Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
swrt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 271
Joined: Thu Dec 22, 2005 10:05 am

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by swrt »

Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
aix
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: Mon Feb 10, 2003 10:47 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by aix »

Küll see eestlane on ikka paras vinguviiul ja tujud muutuvad väga kiiresti. Kui ei ole lund, siis nurisetakse et mis talv see ka on, kui lumi tuleb maha, siis nurisetakse küll on ikka seda palju ja jälle paha...Sama lugu on siin foorumis. 1 päeva alguses olid kõik optimistid ja küll Ott nüüd ikka kõigile tagatulesid näitab.
Päevalõpuks ja reaalsus on täpselt vastupidine. Nagu klassikud ütlevad, siis ...oleme ikka sõbrad edasi...
Pole vaja oodata teiste katkestamisi ja irooniliselt suhtuda ei M-Spordi sõitjatesse ega Wilsonisse. Keegi ju ei tea täpseid tagamaid, kes ja kuida mingi sõitjakoha sai ja tegelikult on ju hea, et Ott üldse sõita saab. Monte on monte ja ega siia ju erilis lootusi ei pandudki. Teada on, et ega see dmack ju asfaldil pole kunagi pidanud. Jah, on tehtud hea areng, aga ega ju teised rehvifirmad kah käed taskus ei istu. Ehk siis pika jutu sisuks on see, et katsuks sellel hooajal olla vähem sapilised teiste väljaütlemistes. Kui keegi avaldab arvamust, siis see on tema arvamus ja pole vaja kohe solvuda või sapiliselt vastata. Kui midagi ei meeldi, siis jäta ütlematta. On ka teistel parem tuju ja ei pea siin mingit riidu ja tüli lugema lehekülgede kaupa.
Naudime nüüd rallit ja loodame, et Ott ja Raigo (samuti ka kõik fännid)suudavad ikka oma aja ära oodata.
domaza
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1008
Joined: Wed Dec 01, 2004 11:39 am
Location: Tallinn
Contact:

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by domaza »

Eks reaalsus on see, et Dmack "üle öö" tipptegijaks ei saa. Senini neid rehve minu meelest kasutatakse suuresti ainult sarjades, kus neil "monopol", st. on sarja ainus tarnija. Eks on ka vabas konkurentsis proovitud, kuid need on lühikeseks jäänud - Prokop alustas WRC-s 1 hooaeg Dmackidega, kuidas läks siis Michelini/Pirelli vms. peale tagasi, Kaur kunagi Eestis vist ka mõne ralli proovis, aga eks ta ikka kehvem oli. WRC-s Dmacki senised sõidud on olnud Dmacki enda autos - Tänak, Novikov jne. Eks eesmärk olegi sel aastal rehvi arendada ning ehk tagab see ka selle, et Tänak tänavu rohkem finishisse jõuab - ei pea koguaeg "hullu" panema.
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Lärri »

swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Ma ise ei tea kust otsast vaadata või mida vaadata, sestap küsin: kui palju siis saab rehvi kaela ajada ja kui palju Oti kaela? Tänud ette täpsustamast!
nsa
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 917
Joined: Sun Apr 01, 2012 4:35 pm
Location: Stockholm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by nsa »

swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Eelmine aasta sõtis ilusti. Arvan, et see ralli sobib Otile suht hästi. Kui rehv ikka ei pea ja pead terve pika katse täiesti arendamata kahe naastrehviga sõitma ja siis need teised kaks super softi, mis kaa teistele alla jäävad peavad kogu töö tegema asfaldi osade peal ja lumisel osal kõik rehvid kehvad, siis ei saagi midagi head siit tulla. Ja kui juht tunneb, et üldse ei saa seda pidamist usaldada, siis võtab ta veel natuke rahulikumalt, et lõpuni jõuda. Kokkuvõttes kaotas ta ca 2 sek/km Meeke'ile, mis ei ole otseselt väga aeglane, kui igasse kurvi pead natukene varem pidurdama, natukene aeglasemalt läbima ja väljumisel läheb kauem kiirendusega, siis need 2 sekundit ei olegi suur kaotus.
swrt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 271
Joined: Thu Dec 22, 2005 10:05 am

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by swrt »

Lärri wrote:
swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Ma ise ei tea kust otsast vaadata või mida vaadata, sestap küsin: kui palju siis saab rehvi kaela ajada ja kui palju Oti kaela? Tänud ette täpsustamast!

Vastata ma sellele ei oska ja see oli minu arvamus lihtsalt ja seda ei pea tõe pähe võtma.
Mitte millegagi/kellegagi pole võrrelda ka seda Michelin vs Dmack olukorda. Lihtsalt mulle endale ei mahu pähe, et tänapäeva tehnoloogia juures saab arengust niipalju maas olla teistest firmadest. Minu maailmavaade ütleb, et see kõik on peas kinni ja olud lihtsalt ei sobi. Oleks katse 40 km pikk, mõtleksin ma, et miks pole suudetud veel teha rehvi mis kestaks nii kaua Michelin .
Praegu mulle tundub lihtsalt asi nii nagu samsung vs iphone või jääraja meeste hakka vs conti. kumb see siis parem on.
Ma ei tee Otti maha vaid mul on väga hea meel, et karusellis sõidab meie oma Eesti mees ja mingit teemat ei tasu minu sõnavõttudest tõmmata.
markol
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 283
Joined: Fri Aug 26, 2011 2:37 pm
Location: Tartu

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by markol »

Lärri wrote:
swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Ma ise ei tea kust otsast vaadata või mida vaadata, sestap küsin: kui palju siis saab rehvi kaela ajada ja kui palju Oti kaela? Tänud ette täpsustamast!
Ajad täpselt nii palju, et enda südamerahu oleks paigas.
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by viplala »

Meeke spinn SS1-lt ka liikuvasse pilti saadud https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1501617068
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Vahula »

Lärri wrote:Ma ise ei tea kust otsast vaadata või mida vaadata, sestap küsin: kui palju siis saab rehvi kaela ajada ja kui palju Oti kaela? Tänud ette täpsustamast!
Probleem ongi selles et seda ei tea keegi. Pole kedagi sarnase autogaga sõitmas DMACK rehviga ning lisaks ei tea mis see täiesti uus XS4 endast kujutab (kuigi tundus et see pidas ja probleem oli rohkem naelikutega) sest keegi pole kunagi neid ennem kasutanud.
Milor
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1685
Joined: Sun Jul 18, 2004 4:55 pm
Location: Roobuka

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Milor »

aix wrote:Küll see eestlane on ikka paras vinguviiul ja tujud muutuvad väga kiiresti. Kui ei ole lund, siis nurisetakse et mis talv see ka on, kui lumi tuleb maha, siis nurisetakse küll on ikka seda palju ja jälle paha...Sama lugu on siin foorumis. 1 päeva alguses olid kõik optimistid ja küll Ott nüüd ikka kõigile tagatulesid näitab.
Päevalõpuks ja reaalsus on täpselt vastupidine. Nagu klassikud ütlevad, siis ...oleme ikka sõbrad edasi...
Pole vaja oodata teiste katkestamisi ja irooniliselt suhtuda ei M-Spordi sõitjatesse ega Wilsonisse. Keegi ju ei tea täpseid tagamaid, kes ja kuida mingi sõitjakoha sai ja tegelikult on ju hea, et Ott üldse sõita saab. Monte on monte ja ega siia ju erilis lootusi ei pandudki. Teada on, et ega see dmack ju asfaldil pole kunagi pidanud. Jah, on tehtud hea areng, aga ega ju teised rehvifirmad kah käed taskus ei istu. Ehk siis pika jutu sisuks on see, et katsuks sellel hooajal olla vähem sapilised teiste väljaütlemistes. Kui keegi avaldab arvamust, siis see on tema arvamus ja pole vaja kohe solvuda või sapiliselt vastata. Kui midagi ei meeldi, siis jäta ütlematta. On ka teistel parem tuju ja ei pea siin mingit riidu ja tüli lugema lehekülgede kaupa.
Naudime nüüd rallit ja loodame, et Ott ja Raigo (samuti ka kõik fännid)suudavad ikka oma aja ära oodata.
+1
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1282
Joined: Fri Apr 03, 2009 4:21 pm
Location: Raasiku

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by maailmameister »

Ei ole siin hullu ju veel midagi. Sellised asfaldispetsid nagu Sordo, Bouffier ja Camilli on kõik seal Otiga ühes augus. Ja nende rehv kindlasti parem. Siin peab lihtsalt rajal püsima ja pühapäeva õhtuks on hea koht käes. Küll siin hakkab juhtuma igasuguseid asju veel nende kolme päeva jooksul. Latvala juba käis seinas ja kõik need mehed kindlasti ei lõpeta seda rallit. Ott sõidab oma sõitu, kui tunneb, et rehv ei tööta, hoiab vähe tagasi. Montes ei olnud ju loogiline lootagi, et Ott hakkab Ogieriga võidu sõitma. See on nii spetsiifiline ralli ja edu siin sõltub miljonist pisiasjast. Piisab ühel katsel riski peale välja minna ja rehvi valikuga kümmnesse panna ja on hoopis teised jutud juba. Las mees sõita oma sõitu ja oleme õnnelikud, et meil on selline mees kellele arvuti taga ja ka raja ääres kaasa elada :)
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5912
Joined: Fri Jun 06, 2003 11:58 am

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Strike »

Milor wrote:
aix wrote:Küll see eestlane on ikka paras vinguviiul ja tujud muutuvad väga kiiresti. Kui ei ole lund, siis nurisetakse et mis talv see ka on, kui lumi tuleb maha, siis nurisetakse küll on ikka seda palju ja jälle paha...Sama lugu on siin foorumis. 1 päeva alguses olid kõik optimistid ja küll Ott nüüd ikka kõigile tagatulesid näitab.
Päevalõpuks ja reaalsus on täpselt vastupidine. Nagu klassikud ütlevad, siis ...oleme ikka sõbrad edasi...
Pole vaja oodata teiste katkestamisi ja irooniliselt suhtuda ei M-Spordi sõitjatesse ega Wilsonisse. Keegi ju ei tea täpseid tagamaid, kes ja kuida mingi sõitjakoha sai ja tegelikult on ju hea, et Ott üldse sõita saab. Monte on monte ja ega siia ju erilis lootusi ei pandudki. Teada on, et ega see dmack ju asfaldil pole kunagi pidanud. Jah, on tehtud hea areng, aga ega ju teised rehvifirmad kah käed taskus ei istu. Ehk siis pika jutu sisuks on see, et katsuks sellel hooajal olla vähem sapilised teiste väljaütlemistes. Kui keegi avaldab arvamust, siis see on tema arvamus ja pole vaja kohe solvuda või sapiliselt vastata. Kui midagi ei meeldi, siis jäta ütlematta. On ka teistel parem tuju ja ei pea siin mingit riidu ja tüli lugema lehekülgede kaupa.
Naudime nüüd rallit ja loodame, et Ott ja Raigo (samuti ka kõik fännid)suudavad ikka oma aja ära oodata.
+1
+1 :)
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by mcwax »

Ei vaata maailma läbi Tänaku roosade silmaklappide, aga kui mees vihjab, et talverehvidega oli pisut muresid (kui seda juba öeldakse, siis loe: oli paras jama) ja WRC2 mees on eespool, siis on selge, et see rehv liiga hästi ei tööta. Pole tal kunagi varem olnud probleeme WRC2 meeste edastamisel "päris" katsetel, ja nüüd järsku on... midagi pole teha - asfalti rallid polnud juba eelmine aasta Tänaku leib, sel aastal tuleb aga veel raskem asfaltil.
Ka Rootsist mina liiga kõrgeid lootusi ei hellitaks ja panustaks korralike tulemuste peale alates kruusa-rallidest.
Paganlike rallikummardajate kultuse loomaaiast põgenenud jääkarust ülempreester
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Mart_ »

Ärge kruvige oma lootusi nii kõrgele. Siis on lihtsam elada ja rallit jälgida. Iga endast lugupidav rallisõber peaks aru saama, et on suht sürr on oodata top3 või top5 meeste loputamist. Eriti Montes. Põhieesmärk võiks hetkel olla kõik katsed läbida, ise mitte lollusi teha ja saada rehvi arendamiseks võimalikult palju tagasisidet. Ja kui keegi mainib, et kaotus liiga suur jne. Defineerige siis suur kaotus? Mis on suur ja mis on okei? Montes ei kehti niikuinii ükski reegel. Üks vale rehvivalik või ilmamuutus ja suurest edust võib saada suur kaotus ja vastupidi. Seniks las mehed teevad oma tööd ja pühapäeval teeme kokkuvõtteid :)
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by soca »

Päris huvitav, et osad arvavad et Tänak ja Mõlder on kahe hooaja vahel järsku oskused minetanud ja enam sõita ei oska. Tuletaks meelde, et eelmine aasta olid nad enne väljasõitu ikkagi neljandal kohal siin.


Teada on, et asfaltirehv on Dmackil kõige kehvem ning ütles ju Tänak ise ERR-ile antud intervjuus, et on raske kohe vastu hakata pikkade kogemuste ja traditsioonidega firmadele nagu Michelin ja Pirelli. Mina isiklikult arvan, et see teadmine kuidas rehvi paremaks teha tulebki kilomeetrite ja rallide pealt. Kui dmack pole wrc2-s oma asfaltirehviga konkurentsis sis oli palju loota, et suurde sarja tulles kohe paugutama hakatakse.

Peale Montet on õnneks pikk paus järgmise asfalti ralli vahel ja saavad kõvasti vahepeal rehvi edasi arendada. Rootsi ja kruusarallid peaks juba lõbusamad olema.


Ilusat päeva kõigile!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by viplala »

Mart_ wrote:Ärge kruvige oma lootusi nii kõrgele. Siis on lihtsam elada ja rallit jälgida. Iga endast lugupidav rallisõber peaks aru saama, et on suht sürr on oodata top3 või top5 meeste loputamist. Eriti Montes. Põhieesmärk võiks hetkel olla kõik katsed läbida, ise mitte lollusi teha ja saada rehvi arendamiseks võimalikult palju tagasisidet. Ja kui keegi mainib, et kaotus liiga suur jne. Defineerige siis suur kaotus? Mis on suur ja mis on okei? Montes ei kehti niikuinii ükski reegel. Üks vale rehvivalik või ilmamuutus ja suurest edust võib saada suur kaotus ja vastupidi. Seniks las mehed teevad oma tööd ja pühapäeval teeme kokkuvõtteid :)
+1.
Kui Tänak on pühapäevaks kõik katsed läbinud on see juba suur võit DMACKile. See info mida saadakse uue rehvi käitumise kohta antud tingimustes on esimene samm suure tulemuse poole.
Mehed nähke ikka suurt pilt!
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Kolin »

nsa wrote:
swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Eelmine aasta sõtis ilusti. Arvan, et see ralli sobib Otile suht hästi. Kui rehv ikka ei pea ja pead terve pika katse täiesti arendamata kahe naastrehviga sõitma ja siis need teised kaks super softi, mis kaa teistele alla jäävad peavad kogu töö tegema asfaldi osade peal ja lumisel osal kõik rehvid kehvad, siis ei saagi midagi head siit tulla. Ja kui juht tunneb, et üldse ei saa seda pidamist usaldada, siis võtab ta veel natuke rahulikumalt, et lõpuni jõuda. Kokkuvõttes kaotas ta ca 2 sek/km Meeke'ile, mis ei ole otseselt väga aeglane, kui igasse kurvi pead natukene varem pidurdama, natukene aeglasemalt läbima ja väljumisel läheb kauem kiirendusega, siis need 2 sekundit ei olegi suur kaotus.

Eelmine aasta oli montes veel vana fiesta. nagu mäletame siis uuega ei saanud tänak enam asfaldil hakkama
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
nsa
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 917
Joined: Sun Apr 01, 2012 4:35 pm
Location: Stockholm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by nsa »

swrt wrote:
Lärri wrote:
swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Ma ise ei tea kust otsast vaadata või mida vaadata, sestap küsin: kui palju siis saab rehvi kaela ajada ja kui palju Oti kaela? Tänud ette täpsustamast!

Vastata ma sellele ei oska ja see oli minu arvamus lihtsalt ja seda ei pea tõe pähe võtma.
Mitte millegagi/kellegagi pole võrrelda ka seda Michelin vs Dmack olukorda. Lihtsalt mulle endale ei mahu pähe, et tänapäeva tehnoloogia juures saab arengust niipalju maas olla teistest firmadest. Minu maailmavaade ütleb, et see kõik on peas kinni ja olud lihtsalt ei sobi. Oleks katse 40 km pikk, mõtleksin ma, et miks pole suudetud veel teha rehvi mis kestaks nii kaua Michelin .
Praegu mulle tundub lihtsalt asi nii nagu samsung vs iphone või jääraja meeste hakka vs conti. kumb see siis parem on.
Ma ei tee Otti maha vaid mul on väga hea meel, et karusellis sõidab meie oma Eesti mees ja mingit teemat ei tasu minu sõnavõttudest tõmmata.
Kohe kindlasti pole sinuga nõus, et olud ei sobi jne. See ajakaotus nagu juba varem mainisin, ei ole väga suur, kui mõelda sellele, et autol all kaks rehvi mis ei pea mittekuskil ja kaks rehvi mis peavad ok asfaldil. 2 sek/km kohta ei ole väga palju. Kui mõelda, et just talverehvid on rehvid mida terve aasta jooksul kõige vähem kasutatakse, saab ka loomulikult aru, et see dmackil kõige kehvem. Latvala tegi väikse vea ja pärast seda tuli kindlalt lõpuni, 31 sekundit Meeke'i taga. Ott aga tundis, et rehv ei pea ja, et ikka lõpuni jõuda sõitis veel tiba aeglasemalt.
Dmacki ja Michelini võrdlemine pole kohe kindlasti iphone vs samsung, michelini kogemused on lihtsalt täiesti teisest maailmast võrreldes dmackiga. Kui sa teaksid kui palju tipptasemel sellised asjad loevad, et seda viimast sekundit kilomeetri kohta kätte saada, siis sa ei teeks selliseid võrdlusi.
nsa
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 917
Joined: Sun Apr 01, 2012 4:35 pm
Location: Stockholm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by nsa »

Kolin wrote:
nsa wrote:
swrt wrote:Ajakaotus on ikkagi üürata, vaata ja lohuta ennast kust otsast tahad aga see pole lihtsalt Otile sobilik ralli.
Rehvi kaela ei saa kõike ajada
Eelmine aasta sõtis ilusti. Arvan, et see ralli sobib Otile suht hästi. Kui rehv ikka ei pea ja pead terve pika katse täiesti arendamata kahe naastrehviga sõitma ja siis need teised kaks super softi, mis kaa teistele alla jäävad peavad kogu töö tegema asfaldi osade peal ja lumisel osal kõik rehvid kehvad, siis ei saagi midagi head siit tulla. Ja kui juht tunneb, et üldse ei saa seda pidamist usaldada, siis võtab ta veel natuke rahulikumalt, et lõpuni jõuda. Kokkuvõttes kaotas ta ca 2 sek/km Meeke'ile, mis ei ole otseselt väga aeglane, kui igasse kurvi pead natukene varem pidurdama, natukene aeglasemalt läbima ja väljumisel läheb kauem kiirendusega, siis need 2 sekundit ei olegi suur kaotus.

Eelmine aasta oli montes veel vana fiesta. nagu mäletame siis uuega ei saanud tänak enam asfaldil hakkama
Minumeelest olid hispaanias ikka suht tipptasemel ajad???
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 525
Joined: Tue Jan 12, 2016 2:08 pm

Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY1

Post by Polkovniku lesk »

@DMACK_Tyres
The tyre choice for @OttTanak is five DMT-RC2 softs… hoping for some dry roads

E: vale teema, vabandust.
Last edited by Polkovniku lesk on Fri Jan 22, 2016 11:14 am, edited 1 time in total.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Post Reply