Rally Sweden Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: Wed Jan 11, 2012 8:00 pm

Re: Rally Sweden Day 3

Post by Lärri »

Pints wrote:
Kolin wrote:Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Ära unusta Peugeot ja Märtin. Focus tehti Märtini järgi, Peugeoti minnes kadus sära Märtinil. Auto ei sobinud
Ma ehk ei mäleta enam täpselt aga mu meelest ei sobinud see 307 ka Grönholmile ja vaevalt, et see üldse kellelegi sobinud oleks.
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: Rally Sweden Day 3

Post by mcwax »

Nii oli jah. Grönholmi tulemused olid lihtsalt natuke säravamad, sest ta oli selline mees, kes oleks võinud Puuhobusega ka sõita ja sellest tolle hetke maksimumi välja võtta. Enamus sõitjaid vajavad natuke rohkem auto "dimmimist" sobivaks.
Paganlike rallikummardajate kultuse loomaaiast põgenenud jääkarust ülempreester
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1965
Joined: Sat May 01, 2010 5:59 pm

Re: Rally Sweden Day 3

Post by muhk »

MKD wrote:Ma arvan, et tegelikult teeks Latvalale head VWst lahkumine ja liitumine näiteks Toyotaga, muidugi ei viimased lubada, et neil on hea auto. Latvala puhul jääb VWs midagi justkui koguaeg puudu..
natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea. kui nüüd viimast kahte aastat vaadata, siis tuli ja kuidas veel. nii et ka luua varrest (kui nii võib mersu kohta üldse öelda) võib pauk tulla. samas, rahasummad, mis alla pannakse on võrreldamatud rallis ja vormelis ning f1 mercu ja wrc toyota vahel.
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 525
Joined: Tue Jan 12, 2016 2:08 pm

Re: Rally Sweden Day 3

Post by Polkovniku lesk »

muhk wrote:
MKD wrote: natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea.
Niiöelda Brackley tiim Brawni juhtimisel oli paar aastat varem maailmameistriks tulnud. See, et ninas Honda asemel Mercedese logo joonistatud on, ei tähenda veel, et tiim uus.

Latvala sarnaneb rahvuskaaslase Hirvoneniga. Proovinud mitmeid tiime, mõnel hooajal säranud, kuid siis jälle kustunud. Raske ülesanne saab olema Latvalal - Mikkelsen on kindel A-tiimi küsija.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1965
Joined: Sat May 01, 2010 5:59 pm

Re: Rally Sweden Day 3

Post by muhk »

Polkovniku lesk wrote:
muhk wrote: natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea.
Niiöelda Brackley tiim Brawni juhtimisel oli paar aastat varem maailmameistriks tulnud. See, et ninas Honda asemel Mercedese logo joonistatud on, ei tähenda veel, et tiim uus.
pigem pidasin silmas, et millised jutud siis liikusid. reaalsus oli jah see, et põhi oli all, jne, aga hamilton ise rääkis tol ajal, et poodiumiteni veel pikk tee ja reaalsus on see, et aastad 2014-15 on domineeritud.
ehk et latvala liikumine tiimi, kus peaks ise midagi looma, polekski nii halb. iseasi, kas toyota üldse tahaks teda ja kuidas need VW lepingud on.
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Sweden Day 3

Post by jens »

Kolin wrote:Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Meenub aasta 2013, kui Latvala oli VW-s uus, ning hooaja alguses talle ka masin üldse ei sobinud. Ja toda aastat ta ei lõpetanudki MM-tabelis 2. kohaga, vaid jäi ka Neuville'le alla.

Mis puudutab Toyotat, siis ma ei usu, et tehasest välja tulev auto ise saan on (kuigi alguses võib tehn. probleeme jms ikka esineda). Toyota on ikkagi suurfirma ja eelarve peaks olema korralik. Ehk tippsõitjaga peaks olema võimalik korralikke tulemusi saavutada. Iseasi, kes neil palgata õnnestub. Pigem on suurem küsimus see, kuidas üldine tiimitöö sujuma hakkab, sest nagu mainitud - WRC tehasetiimi juhtimine Soomest on seni pretsedenditu juhtum.
Post Reply