WRC hooaeg 2017

Maailma rallitippude käekäigust
Vasta
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas soca »

ei no mind ka enam ammu ei üllata need pealkirjad kuid päris tükk aega oli olukord isegi normaalne ja nüüd siis jälle selline jama.


Minnes tagasi originaal allika juurde siis tõesti, kui Mikkelsen Hyundaisse läheb (tundub üsna tõenäoline hetkel) on tõesti tegu VW2-ga. Väga väga tugev tiim ikkagist. Neuville on oma vana hiilguse tagasi saanud ning Sordo tundub olevat ka uue hingamise leidnud ja kui nüüd Mikkelsen ka veel paugutama hakkab.

Ainuke küsimärk on Paddon, kas mees üldse jõuab tagasi samale tasemele kus oli umbes täpselt aasta tagasi, algas see langus tal juba peale argentiina võitu minu meelest ja asfaltil ei edene mees kuidagi edasi.

Hea näha, et Penasse jagab kiidusõnu ka Tänakule, kui Ott jätkab samas vaimus nagu hooaega alustas (miks mitte ka veel paremini) on ta kindlasti kõigi tiimi wishlistis.

Eks aeg annab vastused.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Kolin »

Kas mitte Meeke ei sõlminud Citroeniga kolma aastast lepingut. Millest käib teine aasta. Minu mäletamist mööda on Meekel leping 2018 hooaja lõpuni
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas jens »

Minu arust ei maksa Hyundai domineerimist karta niikaua kuni Ogieri seal pole. Natukene ülepaisutatud jutt. Hyundai pole isegi tootjate liider hetkel, rääkimata 1-2-3 positsioonide omamisest sõitjate arvestuses. Pole absoluutselt võrreldavad olukorrad.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 651
Liitunud: 17 Nov 2016, 08:37

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Mati »

jens kirjutas:Minu arust ei maksa Hyundai domineerimist karta niikaua kuni Ogieri seal pole. Natukene ülepaisutatud jutt. Hyundai pole isegi tootjate liider hetkel, rääkimata 1-2-3 positsioonide omamisest sõitjate arvestuses. Pole absoluutselt võrreldavad olukorrad.
Ei pruugi see Hyundai+Ogier kombo ka kõiki lüüa. elame üks ralli korraga.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

Mati kirjutas:
jens kirjutas:Minu arust ei maksa Hyundai domineerimist karta niikaua kuni Ogieri seal pole. Natukene ülepaisutatud jutt. Hyundai pole isegi tootjate liider hetkel, rääkimata 1-2-3 positsioonide omamisest sõitjate arvestuses. Pole absoluutselt võrreldavad olukorrad.
Ei pruugi see Hyundai+Ogier kombo ka kõiki lüüa. elame üks ralli korraga.
Neuville on hetkel siiski juba kolmandaks kerkinud ning seda peale 2x katkestamist kindlalt liidrikohal. Kui ta poleks vähemalt ühte rumalat viga (Rootsi) teinud, siis oldaks tõenäoliselt ka meeskondade arvestuses liidrid.
Hetkeseisule põhinedes tähendaks Mikkelseni liitumine ja kellegi eesoleva taandamine punktitooja kohast suure tõenäosusega Hyundai juhtimist, äärmisel juhul väga tasavägist võitlust. See aga on juba liiga oleks-poleks ja nagu erinevad artiklid näitavad, ei tea Hyundai tegelased ise ka, mida nad räägivad. Nandan ütles vastupidiselt Penassele, et tänavu ei ole mingit Mikkelseni ja neljandat autot.

Michel Nandan: "Andreas is not going to drive one of the three ['17] cars, neither will we provide a fourth car for him nor any other driver. The [return of investment] would not be enough. Moreover, the team is working to capacity with all of its projects."
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas jens »

-huviline2- kirjutas:
Neuville on hetkel siiski juba kolmandaks kerkinud ning seda peale 2x katkestamist kindlalt liidrikohal. Kui ta poleks vähemalt ühte rumalat viga (Rootsi) teinud, siis oldaks tõenäoliselt ka meeskondade arvestuses liidrid.
Hetkeseisule põhinedes tähendaks Mikkelseni liitumine ja kellegi eesoleva taandamine punktitooja kohast suure tõenäosusega Hyundai juhtimist, äärmisel juhul väga tasavägist võitlust.
Tiitli võitmiseks on vaja stabiilsust. Muidu võiksid Meeke ja Latvala maailmameistrid olla, kui neile pidevalt "kivid ette ei jääks".
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

Sordo on vägagi kindel punktikoguja, kes heal päeval ka poodiumile suudab sõita, Neuville ehk mitte alati, kuid enamasti siiski ( WDC 2x teine koht niisama ka ei tule) ning kui Paddonil RMC järelmõjud(?) seljatatud saavad ja autoga harjub, siis on temagi võimeline palju enamaks. Asjata ei öelda, et Hyundail on parim koosseis.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

Kolin kirjutas:Kas mitte Meeke ei sõlminud Citroeniga kolma aastast lepingut. Millest käib teine aasta. Minu mäletamist mööda on Meekel leping 2018 hooaja lõpuni
Mina mäletan ka, et leping oli 2018 lõpuni.
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas schalke »

Oot, kui Volkswagen poleks lõpetanud, kes siis Toyotas Latvala asemel oleks ja Dmackis Evansi asemel. Ehk kes siis kohast ilma jäid? On kuidagi segaseks jäänud see mulle. Lappi ilmselt Toyotas, aga kes Dmackis?
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

schalke kirjutas:Oot, kui Volkswagen poleks lõpetanud, kes siis Toyotas Latvala asemel oleks ja Dmackis Evansi asemel. Ehk kes siis kohast ilma jäid? On kuidagi segaseks jäänud see mulle. Lappi ilmselt Toyotas, aga kes Dmackis?
Ma pole üldse kindel, et Ogieri tulek mõjutas Evansi kohta. Kui testide videosi uskuda, siis sõitis Camilli uue masinaga rohkem kui Evans. Seega tundub, et tiimis oleks olnud Ott ja Camilli, ning Evans Dmackiga.
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1199
Liitunud: 17 Dets 2014, 18:35

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Vahula »

Timur_P kirjutas:
schalke kirjutas:Oot, kui Volkswagen poleks lõpetanud, kes siis Toyotas Latvala asemel oleks ja Dmackis Evansi asemel. Ehk kes siis kohast ilma jäid? On kuidagi segaseks jäänud see mulle. Lappi ilmselt Toyotas, aga kes Dmackis?
Ma pole üldse kindel, et Ogieri tulek mõjutas Evansi kohta. Kui testide videosi uskuda, siis sõitis Camilli uue masinaga rohkem kui Evans. Seega tundub, et tiimis oleks olnud Ott ja Camilli, ning Evans Dmackiga.
Sunninen oleks arvatavasti Dmacki roolis ma arvan, või siis Otti kõrval
Janarr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 677
Liitunud: 18 Mär 2013, 21:10

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Janarr »

Ei taha üldse uskuda et Lilleke oleks WRC'ga sõitnud see hooaeg. Hullem kui Ott 2012 aastal. Pigem oleks uuesti Evans-Tänak Combo võinud olla seal, või kui Ogier oleks Toyoga ikkagi liitunud siis Latvala/Mikkelsen-Tänak. Oli ju Otil ammu juba teada, et ta uuesti M-spordi all sõidab
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

Vahula kirjutas: Sunninen oleks arvatavasti Dmacki roolis ma arvan, või siis Otti kõrval
Ei usu. Tal liiga väke kogemusi.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas soca »

Kõige õigem pakkumine on hetkel ikkagi kasutajal Timur_P, enne VW lahkumist oli M-spordi line-up Tänak-Camilli ja Evans Dmackis.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Janarr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 677
Liitunud: 18 Mär 2013, 21:10

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Janarr »

soca kirjutas:Kõige õigem pakkumine on hetkel ikkagi kasutajal Timur_P, enne VW lahkumist oli M-spordi line-up Tänak-Camilli ja Evans Dmackis.
Mis hea pärast oleks pidanud Camilli WRC'ga peale sellist hooaega jätkama ja veel võimsama auto roolis?
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas soca »

Janarr kirjutas:
soca kirjutas:Kõige õigem pakkumine on hetkel ikkagi kasutajal Timur_P, enne VW lahkumist oli M-spordi line-up Tänak-Camilli ja Evans Dmackis.
Mis hea pärast oleks pidanud Camilli WRC'ga peale sellist hooaega jätkama ja veel võimsama auto roolis?
küsi seda härra WIlsonilt mitte minult. :lol:
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

Janarr kirjutas:Ei taha üldse uskuda et Lilleke oleks WRC'ga sõitnud see hooaeg. Hullem kui Ott 2012 aastal. Pigem oleks uuesti Evans-Tänak Combo võinud olla seal, või kui Ogier oleks Toyoga ikkagi liitunud siis Latvala/Mikkelsen-Tänak. Oli ju Otil ammu juba teada, et ta uuesti M-spordi all sõidab
Wilson ütles, et tahtis Ogieri. Kui Ogieri poleks saanud, siis Latavala. Kui ka Latavalat ei oleks saanud, siis oleks jätkanud oma jõududega. Mikkelsenist ei olnud ta huvitataud. Kuid see on juba teine teema, praegu oli küsimus:
schalke kirjutas:Oot, kui Volkswagen poleks lõpetanud, kes siis Toyotas Latvala asemel oleks ja Dmackis Evansi asemel. Ehk kes siis kohast ilma jäid?
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

Ta ütles ju tegelikult muteada, et ainult Ogier ning ka Latvalat ta ei taha. Ju oleks Ostberg/ Camilli (testivideosid vaadates siis Camilli pigem) raha maksnud ja edasi sõitnud. Kolmas auto ei olnud vist üldse kindel, va. see, et M-Sport ise selle eest maksta ei jõua.
Viimati muutis -huviline2-, 27 Apr 2017, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

soca kirjutas:
Janarr kirjutas:
soca kirjutas:Kõige õigem pakkumine on hetkel ikkagi kasutajal Timur_P, enne VW lahkumist oli M-spordi line-up Tänak-Camilli ja Evans Dmackis.
Mis hea pärast oleks pidanud Camilli WRC'ga peale sellist hooaega jätkama ja veel võimsama auto roolis?
küsi seda härra WIlsonilt mitte minult. :lol:
Wilsonil on mingi oma loogika. Kuid kui Evansit oleks plaanitud tiimi 2. sõitjaks oleks ta saanud palju rohkem testida. Ott läbis uue masinaga vähemalt 2x rokem testikilomeetreid kui Camilli ja Evans sai üldse vist ainult paar päeva sõita.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Timur_P »

-huviline2- kirjutas:Ta ütles ju tegelikult muteada, et ainult Ogier ning ka Latvalat ta ei taha. Ju oleks Ostberg/ Camilli (testivideosid vaadates siis Camilli pigem) raha maksnud ja edasi sõitnud. Kolmas auto ei olnud vist üldse kindel, va. see, et M-Sport ise selle eest maksta ei jõua.
Seda ütles Wilson mingis soomlastele antud intervjuus, et oleks võtnud Latavala, kui Ogieri ei oleks saanud. Mikkelsenist ei olnud huvitatud, kuna pidas Ogieri ja Latavalt temast kiiremateks.
3. auto oli algusest peale plaanitud Dmackile, juhul kui FIA ei keela kasutada erinevate valmistajate rehve. Kui FIA poleks lubanud oleks 3. auto saanud see, kes rohkem maksab.
Vasta