RRC - kaks ühes

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

RRC - kaks ühes

Postitus Postitas allar9944 »

RRC ehk Regional Rally Car on mõeldud FIA regionaal (ERC, APRC, MERC vb IRC) meistrivõistlustele ja samas pärast mõnda tundi töökojas peaks auto olema ka WRC kõlbulik. See tähendab, et 6 tunniga peaks saama s2000 autost WRC auto või vastupidi.

Fordil on auto valmis ja on võimalik juba ka tellida: http://www.fiestarrc.com/
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

mis asi on kakas ühes?
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Eks ta mõtles kaks ühes.. :D
matu
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1149
Liitunud: 08 Apr 2003, 08:50
Asukoht: Ülenurme

Postitus Postitas matu »

enn tarka kirjutas:mis asi on kakas ühes?
no et team rrc hakkab neid eestis müüma...
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Pilt
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

oskab keegi mingit juttu ka pildi kõrvale panna?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

muhk kirjutas:oskab keegi mingit juttu ka pildi kõrvale panna?
Võibolla see on selline rubriik, kus postitatakse pilt ja igaüks mõtleb ise jutu juurde? Nagu pealkirigi ütleb et "kaks ühes" et pole juttu vajagi, jutt on pildi sees, et nagu kaks ühes! :lol:
Nali naljaks aga jah mingi info killuke võiks olla, niisama selle pildiga pole midagi peale hakata. Ei saa targemaks ega jää lollimaks.
siim999
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 122
Liitunud: 09 Veebr 2008, 14:01

Postitus Postitas siim999 »

Ott käis Fiesta RRC esitlusel ja sai autot ka proovida.

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 0518852501
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Otile oleks see kena auto. WRC ja SWRC etappidest osa võtta. :D
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Kus juures ei oleks, sest sest Oti S2000 auto on tegelikult 60hp võrra võimsam ja ka kiirem. RRC vajab veel tööd, et se üldse kuhugi jõuaks (vähemalt se RRC s2000 varjant)
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

allar9944 kirjutas:Kus juures ei oleks, sest sest Oti S2000 auto on tegelikult 60hp võrra võimsam ja ka kiirem. RRC vajab veel tööd, et se üldse kuhugi jõuaks (vähemalt se RRC s2000 varjant)
olen sama juttu kuulnud, et oma 30mm turbokõriga on see masin päris jõuetu ja aeglasem S2000 autodest.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

No see S2000 peaks olema siis see 1.6T variant ikkagi või sain valesti aru? Minil peaks ka selline S2000 olema juba.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

Lithium kirjutas:No see S2000 peaks olema siis see 1.6T variant ikkagi või sain valesti aru? Minil peaks ka selline S2000 olema juba.
1.6T variant jah, sama mis Minil.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Aga varsti ju neid 2 liitriseid ei kasutatagi ju. Sellepärast tehaksegi juba vaikselt RRC-d millega saab SWRC-d sõitma hakata.
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

vabalthingavaid ei saa enam homologeerida, sõita saab ikka ja kui nad on endiselt kiiremad kui uued turboga S2000 mudelid, siis usun, et paljud sõidavad nende masinatega pikalt veel. Ja hinnad peaksid ka loogika kohaselt allapoole minema sellisel juhul.
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Lithium kirjutas:Aga varsti ju neid 2 liitriseid ei kasutatagi ju. Sellepärast tehaksegi juba vaikselt RRC-d millega saab SWRC-d sõitma hakata.
Ei noh RRC masinga SWRC etapil osaleda tunub puhas lollus kuna samahästi saad ju suuresWRCs sõita.

SWRC loodi ju sellepärast, et PWRC klassi S2000 autod hästi ei sobinud, usun, et varsti SWRC klassil lõpp ka.

Nagu ma aru saan siis R4 tuleb S2000 auto asemele ja seega peaksid ka kõik regionaalsed meistrivõistlused üleminema R4 autodele mis paneb jälle RRC vajalikkuse küsimärgi alla.
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Karl »

Kas nagu liiga keeruliseks asi ei lähe - SWRC, PWRC, WRC, IRC, S2000, RRC, R4, R2.
Ja lõpuks pole MM-l. ikka mitte midagi. Igas klassis tühine hulk osalejaid ja pealtvaatajad löövad käega, põnevus puudub, konkurents lahja!
Loodetavasti selle suure pusimise peale aastate pärast ka elujõuline ja konkurentsitihe maailmatasmel võistlus saab olema!
Karl
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 560
Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas Crapmaster »

Karl kirjutas:Kas nagu liiga keeruliseks asi ei lähe - SWRC, PWRC, WRC, IRC, S2000, RRC, R4, R2.
Ja lõpuks pole MM-l. ikka mitte midagi. Igas klassis tühine hulk osalejaid ja pealtvaatajad löövad käega, põnevus puudub, konkurents lahja!
Loodetavasti selle suure pusimise peale aastate pärast ka elujõuline ja konkurentsitihe maailmatasmel võistlus saab olema!
Keeruline ta on jälgida tõesti. 5-6 masinaklassi ja mõnel MM rallil ainult 30 autot.
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Karl kirjutas:Kas nagu liiga keeruliseks asi ei lähe - SWRC, PWRC, WRC, IRC, S2000, RRC, R4, R2.
Ja lõpuks pole MM-l. ikka mitte midagi. Igas klassis tühine hulk osalejaid ja pealtvaatajad löövad käega, põnevus puudub, konkurents lahja!
Loodetavasti selle suure pusimise peale aastate pärast ka elujõuline ja konkurentsitihe maailmatasmel võistlus saab olema!
Sul on asi veits sassis, SWRC, PWRC, WRC, IRC jne on võistlus sarjad.
S2000, RRC, R4, R3, R2 on autod.
SWRC = S2000, R4
PWRC = N4, (r4)
WRC = WRC, S2000, N4, RRC ja pm kõik millele homologeering kehtib.
IRC = S2000, N4, R4, RRC
IRC 2WD = R3, R2, R1 js muud 2wd autod.

Lisaks veel se tõsiasi, et hetkel ei tohi S2000 1.6t autoga SWRC klassis osaleda.
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Karl »

Ma tean loomulikult, millised neist on võistluste sarjad ja millised autod (need lühendid kõlavad nagu kaasaegse uue sõiduauto ostmisel reklaamvoldik :))!
Ma pidasin siin silmas tegelikult asjaolu, et on juba pikk periood, kus sätitakse asju ühte ja teistpidi ja kokkuvõttes pole ükski võistlus pealtvaatajale väga atraktiivne, sest konkurents on lahja! Tõsi rallimaailmas on varem korduvalt selliseid aegu olnud nii 70-, 80-, kui ka 90-datel.
Antud hetkel on vast kõige põnevam Eesti oma meistrivõistluste sari, kus on N4 klassi tihe võistlus, esiveoliste tihe võistlus, rääkimata rahvusliku rühma tihedast konkurentsist!
Karl
Vasta