ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 315
Joined: Tue Dec 25, 2012 2:49 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by stout »

snazz wrote:
Tann wrote:
snazz wrote:Otil võimalus selle ralliga 2012 aasta rallihooaeg üle lüüa sai ta siis ju kokku 52 punkti. Kui ralli nii lõppeb siis 54 koos :)
midagi positiivset ka vahepeal.
Siiamaani ei olegi midagi negatiivset olnud selles rallis, muidugi ma tahaks et Ott oleks seal 4. koha võitluses, sest ettepoole vw vastu lihtsalt selle masina ja nii väheste kogemustega ei saa. Ja mehed kes Otist eespool on sõitnud WRC auto roolis ikka tunduvalt rohkem ja kogemustepagas suurem. v.a Evans kellel samapalju kogemusi kuid tema tegi eelmine aasta tööd wrc auto roolis.
Mina oleks mures kui ma oleks Sordo, Ostbergi Meeke või Neuville pooldaja väga masendav hooaeg kogenud meestelt.
Kui vaid Ott saaks selle järgmise hooaja kotti oleks mina sillas siis saaks juba midagi tegema hakata sest enamuselt rallidelt korralik kogemus hangitud. Ja usun, et kui Ott lõpetab selle ralli 8. või 7. kohaga on kõik ok. Kuid samas järgmised rallid hooaja lõpuni peab stabiilselt sõitma ja 2.-7. kohti näitama siis Wilson temast ei loobu.
Selline väike mõttelend.
Oleksin sellega nõus, kui Tänak ei oleks teinud neid kahte off´i. Hetkel, kui sõidab suhteliselt tagasihoidlikult ja ikkagi eksib, see ei ole hea. Kuigi testiti hoolega tundub ikkagi et õiget seadet ei ole suudetud leida, kas uus fiesta üldse suudab asfaldil kiirem olla? Väga loodan, sest muidu tuleb hooaja lõpp meile väga kurb.
mitsupitsu
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 378
Joined: Wed Aug 19, 2009 7:06 pm
Location: Rakvere

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by mitsupitsu »

Tra!Kui isegi starter vastu ei pea(mis teeb ikka väga vähe tööd),mis siis ülejäänud autost tahta.Aga poisid rabedad veidi,ei oska asfaldil veel legendi piisavalt hästi kirjutada.
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: Wed Jul 27, 2005 10:35 am
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by schalke »

No lõpetage see Fiesta süüdistamine, selge see, et tegu ei ole VW-ga. Lõpetage ka soovmõtlemine- selle aasta maksmimumeesmärk on saada koht järgmiseks aastaks, mitte enam. Portugal, Sardiinia ja Poola- ainukesed rallid, kus ei ole vigu tehtud, selliseid vigu, mis halvema õnne korral oleks lõppenud katkestamisega. Jah, selles mõttes on 2015 hea aasta, et õnne on olnud palju, vigadele vaatamata on jäädud rajale. Väga väga kahju tõdeda, aga nii on. Loodan, et järelejäänud 4 rallit on stabiilsed/kiired- sellised, mis annavad usku otsustajatele.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1647
Joined: Fri Apr 25, 2008 9:22 am

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by Makkro »

Saate nüüd wrc+ vaadata ka Oti väljasõitu ss16 6min36 sekundil. Nagu ikka, vasak kurv.
MMAL
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 209
Joined: Sun Jan 20, 2013 11:22 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by MMAL »

Las Ott ja Raigo sõidavad nagu oskavad ja saavad....Pole see ford kindlasti parim auto, aga nii see hetkel on. Eks Raigol on see ka õppimise aasta, sõidavad, kompavad piire, aga hea, et päris off pole olnud. Usun, et Wilson pole väga pettunud, lihtsalt lootis uuelt fordilt rohkem natuke. Ei edene Evans ka sellega. Lihtsalt poisid ei saa kiiremini hetkel, las teevad legendi ja õpivad. Ehk järgmine aasta hakkab püss paukuma!? Oma kiirust on ta kõigile tõestanud, nüüd vaja mõistusega sõita ja hankida kogemusi. Edukat päeva poistele homseks!
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7033
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by snakeplissken »

mõlema offiga on tegelikult kõvasti vedanud, et jätkata on suudetud
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 802
Joined: Sun May 04, 2003 11:47 am
Location: Suure-Jaani
Contact:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by jolev »

snakeplissken wrote:mõlema offiga on tegelikult kõvasti vedanud, et jätkata on suudetud
Ei ole vedanud, ülesanne sellel rallil oli sõita vigadeta ja stabiilselt ning tempot tõstes. Kahest null. Ei ma pole negatiivne ja toetan ja ning usun temasse väga ja olen selleks ka oma panuse andnud.
rallinarkar
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: Thu Mar 27, 2003 9:26 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by johunn »

snakeplissken wrote:mõlema offiga on tegelikult kõvasti vedanud, et jätkata on suudetud
Siin võiks just näha uue Fiesta tugevust. Varem pani sõiduk pillid kotti iga väiksema raputuse peale. Nüüd võib mööda piirdeid ja võpsikuid kütta, aga auto ikka liigub.

Mis puutub Tänaku esinemistesse, siis ilma piire kompamata ei ole mingit arengut lootagi. Nö kindla peale sõitu pole rallis olemas. Kui oleks, siis peaks Prokop igal rallil 100% vigadeta finišeerima, aga nagu näha, siis ka aeglaselt sõites võib üllatusi ette tulla. Pigem peabki iga sõitja leidma selle paraja tempo, kus kiirus on ok ning riskid võimalikult väikesed. Selleks aga on vaja vahel ka üle piiri minna.

Arvestades M-Spordi eelarvet on minu jaoks üldse müstika, et Tänak suudab tehasetiimidega ühes tempos püsida. Igal juhul on positiivne, et Wilson andis poisile võimaluse ja meil on kellelegi kaasa elada.
jolev
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 802
Joined: Sun May 04, 2003 11:47 am
Location: Suure-Jaani
Contact:

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2

Post by jolev »

johunn wrote:
snakeplissken wrote:mõlema offiga on tegelikult kõvasti vedanud, et jätkata on suudetud
Siin võiks just näha uue Fiesta tugevust. Varem pani sõiduk pillid kotti iga väiksema raputuse peale. Nüüd võib mööda piirdeid ja võpsikuid kütta, aga auto ikka liigub.

Mis puutub Tänaku esinemistesse, siis ilma piire kompamata ei ole mingit arengut lootagi. Nö kindla peale sõitu pole rallis olemas. Kui oleks, siis peaks Prokop igal rallil 100% vigadeta finišeerima, aga nagu näha, siis ka aeglaselt sõites võib üllatusi ette tulla. Pigem peabki iga sõitja leidma selle paraja tempo, kus kiirus on ok ning riskid võimalikult väikesed. Selleks aga on vaja vahel ka üle piiri minna.

Arvestades M-Spordi eelarvet on minu jaoks üldse müstika, et Tänak suudab tehasetiimidega ühes tempos püsida. Igal juhul on positiivne, et Wilson andis poisile võimaluse ja meil on kellelegi kaasa elada.
Väga kenasti ja mõttega kirjutatud postitus. Kirjutan alla :)
rallinarkar
Post Reply