Ott Tänaku diskussioon

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Oiks
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Okt 2010, 10:48

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Oiks »

Golf enne kollaseks värvimist 2004:
Manused
2004-06-ViruRalli-05.jpg
2004-06-ViruRalli-05.jpg (206.98 KiB) Vaadatud 7812 korda
Oiks
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Okt 2010, 10:48

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Oiks »

Kollane Clio ka veel puudu:
Manused
2006-02-OKralli-03.jpg
2006-02-OKralli-03.jpg (180.74 KiB) Vaadatud 7787 korda
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas -huviline2- »

No sellega tehti start või kaks kõigest nagu ka Starleti, Focusega.

E: Tegelikult kolm ja MM debüüt lausa, Norras 2006.
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas teine_riiul »

Ott kordas Märtini parimat tulemust Montest ja ühtlasi on neil karjääri jooksul ka sama palju 2. kohti, ehk 5.
Poodiumeid on nüüd Tänakul kokku 12, ehk siis üks rohkem kui Meekel ja üks vähem kui näiteks Panizzil.
Katsevõitude poolest asub eikellegimaal, oma 83. võiduga, möödudes Mikkelsenist, kellel on nüüd 80. Panizzini on veel minna 8 ja Märtinini 18 katsevõitu. Tema taga on nt Rovanperä, kellel 77 võitu.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Ruutu »

teine_riiul kirjutas:Ott kordas Märtini parimat tulemust Montest ja ühtlasi on neil karjääri jooksul ka sama palju 2. kohti, ehk 5.
Poodiumeid on nüüd Tänakul kokku 12, ehk siis üks rohkem kui Meekel ja üks vähem kui näiteks Panizzil.
Katsevõitude poolest asub eikellegimaal, oma 83. võiduga, möödudes Mikkelsenist, kellel on nüüd 80. Panizzini on veel minna 8 ja Märtinini 18 katsevõitu. Tema taga on nt Rovanperä, kellel 77 võitu.
Katsevõite peaks Tänakul vist 84 olema?
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas teine_riiul »

Erinevad andmed on jah netis, WIki järgi 84.
buugawuuga
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 114
Liitunud: 09 Juul 2016, 19:00

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas buugawuuga »

Tänak: suur kergendus. Saime teada, kui hea ja kiire on Toyota
Jaan Martinson

Ott Tänaku näole valgus pärast ralli lõppu lai naeratus.
Monte Carlo rallil teise koha saanud Ott Tänak suhtub tulevikku äärmiselt optimistlikult.

Arvamused võivad olla vägagi ekslikud. Poolteist kuud tagasi kuulutas Toyota meeskonna staar Jari-Matti Latvala vastsele tiimikaaslasele Tänakule rasket hooaja algust. „Uue autoga kohanemine võtab aega,” sõnas Latvala ja lisas, et ei kavatse Tänakut nii lihtsalt endast mööda lubada. „Olen teinud tööd selle nimel, et Yarisest saaks minu auto. Nüüd peab Tänak selle autoga sõbrunema.”

Reaalsus on hämmastavalt teistsugune: Tänakule piisas neljast testipäevast, et Toyotaga sina peale saada. Monte Carlos sõitis ta Latvala puhtalt üle. Meeskonna pealik Tommi Mäkinen oli sellest meeldivalt üllatunud ja Latvala tunnistas end juba laupäeva lõunal lööduks. „Ott on Monte Carlos väga kõva, kihutab minust kogu aeg kiiremini,” laiutas Latvala käsi.

Uue autoga esimesel rallil ja kohe teine koht. Üks sammuke MM-tiitli poole on tehtud. Ent asi pole kaugeltki lihtne – Tänaku ette jäi kõige valusam vastane, viiekordne maailmameister Sébastien Ogier. Õnne abiga.

Ellujäämiskursus
Tänak andis Ogier’le kõva lahingu. Ta sõitis reedel tagasi suurema osa neljapäeval jäisel teel kaotatud aega ja õhtuks oli vahe prantslase kasuks ainult 14,9 sekundit.

Ralli tulemuse otsustas üksainus kiiruskatse, laupäeva esimene. Teed kattis 15 sentimeetrit lund, alt sulas ja tekkis vesiliug. „Tee oli piruettide jälgi täis,” ütles Järveoja. „Nii kui korraks gaasi vajutasime, tegime spinni. Sealmaalt sõitsime ettevaatlikult.”

Ogier on üles kasvanud sealsamas Gapis, mille ümbruses kiiruskatseid sõideti, ja teda lumi liiga palju ei häirinud. Ta oli ligi minuti Tänakust kiirem ja sellega oli võidusõit sisuliselt lõppenud. Tänak küll noppis paar katsevõitu ja kärpis vahet, ent jätkas pühapäeval riskivabalt. „Ogier’d ma ei ohusta, tagant pole kedagi tulemas, seega võtan rahulikult,” märkis ta.

Aga Ogier’l oli taas kõvasti õnne. Ta pääses kõikjal puhtalt: neljapäeval tegi pirueti, ent jäi teele, reedel sõitis pärast nõelasilmakurvi kraavi, aga sealsamas oli publikut ja ta aidati kiiresti välja, laupäeva esimesel kiiruskatsel rammis prantslase Ford kaljut, kuid auto jäi terveks. „Mul vedas siin kõvasti, mõni katse oli pigem ellujäämiskursus,” õhkas Ogier. „Kahtluseta elu raskeim Monte Carlo võit, ma pole iial varem nii palju rehvivalikuga puusse pannud.”

Pinget jätkus ka viimaseks päevaks. „Laupäeva õhtul magama minnes arvasime, et homme tuleb rahulikum – lihtne pole Monte Carlos kunagi –, kuid läks teisiti,” sõnas Järveoja. „Hommikul sai kõvasti pead murtud, kuidas sõita. Esimesel katsel oli kiilasjää, järgmisel aga olnuks juba vaja kuiva ilma rehve. See näitas ära, kui keeruline Monte Carlo ralli on.”

Monte Carlos neli korda võidutsenud Mäkinen muigas, et 95% ajast tuleb kihutada tingimuste jaoks sobimatute rehvidega. „Seetõttu Tänaku tulemus hämmastaski,” kiitis Mäkinen. „Tulla teiseks ja võidelda Ogier’ga, selleks on vaja autot väga hästi tunda. Ent Toyota on Tänaku jaoks uus sõiduvahend.”

Kui viimase kiiruskatse finiš kätte jõudis, valgus ka Tänaku näole lõpuks naeratus. „Väga hea fiiling on ralli teise kohaga lõpetada. Suur kergendus,” rõõmustas Tänak. „Enne rallit polnud suurt aimu, mida oodata, aga siin saime teada, kui hea Toyota on. Iga kiiruskatsega muutus auto üha mugavamaks.” Mõistagi tänas Tänak meeskonda, aga eelkõige esisõitjaid Martin Kangurit ja Kuldar Sikku, kes teevad tänamatut tööd, aga kelle infota pole võimalik rallit sõita.

Järveoja tunnistas, et kuigi enne rallit oli küsimusi, püsis ta meel optimistlik. „Tänak on nii hea rallimees, et sõidab sellega, mis kätte antakse,” põhjendas ta. „Auto ei pruugi mugav olla, kuid mees saab hakkama.”

Aina paremaks läheb
Probleeme oli Monte Carlos igaühel, ent just esikolmik näitas küpsust ja oskust keerulistes oludes sõita. Kõik järgmised käisid tõsisemal moel rajalt väljas või lõhkusid rehve. Eriti õnnetuks kujunes ralli Hyundaile: eelmise aasta kiireim võidusõitja Thierry Neuville sõitis kohe esimesel katsel kraavi ja pääses sealt alles nelja minuti pärast, Andreas Mikkelseni tabasid tehnilised hädad ning Dani Sordo kihutas kaldast alla vastu puud. Neuville’i viienda koha napid punktid mõistagi ei rahulda Hyundaid.

Toyota rahvas oli seevastu igati õnnelik. „Enne rallit ei uskunud kohe kuidagi, et meie kolm autot on nelja parema seas, mis näitab, kui head tööd meeskond on teinud,” rõõmustas Latvala. „Aga tšempion Ogier jäi löömata ja sellest on kahju.”

Pisut tõrva tilgutas meetünni Toyota kolmas mees Esapekka Lappi, kes sõitis viimasel katsel teelt välja ja langes neljandalt kohalt seitsmendaks. Meeskondlikke punkte Toyota sellega ei kaotanud, küll aga kinkis teistele lisa. Üldist pilti see siiski ei rikkunud. „Pärast Monte Carlot võib öelda, et võitleme mõlema tiitli pärast,” arvas Mäkinen. „Tänak ja Latvala on kiired ja motiveeritud, meie koosseis on väga hea, et meeskondlikuks tšempioniks tulla.”

Monte Carlo tulemuste kõrval rõõmustas Mäkineni ka see, kui palju paremaks on Toyota mullusega võrreldes läinud ja et areng pidavat jätkuma. „Hooaegade vahel tegid meie inimesed ära tohutu töö, analüüsides kõiki andmeid ja tehes neist järeldusi,” lausus Mäkinen. „Teame üsna täpselt, kus oleme ja mida tuleb teha, et veelgi paremaks saada. Just see annab meile kõvasti enesekindlust.”

Ka Latvala polnud hinnangutes tagasihoidlik: „Toyota on väga-väga hea ralliauto, sellega saab suuri asju korda saata.”

Tänak ja Järveoja ei saa kaua puhata, sest juba reedel minnakse Soome testima autot Rootsi ralliks, mis stardib 15. veebruaril.

Rootsis kisub lahinguks

Kui Monte Carlos sõideti Sebastien Ogier’ koduõues, siis järgmiseks minnakse Rootsi, Toyota tanumale.

Juba mullu näitas Jari-Matti Latvala Rootsi ralli võiduga, mida Toyota lumel suudab, Ott Tänak sai Fordil kihutades teise koha.

„Monte Carlo ralli eelsed testid olid head, aga me ei teadnud, milline on meie kiirus võrreldes teistega. Selgus, et kõik positiivne kandus rallile üle. Ent Rootsi ralliks testides ehk lumel oli auto veelgi parem,” avaldas Tänaku kaardilugeja Martin Järveoja positiivse uudise. „Rootsis saab lõpuks näha, kui palju me autost välja võtta suudame.”

Tänak kuulutas pressikonverentsil Sebastien Ogier’ poole vaadates: „Rootsi on meie mängumaa!”

Sama kinnitas Toyota meeskonna pealik Tommi Mäkinen: „Nagu eelmine aasta kinnitas, oleme Rootsis soosikud. Tean, et Latvala tahab väga järgmist rallit võita ja Tänakul on sama soov. Nende vahel läheb ägedaks lahinguks.”
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Kolin »

Loodame, et meestel siis lastakse ka korralikult võistelda
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
vwmehaanik
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 263
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas vwmehaanik »

https://sport.postimees.ee/4390795/ott- ... -tood-teha

Kangur ei taha Otti aidata. Olen kindel, et siit foorumist leiaks vähemalt 10 venda, kes seda tööd teeksid hea meelega... Iseasi, kuidas oskustega on. Saan aru, et kiirelt sõitmine ei ole nõutav küll aga arusaamine, mis kiire sõidu ajal fataalseks võib saada.
Mairo-u
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Veebr 2016, 15:53

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Mairo-u »

Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 560
Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
Asukoht: Pärnumaa

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Crapmaster »

vwmehaanik kirjutas:https://sport.postimees.ee/4390795/ott- ... -tood-teha

Kangur ei taha Otti aidata. Olen kindel, et siit foorumist leiaks vähemalt 10 venda, kes seda tööd teeksid hea meelega... Iseasi, kuidas oskustega on. Saan aru, et kiirelt sõitmine ei ole nõutav küll aga arusaamine, mis kiire sõidu ajal fataalseks võib saada.

«Ma andsin ükskord Otile näpu, ta võttis käe. Olen teda siiamaani aitamas käinud. Legend on meie käes puhas leht, meie vastutus on kõik muud kohad kirja panna. Ega me tegelikult keegi ei taha seda tööd teha, aga keegi peab seda tööd tegema, » naeris Kangur.

No ega see pealkiri on ka suhteliselt välja rebitud õigest jutust. Kui Kangur reaalselt seda teha ei tahaks, siis ta ilmselt seda ka ei teeks.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas maailmameister »

Mairo-u kirjutas:Kes hea inimene jagab ?
https://m.postimees.ee/section/3337/4390367
Aga palun :)


Ott Tänaku uus ja võluvam aura lummab rallimaailma


Merili Luuk, Monte Carlo

Tommi Mäkinen: kuidas ta nii kiiresti autoga harjus?
Luureauto tegi Monte Carlos kuldaväärt tööd.
Tänak oli Latvalast selgelt kiirem.


Millist muusikapala kuulas Tänak pärast eduka ralli finišit teel Monacosse? Dynamint ja «Klubi paradiis». Kellega Tänak hooldusalas viibides kõige rohkem nalja viskas? Endise ülemuse Malcolm Wilsoniga. Need inimlikud ja muhedad detailid tunduvad Tänakust tegevat WRC-maailma uue lemmiku. Ägeda eestlase, kes rebib kildu ja on samas võib-olla kõige tõenäolisem Sebastien Ogier’ valitsemisaja lõpetaja.
«Ta ei ole selline pläralõug nagu mina, aga ta teeb head nalja,» iseloomustas Tänaku tiimikaaslane Jari-Matti Latvala eestlast Postimehele enne ralli algust. Tänak ei ole kunagi olnud just kõige avatum suhtleja, ent tema üleminek Toyotasse tegi temast Monte Carlo ralli eel ühe nõutuma rallisõitja.
Kui tavaliselt on rallipargi kuningas viiekordne maailmameister Ogier, siis seekord oli tunglemine suur ka Tänaku ümber. Ning pikk, õbluke ja heledapäine Põhjamaa mees tekitas veelgi suuremat furoori, kui ähvardas prantslase koduradadel võidu endale võtta. Seekord jäi 58,3 sekundiga peale prantslane (eks kodune tunne aitas), ent mis saab edasi?

Kust see kiirus tuli?

Tänaku nädalavahetuse kiirus ja vankumatu enesekindlus pani imestama ka aastakümneid ralliga tegelenud asjatundjaid, nende seas mõistagi Toyota tiimipealiku Tommi Mäkineni. Täiesti teistsuguse masinaga harjumine pidanuks võtma kauem aega ning soomlane olnuks rahul ka eestlase veidi nõrgema tulemusega.
«Olen väga-väga üllatunud. Kõik olid väga üllatunud. Autot tuleb sellistes tingimustes hästi tunda, aga tal oli võimalik vaid neli päeva asfaldil testida. Ja ometi ta harjus masinaga ära. Kuidas ta seda tegi?» imestas Mäkinen, kes samas on alati rõhutanud: eestlane teab, mida teeb.
“«Mul polnud aimugi, kuidas esimene ralli uues tiimis minna võiks, aga teine koht on minu jaoks suur kergendus. Saab öelda, et auto on hea, aga kindlasti muutume edaspidi paremaks. Tuleb vaeva näha ja tööd teha, küll siis tuleb ka võit,» arutles Tänak
«Ott ongi kiire, aga ta suhtumine on kuidagi teistsugune. Ta tundub nii vaba,» lisas Ogier.
Tänaku talendis ei pea kahtlema, pigem on probleem olnud toores kiiruses ning meeletus võidujanus. Nüüd sõitis eestlane eriliselt riskimata, andes endale aru, et Monte lumised mägiteed võivad liigse gaasivajutamise korral ralli väga kurvalt lõpetada. Esimese ehmatuse said eestlased juba neljapäevasel avakatsel, kui riivati teeperve, laupäeval tehti väike tiir põllul, kuhu olid maandunud ka näiteks Hyundai piloot Thierry Neuville ja Citroëni esisõitja Kris Meeke.
Tänaku pilk andis mõista, et tahaks küll gaasipedaali vajutada, aga stabiilsus ning ennekõike finišisse jõudmine on samuti tähtis. Teine koht oli juba sisuliselt kindel ning sellest oli raske loobuda. «See ei ole ralli, kus piiri peal sõita,» sõnas ta.
Nõnda hoidis Tänak ka ralli viimasel päeval end pigem tagasi, ent säras üle finišijoone veeredes isegi eredamalt kui Ogier. «Mul polnud aimugi, kuidas esimene ralli uues tiimis minna võiks, aga teine koht on minu jaoks suur kergendus. Saab öelda, et auto on hea, aga kindlasti muutume edaspidi paremaks. Tuleb vaeva näha ja tööd teha, küll siis tuleb ka võit,» arutles eestlane.
Just töörügamises on Tänak olnud tänavu eriti usin – Latvalagi ütleb, et eestlasele eraldati uut autot tundma õppides rohkem testipäevi kui talle ja Esapekka Lappile. Katsete lõpuski teenindusalasse jõudes võtab Tänak enne ajakirjanike ette astumist esmalt auto käitumise üksipulgi lahti ning teeb sellega lihtsamaks ka meeskonnatöö.
«Ma rääkisin tema võistlusinseneriga ja ta ütles, et Otiga on suurepärane koostööd teha – temaga on nii lihtne suhelda. Asjad lähevad hästi,» kinnitas Mäkinen. Eriti edukalt edenes ka koostöö eestlaste nn luureautoga – Kuldar Siku ja Martin Kanguriga, kes andsid teeolude kohta enne katset informatsiooni. Tänaku tänu oli piiritu, sest abimehed aitasid eestlasi vahel ka kõige viimasel hetkel.
«Kangur helistas mulle enne punktikatset, et tahab minuga sellest vastutusest pärast rallit rääkida. Ma mõistan seda ning olen üsna kindel, et ma ise ei tahaks sellist tööd teha. Seekord sadas lund ja vihma, seejärel sulas lumi ära – nad annavad meile kogu informatsiooni, mida vaja on. Ja teades, millised sõitjad me oleme – kui midagi läheb valesti, siis me ikka õiendame nendega. Ma vist armastan neid, isegi kui ma vahel neile hõlpu ei anna,» iseloomustas Tänak. Seega on eestlane karm boss? Eestlane vaikis ning heitis iroonilise pilgu M-Sporti pealikule Malcolm Wilsonile.

Kes saab esisõitjaks?

Just Wilson on kogu nädalavahetuse olnud Tänaku võib-olla kõige parem pingemaandaja. Omavahel lõõbitakse (Wilson: «Ütlesin talle, et ta võtaks natukene hoogu maha, pole vaja nii kiiresti sõita.» Tänak: «Need tiimikäsklused täna ei tööta!»), kuid mõistagi on kahe mehe vahel sügav sõprus. Ometi on britt tunnistanud, et tema lähenemine on karm, ning ka Tänak on maininud, et M-Sportist lahkumine oli pigem seotud tõigaga, et ühel hetkel eelistati prantslast.
Praegu on eestlasel Toyotas vabad käed (Mäkinen: «Mulle endale ei meeldinud sõitjana, kui keegi mind vahetult õpetama tuli, ning kavatsen oma sõitjatega samamoodi käituda.») ning nõnda kardavadki soomlased, et ehk tõukab Tänak nõnda senise esisõitja Latvala troonilt. Võttis ju eestlane ainsa Toyota piloodina seekord neli katsevõitu ning oli selgelt Latvalast kiirem.
Mäkinen on ammu välja öelnud, et Toyota meeskonnal on kaks väga head sõitjat ja juunior Lappi, kes veel kogemusi hangib, ent noorusliku uljuse pealt siiski üllatada suudab. Soomlane hoidiski end Monte Carlos pigem tagasi ning tegi viimasel katsel sõiduvea, millega kukkus neljandalt kohalt seitsmendaks. Latvala vahetas mulluse teise koha kolmanda vastu, ent kinnitas, et praegu on tiimitöö täiuslik. «Meie omavaheline keemia on niivõrd suurepärane, sõitjatevaheline suhtlemine on väga hea ning meie sooritus on sel nädalavahetusel olnud võrratu!»
Järgmine ralli on kavas juba vähem kui kolme nädala pärast, kui võisteldakse Rootsi lumes. Toyotal ja Latvalal on seal kaitsta mullune esikoht, Tänak saab mõistagi taas end uue kandi pealt proovile panna.
«Me teame, et tingimused on meile sobivamad – need on meile kodused olud. Ogier’l on seal võita kindlasti raskem ja ma tean, et meie mehed mõtlevad esikohast. Võrdlesime juba mullu Rootsis (võitnud) autot praegusega ja teame, et oleme veelgi tugevamad,» sõnas Mäkinen.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
300V
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Sept 2014, 07:56
Asukoht: Tallinn

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas 300V »

Üllatav et keegi pole suutnud Markkolt komentaari saada veel see aasta Oti kohta. Aga teame tema natuuri, ei imesta ka samas :-).
jalas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 35
Liitunud: 23 Apr 2016, 13:50

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas jalas »

aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas aix »

Huvitav, et Red Bull tegi Otist ja Martinist sellise klipi. Kas siin haiseb uue sponsorsuhte järele?
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1342
Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
Asukoht: Pärnu

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Dubber »

aix kirjutas:Huvitav, et Red Bull tegi Otist ja Martinist sellise klipi. Kas siin haiseb uue sponsorsuhte järele?
Oli ka minu esineme mõte kohe, et kui juba "teed kutsutakse jooma", siis miskit susiseb ja miks mitte...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Kolin »

aix kirjutas:Huvitav, et Red Bull tegi Otist ja Martinist sellise klipi. Kas siin haiseb uue sponsorsuhte järele?
See oleks küll hea. Aga vaevalt.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas -huviline2- »

Noh, esikohale konkureevivat sõitjat on ikka uihkem sponsoreerida, kui kohtadele 4-10 võistlevaid. Kas muidugi saab, on küsimus. Latvala oli ju ka RB sportlane VW ajal, nüüd enam ei ole.
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas tfr »

Sai ikka sõbralikult ära torgata - "What bad habits does Martin have? ... Besides sleeping in?" :D
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas Olts »

-huviline2- kirjutas:Noh, esikohale konkureevivat sõitjat on ikka uihkem sponsoreerida, kui kohtadele 4-10 võistlevaid. Kas muidugi saab, on küsimus. Latvala oli ju ka RB sportlane VW ajal, nüüd enam ei ole.
Latvala sõitis Red Bulli poolt sponsitavas tiimis aga niinimetatud RB toetusega sportlane ta polnud.
rattaga on kah hea sõita
Vasta