Neste Oil Rally Finland 2011 I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Neste Oil Rally Finland 2011 I päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt
61. Neste Oil Rally Finland 28.-30.07.2011

Ajaloonurk

Soome MM-ralli ajaloonurgas pöördun tagasi aega, kui ralliteid valitsesid maa-maa-tüüpi raketid ehk B-rühma masinad.
1985. aasta 1000 Järve Ralli oli hooaja üheksas ning ühtlasi esimene ralli, kus publik sai osa kahe suure lahingust - Peugeot vs Audi.
Peugeot tõi täiustatud versiooni võidukast masinast Peugeot 205 Turbo 16 võistlusrajale Argentina rallil ning Audi esitles Quattro S1 evolutsiooni just Soome MM-rallil.
Lisaks Audile ja Peugeot´le olid tehasemeeskondadest veel kohal Lancia ja Toyota. Itaalia autotootja meeskond lootis küll Soomes rajal olla uue Delta S4 mudeliga, kuid homologeerimine venis oodatust pikemaks (masin saadi valmis alles viimaseks RAC ralliks, kus võeti kohe kaksikvõit) ning seega tuli startida 2WD Lancia 037 mudeliga, millel ligi sada hobujõudu vähem kui Audil ja Peugeot´l.

Peugeot saabus rallile teadmisega, et hea tulemuse korral on võimalik kindlustada tootjate ning Timo Salonenil individuaalne MM-tiitel. Lisaks tiitlitele soovis Salonen enda nimele ka esimest Soome MM-ralli võitu. Täpselt aasta varem oli Ari Vatanen samal võistlusel Peugeot 205 T16 mudelile nende esimese võidu toonud. Andekat soomlast sel hooajal oma saavutust kaitsmas polnud, sest Argentina ralli raske avarii tagajärjel oli ta väga kriitilises seisundis, kuid õnneks pääses mees siiski eluga.
See tähendas omakorda seda, et Peugeot pidi saama Rahvusvaheliselt Autoliidult loa sõitjat vahetada ning põhjus oli piisav, et see luba ka saada. Algselt plaanis Peugeot meeskond palgata Vataneni asemele asfaldispetsi Bruno Saby, kuid lõpuks otsustati Kalle Grundel´i kasuks, kes polnud varem iialgi tehasemeeskonda esindanud.

Avapäeva vihmamärjad teed soosisid hoopis Lancia sõitjaid ning ka endale üllatuseks leidis avapäeva järel ennast liidrikohalt Markku Alén, seljataga jälitamas hirmuäratav kolmik - Timo Salonen (Peugeot), Stig Blomqvist (Audi) ning Hannu Mikkola (Audi).
Sarnaselt Aléni meeskonnakaaslase Henri Toivoneni sõiduveale eksisid avapäeval ka Audi piloot Hannu Mikkola ning Peugeot´ asenduspiloot Kalle Grundel.
Enne rallit sõnas Mikkola, et uut masinat (Audi S1) on oluliselt lihtsam ohjata ning kiirusel 180 km/h saab autot ka ühe käega juhtida, kuid masina kaaluga olid endiselt probleemid.
Teise võistluspäeva alguses haaras liidrikoha Salonen ning olgu juba etteruttavalt öeldud, et ta hoidis seda võistluse lõpuni.
Avapäeval head sõitu teinud Toyota piloot Juha Kankkunen sõitis teisel võistluspäeval teelt välja ning oli käigukasti purunemise tõttu sunnitud katkestama. Sarnaselt kaasmaalasega pidi ralli pooleli jätma ka ingli näoga saatan ehk Mikkola, põhjuseks mootori purunemine.
Esimesel võistluspäeval eksinud ja aega kaotanud Henri Toivonen pingutas järgneval kahel päeval maksimumi piiril ja natuke rohkemgi ning enne viimase katse starti oli soomlane kerkinud jagama üldarvestuse neljandat kohta, mis tähendas, et viimasele katsele starditi Grundeliga võrdselt positsioonilt. Olgu lisatud, et selleks hetkeks oli sõidetud 48 kiiruskatset.
Üldse sõideti 1985. aasta Soome MM-rallil kavas olnud 50-st kiiruskatsest 49 ning neist 18 pimedas. Kokku läbiti 458 katsekilomeetrit ning see oli hooaja üks lühemaid rallisid.

Peugeot võitis hooaja seitsmenda ralli ning kindlustas kolm rallit enne hooaja lõppu tootjate ja ka sõitjate MM-tiitlid. Timo Salonenile oli see hooaja viiendaks ja neljandaks järjestikuseks rallivõiduks.
Huvitav fakt rallilt on veel see, et Timo Saloneni keskmine kiirus oli madalam, kui aasta enne teda võitnud Ari Vatanenil ,kuigi Saloneni kasutada oli võimsam Peugeot 205 T16 EVO2 mudel.
Rallile startis 176 ekipaaži ning neist lõpetas 83.

1985. aasta Soome MM-ralli TOP6

1.Timo Salonen – Seppo Harjanne Pilt Peugeot 205 Turbo 16 Evo2 04:10,35
2.Stig Blomqvist – Bjorn Cederberg Pilt Audi Sport Quattro Evo2 +00.48,0
3.Markku Alen – Ilkka Kivimäki Pilt Lancia Rally 037 +03:39,0
4.Henri Toivonen – Juha Piironen Pilt Lancia Rally 037 +11:26,0
5.Kalle Grundel – Peter Diekmann Pilt Peugeot 205 Turbo 16 Evo2 +11:28,0
6.Per Eklund - Bruno Berglund Pilt Audi Quattro +12:33,0

1000 Järve ralli 1985 kokkuvõte

Neste Oil Rally Finland 2010 TOP3:

1.Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila Pilt Ford Focus RS WRC 09 02:31:29,6
2. Sebastien Ogier – Julien Ingrassia Pilt Citroen C4 WRC +00:10,1
3. Sebastien Loeb – Daniel Elena Pilt Citroen C4 WRC +00:26,0


Pilt Eestlased Soome MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus
1979 Eedo Raide – Georg Valdek Lada 1300 38
1979 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 1300 43
1981 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 21011 K
1982 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 21011 K
1982 Eedo Raide – Georg Valdek Lada 21011 21
1983 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 1300 52
1983 Joel Tammeka – Ants Kulgevee Lada 2105 43
1984 Joel Tammeka – Ants Kulgevee Lada 2105 K
1986 Vallo Soots – Toomas Putmaker Lada 2105 32
1987 Joel Tammeka – Ants Kulgevee Lada 2105 22
1988 Hardi Mets – Udo Mets Lada 2105 K
1988 Ilmar Raissar – Rein Talvar Lada 2105 18
1988 Raido Rüütel – Tõnu Vunn Lada Samara K
1989 Aare Klooren – Toomas Kreek Volkswagen Golf K
1989 Ilmar Raissar – Rein Talvar Lada Samara K
1989 Andres Pästlane – Georg Valdek Peugeot 205 K
1990 Priit Kasak – Toomas Kasak Lada Samara 48
1991 Priit Kasak – Toomas Kasak Lada Samara K
1995 Priit Kasak – Toomas Kasak Mitsubishi Galant 12
1996 Ivar Raidam – Margus Karjane Mitsubishi Lancer EVO III 18
1996 Riho Parts – Aare Kaaristo Mitsubishi Lancer EVO III 25
1996 Toomas Tõldsepp – Marti Tõldsepp Ford Escort Cosworth K
1997 Ivar Raidam – Margus Karjane Mitsubishi Lancer EVO IV K
1997 Margus Murakas – Toomas Sildmäe Subaru Impreza 30
1997 Markko Märtin – Toomas Kitsing Toyota Celica ST185 K
1998 Markko Märtin – Toomas Kitsing Toyota Celica GT-Four ST205 12
1998 Margus Murakas – Peep Kallaste Subaru Impreza K
1999 Markko Märtin – Toomas Kitsing Toyota Corolla WRC K
1999 Margus Murakas – Peep Kallaste Subaru Impreza 30
1999 Toomas Nurmsalu – Jüri Kulli Mitsubishi Lancer WVO IV K
2000 Markko Märtin – Michael Park Toyota Corolla WRC 10
2000 Aleksander Käo – Aare Ojamäe Mitsubishi Lancer EVO IV K
2000 Margus Murakas – Peep Kallaste Subaru Impreza K
2000 Toomas Nurmsalu – Jüri Kulli Mitsubishi Lancer EVO IV 33
2001 Markko Märtin – Michael Park Subaru Impreza (44S)WRC 5
2001 Toomas Tõldsepp – Ivar Veerus Volkswagen Golf Kit Car 43
2002 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 02 5
2002 Urmo Aava – Toomas Kitsing Ford Focus WRC K
2003 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 03 1
2003 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 25
2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 04 2
2004 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 23
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 3
2005 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 16
2005 Gunnar Tamm – Kalev Kuzmin Subaru Impreza 24
2006 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Swift S1600 K
2006 Jaan Mölder jr. – Katrin Becker Suzuki Ignis S1600 28
2007 Urmo Aava – Kuldar Sikk Mitsubishi Lancer WRC05 7
2007 Jaan Mölder jr. – Katrin Becker Suzuki Swift S1600 47
2007 Aigar Pärs – Ken Järveoja Suzuki Swift S1600 K
2007 Priit Saluri – Indrek Lepp Mitsubishi Lancer EVO IX 26
2007 Kaspar Koitla – Toomas Valter Honda Civic Type-R 28
2008 Urmo Aava – Kuldar Sikk Citroen C4 WRC 16
2008 Jaan Mölder jr. – Frederic Micolette Suzuki Swift S1600 K
2008 Kaspar Koitla – Rein Jõessar Honda Civic Type-R K
2009 Ott Tänak – Kristo Kraag Subaru Impreza WRX STi K
2009 Urmo Aava – Kuldar Sikk Honda Civic Type-R R3 29
2009 Georg Gross – Raigo Mõlder Subaru Impreza WRX STi K
2010 Ott Tänak – Kuldar Sikk Mitsubishi Lancer EVO X 18


Tagasivaade eelmisele etapile - Pilt Kreeka ralli

Kreeka ralli oli hooaja seitsmes ning punkte jagati WRC- ning S-WRC-arvestuses.
Avapäeva kiireim ekipaaž oli Petter Solberg – Chris Patterson, kes võitsid kuuest sõidetud kiiruskatsest neli ning läksid ööpausile ligi minutilises eduseisus. Avapäeva kõige õnnetum piloot oli Jari-Matti Latvala, kes oli terve võistluspäeva heas sõidutempos ning hoidis kuni eelviimase katseni üldarvestuse teist positsiooni, kuid viimasel katsel tekkinud diferentsiaali probleemid ei lubanud ralli lõpuks üheksandast positsioonist enamat.
Kõikide Eesti rallifännide rõõmuks võitsid Ott Tänak ja Kuldar Sikk S-WRC-arvestuses avapäeva ning tundus, et Ott on sammumas mentori Markko Märtini jälgedes, kellele just Kreeka teed sobisid.
Samuti S-WRC-sarjas võistlevate Karl Kruuda – Martin Järveoja käsi aga nii hästi ei käinud ning erinevate tehniliste probleemide tõttu katkestati avapäev peale viiendat kiiruskatset.
Teise võistluspäeva avakatselt tuli Eesti rallifännidele kehv sõnum. Ott Tänak eksis kohe esimesel kiiruskatsel ning tulemuseks oli katkestamine S-WRC liidrikohalt.
WRC-arvetuses aga jätkus lahing esikohale, mille kallutas teise võistluspäeva taktikaga enda kasuks Sebastien Loebi noorem meeskonnakaaslane Sebastien Ogier.
Ogier võitis küll teisel võistluspäeval kavas olnud seitsmest kiiruskatsest neli, kuid aeglustas viimasel katsel tempot, et Sebastien Loeb endast mööda lasta ja viimasele võistluspäevale teisena startida.
Ralli lõpuks edestas Ogier meeskonnakaaslast 10,5 ning Fordi pilooti Hirvoneni 13,5 sekundiga.
Sebastien Loeb oli peale rallit väga vihane, et Citroeni meeskond soosis Ogieri ning ei teatanud talle teise päeva lõpus Ogieri katse splitte. Seega jäi seekord Sebastienide duellis peale noorem ning hooaja võitude arve sai viigistatud.
Karl Kruuda – Martin Järveoja lõpetasid ralli absoluutarvestuse 23. ja S-WRC 8. kohaga.


Neste Oil Rally Finland 2011

WRC on suvepausilt tagasi ning hooaeg jätkub kiiretel Soome kruusateedel, kus Fordi pilootidel on koduteedel kohutus tõestada, et ka nendel jätkub piisavalt kiirust võidu eest heitlemiseks. Hooaja seni peetud seitsmest rallist on Fordid võitnud vaid avaralli Rootsis ning ülejäänud kuue ralli võidud on võrdselt jagamisele läinud Citroen Total WRT meeskonna pilootide Loeb ning Ogier´ vahel.
Neste Oil Rally Finland on hooaja kaheksas ralli ning MM-punkte jagatakse WRC , S-WRC, P-WRC ja WRC Academy arvestuses.
Võistlusel stardivad 124 ekipaaži, nendest 21 on WRC-masinad.
Lisaks sellele, et starti asub hooaja rekordit tähistav arv ekipaaže ning WRC masinaid, on rekordit tegemas ka Eesti rallisõitjaid, keda pole kunagi enne nii palju korraga Soome MM-ralli üles astunud.
Eestlastest stardivad Neste Oil Rally Finlandil S-WRC arvestuses Ott Tänak – Kuldar Sikk, kes asuvad S-WRC kõrgete kohtade eest heitlema koduteedel sõitvate tugevate konkurentidega (Hänninen ja Lindroos). Rally Estonial suurepärast sõitu näidanud ning absoluudi neljandana lõpetanud Karl Kruuda – Martin Järveoja on ka Soomes stardis ning kindlasti soovitakse ka teiselpool lahte sama head kiirust näidata.
WRC Academy klassi liidrina asuvad Soome MM-rallil võistlustulle Egon Kaur – Erik Lepikson, kellele see on hooaja teiseks koos sõidetavaks ralliks.
Lisaks eelpoolnimetatuile stardivad veel Sander Pärn – Ken Järveoja, Siim Plangi – Marek Sarapuu, Martin Kangur – Simo Koskinen ja Miko-Ove Niinemäe – Timo Kasesalu. Evgeny Shklyaev´ile loeb kaarti Aleksander Kornilov ning Aleksey Kikireshko´le Sergei Larens.
Kui Sebastien Loeb sai Kreeka rallil 100-nda poodiumikoha, siis koduteedel teeb 100-nda MM-stardi Jari-Matti Latvala, kellest saab läbi ajaloo noorim piloot, kes selle tähiseni jõudnud.
Seoses Petter Solbergi meeskonna ühe suursponsori kaotamisega tekkis kahtlus, kas Petter üldse Soomes stardib. Viimaste uudiste põhjal üritab meeskond siiski minimaalse eelarvega hooaja lõpuni sõita. Samas olukorras on ka Matthew Wilson, kuid erinevalt Solbergist ei ole britil veel kinnitust, kas hooaja lõpuni kaasa sõidetakse.
Viimati Sardiinia MM-rallil startinud ja debüteerinud Mini WRC on taas stardis ja Kris Meeke ning Dani Sordo on mõlemad öelnud, et on masinaga harjunud ja tunnevad ennast väga enesekindlalt.
Soome rallil esindavad Volskwagen Motorsport´i värve Skoda Fabia S2000 roolis noorpiloodid Andreas Mikkelsen ning Ott Tänakule Pirelli meeskonna testidel konkurentsi pakkunud Joonas Lindroos, kellele see on suurepärane võimalus hea tulemuse korral endale VW tehasesõitja koht välja teenida.
Lisaks Fordi pilootidele on koduteedele startimas ka mitmed tugevad erasõitjad - Matti Rantanen (Mini WRC), Jari Ketomaa (Ford Fiesta WRC) ja Janne Tuohino (Ford Fiesta WRC).
Kokku läbitakse kolme päeva jooksul 22 kiiruskatset ning 314,39 kiiruskatsekilomeetrit. Võrreldes eelmise aastaga sõidetakse viis täiesti uut kiiruskatset ning üks nendest on Lahtis sõidetav publikukatse.
Ralli Power Stage on SS22 Laajavuori 2 pikkusega 4,19 km.

Pilt
Kas Fordi piloodid suudavad koduteedel konkurente edestada?
Foto: McKlein - www.wrc.com

MM-arvestus peale 7/13 (sõitjad):

1. Pilt Sebastien Loeb 146(12)
2. Pilt Mikko Hirvonen 129 (11)
3. Pilt Sebastien Ogier 124 (10)
4. Pilt Jari-Matti Latvala 76 (5)
5. Pilt Petter Solberg 73 (4)
6. Pilt Mads Østberg 48
7. Pilt Matthew Wilson 36
8. Pilt Kimi Räikkonen 24
9. Pilt Frederico Villagra 20
10. PiltHenning Solberg 20
11. Pilt Juho Hänninen 12
12. PiltDani Sordo 8
13. Pilt Martin Prokop 7
14. Pilt Ott Tänak 7
15. Pilt Per-Gunnar Andersson 6
16. Pilt Khalid Al-Qassimi 5
17. Pilt Dennis Kuipers 4
18. Pilt Hayden Paddon 2
19. Pilt Bernardo Sousa 1
20. Pilt Patrik Flodin 1

*(Power stage punktid)

MM-arvestus peale 7/13 (meeskonnad):

1. Pilt Citroen Total World Rally Team 250
2.Pilt Ford Abu Dhabi World Rally Team 195
3. Pilt M-Sport Stobart Ford Rally Team 87
4. Pilt Petter Solberg World Rally Team 61
5. Pilt ICE1 Racing 34
6. Pilt Munchis World Rally Team 32
7. Pilt Team Abu Dhabi 19
8. Pilt FERM Power Tools World Rally Team 14
9. Pilt Monster World Rally Team 8
10. Pilt Brazil WRT 1

Katsevõidud peale 7/13

1. Pilt Sebastien Loeb 34 (1)
2. Pilt Jari-Matti Latvala 29
3. Pilt Sebastien Ogier 26 (3)
4. Pilt Petter Solberg 25 (1)
5. Pilt Mikko Hirvonen 14 (2)
6. Pilt Per-Gunnar Andersson 4
7. Pilt Mads Østberg 3

*(Power stage katsevõidud)


Rallivõidud peale 7/13

Pilt Sebastien Loeb 3Pilt; Pilt; Pilt
Pilt Sebastien Ogier 3Pilt; Pilt; Pilt
Pilt Mikko Hirvonen 1Pilt


Pilt Neste Oil Rally Finland esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS3 , kokku km 39,74 km

Neljapäev 28.07

SS1 Lankamaa 23,76 km 17:13
SS2 Laukaa 11,79 km 18:16
SS3 Laajavuori 1 4,19 km 20:00

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2011/neste-o ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php

Raadio:

http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KLX
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 75
Liitunud: 25 Mär 2004, 21:44

Postitus Postitas KLX »

ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Väga mõnus ajalootund oli, tänud Strike!
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Hea lugeda ikka, tuleb ülipõnev ralli üle pika aja. :D
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Testi katse
1. S. Loeb Citroen 1.35,7
2. S. Ogier Citroen + 0,6
3. J-M. Latvala Ford + 0,9
4. P. Solberg Citroen + 1,1
5. Mads Östberg Ford + 1,2
6. J. Novikov Citroen + 1,3
7. K. Räikkönen Citroen + 1,4
8. Mikko Hirvonen Ford + 1,7
9. Matthew Wilson Ford + 1,7
10. Dani Sordo Mini + 1,9

info yle.fi
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MKD »

Vaikselt hakkab Soome ralli eelne ärevus kohale jõudma, loodetavasti kordab Tänak eelmise aasta tulemust ning teised noored näitavad head kiirust :)
kristjanmust
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 470
Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09

Postitus Postitas kristjanmust »

Palju ralliraadiod juba rallist räägivad? Kas oleks juba mõtet tööjuures Skyplus ralliraadio vastu vahetada? :P
Reikoh
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 914
Liitunud: 27 Okt 2006, 21:20
Asukoht: Vastseliina

Postitus Postitas Reikoh »

rajaäärest tuli info , et östberg olla testikatsel ka korra välja sõitnud.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Meeke ja Sordo sõitsid sheikdaunil identsed ajad. Nice. :D
explode15
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 51
Liitunud: 18 Aug 2008, 11:52

Postitus Postitas explode15 »

kuida tänakul läheb`?
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

rattaga on kah hea sõita
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Kas kogu testikatse tulemuste tabel kah kuskil on?
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Kruuda on staririvis väga taha pandud
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
matu
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1149
Liitunud: 08 Apr 2003, 08:50
Asukoht: Ülenurme

Postitus Postitas matu »

poiste stardi ajad.16.48 ott 17.00 karl 17.21 sander 17.35 siim 17.36 martin 17.42 egon 17.52 miko ,esimese katsele pluss 1.13 teisele pluss 2.16, kolmandale pluss 4 tundi
Viimati muutis matu, 28 Juul 2011, 16:25, muudetud 1 kord kokku.
golf2tour
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 164
Liitunud: 07 Juul 2011, 23:59
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas golf2tour »

kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

start antud 1 katsele
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Loeb esimeses Hirvonenist kiirem
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
explode15
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 51
Liitunud: 18 Aug 2008, 11:52

Postitus Postitas explode15 »

hirvonenil probleemid..
Funky-
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 295
Liitunud: 07 Juun 2010, 20:15
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Funky- »

Hirvonen kaotab kudiagi palju esimesel katsel
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Hirvonenil suri pikas vasak kurvis mootor, tagumikuga vastu puud ja löögist kadusid pidurid ja vetrustus sai kannatada
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Vasta