2008 reeglid ja kalender

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

chilu
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 317
Liitunud: 18 Jaan 2007, 16:55
Asukoht: tartu

Postitus Postitas chilu »

Kui vaadelda möödunud kahte viimast hooaega, siis Urmol ja Kuldaril on see rehvide vahetus õnneks väga käpas
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Postitus Postitas schalke »

chilu kirjutas:Kui vaadelda möödunud kahte viimast hooaega, siis Urmol ja Kuldaril on see rehvide vahetus õnneks väga käpas
:lol: :lol: :lol:
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

No loodame, et neil sitikaga nii palju rehve vahetada ei tule! ;)
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

chilu kirjutas:Kui vaadelda möödunud kahte viimast hooaega, siis Urmol ja Kuldaril on see rehvide vahetus õnneks väga käpas
Vaat ,et siis teiste eest eeliski. :D
Pilt
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

Noh :) nüüd siis jääb ralli saatus kummide hooleks :D
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

Nüüd käib hirmus trenn, kui kiiresti rattad vahetatud saab! ;)
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Postitus Postitas kiilakass »

Pull oleks see kui millalgi kummivahetus otsustaks maailmameistri :)
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
vw04
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 183
Liitunud: 01 Jaan 2004, 20:24
Asukoht: Est

Postitus Postitas vw04 »

kiilakass kirjutas:Pull oleks see kui millalgi kummivahetus otsustaks maailmameistri :)
aga nii lähebki 8)
Unine
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 199
Liitunud: 08 Mär 2004, 14:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Unine »

Kreekas ja mõnedel karmimatel rallidel võiks see ikkagi lubatud olla, pikemal katsel muidu polegi lõpuks enam mida vahetada
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Soome ralli katsete juurde tagasi minnes. Küsimus teadjatele: Kas katse läbimise kesmise kiiruse piir on 130kmh või 120kmh?
"Come on, you can see more than that"
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Kreekas võib küll asi naljast kaugel olla. Loodetavasti siiski JWRC effekti ei teki.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

130km/h oli vist
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

See 130 km/h keskmise kiiruse piirang kaotati juba eelmise aasta reeglitest. Nüüd hinnatakse iga liiga kiiret katset eraldi ja vastavalt vajadusele soovitatakse korraldajatel teha muudatusi või loobuda sellest katsest sootuks.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Kahekordne autoralli maailmameistri Carlos Sainzi hinnangul on MM-sari muutunud igavaks ning Rahvusvaheline Autoliit (FIA) eksinud, valides kvaliteedi asemel kvantiteedi.

Tänavu on autoralli MM-kalendris 15 etappi, mis on kolme võrra vähem kui vormel-1s. Sainzi arvates talitas FIA valesti, kui otsustas järgida vormelisarja eeskuju ning võistluste arvu suurendada.

„Vanasti suutis üks rallietapp kogu riigi sellele kaasa elama panna, nüüd on see taandunud igavaks ja isikupäratuks väikevõistluseks, kus osaleb 40 ekipaaži,” torises Sainz.

Aastal 2005 tippspordist taandunud Sainzi sõnul väärib neljakordne maailmameister Sebastien Loeb igati kiitust, kuigi jäi ilma oma pearivaalist Marcus Grönholmist.

„Tunnen puudust konkurentsist. Kui varem heitles tiitlile seitse meest neljast-viiest eri meeskonnast, siis praegu seis ikka väga õnnetu,” märkis Sainz.

www.autosport.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Sainzi jutt ju jumalst õige. Markko on kogu aeg sama korrutanud.

Ise usun, et kui FIA võtab mõistuse pähe ja vähendab etappide arvu 10-12-le etappile hooaja kohta. Siis ehk tuleks tootjaid juurde sarja. Teadupärast lahkusid Škoda ja Mitsubishi just selle päras sarjast, et etappide arv tõsteti 16-le.
Hetkel peavad nagunii need B meeskonnad kes tahavad punktitele sõita osalema vähemalt 10 etapil. Siis miks mitte saa etapide arv siis jättagi 10 ja 12 etappi kanti hooaeg. Ning SR süsteem ka tuulde lasta.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

SuperRally sellisel kujul võiks tegelikult jääda. Praegu on seis, kus SR jätkavad mehed siiski olulisi punkte ei saa, muidu oleks jah jama.

Ja praeguses lahjas konkurentsis on SR uutele tiimidele ja noortele sõitjatele igati vajalik.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

SupeRally võiks asendada TestRally'ga. Pole neil katkestajatel punkte vaja. Kui tahavad, saavad sõita, kuid mitte punktidele.
"Come on, you can see more than that"
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Frank kirjutas:SupeRally võiks asendada TestRally'ga. Pole neil katkestajatel punkte vaja. Kui tahavad, saavad sõita, kuid mitte punktidele.
Samas ma mõtleks lihtsalt konkurentsi suurendamisele, lisaks siis superrally süsteemi kasutajatel ei ole enam punktidele asja...
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Eesti 20-aastane rallisõitja Jaan Mölder, kes sõidab Suzuki meeskonnas kaasa nädalavahetusel WRC ralli maailmameistrivõsitluste juunioriliigas (J-WRC) Mehhikos, tunnistab, et tähtis on lõpuni sõita ja punkte noppida.

Mölder ja tema belglasest kaardilugeja Frederic Miclotte loodavad, et nende Suzuki Swift, mis aastal 2005 tõi Mehhiko etapilt kaksikvõidu, oskab kasutada omandatud kogemusi, vahendab wrc.com.
Nii Mölderi enda kui tema tiimikaaslase, 22-aastase poolaka Michal Kosciuszko jaoks on aga Mehhiko teede kuumus ja tolm uus kogemus.

Suzuki tiimipealik Nobuhiro ’Monster’ Tajima märgib, et võita maailmameistrivõistlusi, ongi noortel sõitjatel vaja varuda kannatust, olla ettevaatlik ning leida õige tasakaal kiiruse ja järjepidevuse vahel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Vasta