s2000 - kas WRC tulevik?

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

s2000 - kas WRC tulevik?

Postitus Postitas Jaanus »

Juba mõnda aega on FIA plaaninud juurutada uut klassi s2000. Tegu on neljarattaveolise autoga, mis on varustatud 2 liitrise vabalthingava mootoriga ja võimsus peaks jääma napilt alla 300 hobujõu. Käigukast peaks olema H-kujuline, ent tegelikult on esimesed s2000 autod varustatud siiski s1600 tüüpi käigukastidega, kus piloot valib käike ilma sidurita kangi edasi-tagasi liigutades. Arutati ka sellega WRC-autode asendamist, aga see plaan on hetkel riiulile pandud teatud tootjate vastuseisu tõttu. Samas on paljud uued tootjad huvi näidanud selle vastu. Volkswagen ja Toyota ehitasid oma mudelid juba aasta alguses ja on Polo ja Corollaga edukalt kihutanud Lõuna-Aafrikas, olles peaaegu alati N-rühma autodest kiiremad. Kohe on valmimas Peugeot(207?), Dacia Logan ja Fiati uus Punto s2000 masinad. Puntot saab näha järgmisel nädalal Frankfurdi autonäitusel ja on levinud kuulujutud, et Fiat osaleb sellega järgmine aasta WRC sarjas kõikidel etappidel, umbes nagu Suzuki see aasta.

Fiat Punto s2000

http://www.italiaspeed.com/2005/motor_s ... t_101.html
Viimati muutis Jaanus, 07 Sept 2005, 16:55, muudetud 2 korda kokku.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Kahjuks seda lehte mille lingi sa panid ei avane. See selleks. Aga isiklikult arvan, et S2000 masinate kasutusele võtuga võidab sari väga palju. Kindlasti oleks uusi tulijaid väga palju. Praegused masinad on lihtsalt väga kallid ja keegi ei taha sinna raha matta.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Nüüd on link parandatud ja peaks toimima.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Aga mis saaks Subarust? Neil ju enamus autosid on turboga ja kas neil on mõtet üldse vabalthingavat aretama hakata. Kardan, et subaru loobuks sellisel juhul, kui turbo keelatakse.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mõeldes sellele, et on tulemas uusi tootjaid siis tahaks küll. et FIA võtaks vastu selle, et sari toimub S2000 masinatega sõites. Asi oleks ikka põnevam kui stardis on mingi 4 tiimi asemel 7-8 tiimi (kui mitte rohkem).
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

FIA peaks ju aru saama, et kui on rohkem tootjaid, siis ka suurem konkurents. Alul võtab pisut aega, et asi massidesse jõuaks, aga resultaat oleks kindlasti parem. Põnevat heitlust jälgib rohkem silmapaare, seega meelitab see ka rohkem raha, mis pidavat rattad käima panema...
Kaua selleni kulub, et FIA aru saaks ? Muidugi selline on see arusaam siit mätta otsast :)
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Ma jälle kipun paari eel-kommenteerijaga mitte nõus olema. Vaatan esimesest teatest, et kiiruselt võistlavad need s2000-d N grupiga või on pisut kiiremad. Interneti teel rallit jälgides võibolla tõepoolest läheb asi paremaks, aga rajakõrval vaadates... Võõrasse riiki raja äärde sõidetakse ikka üldjuhul mitte ainult omameest, vaid ülikiireid ja efektset vaatepilti pakkuvaid WRC autosid vaatama. Vähemalt N grupi ja WRC autode sõidupildi vahe on meeletu. Kardan, et masinaid aeglasemaks tehes võib asi anda hoopis tagasilöögi - tootjate huvi võib ju kasvada, aga vaatajate huvi seevastu õige pea kahaneda, mis omakorda põhjustab ka kohe tootjate huvi vähenemise. Aga elame-näeme...
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Karl

Postitus Postitas Karl »

Autoralli on läbi aegade muudatusi läbi teinud, nii erinevate klasside, automarkide kui ka kiiruste osas (ja sellele vaatamata on asi edasi eksisteerinud nii tõusude kui ka mõõnadega)! Muudatusi peabki tegema ja mõni muudatus võib ka aega võtta, et sellest kasu tuleks. Kui muudatus on läbi mõeldud ja perspektiivis toob osavõtjaid, asjast huvitatuid juurde, siis peaks selle läbi viima.
Kui tehnoloogia hakkab muutuma liig kalliks, siis peavad selle odavdamiseks mingisugused võtted. Ka autorallis tiirleval rahal on lõpuks piirid, millest vägisi üle ei saa! Nii WRC-autode kui ka võimalike S2000 autode puhul on võimalik arendada tuleviku seisukohast kasulikke tehnoloogiaid. Tehnika areneb ja sellega koos ka kiirused, süsteemid kui ka autot liikuma panevad jõud ja vahendid :):):)!
Ma arvan, et S2000 ei ole mitte kõige halvem mõte!
Samas on Mitsu valmis teinud elektrimootoriga EVO (272hj), mis ei ole paljas sõnakõlks vaid reaalselt valmis asi! WRC ei ole autorallisse laulatatud, muutused toimuvad!
Karl
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

B-rühma autod olid ju veel vaatemängulisemad.Aga nüüd on rahvas ikka raja ääres.Ma usun et ka 2l vabalthingavatest suudavad nad välja pigistada hea kiiruse.Ja kui tootjaid on nõus juurde tulemas siis ma ei näe probleemi.Mina käiks ikka autosid jälgimas raja ääres!!
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

See jällegi ainult minu arvamus aga H-kujuline käigukast on tobe, sest see ju samuti otsehambumisega, mis ei ole mitte märkimisväärselt odavam, kui +/- kast, mida Juuniorid kasutavad ning vanemad Corollad,Focused. Lihtsalt käigukang võiks tagasi rännata oma tavapärasesse kohta ja muutuda taas mehhaaniliseks. Aga ma rõhutan see vaid minu arvamus, mida ei tasu eriti tõsiselt võtta...
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Viimaste uudiste kohaselt plaanid FIA Super 2000-saria luua. Esialgse konsepti järgi toimuvad etapid kolmel kontinendil: Euroopas, Aafrikas ja Aasias. Huvi uue sarja vastu tunnevad nii autotootjad kui ka Eurosport. 1. märtsil homologeeritakse Toyota ja Fiati S2000 baasil ehitatud ralliautod, lahtine on veel Renault' Logani tulevik. Kuuldavasti on lootust tehasetoele ka hetkel erameeskonna käsutuses oleval VW Polo S2000 mudelil.
Harde
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 17
Liitunud: 14 Jaan 2006, 17:48
Asukoht: Eesti, Viljandimaa

Postitus Postitas Harde »

Mina isiklikult ei okagi oma seisukohta võtta selles osas. Igal juhul on minu arust 2 head võimalust: 1) võtta S2000 autod 2) jätta WRC autod, aga kärpida tehnilisi asju veelgi vähemaks. Ainult aktiivdiferentsiaalide keelamisest ei piisa, nagu juba 2005. aasta Austraalia ralli näitas, sõidavad uued Focused ka Austraalia lahtisel kruusal nagu vormelid.

Kuigi jah, Rootsis sai õnneks näha ka rohkem külg-ees sõitmist :roll:
Mina olin paugu otsas, kui puu käis!
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

S2000 autode raudne pooldaja. On näha, et praeguste WRC-autode aeg on ümber saamas ning ei näi olevat ka uute autotootjate huvi nende ehitamise vastu. S2000 vastu tundub aga märgatavalt rohkem huvi olevat. Kahe tootjaga pole mõtet sõita - viimane aeg midagi radikaalset ette võtta.
Unine
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 199
Liitunud: 08 Mär 2004, 14:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Unine »

Pooldan küll seda et oleks rohkem tootjaid ja kulutused väiksemad aga WRC autode asendamine s2000 omadega poleks päris õige. See oleks kindlasti tunduvalt odavam aga WRC on ikkagi ralli tipp ja seal peaks sõidetama ka parimate autodega, mitte N grupist natuke kiirematega.
Arvan et FIA peaks minema adasi WRC autode odavamaks muutmisega.
expat1
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Sept 2005, 16:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas expat1 »

Viimati muutis expat1, 17 Veebr 2006, 12:40, muudetud 1 kord kokku.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Not bad!
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Täitsa nitšekas regi.Nii palju siis Pesoo lõpetamisest :D
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Karl

Postitus Postitas Karl »

Neid S2000 masinaid on juba nii mõnelgi autotootjal katsetamisel!
Ise mõtlen 4wd turbo (N-klass) võiks ikka ka edasi eksisteerida nagu ta praegusel hetkel on!
Karl
hindrek
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 385
Liitunud: 20 Jaan 2004, 18:21

Postitus Postitas hindrek »

puhtalt välimuse ja disaini põhjal erakordselt hea lahendus!
smartass
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 207
Liitunud: 17 Nov 2005, 16:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas smartass »

nägin r-kioski yhes vene ajakirjas laadukit s-2000
asjal oli lehe andmetel 265 traavlit jne..suht kobe nägi välja
Vasta