Rally Sweden 2015 DAY 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 673
Joined: Sun Feb 16, 2003 1:31 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by umm »

Autoralli on paraku ala, mis toob kolme-nelja päeva emotsioone ja vaimusähvatusi teravalt esile. Ja tõde selle juures ei ole üheselt must või valge. Kõik sõltub arusaamisest, selgitustest ja ka kollegiaalsusest. Kui mõnel nõrgemal närvikava alt veab ja ei suuda adekvaatselt enam argumenteerida ja muutudes labaseks, pole selle juures imekspandav. Kuumenevad ju ka sõitjad ise üle ja annavad katse lõpus selliseid hetkekommentaare, mis oleks vaja kiiremas korras unustada. Ja miks peaksid rally jälgijatest fännidki ennast tagasi hoidma?
Peamine on, et ei minda isiklikuks. Niipalju peaks siiski ennast vaos hoidma, et siis oma virtuaalsõrmekestega vehkima ei hakata teiste suunas.
Kes on piisavalt tark, laseb need viginad silmadega üle ja keskendub teemale, ehk ralli jälgimine.
Sama lugu ülbe alatooniga lühilausete kirjutajate kohta, las plõksib oma sappi välja, kui see teda aitab.
Ma ei näe mingit põhjust, et keegi peaks suure nutuhalaga foorumist minema jooksma, nagu tuletõrje auto "Autode" multikas.
Vaadake asju positiivselt - Ott sõidab tehasetiimis ja üldse mitte kehvalt arvestades tingimusi. Kui teda seal ei oleks, poleks ka selles teemas üleliia palju aktiivsust.
Krt, mehed, kui Kubica oleks eestlane, kas siis kolmandik ripuks oksa küljes kaelad kõveriti?
Tundkem mõnu sellest, et foorumis on taas hiilgeajad ja laske näppudel käia, et info liiguks!
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1634
Joined: Sat Feb 01, 2014 2:13 pm

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by (Jan) »

eilsed etv spordiuudised kus juttu ka rootsi rallist.

http://sport.err.ee/v/rubriigid/spordis ... 3e0254dbdc
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Kolin »

Milor wrote:See ei ole enam foorum ega sõbralik rallisõprade kogunemis koht (mis ta oli 10-15 aastat tagasi).
Rallifoorum.ee on muutund tõsiseks lahinguväljaks, kus mõned tunnevad end teistest suurmetena ja alati on vaja koht kätte näidata a`la mina olen targem, suurem ja tugevam.
Olen pettunud, sest sekundeid ja fakte on terve maailm/internet täis, kuid sellist mõnusalt seltskondliku, huumoririkast ja lahedat kaasaelamist siit enam ei leia.
Kahju, kuid Te ise tapate oma kirge ning seda foorumit, kus paljud on saanud rallipisiku külge ja täna ei julge enam iitsatadagi, sest kirves lendab kiiremini kui seda oodata võib.
Tuleb õppida nendest sapistest kommentaaridest kõrvale vaatama. Ma olen ka saanud siin seda omal nahal tunda. Mis viis selleni, et karituseks võeti mul mode õigused ära. Nüüd vaatan ja itsitan vaikselt. Need kellega mina sõnasõda pidasin lasevad ikka samas vaimus edasi.
Lase vaim vabaks. Targem annab järele. See rusikatega vehkimine ei vii kuhugile. Kui just vastu tatti ei pane. Siis on Rootsi minek Aga mitte lahe taha vaid Tartu trellide taha. Minu asja point on see, et vähem negatiivsust mehed ja mehehakatised. Tuleb endale paks nahk selga kasvatada ja edasi minna.
Mina siit foorumist kuhugile ei kao. Peace mehed Tavaite žit trušna
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Posts: 2853
Joined: Sun Oct 23, 2011 8:06 pm
Location: Siin

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Timur_P »

aaker1
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 78
Joined: Thu Jan 22, 2015 8:15 pm

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by aaker1 »

Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 978
Joined: Wed May 30, 2007 10:36 am
Location: Pärnu

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by ivar80 »

aaker1 wrote:Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.
Võrdlesin ka Oti ja Evansi sõitu sirgetel. Evans oli seal alati tsipa kiirem. Oti autost paistis, et rohkem välja ei pigistanud.
fredi122
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 108
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:11 pm
Location: pärnumaa

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by fredi122 »

aaker1 wrote:Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.

Mina niisamuti vaatasin videosi ja võrdlesin kiiruseid ,ss Oti autol on isegi teine hääl veidike, võrreldes Evansi omaga . ja ei liigu lihtsalt
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Mart_ »

Tundub vähe uskumatu, et sedasi võidakse vahet teha. Kuid kui plussi mehed saavad kiirusi võrrelda ja seal on näha vahesid. Ei tea. Ei oska seisukohta võtta. Tahaks arvata, et see nii ei ole
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by soca »

Evansiga ei võrdlenud kuid Ogieriga küll paaril katsel ja Ott sirgetel keskmiselt 5-10km/h aeglasem Ogierist. SS14 Vargaseni katsel oli üks ülipikk sirge kus Ogier sai 200km/h sisse, Otil läks 190km/h.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Füürer
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 549
Joined: Fri Aug 19, 2011 1:31 pm
Location: L-E

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Füürer »

Kas Sa kurvikiiruseid vaatasid mis sirgele eelnesid? Võrdlusega Evansiga tundus mulle, et Ott võttis just neid kiireid kurve sel rallil rahulikumalt.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1883
Joined: Thu Oct 30, 2008 6:09 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Gustav »

M-Sport
1 hr ·
Have you noticed the amazing sound of this year's Ford Fiesta RS WRC? It's courtesy of a new exhaust for the 2015 season. Stay tuned for the biggest evolution the top-specification Fiesta has ever seen as the season progresses! ‪#‎WRC‬ ‪#‎FordFiesta‬

M-Spordi Facebooki lehelt - tundub, et Ott sõidab 2015 spec summutiga.
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by mcwax »

Eks peab vähemat jõudu kompenseerima väiksemate ülekannetega. See tippkiirus muidugi ju mingi 100% näitaja pole, sest kas mitte ka WRC's iga mees omale igaks ralliks "meeldivaid" ülekandeid ei vali? Või pole see autorallis nii lihtne nagu F1's? Lisaks veel kurvist väljumise kiirus - mis mängib kõige rohkem rolli, kui piirajasse ei jõua... ning muidugi pidurdusmaa algus, kui piirajasse ei jõua.
Aga kui see isegi nii on, siis midagi see muidugi näitab (ehk kui jõudu rohkem, on ka rohkem mänguruumi). Oleks vist palju tahta, et näiteks TopGear praegused tiimid kõik külla kutsuks ja oma lennuväljal joonele paneks... oleks kohe võimsuse küsimus lahendatud :)
Paganlike rallikummardajate kultuse loomaaiast põgenenud jääkarust ülempreester
Blast
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 14
Joined: Sun Jan 25, 2015 12:40 pm

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Blast »

Gustav wrote:M-Sport
1 hr ·
Have you noticed the amazing sound of this year's Ford Fiesta RS WRC? It's courtesy of a new exhaust for the 2015 season. Stay tuned for the biggest evolution the top-specification Fiesta has ever seen as the season progresses! ‪#‎WRC‬ ‪#‎FordFiesta‬

M-Spordi Facebooki lehelt - tundub, et Ott sõidab 2015 spec summutiga.
Kuidas nii ? Ma olen küll võhik aga niipalju kui aru sain siis võib autole külge panna ainult neid jubinaid mis olid homologeerimisel. Mäletan eelmisest aastast kui Kruuda autol avastati teine radikas oli pahandusi.
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1883
Joined: Thu Oct 30, 2008 6:09 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Gustav »

Blast wrote: Kuidas nii ? Ma olen küll võhik aga niipalju kui aru sain siis võib autole külge panna ainult neid jubinaid mis olid homologeerimisel. Mäletan eelmisest aastast kui Kruuda autol avastati teine radikas oli pahandusi.
Nähtavasti on siis uus summuti juba homologeeritud. Tegin FIA lehel ka natuke uurimustööd.

http://www.fia.com/sport/homologation

Car homologations - 2014 - sealt avanevaid dokumente läbi vaadates on M-Sport kogu 2014 vältel uusi detaile homologeerinud - vedrustuse, mootori detailid ja ka näiteks Fiesta facelift on 01.2014 aruandes näha.
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by viplala »

Colin's Crest TOP10.
Image
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Epik »

Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
Füürer
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 549
Joined: Fri Aug 19, 2011 1:31 pm
Location: L-E

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Füürer »

Ei maksa nendest arvudest midagi eeldada või tuletada.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Divine
Rallijumal
Posts: 1950
Joined: Sat Nov 10, 2012 11:15 am

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Divine »

Epik wrote:Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
Arvatavasti pandi pidurit või võeti lihtsalt jalg pedaalilt vahetult enne trampliini.
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1254
Joined: Fri Apr 27, 2012 9:43 pm

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by w0w »

Divine wrote:
Epik wrote:Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
Arvatavasti pandi pidurit või võeti lihtsalt jalg pedaalilt vahetult enne trampliini.
Nii oli. Ekraanilt näitas trampale tulekut ka.
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3

Post by Epik »

Füürer wrote:Ei maksa nendest arvudest midagi eeldada või tuletada.
Vabandust, et küsida julgesin.
Post Reply