Kreeka ralli

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: Fri Mar 07, 2003 6:29 pm
Location: Sibulaküla
Contact:

Kreeka ralli

Post by KuriUss »

Lugesin just, et Peugeot'ile on installitud selleks ralliks konditsioneer. Citroenil olla ka, aga ainult rajaga tutvumise ajal. Päris kummaline, et selliseid modifikatsioone kannatab teha.
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Rajaga tutvumisel kasutas Citroen minu teada Mitsubishi EVO VI autosid ja neil konditsioneer üsna tavaline nähtus :)
Kasuta ikka turvavööd ka!
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

Kes siis esimesena ära paneb? Ise pakuks, et Rovanperä sel korral tabab suurt kivi ja lõhub kogu paremat esiratast ümbritseva süsteemi. Umbes kolmandal kiiruskatsel.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Välimäki auto seiskub ootamatult esimesel või teisel katsel. Põhjuseks tehniline rike mootoris.
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: Fri Mar 07, 2003 6:29 pm
Location: Sibulaküla
Contact:

Post by KuriUss »

Carlos wrote:Kes siis esimesena ära paneb? Ise pakuks, et Rovanperä sel korral tabab suurt kivi ja lõhub kogu paremat esiratast ümbritseva süsteemi. Umbes kolmandal kiiruskatsel.
Irw, esiratast ümbritsev süsteem ehk auto. Seisab raja kõrval Rovanperä koos terve esirattaga ja autost polegi midagi alles. Kõlab isegi usutavalt.

Mina pakuks siiski katkestajate konkurentsi staariks Loebi.

Bensiin saab otsa ...
... seekord katse keskel.

Või siis mitte, suudab hoopis vigastada esisilda piisavalt, et katkestada.
Kristo
Uugo Boss
Uugo Boss
Posts: 3475
Joined: Wed Jan 15, 2003 12:16 pm
Location: Everywhere
Contact:

Post by Kristo »

KuriUss wrote: Irw, esiratast ümbritsev süsteem ehk auto. Seisab raja kõrval Rovanperä koos terve esirattaga ja autost polegi midagi alles. Kõlab isegi usutavalt.
Sa ikka suudad leida :D
Kasuta ikka turvavööd ka!
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1484
Joined: Fri Mar 07, 2003 6:29 pm
Location: Sibulaküla
Contact:

Post by KuriUss »

WRC.COM ralliraadio on kuuldavasti käesoleval rallil otseühenduses Märtini, Loix'i ja Schwarz'i autodega. Infi peaks laekuma operatiivselt katsete järel.
cuke
Moderaator
Moderaator
Posts: 175
Joined: Mon Feb 17, 2003 10:43 am
Location: tartupoiss pealinnas
Contact:

Post by cuke »

No mina paneks esimese tehasekatkestaja panuse ikka oma lemmikutele Hyundaist.. Arvan, et see toimub juba kolmandal-neljandal katsel ning tehniliste probleemide tõttu..

Samas loodan, et mul pole õigus ja HWRT saab oma kolmele punktile lisa..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
tiit
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 177
Joined: Mon Feb 24, 2003 2:49 pm
Location: Pärnu

Post by tiit »

Mina pakun oma lemmik Solku, Pushing very hard ja kuskil võsas, näiteks teisel katsel
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Mäkinen - suspension
gaas on endiselt laiffi
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1031
Joined: Mon Mar 31, 2003 8:32 am
Location: Mustamäe

Post by KAIKUL »

Mulle tundub, et Shwarz. Või äkki hoopis Gardemeister?
RudiTurbo
F1 ekspert
Posts: 1352
Joined: Fri May 09, 2003 11:42 pm
Location: Paldiski

Post by RudiTurbo »

Colin Mcrae-le on lõke meeldima hakanud>>>Paneb jälle auto põlema :D
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Post by Kolin »

Loix lihtsalt tehnilised problemid uue autoga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
nimh
Moderaator
Moderaator
Posts: 1195
Joined: Wed Mar 12, 2003 11:58 am
Location: Tallinn

Post by nimh »

Burns - teeb sõiduvea ning masin paiskub ümber
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: Wed Jan 15, 2003 11:54 am
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Testikatse ajad:

1. Burns, Peugeot, 2.29,3 min
2. Märtin, Ford 5x 2.29,5 min :mrgreen:
3. Sainz, Citroen, 2.30,0 min
4. Solberg, Subaru, 2.30,3 min
5. C.McRae,Citroen, 2.30,6 min
6. Panizzi, Peugeot, 2.30,8 min
6. Duval, Ford, 2.31,8 min
6. Loeb, Citroen, 2.31,8 min
6. Kresta, Peugeot, 2.31,8 min
7. Rovanpera, Peugeot, 2.32,0 min
7. Mäkinen, Subaru, 2.32,0 min
8. Loix, Hyundai, 2.32,8 min
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1573
Joined: Thu May 08, 2003 6:26 pm
Location: Rakvere

Post by eix »

Kuhu jäi Grönholm testikatsel ?
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1573
Joined: Thu May 08, 2003 6:26 pm
Location: Rakvere

Post by eix »

Krt,vaatasin ka pilte testikatselt.Ford on minu arust nagu natuke napaka välimuse saanud.Mis teised asjast arvavad ????
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: Sun Jan 19, 2003 1:58 pm
Location: Tallinn

Post by Erki »

Mul testikatse kohta kohe mitu küsimust.

1. Kuhu jäi Bosse?
2. Kuidas Panizzi nii kiiresti sõitis et Rovisest, Mäkinenist kiirem oli?
gaas on endiselt laiffi
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1452
Joined: Thu May 08, 2003 8:23 am
Location: Saaremaa

Post by Afka »

Arvan et esimesena rajaääres on Solku,hirmsasti tahtmist täis teine.Küll ta ülepingutab.
Post Reply