Esimesed WRC-d võrreldes praeguste mitte WRC-dega.

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1134
Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa

Esimesed WRC-d võrreldes praeguste mitte WRC-dega.

Postitus Postitas schalke »

Seoses Rally Estonia Open klassi teatega tekkis paar küsimust. Mida te arvate, millised tänapäevased mitte WRC-d on objektiivselt võttes kiiremad, kui esimesed WRC-d? Ja kas on üldse kiiremad? Ma mõtlen siin Corolla`98, Subaru`99, Focus `00 jne. Kas võrreldavad on S2000 ja R5 autod? Või saaks võrrelda isegi viimaste suure N-i autodega.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Re: Esimesed WRC-d võrreldes praeguste mitte WRC-dega.

Postitus Postitas MKD »

Sõltub katsest, kuid mulle tundub küll, et tänapäevased R5 autod on juba kiiremad, kui esimese otsa WRC autod.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Roland1803
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 175
Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
Asukoht: Võru

Re: Esimesed WRC-d võrreldes praeguste mitte WRC-dega.

Postitus Postitas Roland1803 »

See toodi välja ka viimasel BRC etapil UK-s. Boggy time tekkis sellest, et nii kiiresti pole kunagi varem neid teid läbitud, ka wrc autodega. Korraldajad väitsid, et uued R5 autod on nii palju kiiremad, et tekkisidki "boggy times-sid", ehk rada läbiti kiiremini kui lubatud keskmine kiirus kiiruskatsetele on.
Janarr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 677
Liitunud: 18 Mär 2013, 21:10

Re: Esimesed WRC-d võrreldes praeguste mitte WRC-dega.

Postitus Postitas Janarr »

Rally Estonia 2011, kui Märtin võistles 03 WRC'ga ja Ostberg uue Fiestaga oli Ostberg mäletatavasti enamus katsetel Märtinist kiirem, samas kui anda mõlemile uued autod olen enam kui kindel et Märtin on endiselt kiirem Ostbergist. Seega auto mängis toona kõvasti rolli.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Vasta