Kolmanda sõitja regulatsioonid ...

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: Fri Mar 07, 2003 6:29 pm
Location: Sibulaküla
Contact:

Kolmanda sõitja regulatsioonid ...

Post by KuriUss »

Huvitav, kas me peaksime hakkama lootma, et Markko antud hooajal poodiumi kõrgeimale kohale ei roni.

Headele etappe mittevõitnud sõitjatele peaks nüüd vist tõsine jaht lahti minema?
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Juba võetakse kasutusele täiesti uus reegel, kus kolmas sõitja ei tohi olla kolme viimase aasta jooksul poodiumil olnud.

Selle reegli järgi tõusevad praegustest tehasesõitjatest hinda Gardemeister ja Loix. Markkot see muudatus ei mõjuta, tal on esisõitja koht Fordis tagatud üsna pikaks ajaks :)

http://www.rallifoorum.ee/?go=news_detail&news_id=263
Optik
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1148
Joined: Fri Feb 21, 2003 9:40 pm
Location: Tallinn

Re: Kolmanda sõitja regulatsioonid ...

Post by Optik »

KuriUss wrote:Huvitav, kas me peaksime hakkama lootma, et Markko antud hooajal poodiumi kõrgeimale kohale ei roni.

Headele etappe mittevõitnud sõitjatele peaks nüüd vist tõsine jaht lahti minema?
Markko eelmisel aastal viimasel etapil GB-s oli poodiumil. Seadus on ju, et poodiumil, mitte selle kõrgeimal astmel.
Või saan ma millestki valseti aru?
nopea kun norsu
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

A miks peaks Markko kuhugi kolmandaks meheks üldse minema?
wacho
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 88
Joined: Tue May 20, 2003 7:14 pm
Location: sinu voodi all...noaga

Post by wacho »

Ma arvan, et Colini mõttekäigus on rohkem jumet. On ikkagi kogu probleem tekkinud eelkõige tänu pesukottidele, kes erinevatel rajakatetel erinevaid sõitjaid (spetsialiste) kasutavad. 3 kindlat sõitjat hooaja alguses ja asi vask.
Never argue with an idiot, he/she will bring you down to their level, and beat you up with experience....
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: Fri Mar 07, 2003 6:29 pm
Location: Sibulaküla
Contact:

Post by KuriUss »

Minu mõttekäik lähtus sellest, et kogemusega kiireid piloote, kes poleks siiani etappi võitnud on väga napilt. Ehk tõuseksid seeläbi ka Markko palganumbrid (sõltumata lepingu olemasolust).

Et selline ähmane mõttekäik oli siis. Aga kui ei tohi poodiumil olla olnud viimase kolme aasta jooksul siis on seis veel põnevam. Kas tulevad vanad sõitjad ja teiste hulgas ka Kankkunen tagasi?
Frank
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: Mon Feb 17, 2003 1:45 pm
Location: Tallinn

Post by Frank »

KuriUss wrote: Kas tulevad vanad sõitjad ja teiste hulgas ka Kankkunen tagasi?
seda ma eriti ei usu, kui Kankunen oleks jätkanud vist hea meelega kui ta oleks mõne lepingu saanud.
"Come on, you can see more than that"
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Kankkunen soovis jätkata Hyundais. Raha puudusel jäi see pooleli, kuigi oli esialgu planeeritud, et ka käesoleval aastal seal sõidab.
Väga võimalik, et tuleb tagasi. Citroeni ntx. Või Pösösse uut autot arendama. Pösös ta ka ju enne töötanud.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Kankkunen võiks tõesti tagasi tulla mõnda tiimi ja olla kolmandaks sõitjaks. Võibolla sobiks ta näiteks Citroeni.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Aga mis siis saab, kui nt. Loix saaks järgmine aasta nt. pezoos olles poodiumikoha, kuidas siis asi 2004 aastal käib :?:
gaas on endiselt laiffi
nimh
Moderaator
Moderaator
Posts: 1195
Joined: Wed Mar 12, 2003 11:58 am
Location: Tallinn

Post by nimh »

Vabandage väga aga mis spetsialist see Rova ikka on Bosse ja Põlebi kõrval? Ei jäta muljet...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Erki wrote:Aga mis siis saab, kui nt. Loix saaks järgmine aasta nt. pezoos olles poodiumikoha, kuidas siis asi 2004 aastal käib :?:
No ma arvan, et selle reegliga kaasneb umbes selline märkus, et kolmas sõitja tohib teha tiimiga aastase lepingu ja kui ta selle ühe aasta jooksul poodiumile jõuab, siis võib ta sõita aasta lõpuni. Aga mis siis järgmisel aastal saab? Laseme hea sõitja lahti, kuna ta krt jõudis poodiumile ühel etapil :?
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1573
Joined: Thu May 08, 2003 6:26 pm
Location: Rakvere

Post by eix »

Noh,mis järgmiseks siis ???Arvan ,et võiks teha veel ühe seaduse.
SEE MEES KES TULEB MM-ETAPIL POODIUMILE PEAB JÄRGMISE MM-ETAPI VAHELE JÄTMA KARISTUSEKS !!!!!
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Aga mida arvata Lasse Lampist? Kuuldavasti vanahärra möödunud aastal oli Mitsu testidel kiireim mõlemast tehasemehest nii asfaldil kui kruusal. Ning ka kaks nädalat tagasi sõidetud testil Walesis oli Lampi kogu seltskonnast kiireim. Vot nii :D
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Nojah Lampi on juba üle 50 aasta vana. Sellises vanuses pole vast enam lootust tehase kohta saada, ükskõik kui kiire oled. Muidugi samas keegi härra Blomqvist on veel vanem ja oli eelmisel aastal tehasesõitja Škodas.

Siiski pakun, et Lampi jääb oma liistude juurde(testisõitjaks) :)
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Tegelt tal vist mingi popim ametinimetus kui lihtsalt testisõitja. Mingi arendusdirektor või muu selline. Samas, miks mitte anda talle kolmandat autot näiteks Soome etapil või mõnel vanal kruusarallil. Arvan, et tehasepunktid peaks olema küll suht kindlad tulema.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Post Reply