RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas soca »

kui palju läheb aega ühek saavutuseks

8 years 10 months 25 days since his first #WRC event, @AMikkelsenRally takes his maiden win in his 64th WRC start, 51st with a WRC machine.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 606
Liitunud: 05 Veebr 2014, 21:42
Asukoht: Tln

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas johaan »

D-Mäkk
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 31 Juul 2015, 09:01

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas D-Mäkk »

Tundub, et Wilson väga kurb polegi
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas soca »

Not often 8 different drivers win stages on a #WRC event
Ogier 7
Latvala 6
Mikkelsen 4
Tänak 3
Kubica 2
Ostberg 2
Paddon 1
Neuville 1
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
pets1
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 575
Liitunud: 10 Nov 2011, 01:20

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas pets1 »

soca kirjutas:Not often 8 different drivers win stages on a #WRC event
Ogier 7
Latvala 6
Mikkelsen 4
Tänak 3
Kubica 2
Ostberg 2
Paddon 1
Neuville 1
26 võitjat 23 katsega?
Suurte kogemustega ralliturist
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas -huviline2- »

Kas äkki Kubica puhul on antud katsevõit Tänakuga saavutatud identse (1.) aja eest? (Ma hetkel ei tea muidugi, mitu katset esimene võitis ning ammugi mitte teiste tagamaid.)
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas allar9944 »

katsevõit läks jagamisele koguni 3 korral. SS2,6jaSS17
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Tegelikkuses ma ei tea kuidas see katsevõitude statistikat peetakse. Kas sama ajaga saavad mõlemad nö katsevõidu kirja või mälu sopist meenub nagu võidu saab kirja see, kes selle aja esimesena sõitis, siis peaks tabel vähe erinev välja nägema aga võib olla ajan mingi muu mootorispordi sarjaga segamini, ei mäleta.
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 682
Liitunud: 05 Aug 2005, 16:12

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas ponx »

Tom Cave jäi jälle teiseks "drive dmack fiestat rophy" arvestuses.
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 315
Liitunud: 25 Dets 2012, 14:49

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas stout »

Jällegi ralli, mis tekitas kahetisi tundeid, ei saa öelda, et läks täitsa untsu ja samuti ei saa tunda ka rahulolu, kuna tulemust ju jällegi ei olnud. Minu arvamus on see, et päev 1. oli super, suutis olla kruusal tasemel, kahju et ainult see asfalt oli, kaotas seal ju u.20sek. Asfladi osa tempo oli tegelt väga hea, poleks uskunud, et peale Corsicat suudab sellist taset näidata, kahju et oli legendi viga, mis sai saatuslikuks - mis kõige murelikumaks teeb on see, et jäi sõitmata päris mitu katset ja ka korduvkatsed - kui leping siiski olemas järgmiseks aastaks(usun et saab ikka koha), siis see on selle ralli kõige hullem pool, et ei saanud legendi paika järgmiseks aastaks.
Nüüd tuleb loota, et GB ralli ajaks on kohalik ilm Tänakule soodne, see tähendab, et ei oleks palju vihma, sest muidu tagant tulles ei ole lootust heale kohale. Puntki tabelis on ta ju alles 10., mis on kõigist n.ö. tehasesõitjatest kõige kehvem.
Samuti mind piinab juba pikalt, nagu ka eelpool välja toodi, et WV nii tugevad on. Keeldun uskumast, et neil on kolm parimat sõitjat tiimis põhimõtteliselt igal rallil. Väga ootan, et saaks mingi võrdluse, kas ja kui palju WV ikka parem on. Kui nii edasi läheb, siis on ikka igav küll, kuna vaevalt, et 2016 autode osas suuri muutusi toob(kui siis ainult Hyundai) ja 2017 on ilmselt WV jälle omast klassist, kuna nemad testivad juba tõsiselt ja teistest pole veel midagi kuulda. Wilson olevat öelnud, et M-Sport hakkab testima 2016 teine pool ehk aasta hiljem, siis ei olegi ju midagi loota.
aaker1
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 78
Liitunud: 22 Jaan 2015, 20:15

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas aaker1 »

Tänane postimehe artikkel, ei midagi uut, kuid lugemist siiski

Hispaania MM-rallit vägevalt alustanud Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi jaoks sai saatuslikuks viga kiiruslegendis. Sellest piisas, et kukutada end tippkonkurentsist. «Üks valesti tehtud märge ühe kurvi kohta. Kokku on sellel kiiruskatsel 26 kurvi. Kiiruslegendi tehtud märge oli ilmselgelt liiga optimistlik – sõitsime vastu teepiiret ja kaotasime autol ratta,» võttis Tänak 11. kiiruskatsel juhtunud õnnetuse kokku.

Samasugune õnnetus, kuid ralli viimasel kiiruskatsel, röövis maailmameistrilt Sebastien Ogierilt ralli üldvõidu. Omakorda õnnehetkeks sai see aga norralasele Andreas Mikkelsenile, kes sai tänu meeskonnakaaslase katkestamisele oma karjääri esimese MM-ralli võidu. Jari-Matti Latvala kaotas 3,1 sekundit, Dani Sordo jäi kolmandana maha 21,2 sekundit.

Eile võistlust jätkanud Tänak leppis ralli kokkuvõttes 41. kohaga. Viimasel kiiruskatsel oli ta kinni ka lisapunkti võitmises, kuid lõpuks leppis ta sellel katsel neljanda kohaga. Terve viimase päeva edeneski Tänak stabiilselt esikümne keskmistel kohtadel. Vähemalt pärast eelviimast kiiruskatset ralliraadiole intervjuud andes tunnistas ta, et sõidutunne on väga hea.

«Rehvid on küll täiesti kulunud ja auto libiseb teel soovitust märksa rohkem, kuid kokkuvõttes on nädala lõpp positiivne,» lausus ta. Samas võtmes jätkas ta ka pärast ralli lõppu. «Meie kiirus kruusal oli hea, kuid tegelikult olin rohkem rahul asfaldil näidatud kiirusega. Tunnen, et hakkame ka sellel teekattel oma enesekindlust taastama.»

Tänaku hinnangul rikkus laupäevane avarii hea võimaluse lõpetada võistlus kokkuvõttes esikolmikus. «Meie avarii oli meeskonnale suur pettumus. Kui sul pole sellistel kiiruskatsetel piisavalt kogemust, on alati tegemist riskiga,» tõdes ta. Laupäeval oli ta tunnistanud, et peale nappide kogemuste mõjutas tema sõitu pinge. «Täna (laupäeval – toim) olid meil pinged peal, pühapäeval saame sõita pingevabalt ja saame näidata, milleks oleme võimelised.»

Kõikuvad emotsioonid paistsid välja ka M-Spordi pealiku Malcolm Wilsoni lausetest. Reedel kiitis ta Tänakut, laupäeval oli ta Tänaku ja ka oma tiimi teise piloodi Elfin Evansi katkestamise tõttu väga pettunud. Eile sigines tema juttu ka optimismi.

«Meeskonnale valmistas see ralli pettumuse. Üks eksimus rikkus nii Tänaku kui ka Evansi hea tulemuse,» rääkis Wilson. «Meie sõitjate ja Ford Fiesta RS WRC kasvav kiirus kruusal annab meile jõudu. Viimasel etapil Walesis sihime taas kohta poodiumil.»
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas maailmameister »

Üks valesti tehtud märge ühe kurvi kohta. Kokku on sellel kiiruskatsel 26 kurvi.

Mitte 26 kurvi, vaid 26 km kurve oli sellel katsel.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas -huviline2- »

VW on selline imelik nähtus. Kuigi neil on väga hea auto, ilmselt ka eeltöö seadistuste leidmiseks jne, kaldun ma pigem ikka selle poole, et autode vahe pole nii suur ja edu põhjuseks on sarja parimad sõitjad, kes suudavad igal pinnasel kiired olla. Esinumber Ogiergi ju sõitis S2000 autoga (Škoda muidugi oli jällegi väga hea auto, aga siiski klass madalam) samuti kõrgetele kohtadele üldarvestuses ning jällegi on nii i20, DS3 kui ka Fiesta parematel päevadel arvestatavas konkurentsis ja esikoha nimel võitlemas (samas kui sama mudel teise sõitjaga kulgeb hoopiski tagapool...ning järgmisel võistlusel jälle vastupidi).
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 315
Liitunud: 25 Dets 2012, 14:49

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas stout »

Ega ma selles ei kahtlegi, et Ogier sarja kõige kiirem/stabiilsem sõitja on. Kuid ikkagi huvitab, mis seis oleks siis kui Ogier sõidaks Fordis/Hyundais ja tal oleks vastas WV koos Latvala/Meekega - kas ka siis oleks tema ülekaal nii suur? Minu küsimus on pigem selles, et kuna WV oma autosid välja ei rendi/müü, siis on väga raske teada võrrelda teistega, ka sõitjad on kolm aastat samad olnud.
Päris palju on räägitud, et WV kiirendus/pidurdamine ja vedrustus on paremad kui teistel. Kas keegi oskab välja tuua ka numbrid, kui palju see eelist annab? Või on see jutt lihtsalt selle pärast, et ise ollakse aeglased ja ei taheta seda tunnistada?
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas MKD »

Kuidagi kahetine tunne on jah peale ralli lõppu, kirjutasin ka pisikese kokkuvõtte ja ei osanudki kuskilt alustada. Mikkelseni võidu ja Oti esimese päeva võib ilmselgelt plusspoolele kanda, Oti katkestamise ja Neuville jätkuva kesise hoo miinuspoolele. Samas vaatamata katkestamisele näitas Ott asfaldil üsna head minekut ning lõppude lõpuks vaadates mõlema M-Spordi mehe liikumist sel aastal, peaks Wilson mõlemale veel ühe võimaluse andma.

Ralli kokkuvõttes mind tegelikult üllatas Sordo kesine hoog või noh, ilma Ogieri katkestamiseta oleks ta neljandaks jäänud - sel aastal on mitmed mehed näidanud, et saavad Volkswagenitele vastu ning Sordolt ootasin kodusel rallil paremat minekut.

Igatahes minu väike kokkuvõte..
http://www.rallinaut.ee/hispaania-2015- ... s-esikoha/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1254
Liitunud: 27 Apr 2012, 21:43

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas w0w »

stout kirjutas:Ega ma selles ei kahtlegi, et Ogier sarja kõige kiirem/stabiilsem sõitja on. Kuid ikkagi huvitab, mis seis oleks siis kui Ogier sõidaks Fordis/Hyundais ja tal oleks vastas WV koos Latvala/Meekega - kas ka siis oleks tema ülekaal nii suur? Minu küsimus on pigem selles, et kuna WV oma autosid välja ei rendi/müü, siis on väga raske teada võrrelda teistega, ka sõitjad on kolm aastat samad olnud.
Päris palju on räägitud, et WV kiirendus/pidurdamine ja vedrustus on paremad kui teistel. Kas keegi oskab välja tuua ka numbrid, kui palju see eelist annab? Või on see jutt lihtsalt selle pärast, et ise ollakse aeglased ja ei taheta seda tunnistada?
Kuulnud olen, et lõppkiirus pidi VW olema umbes 15 km/h kiirem. Võrreldes Fordiga on vedrustus kindlasti rohkem arenenud ning rohkem ei oskagi öelda.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas KidrA »

Ma arvan VW on igas valdkonnas Fordidest üle. Ei ole need 3 pilooti teistest midagi nii palju üle, va Ogier. Ogier võidaks arvatavasti kõigi masinatega.

Kuna Fordi WRC pilli võib igaüks rentida/osta siis pole autotootjatel raske teha vähemalt samaväärne masin Fordiga. Kunagi oli mingi test ka, kas mitte MINI tüübid sõitsid Fiesta WRC'ga, et võrrelda MINI liikumisega. Või oli see mõni teine autotootja, ei mäleta. Igatahes ei tohiks tehasetiimidel olla raskusi teha vähemalt Fiesta sarnane masin, kui nad saavad sellele vabalt juurde ja iga nurga alt uurida ja puurida.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas viplala »

Ogier on omaette klassist, aga parimatel päevadel saab ka temaga võidu sõita.
Kõik teised on "söödavad" VWis.
Ega keegi ei ole leidnud Ogieri arvamust viimasest katses, mis siis ikka juhtus?
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas soca »

Mäletan et Gross ütles peale Poolat et kui autod oleks vahetuses olnud seal rallil siis oleks olukord olnud teistpidi ja seda võis välja luged ka David Evansi artiklist kes ütles et Ott võimles korralikult seal rooli taga võrreldes VW meestega.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
eib1
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 124
Liitunud: 10 Jaan 2013, 16:06

Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3

Postitus Postitas eib1 »

viplala kirjutas:Ega keegi ei ole leidnud Ogieri arvamust viimasest katses, mis siis ikka juhtus?
"It was a long left-hand corner, in two parts," explained the driver. "This morning, on the first pass, I had corrected our pace notes because the exit of the corner was quicker than we had initially noted down. The problem was that I also carried more speed into the corner than on the first run. The car ran wide, perhaps 10 centimetres off the line and the safety barrier stopped us in our tracks."

"It was a bit of stupid mistake, because we had the race sewn up. We had been managing our pace for a day and I had wanted to enjoy myself by pushing on the final stage. I went for it and I lost out. I take full responsibility for the off and the consequences which, fortunately, are not too serious. The main thing is that Julien and I are okay, we escaped unharmed. I’d like to thank all the healthcare teams at the hospital for looking after me."

"I’m sorry for Volkswagen; the team did a great job once again. It’s important for me to know that the team has nonetheless scored an excellent result, thanks to the one-two secured by my team-mates."

http://www.sebastien-ogier.com/en/news/ ... -ingrassia
Vasta