WRC 2009 - meeskondade koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Suletud
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Citroeni M2 tiimi osas nüüd siis sellised jutud, mida rääkis GPWeek nimelisele netiajakirjale Olivier Quesnel. Esiteks saab Wales Ogieri jaoks olema suur näitamise koht, kuna mees on küll nobe C2'ga kuid Quesneli sõnul polnud tänavune JWRC sari eriti kõrge tasemega ja noorel prantslasel pole WRC autoga suurt kogemust. M2 tiimi tulekut kinnitas ta veelkord, öeldes, et seal määrab palju ära raha, just selles osas kes sõidab. Rautenbach on kindel, loodetavasti saadakse ka teine sõitja enne Walesi ära öelda. Kõne all olnud viies auto on teema, sellega peaks vähemalt kuuel etapil sõitma Ogier, kelle osalemist finantseerib Prantsusmaa autoliit ja Total.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 12
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Quesnel näeks hea meelega M2 tiimis Rautenbachi kõrval Mikkelseni.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Oh kui nõme on ikka lugeda et asja otsustab ära RAHA.
rrrrrrhh! Närvi ajab kogu see masinavärk seal.
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

aix kirjutas:Oh kui nõme on ikka lugeda et asja otsustab ära RAHA.
rrrrrrhh! Närvi ajab kogu see masinavärk seal.
No loodame ja ootame natuke, äkki ikka saab Urmo selle koha oma sõiduga sellel aastal!
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

AS kirjutas:
aix kirjutas:Oh kui nõme on ikka lugeda et asja otsustab ära RAHA.
rrrrrrhh! Närvi ajab kogu see masinavärk seal.
No loodame ja ootame natuke, äkki ikka saab Urmo selle koha oma sõiduga sellel aastal!
Asi pole isegi mitte ainult Urmos, vaid kogu see süsteem ajab vihale.
Nii ei saa ju lõpuni kesta. :(
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Aga M2 tiimid ongi ju enamjaolt selleks tehtud, et võimalustega sõitjad saaksid tehaseautodega sõita ja tiimid kuskilt raha teeniksid M1-sõitjate palkamiseks ja arendustööks.
Kasuta ikka turvavööd ka!
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Need "võimalustega" sõitjad peaks sõitu õppima näiteks mõnes rahvuslikus sarjas, mis pealekauba oleks ka odavam. MM võiks olla ikka koht, kus sõidavad end juba ralliautos tõestanud sõitjad. Kui tehasetiimil pole raha ja seda tuleb sellisel moel juurde hankida, siis järelikult on valitud vale sari kus osaleda.
PS. Kelle jaoks võiks olla atraktiivne vaadata aeglaselt sõitvat värvilist ralliautot, piloodiks keegi tundmatu naftamagnaat? Kui enamus just sellised sõitjad ongi siis mis MM rallist me rääkida saame. Eesti keeles võtab selle kokku sõna - pask :P
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Tegelikult on kõik praegused sõitjad end erinevates sarjades tõestanud või vähem tõestanud, keegi pole otse colin mcrae rally 2 tagant tõusnud ja krediitkaarti sirgeks tõmmanud.
Tehasetiime on täna mm-sarjas ainult üks, ülejäänud on tavalised äriettevõtted, kel eesmärgiks kasumi teenimine oma omanikele.
Kasuta ikka turvavööd ka!
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Kristo kirjutas:Tegelikult on kõik praegused sõitjad end erinevates sarjades tõestanud või vähem tõestanud, keegi pole otse colin mcrae rally 2 tagant tõusnud ja krediitkaarti sirgeks tõmmanud.
Tehasetiime on täna mm-sarjas ainult üks, ülejäänud on tavalised äriettevõtted, kel eesmärgiks kasumi teenimine oma omanikele.
Kahjuks on see tõsi. Aga mis siis aitaks selle vastu?
Kas S2000 päästaks sarja. Tuleks juurde palju tehase tiime, samas kas ikka otsitakse nendesse parimaid sõitjaid või paneb tehas mingi oma testisõitja sanga. Milllegi pärast kahtlen, et ka siis paremaks läheb. Ei teagi miks ma nii pessimistlik olen selle suhtes. Tavaliselt olen ikka optimist, aga ju siis ei ole usku enam sellisesse MM sarja tulekusse, nagu oli aastaid tagasi. :(
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Üsna suur abi oleks sellest, kui FIA lõpetaks oma iga-aastaste muudatuste tegemise "kulude kokkuhoiu mõttes" - mis seni tiimide kulusid põhiliselt suurendanud.
Võimalikud uued tulijad ja ka praegused olijad tahaksid, et oleks mingi kindlus, et oleks pikaajalised reeglid. Tiimidel raha on, aga kellelegi ei paku huvi seda tuulde loopida.
Samuti on tänasel päeval ülimalt vajalik leida ülemaailmne sarja promootor.
S2000-s ei ole just väga palju "tehasetiime" - Peugeot ja Fiat mingil määral, ülejäänud ikka külasepad. Ning need autod on igavad niiöelda maailma parima rallisarja jaoks.
Kasuta ikka turvavööd ka!
kihutaja
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 273
Liitunud: 13 Veebr 2003, 11:32
Asukoht: Tallinn / Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas kihutaja »

Kas keegi Prantsuse keelt oskab?..... Teksti algus on juba ka inglisekeelsena liikumas ning seal kirjas, et Ogier stardib kolmandal Citroeni tehasetiimi autol 2009.a. kuuel esimesel WRC-etapil.....

WRC 2009 : au moins 6 rallyes en Citroën C4 WRC pour Ogier !



Il nous l'a confirmé lui-même du bout des lèvres ce midi : avec le soutien de la FFSA et de Citroën Sport, Sébastien Ogier disputera les six premières manches du championnat du Monde 2009 au volant d'une Citroën C4 WRC. Six rallyes (Irlande, Norvège, Chypre, Portugal, Argentine et Italie) que le jeune champion Junior 2008 ne connaît pas. Contrairement à ce que certains pressentaient, Ogier ne devrait pas faire partie de l'équipe Citroën bis engagée l'an prochain en constucteurs M2. Ce team serait réservé à des pilotes plus fortunés, du style de Conrad Rautenbach, Andreas Mikkelsen ou Urmo Aava. Quoi qu'il en soit cela signifie que la première moitié de saison (le calendrier 2009 comporte 12 rallyes) verra rien moins que 5 Citroën C4 WRC au départ!
ott
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ott »

kihutaja kirjutas:Kas keegi Prantsuse keelt oskab?..... Teksti algus on juba ka inglisekeelsena liikumas ning seal kirjas, et Ogier stardib kolmandal Citroeni tehasetiimi autol 2009.a. kuuel esimesel WRC-etapil.....

WRC 2009 : au moins 6 rallyes en Citroën C4 WRC pour Ogier !



Il nous l'a confirmé lui-même du bout des lèvres ce midi : avec le soutien de la FFSA et de Citroën Sport, Sébastien Ogier disputera les six premières manches du championnat du Monde 2009 au volant d'une Citroën C4 WRC. Six rallyes (Irlande, Norvège, Chypre, Portugal, Argentine et Italie) que le jeune champion Junior 2008 ne connaît pas. Contrairement à ce que certains pressentaient, Ogier ne devrait pas faire partie de l'équipe Citroën bis engagée l'an prochain en constucteurs M2. Ce team serait réservé à des pilotes plus fortunés, du style de Conrad Rautenbach, Andreas Mikkelsen ou Urmo Aava. Quoi qu'il en soit cela signifie que la première moitié de saison (le calendrier 2009 comporte 12 rallyes) verra rien moins que 5 Citroën C4 WRC au départ!
google'i translation inglise keelde räägib sellist asja:


He has confirmed himself lip service this afternoon, with the support of the FFSA and Citroen Sport, Sébastien Ogier contest the first six rounds of the 2009 World Championship driving a Citroen C4 WRC. Six Rally (Ireland, Norway, Cyprus, Portugal, Argentina and Italy) as the youngest champion in 2008 Junior does not know. Contrary to what some premonition, Ogier should not be part of a committed team Citroen next year as more manufacturers M2. This team would be reserved for drivers more affluent, style Conrad Rautenbach, Andreas Mikkelsen or Urmo Aava. However this means that the first half of the season (calendar 2009 comprises 12 rallies) will see no less than 5 Citroen C4 WRC at the start!
kihutaja
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 273
Liitunud: 13 Veebr 2003, 11:32
Asukoht: Tallinn / Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas kihutaja »

Siinkohal on ligilähedasest tõlkest pisut vähe tolku........
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

"Järgmine hooaeg saab otsustavaks. Ma pean end läbi murdma ehk siis kellegi tehasemeeskonnast välja tõrjuma, ta üle sõitma," seab rallisõitja Urmo Aava endale järgmiseks aastaks karmi "tee või sure" ülesande.

Aava aeg hakkab otsa saama. Järgmise hooaja lõpuks peab ta olema keegi. Midagi enamat, kui tubli ja tragi rallisõitja, kes aeg-ajalt punkte nopib.

"Enam ei saa mõelda, et küll me areneme, aega ju on. Aega pole. Järgmisel aastal peame läbi murdma," räägib Aava enda ja kaardilugeja Kuldar Siku eest.

Läbimurre tähendab Aava sõnul üht – ülejärgmisel aastal peab ta olema tehasemeeskonnas. Või rallimees, kes saab auto istumise alla poolmuidu ehk täiesti tasuta.

Läbimurdeks on vaja head autot, head meeskonda, palju testisõite ja pisut õnne.

Häid autosid on rallimaailmas kaks – Citroen, millega Aava praegu kihutab, ja Ford, mida ta õige pea proovima läheb. Subaru, mida Aava hiljuti testimas käis, pole piisavalt hea, et sellega rallisid võita. Kuid asjal on üks konks – selleks, et tehasemeeskonda pääseda, pole MM-sarjas kogutud punktid alati kõige olulisemad. Tähtis on oma tiimi teine piloot – vähemalt – üle sõita. Ja selle ülesande täitmiseks on Subaru sama hea kui Citroen või Ford.

Tuleb muutuda tiimile vajalikuks

"Just, nii see on, pean ühele tehasepilootidest koha kätte näitama, kõvad mehed eest ära lükkama," kinnitab Aava. "Keeruline? Jah, aga midagi pole teha. Väga tore, kui tulen MM-rallidel paar korda kolmandaks, kuid palju olulisem on regulaarselt meeskonna teist pilooti võita. Sellega muutub kolmas piloot vajalikumaks kui teine."

Odava punkti kahmaja on lihtsalt tore poiss

Samas, raiub Aava, on vaja hakata võtma ka magusaid MM-punkte. Tänavu Kreekas tegi ta seda, tulles neljandaks, kuid ühest korrast ei piisa. "Pidevalt viie sekka, mõnikord pjedestaalile... Vaat siis muutud sa meeskondadele esmalt ebameeldivaks, kes kahmab laualt kooke, ja seejärel vajalikuks. Odavaid punkte võtavad paljud, neid vaadatakse kui toredaid poisse, kes oskavad kah sõita. Aga nad pole vajalikud."

Kui läheb käiku ideaalvariant ja Aava saab järgmiselgi aastal kihutada Citroeniga, makstes selle eest mõistlikku hinda, peab ta seljatama Daniel Sordo, sest viiekordse maailmameistri Sebastien Loebi peale hammas ilmselt ei hakka.

"Nojah," nõustub Aava, kuid möönab, et Sordo on paras pähkel. "Tänavu proovisin talle vastu hakata, aga ta oli tõesti kõva. Vaid puhuti suutsin temaga võrdselt võidu kihutada. Aga midagi pole teha. Pean ise kiiremaks muutuma. Testida tuleks rohkem, mõnel lisarallil sõita. Kohti, kust kümnendikke kärpida, on piisavalt."

Urmo Aaval pole järgmiseks aastaks ei raha ega autot. Küll on kokkulepped rahastajatega, mis seni pidanud. Jutud käivad kahest miljonist eurost. Suurusjärk olla Aava sõnul sinnakanti.

Võimaluse korral kihutaks Aava uuelgi aastal Citroeniga, kuid kõik sõltub tingimustest. "Mina tunnen Citroeni ja Citroen tunneb mind ning auto on hea. Ma ei pea sõitma täit progammi. Piisaks isegi kaheksast rallist, kui saaksin selle võrra rohkem testiaega."

Fordi läheb Aava õige pea testima: "Tahan aru saada, mida Ford endast kujutab. Teiste jutu järgi on raske järeldusi teha. Uus auto tähendaks, et paar rallit kuluks kohanemiseks. Tähtsaim on siiski see, kas kohanemisajal kaotan kilomeetri kohta 0,2 või 0,5 sekundit."

Subaru tahab järgmisel hooajal rajale tuua kuni kuus autot, sestap pakuti ühte Aavale. Testid tekitasid kahetise tunde: "Kahtlemata pole tegu võitja-autoga, ent see on parem kui arvasin. Subaruga oli väga lihtne sõita, paraku oli rada väga libe ja ma ei saanud aimu mootori võimekusest. Aga vedrustus ja tasakaal olid üllatavalt head."

Valiku teeb Aava 20. novembri ja 15. detsembri vahel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Viide allikale võiks ikka ka olla. Ehk siis seekord http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=303056
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 12
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Urmo Aava tested a Subaru S14 WRC recently and says he has a 2 million euro budget for 2009

Urmo Aava recently tested a Subaru S14 and had a meeting with Prodrive about the possibility of driving one in 2009 but nothing was decided, according to rallyonline.pl.
He stated that the car "wasn't bad" when he drove it, though he added that nothing has been decided and that he has a budget of 2 million euros and is looking for the best offer.
Aava commented that 2 million euros would probably not cover an entire season and that there are many wealthy drivers out there. He added that the teams are also increasing their prices. He has been campaigning a PH Sport Citroen C4 this season and it was thought that he might continue with them next season in the new M2 team.
However, Olivier Quesnel's latest comments, that Rautenbach is the only driver signed for next year and that they are looking for a fast young driver with the full budget, may scupper Aava's chances with Citroen for 09.

http://rallybuzz.stagetimes.com/aava-tested-subaru-s14/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Pirelli call for GP2 equivalent in WRC

http://www.autosport.com/news/report.php/id/72005
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Taas väheke selgitust autosport.com vahendusel

Citroen team principal Olivier Quesnel has confirmed that recently-crowned Junior World Rally Champion Sebastien Ogier will not join his factory team next season.

Quesnel had said that he was looking for funding for Ogier and was confident he would tackle at least six rounds of the WRC in a C4 WRC next season.

But despite recent speculation that he will join Sebastien Loeb and Dani Sordo in the Red Bull-backed works team, Quesnel says that will not be the case in 2009.

"It will be a private car for Sebastien," said Quesnel. "The M1 (works team line-up) is finished, it stays the same. At the moment, it's six (rounds) for Seb, but if money comes then anything is possible."

Quesnel also moved to scotch rumours that Conrad Rautenbach had signed to drive for Citroen's Manufacturer Two, PH-Sport-run team.

"The internet and some websites are like this, some story starts and it goes on and on. It's not true," he said. "We said we wanted two cars in the M2 team and we would like Conrad to stay. We have a contract, but it's not signed.

"Apart from Conrad, we have heard about Andreas Mikkelsen and Urmo Aava, but nothing is signed yet."

Rautenbach admitted he was hoping to make a decision on where he would drive next season soon. Like Mikkelsen, the reigning FIA African Rally Champion is currently linked to a third seat at Subaru World Rally Team.

In the meantime, Ogier will contest his first rally since becoming Junior World Rally Champion when he drives a Citroen C2-R2 Max on the Rallye du Condroz in Belgium this weekend.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 12
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Seega on kõik otsad veel Urmo jaoks lahtised. ;)

Edit: http://rallybuzz.stagetimes.com/gronhol ... baru-test/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Aava eesmärk tehasesõitja alistamisest on igati üllas, kuigi ausalt öeldes on sellesse suht raske uskuda.
Suletud