ADAC Rallye Deutschland II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
ADAC Rallye Deutschland II päev
ADAC Rallye Deutschland teine võistluspäev SS7-SS12, kokku 164,90 km
MM-hooaja 2012. üheksanda ralli avapäeva järel juhivad oodatult Saksamaa MM-rallit Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC). 73. ralli võidust kaheksa just Saksamaa teedel võitnud Citroeni sõitjad näitasid avapäeval sõidetud kuuest kiiruskatsest parimat aega neljal ning juhivad enne teist võistluspäeva lähimate jälitajate ees 20,4 sekundiga.
Teisena jätkavad Saksamaa MM-ralli 10.juubeli avapäeva järel Fordi duo Petter Solberg ja Chris Patterson (Ford Fiesta RS WRC), kelle päeva ainsaks mureks olid kohati liiga ülekuumenevad pidurid.
Esimesel võistluspäeval ainsana Fordi sõitjatest katsevõidud kirja saanud Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila lõpetasid hooaja teise asfaldiralli avapäeva kolmandana. Soomlane startis päeva esimesele katseteringile liiga pehme vedrustusega ning kaotas selle tõttu väärtuslike sekundeid. Pärast hooldusala muudetud seadistused tasusid end ära ning tulemuseks kaks katsevõitu,
Monte-Carlo rallil WRC masinaga esimese ralli sõitnud belglane Thierry Neuville näitab Saksamaa teedel suurepärast võistlustempot ning paikneb avapäeva lõpuks igati teenitud neljandal positsioonil. Citroen Junior meeskonna sõitjal oli väikeseid probleeme käigukastiga, kuid sellest hoolimata ei näidanud ta avapäeva katsetel kehvemat katseaega kui kuues.
Päeva viimase kiiruskatsega kerkisid viiendaks Mini sõitjad Dani Sordo ja Carlos Del Barrio. Eelmise hooaja Saksamaa ralli kolmanda koha omanikud alustasid võistlust rahulikus tempos, kuid mida katse edasi seda paremaks saadi masina seadistused ning paranesid ka katseajad.
Kuuendana lõpetasid avapäeva Citroeni tehasemeeskonna sõitjad Mikko Hirvonen ja Jarmo Lehtinen. MM-arvestuse teine piloot ei leidnud terve võistluspäeva jooksul korralikku sõidurütmi ning kurtis, et ei suuda endale restarti teha leidmaks head fiilingut.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk (Ford Fiesta RS WRC) näitasid Saksamaa ralli avapäeval suurepärast sõidutempot ning tõestasid, et eelmise aasta sama ralli S-WRC klassivõit polnud juhus.
Eestlaste parim katseaeg tuli teisel katsel, kui näidati viiendat resultaati. Avapäeva ainsaks miinuseks saab lugeda paari nö. pikaks laskmist, mille tõttu anti ära nii mõnigi väärtuslik sekund.
„Teisel katsete läbimisel alustasime kohe hästi, kuid katse keskel ei olnud pidurid enam päris need, mis alguses. Järgneval katsel sõitsime ühe kurvi pikaks ja kaotasime sinna u. 10 sekundit, kuid sellest hoolimata saime korraliku katseaja. Viimasel kiiruskatsel polnud meie legend esimesel läbimisel ideaalne, seega me võtsime rahulikult, et vigu vältida“, sõnas eestlane Fordi pressiteenistuse vahendusel.
„Homme sooviks samamoodi jätkata ja rohkem keskenduda. Peame Kuldariga rohkem koostööd tegema, et me enam kurve maha ei magaks. Usun, et kaotasime täna u. 30 sekundit ja ilma selleta oleks meil olnud väga hea positsioon,“ võttis Ott päeva kokku.
Eestlastest 10,8 sekundi kaugusel on avapäeva järel Mads Østberg – Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC). Norralane kaotas palju aega just päeva esimeses pooles, kui oli suuri probleeme ülekuumenenud piduritega, kuid pärast seda, kui meeskonna insener soovitas vähem pidurdada see probleem kadus ning tempo kasvas.
Üle kolme aasta esimest asfaldirallit sõitva Chris Atkinsoni ralli avapäev kulus uue võistlusmasina tundma õppimisele ning õige sõidurütmi leidmisele. Lisaks eelpool nimetatule segas avakatsel Mini pilooti masinas ringi liikunud pidurivedeliku pudel, mis kohati segas korralikult pedaalidele vajutamist.
Kõigest hoolimata on Chris Atkinson ja Stéphane Prévot avapäeva järel hoidmas üheksandat positsiooni.
Viimasel punktikohal on Saksamaa MM-ralli avapäeva järel eelmise aasta ralli võitjad Sébastien Ogier ja Juline Ingrassia. Sel hooajal S2000 Škoda Fabia võistlusmasinaga sõitvad prantslased on ka sel rallil enda selja taha jätnud nii mõnegi WRC piloodi ning kõik S2000 konkurendid.
Esimese võistluspäeva kõige kehvema emotsiooni osaliseks said Martin Prokop ja Zdenek Hruza, kelle võistlusmasin süttis kilomeeter enne kolmanda kiiruskatse lõppu. Kuna tuli oli nii suur, et seda omajõududega kustutada ei suudetud ning tuletõrje auto jõudis sündmuskohta alles 18.minuti hiljem, siis tšehhide Ford Fiesta RS WRC hävis tules täielikult. Meestele oli see selle hooaja esimene katkestamine. Prokop sõnas wrc.com´ile antud intervjuus, et ainus asi, mis ta jõudis leekides autost kaasa haarata oli mobiiltelefon, kõik muu läks tuleroaks.
Esimest korda Saksamaa MM-rallil startinud M-Sport Ford WRT sõitja Jevgeny Novikov ja tema uus kaardilugeja Nicolas Klinge jäid rajaäärde kohe esimesel kiiruskatsel, kui kokkupõrke tagajärjel tuli Ford Fiesta WRC tagumine ratas alt ning jätkamine oli võimatu. Meeskond jätkab laupäeval Rally 2 reeglite alusel.
Teise Eesti ekipaažina Saksamaa MM-rallil stardis olnud Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Škoda Fabia S2000) sõitsid avakatsel suurel kiirusel teelt ning katkestasid. Eestlased enam starti ei tule, sest masina kahjustused on sedavõrd suured, et jätkamine pole võimalik.
„Meil polnud katsel kõige parem legend ning see meile saatuslikuks saigi. Teelt väljasõit juhtus viienda käigu kurvis. Õnneks on meie endaga kõik ok, kuid masin sai sedavõrd palju kahjustada, et jätkata ei õnnestu,“ sõnas Karl Kruuda pärast katkestamist.
PWRC arvestuses juhivad peale avapäeva 5,8 sekundilise eduga meeskonnakaaslaste Michal Kosciuszko ja Maciej Szczepaniak (Mitsubishi Lancer Evo X) ees Benito Guerra ja Borja Rozada (Mitsubishi Lancer Evo X).
WRC Akadeemia arvestuses juhivad peale avapäeva Elfyn Evans ja Phil Pugh , kellele 9,9 sekundiga kaotavad Jose Suarez ja Candido Carrera.
Laupäeval sõidetakse Saksamaa MM-ralli kuus kiiruskatset kogupikkusega 164,90 km ning kahel korral läbitakse ralli pikim ja ohtlikum kiiruskatse Arena Panzerplatte, millel pikkust 46,54 km.
Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) liiguvad üheksanda Saksamaa MM-ralli võidu suunas
Foto: redbull.GEPA-pictures.com
Katsevõite 1.võistluspäeval:
4 (SS1,2,3,5 ) Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC
2 (SS4,6) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
Saksamaa ralli järjestus peale SS6:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 01:22:18,0
2.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +00:20,4
3.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC 00:29,4
4.Thierry Neuville Citroën DS3 WRC +00:34,5
5.Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC +00:46,7
6.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:48,9
7.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +01:17,9
8. Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +01:28,7
9.Chris Atkinson Mini John Cooper Works WRC +02:34,8
10.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +03:36,6
Saksamaa ralli 1.võistluspäev
Saksamaa ralli teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-SS12, kokku 164,90 km:
Laupäev 25.08
SS7 Stein & Wein 1 26.54 km 08:58
SS8 Peterberg 1 9.37 km 10:01
SS9 Arena Panzerplatte 1 46.54 km 11:52
SS10 Stein & Wein 2 26.54 km 15:43
SS11 Peterberg 2 9.37 km 16:46
SS12 Arena Panzerplatte 2 46.54 km 18:37
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/adac-ra ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results.php ... hland-2012
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
MM-hooaja 2012. üheksanda ralli avapäeva järel juhivad oodatult Saksamaa MM-rallit Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC). 73. ralli võidust kaheksa just Saksamaa teedel võitnud Citroeni sõitjad näitasid avapäeval sõidetud kuuest kiiruskatsest parimat aega neljal ning juhivad enne teist võistluspäeva lähimate jälitajate ees 20,4 sekundiga.
Teisena jätkavad Saksamaa MM-ralli 10.juubeli avapäeva järel Fordi duo Petter Solberg ja Chris Patterson (Ford Fiesta RS WRC), kelle päeva ainsaks mureks olid kohati liiga ülekuumenevad pidurid.
Esimesel võistluspäeval ainsana Fordi sõitjatest katsevõidud kirja saanud Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila lõpetasid hooaja teise asfaldiralli avapäeva kolmandana. Soomlane startis päeva esimesele katseteringile liiga pehme vedrustusega ning kaotas selle tõttu väärtuslike sekundeid. Pärast hooldusala muudetud seadistused tasusid end ära ning tulemuseks kaks katsevõitu,
Monte-Carlo rallil WRC masinaga esimese ralli sõitnud belglane Thierry Neuville näitab Saksamaa teedel suurepärast võistlustempot ning paikneb avapäeva lõpuks igati teenitud neljandal positsioonil. Citroen Junior meeskonna sõitjal oli väikeseid probleeme käigukastiga, kuid sellest hoolimata ei näidanud ta avapäeva katsetel kehvemat katseaega kui kuues.
Päeva viimase kiiruskatsega kerkisid viiendaks Mini sõitjad Dani Sordo ja Carlos Del Barrio. Eelmise hooaja Saksamaa ralli kolmanda koha omanikud alustasid võistlust rahulikus tempos, kuid mida katse edasi seda paremaks saadi masina seadistused ning paranesid ka katseajad.
Kuuendana lõpetasid avapäeva Citroeni tehasemeeskonna sõitjad Mikko Hirvonen ja Jarmo Lehtinen. MM-arvestuse teine piloot ei leidnud terve võistluspäeva jooksul korralikku sõidurütmi ning kurtis, et ei suuda endale restarti teha leidmaks head fiilingut.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk (Ford Fiesta RS WRC) näitasid Saksamaa ralli avapäeval suurepärast sõidutempot ning tõestasid, et eelmise aasta sama ralli S-WRC klassivõit polnud juhus.
Eestlaste parim katseaeg tuli teisel katsel, kui näidati viiendat resultaati. Avapäeva ainsaks miinuseks saab lugeda paari nö. pikaks laskmist, mille tõttu anti ära nii mõnigi väärtuslik sekund.
„Teisel katsete läbimisel alustasime kohe hästi, kuid katse keskel ei olnud pidurid enam päris need, mis alguses. Järgneval katsel sõitsime ühe kurvi pikaks ja kaotasime sinna u. 10 sekundit, kuid sellest hoolimata saime korraliku katseaja. Viimasel kiiruskatsel polnud meie legend esimesel läbimisel ideaalne, seega me võtsime rahulikult, et vigu vältida“, sõnas eestlane Fordi pressiteenistuse vahendusel.
„Homme sooviks samamoodi jätkata ja rohkem keskenduda. Peame Kuldariga rohkem koostööd tegema, et me enam kurve maha ei magaks. Usun, et kaotasime täna u. 30 sekundit ja ilma selleta oleks meil olnud väga hea positsioon,“ võttis Ott päeva kokku.
Eestlastest 10,8 sekundi kaugusel on avapäeva järel Mads Østberg – Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC). Norralane kaotas palju aega just päeva esimeses pooles, kui oli suuri probleeme ülekuumenenud piduritega, kuid pärast seda, kui meeskonna insener soovitas vähem pidurdada see probleem kadus ning tempo kasvas.
Üle kolme aasta esimest asfaldirallit sõitva Chris Atkinsoni ralli avapäev kulus uue võistlusmasina tundma õppimisele ning õige sõidurütmi leidmisele. Lisaks eelpool nimetatule segas avakatsel Mini pilooti masinas ringi liikunud pidurivedeliku pudel, mis kohati segas korralikult pedaalidele vajutamist.
Kõigest hoolimata on Chris Atkinson ja Stéphane Prévot avapäeva järel hoidmas üheksandat positsiooni.
Viimasel punktikohal on Saksamaa MM-ralli avapäeva järel eelmise aasta ralli võitjad Sébastien Ogier ja Juline Ingrassia. Sel hooajal S2000 Škoda Fabia võistlusmasinaga sõitvad prantslased on ka sel rallil enda selja taha jätnud nii mõnegi WRC piloodi ning kõik S2000 konkurendid.
Esimese võistluspäeva kõige kehvema emotsiooni osaliseks said Martin Prokop ja Zdenek Hruza, kelle võistlusmasin süttis kilomeeter enne kolmanda kiiruskatse lõppu. Kuna tuli oli nii suur, et seda omajõududega kustutada ei suudetud ning tuletõrje auto jõudis sündmuskohta alles 18.minuti hiljem, siis tšehhide Ford Fiesta RS WRC hävis tules täielikult. Meestele oli see selle hooaja esimene katkestamine. Prokop sõnas wrc.com´ile antud intervjuus, et ainus asi, mis ta jõudis leekides autost kaasa haarata oli mobiiltelefon, kõik muu läks tuleroaks.
Esimest korda Saksamaa MM-rallil startinud M-Sport Ford WRT sõitja Jevgeny Novikov ja tema uus kaardilugeja Nicolas Klinge jäid rajaäärde kohe esimesel kiiruskatsel, kui kokkupõrke tagajärjel tuli Ford Fiesta WRC tagumine ratas alt ning jätkamine oli võimatu. Meeskond jätkab laupäeval Rally 2 reeglite alusel.
Teise Eesti ekipaažina Saksamaa MM-rallil stardis olnud Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Škoda Fabia S2000) sõitsid avakatsel suurel kiirusel teelt ning katkestasid. Eestlased enam starti ei tule, sest masina kahjustused on sedavõrd suured, et jätkamine pole võimalik.
„Meil polnud katsel kõige parem legend ning see meile saatuslikuks saigi. Teelt väljasõit juhtus viienda käigu kurvis. Õnneks on meie endaga kõik ok, kuid masin sai sedavõrd palju kahjustada, et jätkata ei õnnestu,“ sõnas Karl Kruuda pärast katkestamist.
PWRC arvestuses juhivad peale avapäeva 5,8 sekundilise eduga meeskonnakaaslaste Michal Kosciuszko ja Maciej Szczepaniak (Mitsubishi Lancer Evo X) ees Benito Guerra ja Borja Rozada (Mitsubishi Lancer Evo X).
WRC Akadeemia arvestuses juhivad peale avapäeva Elfyn Evans ja Phil Pugh , kellele 9,9 sekundiga kaotavad Jose Suarez ja Candido Carrera.
Laupäeval sõidetakse Saksamaa MM-ralli kuus kiiruskatset kogupikkusega 164,90 km ning kahel korral läbitakse ralli pikim ja ohtlikum kiiruskatse Arena Panzerplatte, millel pikkust 46,54 km.
Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) liiguvad üheksanda Saksamaa MM-ralli võidu suunas
Foto: redbull.GEPA-pictures.com
Katsevõite 1.võistluspäeval:
4 (SS1,2,3,5 ) Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC
2 (SS4,6) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
Saksamaa ralli järjestus peale SS6:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 01:22:18,0
2.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +00:20,4
3.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC 00:29,4
4.Thierry Neuville Citroën DS3 WRC +00:34,5
5.Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC +00:46,7
6.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:48,9
7.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +01:17,9
8. Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +01:28,7
9.Chris Atkinson Mini John Cooper Works WRC +02:34,8
10.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +03:36,6
Saksamaa ralli 1.võistluspäev
Saksamaa ralli teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-SS12, kokku 164,90 km:
Laupäev 25.08
SS7 Stein & Wein 1 26.54 km 08:58
SS8 Peterberg 1 9.37 km 10:01
SS9 Arena Panzerplatte 1 46.54 km 11:52
SS10 Stein & Wein 2 26.54 km 15:43
SS11 Peterberg 2 9.37 km 16:46
SS12 Arena Panzerplatte 2 46.54 km 18:37
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/adac-ra ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results.php ... hland-2012
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Tere hommikut kõigile
Solberg mingi veaga hakkama saanud kaotus selles splittis 10 sekki
Solberg mingi veaga hakkama saanud kaotus selles splittis 10 sekki
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Vihm katsel. Loebi sõnul heavy rain. Siit ka ilmselt teiste kaotus Loebiga võrreldes. Loodame et Ott mõistlikult lõpuni tuleb. Märjal asfaldil vead kergelt tulemas.
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Loebil on kõva seguga rehvid all ja sai kõva vihma katsel. Ja kaasas on Loebil ka kõva seguga rehvid. Seekord pani citroeni ilmaennustus vist vähe mööda.
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Väga tugev vihm pidi olema praegu
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Vihma on kõvasti sadama hakanud. Otil +12.4 teises splitis. Tuleb loota, et jõuab ilusti lõpuni.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Mikkol ka väga kõva kaotus neljandas splittis + 34 sekki Loebile
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Neljandas Ott +38,5 Loebile
Viimati muutis Kolin, 25 Aug 2012, 08:20, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Petter oleks peaaegu rajalt välja sõitnud, "big moment". Latvala samuti pikaks lasnud kusagil ja ütles, et kiiremini lihtsalt ei saa.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Loebil jälle vedas natuke. Sai vihma suht katse lõpus.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Väga kahju et niimoodi jälle ilm rolli mängib, ühe katsega tehakse suuremad ajavahed kui eilse päevaga kokku.... Aga Rallijumal soosib tugevaimat... Jällegi....
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Neuville oli kolm spinni teinud katsel. Tänak olevat olnud kusagil, kus ta ei oleks pidanud olema, raadiost midagi mainiti just.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Hakkab pihta. Raadios öeldi, et Tänak pidi olema kohas kus ta ei peaks olema!
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Auto väliselt korras Otil
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Hommikut ka minupoolt. Tänak raadios : Palju momente oli, kõva vihm. . Autol vigastusi ei ole. Kõva seguga rehvid.