem võrreldavate tulemuste puhul saab Solbu palk olema alati kõrgem kui Markkol. Ega siis palka vaid roolikeeramise eest ei maksta. Küsimus on ikka suuresti reklaamiturgudes ja meeskonna imagoloogias. Neid mehi, kes tõenäoliselt etappe suudavad võita, on ju terve ports. Eks Colingi palgati Citroeni ilmselt suuresti prantsuse kaubamärki rahvusvahelisemaks looma.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: 27 Mar 2003, 21:26

Post by johunn »

eks ta nii ole, et mõne venna puhul WRC-s on rohkem juttu kui tegusid. see üks promo värk seal kõik, ega tiimid nalja pärast ei võistle, kõik on ju reklaamiks, et müüginumbreid suurendada. :!:
kihutaja
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 273
Joined: 13 Feb 2003, 11:32
Location: Tallinn / Tartu
Contact:

Post by kihutaja »

USA ajakirjas oli ka juttu WRC pilootidest ja nende iseloomustus paari s6naga. Markko kohta lugesin oma imestuseks, et :" Couple of years behind Solberg". Märtinit on k6vasti alahinnatud.
Rovanpera kohta: "Good, but not grate on gravel". Minu arvates s6idab Rova kruusal ikka väga hästi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: 17 Feb 2003, 13:45
Location: Tallinn

Post by Frank »

USa ajakiri. ma arvan et ainult teatud ring teab kes mis pinnasel hea on ning kes hea, kes halb ning kes üldse on .... (ei oska sinna midagi kirjutada)
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Ainult teatud ring? Siis peab see ring küll üsna suur olema. Aga kui sa USA-st rääkisid, siis küll võib sul õigus olla.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: 17 Feb 2003, 13:45
Location: Tallinn

Post by Frank »

Erki wrote:Ainult teatud ring? Siis peab see ring küll üsna suur olema. Aga kui sa USA-st rääkisid, siis küll võib sul õigus olla.
ma mõtlesin ameeriklastest wrc fänne või inimesi kes sellest huvitatud on
ov racing
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 16
Joined: 01 Apr 2003, 23:20
Location: Tln

Post by ov racing »

njaa...summad on magusad! Muud kohe polegi öelda!
Gunnar Tamm feat. Impreza 555 rulez!
Kristo
---
---
Posts: 3475
Joined: 15 Jan 2003, 12:16
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Esiteks, palganumbrid on siiski konfidentsiaalsed ja toodud summad oletuslikud. Teiseks 10-20% nendest oletuslikest summadest läheb ka kaardilugejale. Kolmandaks lähevad nendest summadest veel maha mõningad kulud. Seega jääb järgi üsna nadi tulemus. Tänases Iltalehtis ütleb Jouhki, et need rallyxs-s nimetet summad on suhteliselt oletuslikud, kuid annavad mingi kaudse idee siiski. Ise olen üsna kindel, et toodud numbrid on kuni 30% tegelikest väiksemad.
Kasuta ikka turvavööd ka!
quattro
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 912
Joined: 15 Nov 2003, 20:15
Location: Tallinn
Contact:

Markko Märtin - Profile

Post by quattro »

Date of birth: 10 November 1975
Lives: Monaco
Marital status: Single
First rally: 1994
First world rally: 1997 Rally Finland
World rallies started: 55
World rally wins: 2

http://www.fordrallyesport.com/index2.asp
Kas see elukoht võiks olla seotud nn. maksude optimeerimisega?
Parem sõita, kui kahetseda...
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Enamus rallisõitjaid elavad jah Monacos et maksud väiksemad oleks. A näitkes Burns elab Andorras...
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: 17 Feb 2003, 13:45
Location: Tallinn

Post by Frank »

Mina ei saa aru miks nad seal Monacos peavad elama kus kõik on kirves (loe: kallis)
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Frank wrote:Mina ei saa aru miks nad seal Monacos peavad elama kus kõik on kirves (loe: kallis)
Ma arvan, et kui sa sellist palka saaksid nagu Markko ja siis sellest natsa vähem kui poole riigile andma peaksid, siis elaksid ka Monacos :)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Huvitav palju nad sel Monacos kohapeal elavad?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: 17 Feb 2003, 13:45
Location: Tallinn

Post by Frank »

xaus wrote:
Frank wrote:Mina ei saa aru miks nad seal Monacos peavad elama kus kõik on kirves (loe: kallis)
Ma arvan, et kui sa sellist palka saaksid nagu Markko ja siis sellest natsa vähem kui poole riigile andma peaksid, siis elaksid ka Monacos :)
Loodaks, et ei saa kunagi nii palju palka siis. lol
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Ega väga paljud ei elagi kogu aeg just Monacos, aind elukohaks on märgitud Monaco..
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Posts: 1589
Joined: 15 Nov 2003, 23:06
Contact:

Post by Fulber »

nii et Loix sai siis Hyundais rohkem pappi, kui Märtin Fordis. ...hmm ! :?
Post Reply