Rally Argentina Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

Hyundail see sõitjate nomineerimine käib väidetavalt selle järgi, et kellele mis ralli rohkem sobib. Ju sis arvati, et Paddon ei hakka siin niimoodi paugutama. Portugalis on jälle Paddon põhitiimis ja Neuville teises tiimis. Ise ka kusjuures ei uskunud, et Paddon siin rallil nii kiire oleks, intervjuudes väitis ta ka ise, et alles euroopa rallidel peaks hakkama hoogu näitama.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by -huviline2- »

Mine tea, kuidas kulgeks, kui Paddon oleks põhitiimis osalenud. Hetkel oleks seis päris tasavägine ehk 108 vs 117.
Oleksid on muidugi oleksid ja pikk hooaeg on veel ees.

Näis, mis see uus hooaeg toob jah. Volkar kindlasti halvima, kui 1. koha autoga ei lepi, samas raha ja helgeid päid on ka sidrunil ning Hyundail, kellel on ilmselgelt sama eesmärk. Loodetavasti Ford ja Toyota suudavad ka üllatada.
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1883
Joined: Thu Oct 30, 2008 6:09 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Gustav »

KidrA wrote:Vot siin kohal ma ei ole jälle nõus. Minu arust vastavad Ogieri ajad ta jutule. Ehk kui ütleb, et pani maximum attack siis on seda ka aegades näha ja kui ütleb, et ei saanud pushida, siis on vastavalt ka seda näha.
Tahaks natukene tagantjärele targutada. :)
Ogier võistlusjärgsel pressikonverentsil
Q:
You mentioned how rough El Condor was. How far were you into the stage when you thought maybe I'm not going to give it the absolute flat out here?

Sebastien Ogier:
Honestly I think everyone believed that I was not serious when I said that I would not really go for it and that was the truth. I did not want to change my approach. This morning I started quite carefully. The conditions were extreme. Visibility was really bad and so many big rocks on the road… it would have been suicide to push in those conditions. So, we didn't start so well. We didn't get much time to Hayden in the first stage and the second was much better and at that moment 2.6 seconds was looking possible. In the last stage I did not have the feeling that I was slow, but I knew I didn't take the whole risk. But I was still surprised that I lost 11 seconds. It means that we know the one who really went for it. If I have to do it again I will do the same because I am still happy with the points for the Championship.

Read more at http://www.crash.net/wrc/feature/229753 ... mmr7Qrd.99
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Vahula »

Ma nüüd ei saa täpselt aru. Kõik ju on nii nagu ta ütleb: " I did not have the feeling that I was slow, but I knew I didn't take the whole risk"
Paddoni pressikast jäi ikka kõlama et kuna meeskondlike punkte ei toonud tema siis mindi ikka suht Win it or Bin it suhtumisega viimasele katsele. Paddon ise ikka ka mainis et riske võeti korralikult.
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 950
Joined: Thu Feb 13, 2003 8:34 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by STI »

Postimees.ee
Autoralli maailmameister Sebastien Ogier ja Argentina rallil temaga esikoha pärast võitlev Hayden Paddon pidasid laupäevaõhtuse pressikonverentsi järel teenindusalas maha avaliku sõnasõja, teemaks stardijärjekord.

Paddon andis mõista, et tal on Ogieri selleteemalisest kurtmisest kõrini, misjärel . Ogier peab MM-sarja liidrina iga etapi esimesel ja teisel päeval esimesena rajale minema, mis tähendab kruusarallidel konkurentidele tee puhastamist. Prantslane on seda reeglit korduvalt kirunud, märkides, et teda karistatakse edu eest.

Kui Ogierilt täna toimunu kohta küsiti, vastas ta, et vabandas Paddoni ees, kuid arvab siiski, et uusmeremaalasel polnud õigus. Volkswageni tiimijuht Jost Capito lisas, et mõistab Ogieri pahameelt. «Ma ei kuulnud nende tüli pealt, aga kui temalt päevast päeva aina sama asja kohta küsitakse ning päritakse, miks ta ometigi kiiremini ei sõida ja konkurentidele aega kaotab. Läheksin ise ka selle peale endast välja,» sõnas Capito väljaandele Autosport.
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Kolin »

ponx wrote:Ma ei tea kas on parem olla igavesti "lootustandev noor" 33a Aivar Rehemaa kes korra on paugutanud seitsme hulka või igavene teine nagu Merlene Ottey :)
Eks ajalugu näitab aga Malcolmi jutus on alati 70% promo.
Mads Østberg kimab sellel aastal uue kaardilugejaga ja klapp on minu arust üllatavalt hea kui suudavad kolmandaks tulla.
Kui kaua Ott ja Raigo juba koos sõitnud on?
Kaua on Latvala oma lugejaga koos sõitnud ah?.
Mads on Mads sinna pole midagi teha. Mees seisb seal kus on ta koht. Arengut siis enam ei tule. Argentiinas oli ikka kiirus MASENDAV. Selliste kogemustega sõitja nn.tehassemeeskonnas. Olla viiendal kohal ja kaotada ralli võitjale viie minutiga. Või näiteks Mexico. Mees on küll poodiumil aga kaotab võitjale 5:36 Millisest kiirusest me räägima. Mees oma sõnul pushis meeletult. Miks ma peaks temaga rahul olema?

Tänakut võrreldes Madsiga kes on M-Spordi esisõitja. Koos nad startisid argentiinas 13 katsel. Tänak oli 13 katsel kiirem 10-nel katsel. Kusjuures viimasel katse kaotas ta Madsile ainult 9 sekki arvestades seda, et sõitis viimased seiste kilomeetrit katkise rehviga.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
calderon
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: Sat Jun 05, 2010 7:30 pm
Location: Kuppelmaastik

Re: Rally Argentina Day 3

Post by calderon »

Tähtis on koht peale rallit, vahet ei ole kas vahed on sekundites või minutites. Punktid loevad.
Koguaeg käib virin ja hala.Küll Ostberg on aeglane, Camille ei oska sõita, Ogier ja Osberg virisevad jne jne. Samas on ka Ott virisenud ja palju ka väljas käinud, järelikult ei oska sõita.
Krt olge õnnelikud, et üldse keegi sõidab aga tundub, et enamus siinseid tahavad, et sõidaks ainult üks mees.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by -huviline2- »

calderon wrote:Tähtis on koht peale rallit, vahet ei ole kas vahed on sekundites või minutites. Punktid loevad.
Koguaeg käib virin ja hala.Küll Ostberg on aeglane, Camille ei oska sõita, Ogier ja Osberg virisevad jne jne. Samas on ka Ott virisenud ja palju ka väljas käinud, järelikult ei oska sõita.
Krt olge õnnelikud, et üldse keegi sõidab aga tundub, et enamus siinseid tahavad, et sõidaks ainult üks mees.
Üldiselt kõik õige, aga spordi lahutamatu osa on ka fännid-pealtvaatajad. Nemad ootavad ikka heitlust.
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 681
Joined: Fri Aug 05, 2005 4:12 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by ponx »

Minu mõte ei olnud kedagi maha teha vaid kiita Madsi, kes vahetas kaardilugejat ja on endiselt kõrgel kohal.
END
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by jens »

Õnnitlused Paddonile! Veel üks mees juures ühe-võidu-klubis.:) Kuigi tema puhul ootaks, et see ei jää mitte ainsaks võiduks. :)

Sellest ei saa muidugi üle ega ümber, et see stardijärjekord viskab Ogierile kaikaid kodaraisse. Ja selles on prantslasel ka õigus - ehk tema nn vingumine on õigustatud. Latvala on kaks viimast rallit temast selgelt paremaid aegu näidanud, samas on teada, et võrdsetes oludes oleks Ogier vähemalt sama kiire kui mitte kiirem. Latvala ise muidugi on liialt ebastabiilne, et seda eelist järjepidevalt ära kasutada ja tiitliheitlust kuidagi põnevdada.

Aga Paddon on muidugi reaalselt tasemel ja piisavalt lähedal, et võimaluse korral ka võita. Ja see uus Hyundai on ka ilmselge tippauto. Isegi Sordo on kruusarallidel sel aastal nobedalt liikunud.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

Rääkides kaardilugejate vahetustest siis vahetas ka Mikkelsen see hooaeg lugejat ning Montes tundus, et asi kohe klapib ja tulemuseks teine koht Ogieri järel. Kuid kolm viimast rallit on mees minu jaoks kuidagi märkamatu olnud nagu ka Ostberg.

Eks hooaaja lõpus näha kui kaugel või ees keegi üldtabelis on. Pakun, et järgmise etapiga lähevad Ostbergist Mikkelsen ja võib-olla ka Sordo üldtabelis mööda.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by jens »

soca wrote: Eks hooaaja lõpus näha kui kaugel või ees keegi üldtabelis on. Pakun, et järgmise etapiga lähevad Ostbergist Mikkelsen ja võib-olla ka Sordo üldtabelis mööda.
Sõltub, kas keegi neist katkestab ka :D Üksiku ralli puhul ei saa sellist asja välistada. Aga hooaja lõpuks peaks Mikkelsen kindlasti Östbergist eespool olema. Sordo puhul ma nii kindel pole. Sarnaselt Östbergile pole temagi seni katkestanud. Kuigi jah, hetkeseisuga on ta neist kahest siiski kindlalt kiirem.
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 907
Joined: Fri Feb 10, 2012 10:08 am

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Rainiz. »

Kui nüüd Portugalis ongi Dmackil konkurentsivõimelisem rehv ja see tõestab end, siis arvan, et ka Ott hakkab Ostbergi kimbutama. Muidugi peaks korra Ostberg ebaõnne koguma ja meie mees rajal püsima.
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by jens »

-huviline2- wrote: Väide, et igal rallil on 100% kiireim mees Ogier, on natukene liialdatud.
Kui mitte kiireim, siis vähemalt võrdselt kiireim. Mulle ei meenugi, millal viimati Ogier reaalselt aeglane oli (võrreldavates oludes). Suudab keegi mälu värskendada?

See, et ta Mehhikos 1+ minutiga Latvalast maha jäi... ja nüüdki 2. päeval 45 sekundit liidritest, on muidugi nali. Ogieri nahas olles protestiksin ka stardireeglite vastu! 3. päev oma 3 katsega on liiga vähe, et mingit olulist muutust teha.

Aga ega Ogieril muud üle ei jäägi, kui sõita ka kehvades oludes siis kindlalt 2.-3. kohtade peale ja niiviisi stabiilsusega oma tiitel ära tuua. Ka see tuleb tal hästi välja, nagu näha.

Latvalal on ka järgmisel rallil oma soodne 6. stardikoht - võit jälle kandikul talle ette antud, kui ainult masina finišisse tooks.
jens
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:50 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Argentina Day 3

Post by jens »

Mis puudutab Östbergi, siis aeglane on ta tõesti. Aga punktid tulevad. Mis ta siis on? Justkui on palju "halba", aga samas ka natukene "head". Päris turist ta kindlasti pole, sest Matthew Wilsonid, Prokopid, jms ei suutnud oma kulgemistega ammuilma nii stabiilselt nii kõrgeid kohti välja sõita. Östberg on võistkonnale "kasulik kulgeja" - eks punktide pärast teda palgataksegi.

Neuville'i personaalküsimus. Minu arust tal ei jää midagi muud üle, kui võistkonda vahetada. Sest et tundub, et pärast Paddoni esiletulekut on tal katus natukene sõitma hakanud. Aga eks psühholoogia on ka tippspordi osa ja vahel juhtub sedagi. Sellises olukorras on hädasti vaja värskendust või "tuulutust".

Aga ega mujal kergem tingimata ei oleks - mis siis saab, kui nt Toyotas mõni noor sõitja teda samuti kimbutama hakkab? Ja ega Citroenis Meeke ka ülearu kerge vastane pole. Nii et Neuville'l tuleb vaim võitlusvalmis panna - tippspordis asjad ei tule kergelt. Aga arvan, et Toyota oleks belglase karjäärile üsna hea re-start. Ja pealegi Toyota niigi hädas heade sõitjate leidmisega - küll nad tema ka vastu võtaksid.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Mart_ »

jens wrote: ..Aga arvan, et Toyota oleks belglase karjäärile üsna hea re-start. Ja pealegi Toyota niigi hädas heade sõitjate leidmisega - küll nad tema ka vastu võtaksid.
Miks mitte Ford? Ford oli ju see masin, millega ta end pilti sõitis. MW ei oleks kindlasti selle vastu midagi ja Neuville'i turuhind peaks hetkel olema madalam kui vahepealsetel aegadel.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Silk »

Mart_ wrote:
jens wrote: ..Aga arvan, et Toyota oleks belglase karjäärile üsna hea re-start. Ja pealegi Toyota niigi hädas heade sõitjate leidmisega - küll nad tema ka vastu võtaksid.
Miks mitte Ford? Ford oli ju see masin, millega ta end pilti sõitis. MW ei oleks kindlasti selle vastu midagi ja Neuville'i turuhind peaks hetkel olema madalam kui vahepealsetel aegadel.
Mulle meeldiks Ott neuville vastu aga see natuke utoopia.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Argentina Day 3

Post by soca »

no ei ole ta midagi väga utoopia, ei uskunud ju keegi seda kaa et Camilli m-sporti võetakse, alles kui avalikustati jõudis kõigile kohale ja olid kõigil karbid lahti.

Hyundai hetkel igatahes Neuvillega rahul ei ole ja kui ta ennast ei paranda ning Ott peaks uute dmackidega häid tulemusi näitama on see isegi võimalik. See % on küll arvatavasti üliväike aga ma ei välistaks ikkagi siin midagi.

Oleme tegelt vales teemas kaa, see arutelu peaks 2016 või 2017 teemas käima.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5912
Joined: Fri Jun 06, 2003 11:58 am

Re: Rally Argentina Day 3

Post by Strike »

Mõtiskelsin minagi oma viimases blogi postituses teemadel, mis oleks, kui Argentinas? http://rallihullusoidupaevik.blogspot.c ... ntina.html
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 681
Joined: Fri Aug 05, 2005 4:12 pm

Re: Rally Argentina Day 3

Post by ponx »

http://www.ohtuleht.ee/735449/ohtuleht- ... -martiniga
Autoralli MM-sarja hetke populaarseim piloot on Hayden Paddon, 29aastane uusmeremaalasest piloot, kes sai Argentiina etapil karjääri esimese rallivõidu.

Paddoni viis aprillikuises Argentiinas võiduni vinge sooritus viimasel kiiruskatsel, Volkswageneid terve nädalavahetuse saatnud ebaõnn ja võib-olla ka tark nõuanne kogenumalt kolleegilt. Nimelt võistles Paddon vahetult enne MM-etappi kodusel Uus-Meremaal ühel rallil Markko Märtiniga.

"Ralli jooksul vahetasime me vaid paar sõna, aga lennul Uus-Meremaalt Argentiinasse istusime suisa kõrvuti ja vestlesime päris mitu tundi. Ta jutustas mulle oma vanu WRC lugusid, rääkisime neist meestest, kes töötasid temaga Peugeot’s ja nüüd on minuga Hyundais, ning ta andis mulle nõu ja paar näpunäidet tulevikuks. Markko on väga tore ja lahke inimene," rääkis kohtumisest Paddon. "Ta rõhutas mulle, et areng peab tulema loomulikult ja seda ei saa tagant sundida."

Argentiinast kodumaale naastes ootasid Paddonit võidupidustused. "Kui kell viis hommikul Uus-Meremaal maandusin, arvasin et üks-kaks inimest on ikka vastu tulnud, aga mind ootas suisa paarsada fänni ja tehti Hakat (traditsiooniline maoori sõjatants – toim)," rääkis rallipiloot, et tema populaarsus on võiduga tõusnud taevasse ja kuna kõik tahavad uuest rallistaarist tükikest saada, on ta aeg väga kõrges hinnas.

Kuigi fännid ja meedia ootavad Paddonilt pärast esimest rallivõitu veel suuri kordaminekuid, ei usu mees ise, et suudab Portugalis esikohta püüda. "Tahaksin jõuda poodiumile. On veel liiga vara, et saaksin mõelda järjestikkuste etapivõitude võtmisest. Pean selleks veel arenema."
Post Reply