Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Vasta
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas laika »

Oli põnev ralli! Vähemalt minul ja Kolinil eilse õhtuni. Aga kummardus võitjatele, nii Sardiinias kui Raplas!Estonial näeme!
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1647
Liitunud: 25 Apr 2008, 09:22

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Makkro »

WRC+ on pea tunnine kokkuvõte üleval. Lõpus peale poodiumit hüppavad sõitjad ja meeskonnad vette. Üks on ujumisrõngaga :D
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas muhk »

Makkro kirjutas:WRC+ on pea tunnine kokkuvõte üleval. Lõpus peale poodiumit hüppavad sõitjad ja meeskonnad vette. Üks on ujumisrõngaga :D
aga ma pettunud selles kokkuvõttes. tänakut näidatigi ainult 20sek kui käigud ei töötanud. nõme. pole veel vaadanud lõpuni highlightse, aga kuni katkestamiseni oli ikka piinlikult vähe neid :/
Välk
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 91
Liitunud: 16 Nov 2003, 14:23
Asukoht: võru
Kontakt:

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Välk »

Baltic Broadcastingu tüüpide vahendusel ekslusiivset materjali siit

SANDER RALLI FINIŠIS https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater

MICKY JUMP SS19 (Ott katkestas kahjuks just enne seda katset) https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas MKD »

Kui vaadata vaid lõputulemusi, siis tundub senine hooaeg üsna igav olema - Ogier võidab ikka aga tegelikult on üle ootuste põnev hooaeg siiski olnud, Meeke võitis, Paddon juhtis rallit ning näitas Ogierile hambaid, Mikkelsen oli Rootsis kiire jne

Ja tegelt on hea meel näha, et ka Tänak on oma hoogu leidmas ainult, et nüüd suudab ta vajadusel ka rahulikumalt võtta, küllap ka Raigo harjub rohkem rütmi ning kiirusega ja hooaja lõpu rallidel me loodetavasti ei kuule enam Otilt sõnasid "Raigo ei püsi rütmis.."
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Olts »

Ja Ewans noppis jälle häid punkte. Uskumatu.
rattaga on kah hea sõita
mkm
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 60
Liitunud: 17 Juun 2003, 06:26

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas mkm »

Foorumist käis kohapeal päris palju rahvast. Äkki keegi viitsib "ralliturismi" alla muljeid panna. Mis meeldis, mis ei? Hinnad? Melu? Kohalik transport? Naised? Jne.
Pärtel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 395
Liitunud: 21 Aug 2014, 23:37

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Pärtel »

Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:

1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.

2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.

3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.

4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)

5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.

6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.

7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.

8) Paddonist oli ikka räigelt kahju.

9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1634
Liitunud: 01 Veebr 2014, 14:13

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas (Jan) »

Pärtel kirjutas:Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:

1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.

2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.

3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.

4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)

5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.

6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.

7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.

8) Paddonist oli ikka räigelt kahju.

9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
Ogier on parim, ei ole midagi teha.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Pärtel kirjutas:Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:

1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.

2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.

3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.

4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)

5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.

6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.

7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.

8) Paddonist oli ikka räigelt kahju.

9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
2) Kuidas sa selle tulemuseni jõudsid, et Ogier pole parim ja VW pole parim masin?
Pärtel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 395
Liitunud: 21 Aug 2014, 23:37

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Pärtel »

KidrA kirjutas:
2) Kuidas sa selle tulemuseni jõudsid, et Ogier pole parim ja VW pole parim masin?
Kuni rehvipurunemiseni SS9-l oli Latvala Ogierist ees ning Paddon oli kuni käigukastijamani Ogierist kiirem.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.

Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.

Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas muhk »

http://etv.err.ee/v/spordisaated/saated ... 95fa27813b Kokkuvõte siis ETV-st ka.
Aru ma ei või, nad näitavad kokkuvõtet päev hiljem, aga ikka samased vead sees nagu olid pühapäevasel näitamisel. Pealelugemise vead ja tõlked puudu. Ja paganapihta, mulle see Lemps ikka ei meeldi. Kogu see kokkuvõte on tal vaja täislobiseda. Hingata jõuab üldse?
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1634
Liitunud: 01 Veebr 2014, 14:13

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas (Jan) »

raig0
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1091
Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
Asukoht: Võrumaa

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas raig0 »

Minu meelest oleks Paddon võinud rahumeeli öelda: "Best did not win" :)
RLV
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 219
Liitunud: 10 Okt 2012, 10:38

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas RLV »

Ma ka ei saa aru teist, kellele ei mahu pähe, et Ogier ongi kõige kiirem mees.
Pange Latvala, Östberg, Neuvill, Meeke või Paddon kaks päeva teed puhastama - siis on kibestumus veel suurem, üks vend on siis veel kiirem.
Ralli on meeskonna ala. Kui kaardilugeja jääb hiljaks, rehvid on valed, auto ei kesta, ja aeg ajalt servast kive kompamas käid, siis sa ei olegi kiireim. Sama vana jutt, lihtsalt Seb2-e ajastu. Stopper ei valeta!
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1254
Liitunud: 27 Apr 2012, 21:43

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas w0w »

Paddonilt paneb ka pilvedes ringi juba vaikselt, kui arvab et suudab tänu ühele poodiumile kohe rallivõidust kaasa rääkida. "Eyes @RalyAustralia for first WRC win after podium"
Pärtel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 395
Liitunud: 21 Aug 2014, 23:37

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas Pärtel »

KidrA kirjutas:Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.

Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.

Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Portugali ralli puhul olin ma nõus, et Ogier oli kiireim - nii kui teepuhastamisest pääses, hakkas paugutama, lõpuks jäi napilt puudu. Kuigi siis otsustas ralli saatuse lõplikult eelviimane katse, kus Ogieri ja Latvala startisid järjest ja Latvala võitis. Enne seda katset võis arvata, et pigem Ogier võtab ära, aga ei.

Nüüd aga oli tal teisel päeval koguni viis teepuhastajat, aga Latvala ja Paddoniga oli ta ehk võrdne, aga mitte kiirem. Ja muidu oleks võinud kuni ralli lõpuni kesta võistlus nende kolme vahel ralli võidu nimel - oleks saanud näha, kes on kiirem, kelle auto (tol rallil) kiirem, kelle koostöö sujub ja kelle taktika parem, aga ei. Teiste ebaõnn rikkus.

Seda, et VW parim auto ei ole, ma küll maininud pole. Loomulikult on, kasvõi power stage'i 1-2-3 vaadates või vaadates, kui suur on VW edu teiste tiimide ees üld punktitabelis. Segadust tekitas ehk see, et ma väitsin, et ralli tulemust ei määranud see, kelle auto parim.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas ivar80 »

w0w kirjutas:Paddonilt paneb ka pilvedes ringi juba vaikselt, kui arvab et suudab tänu ühele poodiumile kohe rallivõidust kaasa rääkida. "Eyes @RalyAustralia for first WRC win after podium"
Kui 15 kiiruskatset järjest oled ralli liider, siis ei kõla see minuarust väga ulmelise jutuna. See polnud ju ilmselgelt ainult õnnelik juhus.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Pärtel kirjutas:
KidrA kirjutas:Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.

Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.

Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Nüüd aga oli tal teisel päeval koguni viis teepuhastajat, aga Latvala ja Paddoniga oli ta ehk võrdne, aga mitte kiirem. Ja muidu oleks võinud kuni ralli lõpuni kesta võistlus nende kolme vahel ralli võidu nimel - oleks saanud näha, kes on kiirem, kelle auto (tol rallil) kiirem, kelle koostöö sujub ja kelle taktika parem, aga ei. Teiste ebaõnn rikkus.
Ma ei pea seda ebaõnneks, et Latvala teeäärseid künnab, kus suured kivid on ja oma rehvi lõhub järjekordselt.

Samuti oli Ogier 17. katse ajaks Paddoni ees 12.6 sekundiga, seda puhta sõiduga, kui Paddonil polnud veel käigukasti probleeme tekkinud. Pluss lisame siia esimese päeva tee puhastamise ja ka teisel päeval oli Paddonil samuti eelis stardipositsiooniga. Nendest kolmest visati Ogierile see ralli kõige rohkem kaikaid kodaratesse ja kui keegi oleks natukenegi Ogieri lähedal kiiruse poolest siis kasutaks ta selle eelise ära. Eriti Latvala sama masinaga sõites. See näitab vaid ühte. Normaalsetes oludes pole Ogierile vastast, kui ta võidab juba sellistes oludes, mis on tema jaoks kõige hullemad. Ma näen selgelt, kuidas Ogier oli see ralli kõige kiirem sõitja. Ma pean seda isegi tema parimaks ralliks see aasta. Sellistes oludes oleks pidanud see Latvalale olema vaid jalutuskäik pargis. Ja üha enam nõustun Ogieriga sel teemal, et parim ikkagi ei võitnud üleeelmine ralli. Samuti Tänakult tegelikult oleks oodanud sõitu nagu Paddon näitas, startisid nad ju üksteise järgi. Üks kasutas oma stardipositsiooni ära, teine mitte.
Vasta