Kell 01.35 meie aja järgi läheb siis kihutamiseks. Küll tegemist publikukatsetega, aga see üks huvitavamaid maailmas. Seal tihti näeb katuseid ja ka esiklaaside purunemist. Näis-näis, kõik meeskonnad on oma juttudes kindlad rallivõitjad igatahes:)
Gabriel Pozzo jättis oma sõidu pooleli enne kui see alatagi jõudis, ühelt hüppelt maandudes vigastas ta testikatsel oma Octavia WRC mootorit ja ei pääsegi starti.
Toni Gardemeisteril juhtus sarnane äpardus, mis Panizzil Montes, nimelt vahetas ta rajaga tutvumisel autot ja unustas GPS jälgimis seadme ümber tõsta, seega saab ta 1 minuti trahvi.
vaadates pilte selle ralli testikatsest, muud ei olegi, kui ainult autod õhus või kahel rattal, kole napilt üle nipli käimisest tundub puudu olevat. arvata võib et siin rallil toimub nii mõnigi rullumine. ma nii väga lootsin et hakkab poole ühest, kuid kahjux vist alles pool 2, siis lähevad ka tagumise otsa vennad ennem rajale, nii et tehaste autodeni sealt veel oma tunnike.
Läks lahti jah. Enni mehed ikka nagu kõigepealt rajal. Huvitav, et kuigi ollakse korraga rajal, tuleb ühele mehele aeg esimeselt katselt ja teisele teiselt. Mingi tavalisest erinev süsteem.
Ma arvan, et vahe pole üldse hull veel, ta olevat katse stardis mootori väljasuretand ja kaotanud seal väärtuslikke sekundeid. Arvan, et ta jõuab need mõned sekundid pikkadel katsetel tagasi teha küll
Muidu pole kyll teab mis suur vahe kuid vahest on 0.01 sekundit ka esikohast puudu jaanud. Kui iga katsega 4 sek. ara anda siis ralli lopuks on vahe 52 sek. Loodetavasti sujub tal tana koik paremini.