Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

MKD kirjutas:Ogier on juba isegi tunnistanud, et ta ei suuda oma frustatsiooni ning emotsioone kontrollida ning sellest ka need väljaütlemised.. Ma ei tea, eks see on seotud sellega ka, et kui sa juba nii tipus oled, siis tunned end ikkagi "õigemana", kui teised.
Võiks teha selgeks kõigepealt mida Oiger soovib üldse.

Kas ta soovib teistest paremat kohtlemist või soovib teistega võrdset kohtlemist.

Kui selline asi pole endale selgeks tehtud, siis võib tõesti tunduda et mida ***** see Ogier nüüd viriseb seal, et peab end teistest "õigemaks".

Sul on jutt nagu ühel heal kollase pressi ajakirjanikul. Kes oskab pealkirja põnevaks teha, noppides välja täpselt seda, mida vaja :)

Ehk siis sinu jutt on selline, algab sellega, et Ogier on üks frustratsiooni käes vaevlev isik, kel on veel emotsioone samuti raske kontrollida ja sellepärast selline jutt. Kui sellise artikli Postimehes valmis treiks, oleks Peep Pahv Sinu üle väga uhke :P

Aga jutt peaks algama sul ikkagi, et Reeglid tekitavad Ogieris frustratsiooni ja sellest väljaütlemised.
Viimati muutis KidrA, 27 Mai 2015, 03:30, muudetud 1 kord kokku.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Kolin kirjutas:
Crapmaster kirjutas:https://www.facebook.com/sebastien.ogie ... =1&theater


Ogieri FB lehelt.
No see hala hakkab juba ajudele käima. Kuidas võib üks maailmameister selline plika olla. :evil:
Seda foorumit lugedes, ma arvan, et Ogier peaks kolmas kord ka kirjutama, mida ta esimesel ja teisel korral öelda soovis, sest paljud ei saa ka peale teist kirjutist ikka pointile pihta.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

mcwax kirjutas:Ma ei saa aru
Just.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid. Aga millegi pärast paljude jaoks on see plikaks olemine, vingumine, halamine, mida iganes.

Ma arvan, et inimesed kes hetkel Ogierist aru ei saa, pole lihtsalt ise kunagi sarnases situatsioonis olnud, pluss neil puudub inimlik arusaam asjadest.

Keegi rääkis, et mida see Ogier vingub, et kas soovib poolte punktidega teisi võita või midagi taolist. Vastus sellele on, et Ogier soovib kõik sõidud võita ja mida rohkem punktidega, seda parem ja ta soovib seda kõike teha teistega võimalikult võrdsetes oludes. Kes teab, järsku tal on veel hullemad plaanid, näiteks Loebi rekordid purustada või mis iganes. Igatahes point on selles, et ta pole rahul, et tema, kes teeb teistest rallirajal parimat tööd, karistatakse selle eest järgmistes sõitudes. Tundub loogiline eks?

Nüüd teie kõik, kes Ogieri vingujaks ja plikaks nimetate, otsige mulle üks WRC piloot kes arvab teistmoodi Ogierist ja kellele meeldib aega kaotada ja teed puhastada. Jään ootama igatahes...

Oleks Tänak WRC sarja kiireim piloot ja puhastaks teed siis need samad kes siin Ogeri sõimavad, oleks siin samas foorumis 99,99% tõenäosusega halamas, et miks meie mees peab teed puhastama, et ***** mis reeglid need on.

Inimlikust arusaamast ja loogikast on puudust paljudel siin.
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1634
Liitunud: 01 Veebr 2014, 14:13

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas (Jan) »

Täpselt nii ongi, Ogier saab karistada terve hooaeg selle eest, et ta on wrc sarjas kõige kiirem, minu arvates on need uued reeglid täiesti absurdsed.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 3
Meeldimisi saanud: 11

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas CTR »

kaks võimalust, kas enne starti käib tänavapuhastusmasin katse üle ja lükkab siledaks või siis rallikross, kus on võrdne seis ja starditakse korraga.
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas MKD »

KidrA kirjutas:Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid. Aga millegi pärast paljude jaoks on see plikaks olemine, vingumine, halamine, mida iganes.
Keera neid reegleid kuidas tahad, päris võrdseid tingimusi ja reegleid ei saa kuidagi kehtestada. Kõik on õige, mis te CTR, Kidra jt räägite aga mis siis lahendused oleks? Praegused reeglid on sellised seepärast, et pidurdada suuresti ühe mehe ülemvõimu ning seda, et ei oleks mingeid taktikamänge rallipäevade õhtul. Minu meelest töötas see lahendus, et esimesed 10-15 stardivad pööratud järjestuses paremini aga teisalt, siis kannatavad need mehed, kes niikuinii aeglasemad.. Samas aeglane ei pea tähendama, et sa selleks jäädki ehk mis ma tahan öelda -> sa võid teed üht või teistpidi keerata aga reaaalselt on kellegil ikka halvad tingimused.

Hööveldame teed ennem läbimist ära? Okei aga siis on esimesel kolmel hea, edasi tulevad nähtavale igast kivid või augud, jälle häda?

Kereautode sarjades saavad liidrid lisaraskuseid ning teisele sõidule starditakse pööratud järjestuses ehk kiireim mees stardib kaheksandana esimese asemel.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas Frank »

KidrA kirjutas:Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid.
Reeglid ongi võrdsed, aga rallisport kui selline ei saa kunagi võrdne olema. See pole lihtsalt võimalik, kui just ei hakata parklates sõitma.

See Ogieri halamine/virisemine/jne teemade arutelus on korduvalt välja käidud Loebi nime ja lugematuid rallisid, kus ta puhastaski teed. Okei, ta suutis elegantsemalt ja varjatult mängida tiimi siseselt, aga palju ta reaalselt kurtis oma rasket rajapuhasta saatust? Ogier on lihtsalt liiale läinud ja kui midagi saab liiga palju, siis kõige pealt hakatakse selle üle nalja viskama. Aga lõpuks ei jaksa keegi enam seda janti kuulata ning olukord on täpselt selline nagu praegu.
"Come on, you can see more than that"
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas Lithium »

Startimine käib terve hooaja väljaantud nr alusel, nii oleks normaalne. Ja siis ala pärast poole ralli läbimist keeratakse top 10 tagurpidi, lihtne :D
Söörlöne!
mcwax

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas mcwax »

Oh kus KidrA kukkus paugutama :)
Aga kuidas siis reeglid ei ole VÕRDSED? Miks peaks suurelt-suurelt MMi juhtiv mees muretsema selle pärast, et temast tabelis 10 kohta taga pool (ja seega 10 autot taga poolt startiv) olev meest tast esimesel ja teisel päeval paremal stardipositsioonil on? Kui see tagumine mees jõuab lõpuks nt. teisele-kolmandale kohale tabelis, on nende stardipositsioon juba sarnane ja see mõjutab tulemust vähem... mis siin halada? Kui kõik peaks VÕRDSED olemas, siis ta peaks ka nt. konkurentidele paremat autot nõudma, sest VW on ju selgelt üle teistest.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas Kolin »

Frank kirjutas:
KidrA kirjutas:Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid.
Reeglid ongi võrdsed, aga rallisport kui selline ei saa kunagi võrdne olema. See pole lihtsalt võimalik, kui just ei hakata parklates sõitma.

See Ogieri halamine/virisemine/jne teemade arutelus on korduvalt välja käidud Loebi nime ja lugematuid rallisid, kus ta puhastaski teed. Okei, ta suutis elegantsemalt ja varjatult mängida tiimi siseselt, aga palju ta reaalselt kurtis oma rasket rajapuhasta saatust? Ogier on lihtsalt liiale läinud ja kui midagi saab liiga palju, siis kõige pealt hakatakse selle üle nalja viskama. Aga lõpuks ei jaksa keegi enam seda janti kuulata ning olukord on täpselt selline nagu praegu.
Franki jutuga nõus. Elupäevad on wrc-s olnud sedasi, et sarja üld liider stardi esimesel päeval esimesena. Kui nüüd välja jätta kahte hooega kus kasutati kvalli süsteemi.(mis oli totaalne pullisitt)samuti see kui iga päev muudeti stardi järje korda. Siis hakkasid neet päeva viimase katse taktikad pihta. Loeb ei kurtnud nii palju,et peab teistele teed puhatsma. Meeskonna sisest konkurentsi tal polnud. Selle suutis ta suht osavalt ja vaikselt nullida. Avalikku hala ja teise piloodi võitu ei alavääristanud ta kuidagi. Aga ometi suutis ta korjata 9 mm tiitlit. Ka tema valitsemise ajal väänati reegleid üht pidi ja teist pidi, et Loebi pidurdada. Ta tegi vaikselt oma tööd ja võitis ikkagi.
Lihtsalt Ogieri avalik nutt ,et talle tehakse liiga hakkab juba vaikselt vastu. See hala hakkas juba ennem hooaega pihta. Aga kui kolm esimest rallit kotti pani siis oli kõik kõige paremas korras. Nüüd kui portugalis alla jäi hakkas kõik uuesti pihta. Närvi ajas mind see, et ta ütles, et Latvala pole seda võitu väärt. Latvala pole parim piloot. Ainult tema on see kõige kõige parem aja kiirem. Citroeni teema on omaette ooper. Siis oli Ogier rookie tuli meeskonda ja hakkas kohe nõudma 8 kortse maailmameisriga võrdset kohtlemist. Krdi nalja number.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Antti22
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 23
Liitunud: 24 Mai 2014, 23:39

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas Antti22 »

Selle nutu ja hala juures mis Ogier iga katse lõpus välja näitab, on kõige nõmedam see, et tegelikult on ta oma stardipositsiooniga vähemalt 2-l rallil saanud isegi eelise taganttulijate ees. Aga isegi neil rallidel ( Rootsi, Monte, osaliselt ka nüüd Mehhiko või Argentiina) on iga katse lõpus reporterile üks ja sama jutt, et eeldab, et kaotab metsikult aega, et ikka kohutav reegel jne. Kuigi näiteks Rootsis oli tal kindlasti kordades parem sõita kui tagant tulijatel kellel läks tee ikka väga käest ära ja rehv enam ei töötanud.

Samuti tulevatel asfaldirallidel on tal tõenäoliselt teatav eelis ees startides, kuna kõik lõikamised on veel puhtad, ei lõhu autot, tee ei ole nii kruusane jne.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Frank kirjutas:
KidrA kirjutas:Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid.
Reeglid ongi võrdsed, aga rallisport kui selline ei saa kunagi võrdne olema. See pole lihtsalt võimalik, kui just ei hakata parklates sõitma.
Kus need reeglid siis võrdsed on? Alati on kaalukauss kellegi kasuks. Vahepeal oli see sarja juhtiva sõitja kasuks. Hetkel on see sarja juhtiva sõitja kahjuks. Vahepeal sai ka kvalifikatsiooni läbi stardinumbreid valida.

Nagu varem räägitud siis minu jaoks on see hea formaat aga ei tasu rääkida, et Ogier mingi viripil on, kui igaüks tema asemel räägiks täpselt samat juttu.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

mcwax kirjutas:Miks peaks suurelt-suurelt MMi juhtiv mees muretsema selle pärast, et temast tabelis 10 kohta taga pool (ja seega 10 autot taga poolt startiv) olev meest tast esimesel ja teisel päeval paremal stardipositsioonil on?
Aga täpselt samamoodi mõtleb ka tema. Et miks mina Ogier pean teed puhastama ja rallivõite kaotama sellepärast, et ma teistest parem olen.

Sina tahad põnevust, mina tahan põnevust aga see põnevus tuleb Ogieri arvelt.

F1's paneme ka mehed stardipositsioonidele punktitabeli vastupidises järjestuses, oi mis kisa sealt tuleks parimatelt pilootidelt. Juba siis ei oldud rahul kui pidid kvali sõitma üks ring, kus rajale läksid esimesena parimad, mis keeras neil võiduvõimalused suht metsa.

See on tehislik asjade põnevamaks muutmine parimate arvelt, mis on paljudes mootorispordi sarjades. Need kes peavad kannatama, pole kunagi sellega rahul ja ma ei mõistagi, miks seda vingumisena nähakse, kui igaüks 100% räägiks sama juttu.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Kolin kirjutas:
Frank kirjutas:
KidrA kirjutas:Naljakas kuidas inimesed ei saa aru, et Ogier soovib VÕRDSEID reegleid.
Reeglid ongi võrdsed, aga rallisport kui selline ei saa kunagi võrdne olema. See pole lihtsalt võimalik, kui just ei hakata parklates sõitma.

See Ogieri halamine/virisemine/jne teemade arutelus on korduvalt välja käidud Loebi nime ja lugematuid rallisid, kus ta puhastaski teed. Okei, ta suutis elegantsemalt ja varjatult mängida tiimi siseselt, aga palju ta reaalselt kurtis oma rasket rajapuhasta saatust? Ogier on lihtsalt liiale läinud ja kui midagi saab liiga palju, siis kõige pealt hakatakse selle üle nalja viskama. Aga lõpuks ei jaksa keegi enam seda janti kuulata ning olukord on täpselt selline nagu praegu.
Närvi ajas mind see, et ta ütles, et Latvala pole seda võitu väärt. Latvala pole parim piloot. Ainult tema on see kõige kõige parem aja kiirem. Citroeni teema on omaette ooper. Siis oli Ogier rookie tuli meeskonda ja hakkas kohe nõudma 8 kortse maailmameisriga võrdset kohtlemist. Krdi nalja number.
Kas sinu arust on Latvala siis parim piloot?

Citroenis jah, läks meeskonda ja hakkas mitmekordse rallikuninga Loebi ees võite ära noppima. Selline asi on ikka väga ülbe käitumine Ogieri poolt, väga...väga julm.

Ja siis veel tahab võrdset kohtlemist ka, no on ikka tegelane, ma ei või lihtsalt. Ma olen Kolin sinuga nõus. Ogier oleks pidanud 2. piloot olema seal ja kõik võidud Loebile andma. Oleks palju põnevam sari olnud, aga Ogier oskab kohe ära rikkuda kõik oma võrdse kohtlemise jutuga iga ralli.

Küll soovis Loebiga võrdeid tingimusi, nüüd soovib teiste startijatega võrdsemaid tingimusi. No ajab ju selline tegelane närvi? Jah ajab. Mulle ka ei meeldi sellised Ogieri taolised tüübid, kes ütlevad asjad otse välja. Vaid mulle meeldivad ka nagu sulle Kolin, Loebi sugused kuningad ja muud kõvad tegijad, kes ajaad asjad tagatubades korda ja räägivad seda mida nende tiim ütleb, et nad räägiks. Sellised iseseisvad ISIKSUSED, nagu Ogier ei kõlba kuhugi.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Antti22 kirjutas:Selle nutu ja hala juures mis Ogier iga katse lõpus välja näitab, on kõige nõmedam see, et tegelikult on ta oma stardipositsiooniga vähemalt 2-l rallil saanud isegi eelise taganttulijate ees.
Sai "eelise", sest olid võrreldes eelmiste aastatega täiesti erinevad tingimused mõnel rallil. See aga ei tähenda, et ta selle süsteemiga rahul peaks olema. Need eelised ja äravõtmised on liiga suured tema jaoks, kui jutt käib juba rallivõitudest. Kui sama masinaga Latvala stardib kruusarallil mingi 10 kohta tagantpoolt siis võib vast võidust ainult unistada. Kuigi viimasel rallil pääses Latvalale vägagi lähedale siis võit läks ikkagi esimese päeva puhastamise peale, nii arvab tema....ja ka mina : D
mcwax

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas mcwax »

KidrA kirjutas:... miks seda vingumisena nähakse, kui igaüks 100% räägiks sama juttu.
Kas ikka räägiks? Kahtlen. Jah, igaüks mainiks - et teepuhastaja roll ei ole mõnus. Östberg mainiks seda peale igat katset kõigile kes küsida viitsivad... aga teised? Ei usu, et selline pidev vingumine oleks selle üle... kindlasti mitte enne, kui hooaeg pihta on hakanud.
Huvitav, miks Ogier näiteks neil paaril-kolmel rallil kus seekord ees-startijal eelis oli, ei pahandanud reeglite peale? Kuidagi valikuline on see võrdsuse nõudmine - ehk ainult siis peab kõik võrdne olema, kui mulle on nii kasulikum? Midagi pole teha... rallis ei saa kõiki korraga rajale lasta, keegi saab igal juhul eelise.

Ma ei taha teada, mis selle viimase katse shootouti puhul veel Ogieri suust kuulda võiks... loodetavasti ei pea seda ka kunagi teada saama.

Aga see viimase ralli teepuhastamine. Kui ta niipalju kõvem mees on, siis miks mees-mehe võitluses seda õnnetut 7,8 sekundit ei suutnud viimasel päeval tagasi võtta vaid lisaks kaotas, kui sõit käis võrdsetes tingimustes?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

mcwax kirjutas:
KidrA kirjutas:... miks seda vingumisena nähakse, kui igaüks 100% räägiks sama juttu.
Huvitav, miks Ogier näiteks neil paaril-kolmel rallil kus seekord ees-startijal eelis oli, ei pahandanud reeglite peale? Kuidagi valikuline on see võrdsuse nõudmine - ehk ainult siis peab kõik võrdne olema, kui mulle on nii kasulikum? Midagi pole teha... rallis ei saa kõiki korraga rajale lasta, keegi saab igal juhul eelise.

Aga see viimase ralli teepuhastamine. Kui ta niipalju kõvem mees on, siis miks mees-mehe võitluses seda õnnetut 7,8 sekundit ei suutnud viimasel päeval tagasi võtta vaid lisaks kaotas, kui sõit käis võrdsetes tingimustes?
Ta ei pahandanud neil paril rallil reeglite peale, sest olid natuek erakorralised ilmastikutingimused ja arvatava kaotuse asemel ei kaotanudki ta aega. Seega pole nagu eriti millegi üle nuriseda. Oleksid sa ta käest küsinud mis iganes nende paari ralli ajal, mis ta stardipositsiooni reeglsit arvab, oleks ta seda sulle ka öelnud. Tulevikus mõned rallid, kus Ogier kaotab kindlasti roppu moodi aega esimesel kahel päeval, kuuled sa seda "vingumist" veel ja veel. Lihtsalt sinu ja paljude teiste jaoks on see vingumine, minu jaoks on see reaalsus. Kui inimene ütleb seda nagu asjad on, see pole vingumine.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

mcwax kirjutas: Aga see viimase ralli teepuhastamine. Kui ta niipalju kõvem mees on, siis miks mees-mehe võitluses seda õnnetut 7,8 sekundit ei suutnud viimasel päeval tagasi võtta vaid lisaks kaotas, kui sõit käis võrdsetes tingimustes?
Sest Latvala oli kiirem viimasel päeval, simple as that. Viimase päeva kohta tal polegi etteheiteid, tema räägib esimesest kahest päevast kui pidi teistele teed puhastama, teiselt päeval küll vähem, sest olid juba mõned sellid tal ees.

Ta kaotas arvatavalt võidu esimesel päeval. Kui isegi Tänak näitas paremat minekut oma kindla peale sõiduga, samal ajal kui Ogieril olid täistuurid peal. Selge see, et aega läks teepuhastamisele. Mingi katse puhtalt tulles kaotas liidrile vist 19 sekki kui mu mälu mind ei peta.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Vodafone Rally de Portugal 2015 Day 3

Postitus Postitas viplala »

KidrA mälu petab Sind kohe kõvasti :)!
Ogieri suurim kaotus Portugali rallil oli 4. katsel 13 sekundit! Katse enne servicest kus kõigil olid juba rehvid kulunud.
Latvala võttis sellel katsel veel viimast oma rehvidest (ju oli siis pidamist rohkem järel) ning asus pärast seda katset rallit juhtima.
Latvala: Big push on this stage, I like this stage, for sure there is a lot of loose gravel. You have to use it.
Alates 6 katsest (5.katse tühistati) sai Ogier juba paugutada, mida näitavad ka kohad katsetel - kõik järgmised katsed lõpetas ta kas esimesel või teisel kohal välja arvatud 9.katse kus sai 3 koha (kaotus 1.6 sek).
Ja lugedes uuesti Ogieri kommentaare pärast katseid siis olid kuni teise päeva viimase katseni suht happy kuna liikus tõusvas tempos. Aga ilmselt kui lõpuks jõudis kohale, et Latvalat ikka seekord ilmselt ei püüa siis hakkas see tututamine tulema. Ja oma pettumiuse väljendas ta lõplikult pärast viimast katset öelduga.
Viimati muutis viplala, 27 Mai 2015, 13:14, muudetud 2 korda kokku.
Vasta