Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Rally RACC Catalunya - Costa Daurada kolmas võistluspäev SS13-18, kokku 93,94 km
Pärast avapäeva kruusakatseid jätkus Hispaania MM-ralli asfaldil ning sõitjatel tuli läbida kolm korduvkatset, nende hulgas ka ralli pikim kiiruskatse El Priorat, millel pikkust 45,97km.
Kuigi avakatse võit läks Fordi sõitjatele Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila (Ford Fiesta RS WRC), siis järgnevad kaks katsevõitu kuulusid Citroeni meeskonna ekipaažile Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) ning kuna ralli liidrid Mads Østberg ja Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) tegid sõiduvea, tähendas see seda, et uuteks ralli liidriteks kerkisid Hispaania ralli seitsmekordset võitjad.
„Tänane päev oli mulle väga hea. Katsete esimesel ringil olid kohati päris keerulised olud, kui teepind oli kord kuiv, kord libe ning lisaks veel teel oleva kruus, mis oli ohuks rehvidele. Õnneks ei lõhkunud ma rehve ning olin ka masinaga rahul. Jari-Matti küll surus päris tugevalt päeva esimeses pooles, kuid sama tegin ka mina,“ sõnas prantslane pressiteenistuse vahendusel.
Peale avapäeva katseid kolmandal kohal olnud Jari-Matti Latvala võitis küll päeva esimese kiiruskatse, vähendades Sébastien Loebiga vahet 7,1 sekundi võrra, kuid lähemale enam soomlane prantslasele ei saanud ning päeva lõpuks kogunes ralli liidrile kaotust 27 sekundit. Homme läbivad soomlased viimast korda katsed Fordi meeskonnavärvides ning lisaks sellele saab see olema ka ajalooline päev, sest alates uuest hooajast ei eksisteeri enam Fordi tehasemeeskonda.
„Ma ei suuda teda püüda. Ma pole pettunud, sest see on reaalsus ja Seb on asfaldil lihtsalt omaette klassist. Ma pean veel tööd tegema ja õppima, et samale tasemele jõuda,“ sõnas Latvala
„Homme pean võitlema MM-punktitabeli kolmanda positsiooni eest. Ma ei hakka riskima, et Loebi püüda ning pean prioriteedid paika panema. Kui peaks taas vihma sadama hakkama , siis võib olukord kiiresti muutuda nagu eile nägime,“ jätkas soomlane.
Hispaania ralli esimese asfaldipäeva lõpetasid kolmandana Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen (Citroen DS3 WRC). Citroeni sõitjad kaotavad enne hooaja viimast võistluspäeva meeskonnakaaslastele 1.14,1.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk (Ford Fiesta RS WRC) näitasid teisel võistluspäeval veel paremat võistlustempot, kui avapäeval ning kirsiks tordil võitsid päeva viimase kiiruskatse. Lisaks katsevõidule näitasid eestlastel päeva katsetel kahel korral kolmandat ja neljandat aega ning korra oldi viiendad.
Katsevõit oli hooaja seitsmes ning neljandaks asfaldil.
„Meie jaoks oli peaaegu ideaalne pärastlõuna. Esimesel katsel (SS9) lõhkusime kiviga kokkupõrkel velje, kuid see oli ka ainus ärev hetk. Mida rohkem me sõidame seda paremaks enesetunne läheb ning ma arvan, et hetkel on meil väga hea enesetunne,“ sõnas eestlane.
„Olen sel hooajal Mikkot püüda üritanud juba kolm-neli korda ning siiani pole see hästi lõppenud. Ma arvan, et me oleme hetkel rahul oma sõidutempoga ning eks näis, mis homne toob, kui samas tempos jätkame,“ lisas Tänak.
Enne teist võistluspäeva 27,2 sekundilise eduga liidrikohta hoidnud Mads Østbergi ja Jonas Anderssoni (Ford Fiesta WRC) päev oli kõike muud kui positiivne. Paar sõiduviga ning võistlusmasina valed seadistused kukutasid Adapta meeskonna sõitjad päeva lõpuks viiendale positsioonile.
„Kogu pärastlõuna oli üks suur võitlus, sest masin ei käitunud nii nagu ta peaks. Seadistus oli liiga pehme. Loodame homseks õige seadistuse leida ning hoolimata viiendale positsioonile kukkumisest anda endast maksimum, et heidelda hooaja kolmanda positsiooni eest,“ sõnas norralane peale ebaõnnestunud asfaldipäeva.
WRC debütandid Hans Weijs ja Bjorn Degand (Citrone DS3 WRC) ning Jarkko Nikara ja Jarkko Kalliolepo (Mini John Cooper Works WRC) jätkavad ka peale teist võistluspäeva punktikohtadel.
Citroeni sõitjad kerkisid koha võrra ning lõpetasid päeva kuuendana, Mini sõitjad säilitasid oma positsiooni ning jätkavad kaheksandana.
Teise võistluspäevaga astusid S-WRC tiitlile suure sammu lähemale absoluutarvestuse seitsmendal positsioonil jätkavad Craig Breen ja Paul Nagle (Ford Fiesta S2000), kelle edu peamiste konkurentide Pe-Gunnar Andersson ja Emil Axelsson (Proton Satria Neo S2000) ees enne hooaja viimaseid 93,94 km on 3.19,3. Andersson – Axelsson jätkavad absoluutarvestuse üheksandal positsioonil.
Teise võistluspäeva kaheksandana lõpetanud Evgeny Novikov ja Ilka Minor-Petrasko (Ford Fiesta RS WRC) said päeva lõpus 10 minutilise ajatrahvi ning kukkusid kaheksandalt positsioonilt üheteistkümnendaks, mis tähendas seda, et viimasele punktikohale kerkisid WRC Team Mini Portugal sõitjad Chris Atkinson ja Glenn MacNeall.
Avapäeval rajaäärde jäänud Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Ford Fiesta S2000) näitasid teisel võistluspäeval väga korraliku kiirust ning kerkisid 54.positsioonilt 35.
MM-hooaja viimasel võistluspäeval sõidetakse kuus kiiruskatset ning läbitakse 93,94 kiiruskatse kilomeetrit. Viimast korda sel hooajal saab püüda Power Stage punkte, mis võivad saada väga oluliseks MM-arvestuse kolmandat positsiooni püüdvatele Jari-Matti Latvalale ja Mads Østbergile. Ralli Power Stage on SS17 Santa Marina 2, millel pikkust 26,51 km.
Soovin kõigile põnevat hooaja viimast võistluspäeva ning tänan veelkord omaltpoolt kõiki Rallifoorumi lugejaid kellega olen viimasel neljal hooajal oma kirjutisi jagada saanud.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk liiguvad hooaja viimasel rallil väga heas tempos
Foto:Timo Anis
Katsevõite 2.võistluspäeval:
2 (SS8,9) – Sébastien Loeb Citroen DS3 WRC
2 (SS10,11) – Dani Sordo Mini John Cooper Works
1 (SS7) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
1 (SS12) – Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC
Rally RACC Catalunya - Costa Daurada järjestus peale SS12:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 03:16:14,1
2.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +00:27,0
3.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +01:14,1
4.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +01:28,8
5. Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +01:31,4
6. Hans Weijs jr. Citroën DS3 WRC +09:02,9
7.Craig Breen Ford Fiesta S2000 +12:26,2
8.Jarkko Nikara Mini John Cooper Works WRC +13:39,1
9.Per-Gunnar Andersson Proton Satria Neo S2000 +15:45,5
10.Chris Atkinson Mini John Cooper Works WRC +16.41,4
35.Karl Kruuda Ford Fiesta S2000 +35:53,0
Hispaania ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS13-SS18, kokku 93,94 km
Pühapäev, 11.11.2012
SS13 Riudecanyes 1 16,35 km 08:50
SS14 Santa Marina 1 26,51 km 09:51
SS15 La Serra d'Almos 1 4,11 km 10:47
SS16 Riudecanyes 2 16,35 km 12:52
SS17 Santa Marina 2 26,51 km 13:53 (Power Stage)
SS18 La Serra d'Almos 2 4,11 km 14:49
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/rallyra ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... urada-2012
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Pärast avapäeva kruusakatseid jätkus Hispaania MM-ralli asfaldil ning sõitjatel tuli läbida kolm korduvkatset, nende hulgas ka ralli pikim kiiruskatse El Priorat, millel pikkust 45,97km.
Kuigi avakatse võit läks Fordi sõitjatele Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila (Ford Fiesta RS WRC), siis järgnevad kaks katsevõitu kuulusid Citroeni meeskonna ekipaažile Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) ning kuna ralli liidrid Mads Østberg ja Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) tegid sõiduvea, tähendas see seda, et uuteks ralli liidriteks kerkisid Hispaania ralli seitsmekordset võitjad.
„Tänane päev oli mulle väga hea. Katsete esimesel ringil olid kohati päris keerulised olud, kui teepind oli kord kuiv, kord libe ning lisaks veel teel oleva kruus, mis oli ohuks rehvidele. Õnneks ei lõhkunud ma rehve ning olin ka masinaga rahul. Jari-Matti küll surus päris tugevalt päeva esimeses pooles, kuid sama tegin ka mina,“ sõnas prantslane pressiteenistuse vahendusel.
Peale avapäeva katseid kolmandal kohal olnud Jari-Matti Latvala võitis küll päeva esimese kiiruskatse, vähendades Sébastien Loebiga vahet 7,1 sekundi võrra, kuid lähemale enam soomlane prantslasele ei saanud ning päeva lõpuks kogunes ralli liidrile kaotust 27 sekundit. Homme läbivad soomlased viimast korda katsed Fordi meeskonnavärvides ning lisaks sellele saab see olema ka ajalooline päev, sest alates uuest hooajast ei eksisteeri enam Fordi tehasemeeskonda.
„Ma ei suuda teda püüda. Ma pole pettunud, sest see on reaalsus ja Seb on asfaldil lihtsalt omaette klassist. Ma pean veel tööd tegema ja õppima, et samale tasemele jõuda,“ sõnas Latvala
„Homme pean võitlema MM-punktitabeli kolmanda positsiooni eest. Ma ei hakka riskima, et Loebi püüda ning pean prioriteedid paika panema. Kui peaks taas vihma sadama hakkama , siis võib olukord kiiresti muutuda nagu eile nägime,“ jätkas soomlane.
Hispaania ralli esimese asfaldipäeva lõpetasid kolmandana Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen (Citroen DS3 WRC). Citroeni sõitjad kaotavad enne hooaja viimast võistluspäeva meeskonnakaaslastele 1.14,1.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk (Ford Fiesta RS WRC) näitasid teisel võistluspäeval veel paremat võistlustempot, kui avapäeval ning kirsiks tordil võitsid päeva viimase kiiruskatse. Lisaks katsevõidule näitasid eestlastel päeva katsetel kahel korral kolmandat ja neljandat aega ning korra oldi viiendad.
Katsevõit oli hooaja seitsmes ning neljandaks asfaldil.
„Meie jaoks oli peaaegu ideaalne pärastlõuna. Esimesel katsel (SS9) lõhkusime kiviga kokkupõrkel velje, kuid see oli ka ainus ärev hetk. Mida rohkem me sõidame seda paremaks enesetunne läheb ning ma arvan, et hetkel on meil väga hea enesetunne,“ sõnas eestlane.
„Olen sel hooajal Mikkot püüda üritanud juba kolm-neli korda ning siiani pole see hästi lõppenud. Ma arvan, et me oleme hetkel rahul oma sõidutempoga ning eks näis, mis homne toob, kui samas tempos jätkame,“ lisas Tänak.
Enne teist võistluspäeva 27,2 sekundilise eduga liidrikohta hoidnud Mads Østbergi ja Jonas Anderssoni (Ford Fiesta WRC) päev oli kõike muud kui positiivne. Paar sõiduviga ning võistlusmasina valed seadistused kukutasid Adapta meeskonna sõitjad päeva lõpuks viiendale positsioonile.
„Kogu pärastlõuna oli üks suur võitlus, sest masin ei käitunud nii nagu ta peaks. Seadistus oli liiga pehme. Loodame homseks õige seadistuse leida ning hoolimata viiendale positsioonile kukkumisest anda endast maksimum, et heidelda hooaja kolmanda positsiooni eest,“ sõnas norralane peale ebaõnnestunud asfaldipäeva.
WRC debütandid Hans Weijs ja Bjorn Degand (Citrone DS3 WRC) ning Jarkko Nikara ja Jarkko Kalliolepo (Mini John Cooper Works WRC) jätkavad ka peale teist võistluspäeva punktikohtadel.
Citroeni sõitjad kerkisid koha võrra ning lõpetasid päeva kuuendana, Mini sõitjad säilitasid oma positsiooni ning jätkavad kaheksandana.
Teise võistluspäevaga astusid S-WRC tiitlile suure sammu lähemale absoluutarvestuse seitsmendal positsioonil jätkavad Craig Breen ja Paul Nagle (Ford Fiesta S2000), kelle edu peamiste konkurentide Pe-Gunnar Andersson ja Emil Axelsson (Proton Satria Neo S2000) ees enne hooaja viimaseid 93,94 km on 3.19,3. Andersson – Axelsson jätkavad absoluutarvestuse üheksandal positsioonil.
Teise võistluspäeva kaheksandana lõpetanud Evgeny Novikov ja Ilka Minor-Petrasko (Ford Fiesta RS WRC) said päeva lõpus 10 minutilise ajatrahvi ning kukkusid kaheksandalt positsioonilt üheteistkümnendaks, mis tähendas seda, et viimasele punktikohale kerkisid WRC Team Mini Portugal sõitjad Chris Atkinson ja Glenn MacNeall.
Avapäeval rajaäärde jäänud Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Ford Fiesta S2000) näitasid teisel võistluspäeval väga korraliku kiirust ning kerkisid 54.positsioonilt 35.
MM-hooaja viimasel võistluspäeval sõidetakse kuus kiiruskatset ning läbitakse 93,94 kiiruskatse kilomeetrit. Viimast korda sel hooajal saab püüda Power Stage punkte, mis võivad saada väga oluliseks MM-arvestuse kolmandat positsiooni püüdvatele Jari-Matti Latvalale ja Mads Østbergile. Ralli Power Stage on SS17 Santa Marina 2, millel pikkust 26,51 km.
Soovin kõigile põnevat hooaja viimast võistluspäeva ning tänan veelkord omaltpoolt kõiki Rallifoorumi lugejaid kellega olen viimasel neljal hooajal oma kirjutisi jagada saanud.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk liiguvad hooaja viimasel rallil väga heas tempos
Foto:Timo Anis
Katsevõite 2.võistluspäeval:
2 (SS8,9) – Sébastien Loeb Citroen DS3 WRC
2 (SS10,11) – Dani Sordo Mini John Cooper Works
1 (SS7) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
1 (SS12) – Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC
Rally RACC Catalunya - Costa Daurada järjestus peale SS12:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 03:16:14,1
2.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +00:27,0
3.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +01:14,1
4.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +01:28,8
5. Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +01:31,4
6. Hans Weijs jr. Citroën DS3 WRC +09:02,9
7.Craig Breen Ford Fiesta S2000 +12:26,2
8.Jarkko Nikara Mini John Cooper Works WRC +13:39,1
9.Per-Gunnar Andersson Proton Satria Neo S2000 +15:45,5
10.Chris Atkinson Mini John Cooper Works WRC +16.41,4
35.Karl Kruuda Ford Fiesta S2000 +35:53,0
Hispaania ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS13-SS18, kokku 93,94 km
Pühapäev, 11.11.2012
SS13 Riudecanyes 1 16,35 km 08:50
SS14 Santa Marina 1 26,51 km 09:51
SS15 La Serra d'Almos 1 4,11 km 10:47
SS16 Riudecanyes 2 16,35 km 12:52
SS17 Santa Marina 2 26,51 km 13:53 (Power Stage)
SS18 La Serra d'Almos 2 4,11 km 14:49
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2012/rallyra ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... urada-2012
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Viimane päev 2012. a. viimasel rallil. Tänud, Strike, sel aastal kirjutatud kokkuvõtete ja sissejuhatuste eest igal rallipäeval.
Oli väga põnev aasta, eriti sest WRC-ga olid väga tugevalt seotud eestlased Ott Tänak ja Kuldar Sikk.
Oli väga põnev aasta, eriti sest WRC-ga olid väga tugevalt seotud eestlased Ott Tänak ja Kuldar Sikk.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Hommikuks pole Novikovi karistusest wrc.com-s enam jälgegi - kas tühistati või oli see üldse ainult mingi kõlakas? Ka ralli kodulehel pole karistuse määramisest ja tühistamisest sõnagi.Teised võistlejad on seal küll saanud mustri ise lõikumise ja kolmel rattal sõidu eest.
Kui tühistati,oleks küll kummaline,sest tavaliselt stewardid üht ja samas asja kaks korda ise küll ei käsitle ja tühistada žürii otsust saaks ainult FIA peale vastavat apellatsiooni.
Nii et hommikul tundub see kõik mingi lendulastud PR-trikina, et DMACKi promoda.
Edit: nüüd rääkis raadios,et ta ikka sai 10 min ja see ilmus ka WRS.com lehele
Kui tühistati,oleks küll kummaline,sest tavaliselt stewardid üht ja samas asja kaks korda ise küll ei käsitle ja tühistada žürii otsust saaks ainult FIA peale vastavat apellatsiooni.
Nii et hommikul tundub see kõik mingi lendulastud PR-trikina, et DMACKi promoda.
Edit: nüüd rääkis raadios,et ta ikka sai 10 min ja see ilmus ka WRS.com lehele
Viimati muutis veteran, 11 Nov 2012, 09:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
raadios räägitakse, et Urmo Aava tuleb külla ja rally Estoniale tehakse reklaami.
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Loodame et Tänakul jätkub täna külma pead ja tuleb siis kokkuvõttes ka ilus tulemus....
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Mads Ostberg Q&A WRC lehel
How hard will you push?
“I want to get to the end and I don’t want to spend a lot of money crashing the car at the end of the season. I want to buy Christmas presents in one month so I need to have some money left.”
Lisaks siis siit http://www.wrc.com/news/qa-mads-ostberg/?fid=17905
How hard will you push?
“I want to get to the end and I don’t want to spend a lot of money crashing the car at the end of the season. I want to buy Christmas presents in one month so I need to have some money left.”
Lisaks siis siit http://www.wrc.com/news/qa-mads-ostberg/?fid=17905
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Novikov sai siis trahvi, sest asfaldirehvidel peab olema mustriturvise sügavus vähemalt 1,6mm kui servicesse jõutakse....
Kolin mainis ka, et sardiinias olid kruusarehvid riideni välja kulunud, aga sellekohta ei ole mingit reeglit..
Kolin mainis ka, et sardiinias olid kruusarehvid riideni välja kulunud, aga sellekohta ei ole mingit reeglit..
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Splitid tulevad WRC lehel nagu jumal juhatab.
4 split on Hirvoneni, Tänaku ja Östbergi vaje 0,4 sekundit.
Tänak Hirvonenist 0,7 sekundit kiirem ja Östbergist 0,5 sekundit kiirem.
Kena algus päevale.
Tänak ja Östberg lubasid mõlemad järgmisel läbimisel tempot tõsta.
4 split on Hirvoneni, Tänaku ja Östbergi vaje 0,4 sekundit.
Tänak Hirvonenist 0,7 sekundit kiirem ja Östbergist 0,5 sekundit kiirem.
Kena algus päevale.
Tänak ja Östberg lubasid mõlemad järgmisel läbimisel tempot tõsta.
Viimati muutis viplala, 11 Nov 2012, 09:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Tänak siis tänasel esimesel katsel olnud kahest põhikonkurentsist natukene parem..
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Normaalne algus päevale Üllatab Hirvoneni nii vaikselt kulgemine, Citroen peaks ju asfaldil siga kiire olema.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Tänud Strike-le, ilusad päeva algused on olnud kõik need viimased aastad. Asfaldi rehvide nõutud turvise jääksügavusest pole küll siiani miskit kuulnud. See paneb kogu selle viimaste katsete sõitmise uude valgusse, paras skeemitamine ja säästmine jne. 10 min trahv on selline mis nullib absoluutselt kõik. Novikovist tõsiselt kahju, vb on michelini viimne 1,6mm Linex-st või miskist muust kulumatust materjalist tehtud Pidamine kaob täielikult aga trahvi ei kaasne? Dmack peab veel õppima, aga Hiinlased on kiired!
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Sordo again! hull mees, anti üks silinder juurde ja hoopis teisest klassist mees
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Katse 8km pidi olema suht lai ja kiire, siis pidi minema kitsaks ning lõpus mäest alla kruusal.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
Nokia rakendus ja wrc.com tulemused on täna erinevad millegipärast.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
esimsed splitid pakuvad rõõmu, Tänak kiirem kui Hirvonen
Re: Rally RACC Catalunya - Costa Daurada III päev
3. splitis Tänak 3,6s kiirem kui Hirvonen....
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!