Ott Tänaku diskussioon

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
GerDu
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 24
Joined: Tue Jul 10, 2018 7:21 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by GerDu »

Katsuta ja Rovanperä Tänakule kaaslasteks
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by -huviline2- »

Kas härrad Toyoda/Mäkinen on juba välja öelnud kusagil, et neid need tiitlid enam ei koti?
GerDu
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 24
Joined: Tue Jul 10, 2018 7:21 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by GerDu »

Ei, ei, ikka nad on huvitatud tiitlitest.
Katsuta on neljas auto ja Rovanperä on tulevane maailmameister.
Üks auto järelikult ju veel vaba
Latvalast enam asja ei ole, ja tundub et ega see Meeke ka enam kõige säravam pole
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5073
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by CTR »

Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb :)
GerDu
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 24
Joined: Tue Jul 10, 2018 7:21 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by GerDu »

Just
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by Lärri »

CTR wrote:Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb :)
Ma ei jaga seda arvamust, et Rovanperä on tingimata järgmine kõige suurem staar. Ei maksa unustada, et tegemist on ikkagi poisiga, kes on sündinud kuldlusikas suus. Tuues analoogiaid F1-st, siis tegemist on Max Verstappeniga. Titest peast on kõik võimalused olemas olnud ja pole olnud tähtsamat tegevust kui sõitmine, pärast mida tuleb sõitmine ja siis kolmandana sõitmine.

Öeldakse, et suure raha eest võib iga oina sõitma panna. Nimetatud kodanikud pole mõistagi oinad, kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.

Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
MMAL
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 209
Joined: Sun Jan 20, 2013 11:22 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by MMAL »

GerDu wrote:Katsuta ja Rovanperä Tänakule kaaslasteks
Tiimikaaslasteks ehk küll, aga täit hooaega ei tee kumbki kaasa wrc-s kindlasti.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5073
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by CTR »

Lärri wrote:
CTR wrote:Rovanperä on tulevane maailmameister... peale seda, kui Ott pensile läheb :)
Ma ei jaga seda arvamust, et Rovanperä on tingimata järgmine kõige suurem staar. Ei maksa unustada, et tegemist on ikkagi poisiga, kes on sündinud kuldlusikas suus. Tuues analoogiaid F1-st, siis tegemist on Max Verstappeniga. Titest peast on kõik võimalused olemas olnud ja pole olnud tähtsamat tegevust kui sõitmine, pärast mida tuleb sõitmine ja siis kolmandana sõitmine.

Öeldakse, et suure raha eest võib iga oina sõitma panna. Nimetatud kodanikud pole mõistagi oinad, kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.

Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Ei saa otseselt võrrelda vormeliga, sest seal mõõdad autode vahesid kalendriga ja pole võimalus tipp autosse niisama minna. WRCs on autod sisuliselt võrdsed ja on lihtsam raha eest WRCsse koht saada.
Sellega olen muidugi nõus, et Kalle võiks ühe hooaja veel R5ga sõita(paar etappi WRCga) ja siis 2021 minna suurde mängu.. Ei ole veel WRC2s nii suurt ülekaalu, aga küll tuleb
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by Kolin »

Lärri wrote:kuid pole mingit põhjust ka arvata, et kusagilt ei hüpata välja mõni andekam vend. Lihtsalt hiljem alustanud ja ei torka seetõttu kohe silma, et pole enam päris mähkmetes. Aga omandab sama kiiruse kordades lühema ajaga.
Just just. Kohe kohe on Kallele kandadele astumas Oliver Solberg kes siiamaani teinud Baltikumis puhta töö. Väga tahaks neid mehi koos ühel rallil stardis näha.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 651
Joined: Thu Nov 17, 2016 8:37 am

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by Mati »

Lärri wrote: Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Loeb oli 16 kui esimest korda rallikasse istus. Enne seda tegeles sportvõimlemisega.
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by Lärri »

Mati wrote:
Lärri wrote: Loeb minu teada hakkas üsna hilja karjutusi rooliga sooritama, enne olid rööbaspuud ja rõngad. Aga jah, eelise annab varane alustamine ja jõhker kilometraaž kindlasti.
Loeb oli 16 kui esimest korda rallikasse istus. Enne seda tegeles sportvõimlemisega.
A seda ma ju kirjutasingi, et noorelt võimles ja vanast peast hakkas barankat kruttima :D
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by Dubber »

Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
KidrA
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:22 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by KidrA »

Eks huvitatud ole Tänakust muidugi kõik. Isegi Citroen. Reaalne on siiski ainult Toyotas jätkamine. See Evansi jutt jahenenud suhetest Toyotaga seoses Itaalia ralli auto jamadega on muidugi tase omaette. Nagu need asjad oleks põhjus mujale tiimi minemiseks. Kergem on teha kiire masin vastupidavaks, kui teha aeglane vastupidav auto kiireks. Enne leiab Toyota oma probleemidele lahenduse, kui Citroen ja Hyundai selle kiiruse leiavad mis Yarisel kurvides on. Aga muidugi hea, et sellist promo juttu Tänaku kohta räägitakse, sellega tõuseb ka pakkumiste hind.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by pelmeen10 »

Pealkiri on klickbait võrreldes sisuga, ma sealt küll välja ei loe et Tänaku allkirja jahitakse
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by kiilakass »

Latvala ja Meeke Toyotad on siis kurvides aeglasemad kui Tänaku Toyota? Pigem on Ott kurvides kiirem kui teised, mitte ei ole Toyota kurvides kiirem.


KidrA wrote:Eks huvitatud ole Tänakust muidugi kõik. Isegi Citroen. Reaalne on siiski ainult Toyotas jätkamine. See Evansi jutt jahenenud suhetest Toyotaga seoses Itaalia ralli auto jamadega on muidugi tase omaette. Nagu need asjad oleks põhjus mujale tiimi minemiseks. Kergem on teha kiire masin vastupidavaks, kui teha aeglane vastupidav auto kiireks. Enne leiab Toyota oma probleemidele lahenduse, kui Citroen ja Hyundai selle kiiruse leiavad mis Yarisel kurvides on. Aga muidugi hea, et sellist promo juttu Tänaku kohta räägitakse, sellega tõuseb ka pakkumiste hind.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:22 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by KidrA »

kiilakass wrote:Latvala ja Meeke Toyotad on siis kurvides aeglasemad kui Tänaku Toyota? Pigem on Ott kurvides kiirem kui teised, mitte ei ole Toyota kurvides kiirem.
Ma võrdlesin masinaid, sa võrdled sõitjaid. Üks räägib aiast, teine aia august. Toyota massiivse tagatiiva eelisest ja paremast kurvikiirusest teavad nii mõnedki, see pole minu väljamõeldis. See pidamise puudumine, mida teiste tiimide sõitjad pidevalt kurdavad, seda Toyota mehed ei maini.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5073
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by CTR »

ei lähe ta Toyotast kuskile, mitte kuskile.. mõningate juttude järgi olevat palganumber juba Ogieriga võrreldav + yoyota sisuliselt põhjatu rahakott, et võita MM tiitel/tiitleid..

Wilson võib palgaraha kokku saada, aga edasine auto areng + uue auto ehitus ei ole Toyotaga kuidagi võrreldav, sest Toyota teab nii üht kui teist hübriid tehnoloogiast..
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by -huviline2- »

Ma pakuks ikka, et prioriteet nr. 1 on esimesel võimalusel see tiitel võtta, hübriidideni on aega ja palk on ka ilmselt muljetavaldav nii või naa. Ilmselt ei ole ka peamine, eriti kui see on õnnestunud kasvama panna. Aga jah, Toyotal võiks eelised olemas olla küll, raha palgaks, arendusteks, hr. Toyoda ilmselt telefonikõne kaugusel, kui midagi ei meeldi/vaja on ning kui (küll) lõpuks see auto vastupidavaks saadakse, siis miks mitte tuttavat asja edasi ajada. Kuigi M-Sport võitleb "2. liiga" meestega samuti poodiumikohtade ja isegi võitude nimel, seega pole see auto peale 2,5 hooaega ning kolme tiitlit veel maha jäänud arengus...ja kestab.

Hyundaid ei usu peamiselt ühe belglase tõttu, Citroeni ühe prantslase ja puuduliku eelarve tõttu...autod ei ole ka kõige universaalsemad (veel).
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1007
Joined: Thu Oct 18, 2012 6:29 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by teine_riiul »

Toyota 75%
Hyundai 20%
M-sport 4%
sidrun 1%
Hyundaisse minek on vähetõenoline, kuna seal villeneuve juba ees ootamas ja auto on suuremalt jaolt tema järgi ehitatud. M-sport arvatavasti ei saa seda megapappi kokku, mis Tänaku ära meelitaks, kuigi seal oleks ta 101% esinumber ja praegune auto on ka Oti järgi ehitatud ilmselt. Aga sidrun üritab lihtsalt vana rasva peal liugu lastes kuidagi hooaja lõpuni veeretada ja loota õnnele, et äkki Ogi ikkagi tuleb maailmameistriks veel korra, tulgu peale seda või veeuputus.
Ainus variant ongi Toyota, kus on kindel esinumbri staatus, auto on talle meelepärane ja kuna praegune tiim on WRC-s suhteliselt roheline, võrreldes Hyundai ja Citroeniga, siis sellest tulenevalt ongi sellised lastehaigused kallal kogu aeg. Aga tundub, et direktor Toyoda-san on selline kamikaze tüüpi vend, kes on täielik võidusõiduhull ja kellel on täiesti pohh, palju üks või teine asi maksab, peaasi, et see individuaalne meistritiitel ka lõpuks tuleks.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: Ott Tänaku diskussioon

Post by pelmeen10 »

M-sport on kindlasti tõenäolisem kui hyundai. Minu meelest adamo jutt oli rohkem suu-soojaks öeldud ja ajakirjanikud kujutavad midagi ette. Ennemgi ette tulnud, et tiimid "peavad läbirääkimisi" konkurent-tiimi sõitjatega, et nende hinda üles kruttida, mis jätaks auto arenduse jm jaoks vähem raha. Paljud ei uskunud Tänaku Toyotasse liikumist ning ei usu ka nüüd M-sporti naasmisse. M-spordi plussideks on vähem promoüritusi, vb veidi kodusem tunne, kindlam auto, tulevikuplaanid (vihje Märtin) ja auto arendus/koostöö mehhaanikutega on midagi millest me ei tea. Kas mingit juttu ei olnud stiilis "kui tulen Toyotaga MM-iks siis..."
Post Reply