Rovanperäst saab meeskonna teine sõitja ning ta osaleb tehasemeeskonna auto roolis kõikidel rallidel.
Freddy Loixist saab meeskonna kolmas sõitja, kes võistleb enamustel rallidel, kuid belglast võib osadel rallil asendada vastava teekatte spetsialistist rallisõitja. Daniel Carlsson osaleb kuni kaheksal rallil ning istub meeskonna neljanda auto roolis. Asfaldirallidel tõenäoliselt Cedric Robert asendab Loixi.
Ilmselt on see antud tingimustes parim koosseis, eriti hea meel on mul Daniel Carlssoni üle, kes lõpuks saab võimaluse näitada, milleks ta võimeline on. Freddy on suur küsimärk ja Rovanperä jätkamine teise sõitjana on minumeelest natuke üllatav valik, eriti arvestades Rova õnnetusi sel aastal.
xaus wrote:No vähemalt Uus-Meremaal ja Soomes sõitis Rova küll selgelt ise välja ja ka Türgi õnnetus on suuresti tema viga, mitte auto, aga see selleks.(
soomes kyll tema viga ei olnud sama jama mis juhtus Bussel ja Burnsil ehk siis rattalaager läks katki....
Sparco wrote:soomes kyll tema viga ei olnud sama jama mis juhtus Bussel ja Burnsil ehk siis rattalaager läks katki....
No päris nii see ei olnud siiski.
Tiimi ametlikus pressikas pole sõnagi sellest, et Rova masinas midagi viga oleks olnud enne õnnetust. Ta sõitis ise vastu kivi ja murdis vedrustuse poldi.
But Harri Rovanpera was not so lucky. He hit a rock on SS2 that broke a bolt in the suspension and sent him spinning into a tree. Using his well-known skills as a mechanic, Harri eventually managed to fix the suspension ? but he still dropped more than 20 minutes to the leaders.
Õige ka, et Carlssonile 206 anti. Kui lõhkuma ei hakka ja sõidab piisavalt kiiresti, siis isegi on võimalus, et talle ka millalgi 307 antakse proovida. Loixi valik meeskonda on õige, sest Loix on suhteliselt stabiilne sõitja ja võib nii mõnegi punkti tuua.
Harri üle on tegelikult väga hea meel. Tuleb siis lõpuks see aeg, kus ta omal igati teenitud kohal täishooaja saab sõita. Küllap on stressi siis ka vähem ja Harri saab suurepäraseid tulemusi näidata.
Ütleks nii et kui 307-l on mitu viirust küljes siis võib Carlsson 206-ga mis arvatavasti on töökindlam (vähemalt alguses) kui 307 mõned head kohad noppida.
Täna selgus, et Freddy Loix osaleb 307 WRC-ga vaid 10 esimesel rallil 2004. Alates Jaapani rallist osaleb ta ainult sel juhul, kui ta reaalselt võitleb MM-tiitli eest.
Selle eest osaleb Freddy juba sel aastal Korsika ja Kataloonia rallidel Grifone 206 WRC-ga, millega algselt pidi strtima Harri Rovanperä. Rovis keskendub samal ajal uue 307 WRC testimisele.
Kui see nüüd tõesti nii on, siis peaks Peugeot bossid veidi ootama, sest võib ju kohe-kohe juhtuda, et üks õige kõva piloot vabaneb
Märtinist jutt loomulikult.
On ka kuuldusi, et Burnsi koht Subarus on tervise tõttu ohus, ja Colin pidavat kõvasti lobistama, äkki oleks Märtinil Fordi loobumise korral ka sinna suunda võimalik kiigata?
Colin peab ikka kõvasti oma hinda alandama kui soovib MM-iga vaba koha pärast konkureerida...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Ka Provera kinnitas täna, et koostöö Rovanperäga on läbi. Freddy saab sõita vähemalt 10 etappi 2004. Vastuseks küsimusele, kas Peugeot püüab Märtinit: Võibolla te ei tea, aga Märtin on Fordi piloot (Corrado sõnad).
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud