Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas KidrA »

CTR kirjutas:6. erinev võitja võiks ju olla..... :) :)
See on see koht, kus mina arvan natuke teisiti. Mitte, et mul oleks midagi vastu, et oleks palju erinevaid võitjaid aga minu silmis pole see Ogierile kaikaid kodaratesse viskamine midagi põnevamaks muutunud. Juba mitmendat etappi järjest ma tean, kes võidu eest võitlema hakkavad. Puudub igasugune üllatusmoment. Rallidel pole enam kiired need, kes teatud rallil võiks kiired olla, vaid kiired on need kes õige koha pealt stardivad. Minu silmis pole see teistmoodi sellest kui Ogier võitis pea iga ralli. Puudus üllatusmoment siis ja puudub nüüd. Meistriks tuleb lõpuks ikkagi sama mees. Praegu on WRC nagu ise-enda petmine.
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1634
Liitunud: 01 Veebr 2014, 14:13

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas (Jan) »

KidrA kirjutas:
CTR kirjutas:6. erinev võitja võiks ju olla..... :) :)
See on see koht, kus mina arvan natuke teisiti. Mitte, et mul oleks midagi vastu, et oleks palju erinevaid võitjaid aga minu silmis pole see Ogierile kaikaid kodaratesse viskamine midagi põnevamaks muutunud. Juba mitmendat etappi järjest ma tean, kes võidu eest võitlema hakkavad. Puudub igasugune üllatusmoment. Rallidel pole enam kiired need, kes teatud rallil võiks kiired olla, vaid kiired on need kes õige koha pealt stardivad. Minu silmis pole see teistmoodi sellest kui Ogier võitis pea iga ralli. Puudus üllatusmoment siis ja puudub nüüd. Meistriks tuleb lõpuks ikkagi sama mees. Praegu on WRC nagu ise-enda petmine.
Täiesti nõus sinuga.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas soca »

KidrA kirjutas:
CTR kirjutas:6. erinev võitja võiks ju olla..... :) :)
See on see koht, kus mina arvan natuke teisiti. Mitte, et mul oleks midagi vastu, et oleks palju erinevaid võitjaid aga minu silmis pole see Ogierile kaikaid kodaratesse viskamine midagi põnevamaks muutunud. Juba mitmendat etappi järjest ma tean, kes võidu eest võitlema hakkavad. Puudub igasugune üllatusmoment. Rallidel pole enam kiired need, kes teatud rallil võiks kiired olla, vaid kiired on need kes õige koha pealt stardivad. Minu silmis pole see teistmoodi sellest kui Ogier võitis pea iga ralli. Puudus üllatusmoment siis ja puudub nüüd. Meistriks tuleb lõpuks ikkagi sama mees. Praegu on WRC nagu ise-enda petmine.

kes siis Poolas võidu eest võitlema hakkavad kui küsida tohib?

Mitte, et ma teisiti arvaks sinust, sest olen ka hetke stardisüsteemi vastu kuid see hooaeg see ei muutu ja hetkel tuleb sellega lihtsalt leppida.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 8

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas CTR »

minu mõte oli pigem see, et 6. erinev võitja võiks olla... Ott :) pole väga reaalne, kuid kunagi ei tea, kuidas asjad võivad klappida.
ei olnud kuidagi seotud Ogieri või stardijärjekorraga

e: kidra, äkki peaksid siis hakkama suuremaid summasid võitjate peale panema..
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas soca »

Ott Tänak: see oli mu elu üks raskemaid rallisid

http://sport.err.ee/v/autoralli/da1d4ec ... d-rallisid
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas KidrA »

CTR kirjutas:minu mõte oli pigem see, et 6. erinev võitja võiks olla... Ott :) pole väga reaalne, kuid kunagi ei tea, kuidas asjad võivad klappida.
ei olnud kuidagi seotud Ogieri või stardijärjekorraga

e: kidra, äkki peaksid siis hakkama suuremaid summasid võitjate peale panema..
Arusaadav, ma rohkem nagu tuletasin oma jutu sellest, et paljudele meeldib praegune süsteem, et iga ralli erinevad võitjad, tänu stardijärjekorra pakutavale eelisele, polnudki nagu eriti vastus otseselt sulle mõeldud.

Aga seekord võitjas 100% ma kindel polnud, vaadates enne rallit stardijärjekorda, arvasin et emb-kumb Latvala või Neuville selle välja selgitavad. Ise oleks pigem Latvala peale panustanud. Aga see polegi oluline. Oluline on see, et sellist asja võiks mitte olla, et vaatan stardijärjekorda ja tuletan selle põhjal lõpptulemuse. See asi võiks teisiti olla. Mu point on see, et see kaalukauss on koguaeg paigast ära. Mingi hetk oli nii, et kõige kiiremale sõitjale tehti kõik kõige kergemaks. Nüüd on täiesti vastupidi, kõige parematele sõitjatele keeratakse täiega. Üks ralli võidab üks tüüp, siis saab 25 punni ja kerkib edetabelis kõvasti ettepoole ja kaotab järgmistel rallidel täielikult võiduvõimaluse. Siis võidab järgmine tüüp, kes stardib healt kohalt ja kerkib omakorda ette ja kaotab siis ise võiduvõimaluse järgmistel rallidel. Kaalukauss on praegu paigast ära. Peaks olema nii umbes 50%-50%. Et kõvematele tüüpidele võiks elu raskemaks teha aga mitte nii palju, et nad kaotavad igasuguse võimaluse võidule ja et tagant startijatel poleks pea terve ralli eelis, vaid seda eelist peaks tunduvalt vähendama, et oleks enamvähem võrdne, et ka Ogier, Mikkelsen ja Paddon võiks rallisid võita, esikohtade pealt startides.
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1254
Liitunud: 27 Apr 2012, 21:43

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas w0w »

KidrA kirjutas:
CTR kirjutas:minu mõte oli pigem see, et 6. erinev võitja võiks olla... Ott :) pole väga reaalne, kuid kunagi ei tea, kuidas asjad võivad klappida.
ei olnud kuidagi seotud Ogieri või stardijärjekorraga

e: kidra, äkki peaksid siis hakkama suuremaid summasid võitjate peale panema..
Arusaadav, ma rohkem nagu tuletasin oma jutu sellest, et paljudele meeldib praegune süsteem, et iga ralli erinevad võitjad, tänu stardijärjekorra pakutavale eelisele, polnudki nagu eriti vastus otseselt sulle mõeldud.

Aga seekord võitjas 100% ma kindel polnud, vaadates enne rallit stardijärjekorda, arvasin et emb-kumb Latvala või Neuville selle välja selgitavad. Ise oleks pigem Latvala peale panustanud. Aga see polegi oluline. Oluline on see, et sellist asja võiks mitte olla, et vaatan stardijärjekorda ja tuletan selle põhjal lõpptulemuse. See asi võiks teisiti olla. Mu point on see, et see kaalukauss on koguaeg paigast ära. Mingi hetk oli nii, et kõige kiiremale sõitjale tehti kõik kõige kergemaks. Nüüd on täiesti vastupidi, kõige parematele sõitjatele keeratakse täiega. Üks ralli võidab üks tüüp, siis saab 25 punni ja kerkib edetabelis kõvasti ettepoole ja kaotab järgmistel rallidel täielikult võiduvõimaluse. Siis võidab järgmine tüüp, kes stardib healt kohalt ja kerkib omakorda ette ja kaotab siis ise võiduvõimaluse järgmistel rallidel. Kaalukauss on praegu paigast ära. Peaks olema nii umbes 50%-50%. Et kõvematele tüüpidele võiks elu raskemaks teha aga mitte nii palju, et nad kaotavad igasuguse võimaluse võidule ja et tagant startijatel poleks pea terve ralli eelis, vaid seda eelist peaks tunduvalt vähendama, et oleks enamvähem võrdne, et ka Ogier, Mikkelsen ja Paddon võiks rallisid võita, esikohtade pealt startides.
Kas poleks mitte päris kerge sellist asja ära korraldada, laupäevase stardijärjekorraga teha samamoodi, nagu pühapäevane?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas KidrA »

soca kirjutas:
KidrA kirjutas:
CTR kirjutas:6. erinev võitja võiks ju olla..... :) :)
See on see koht, kus mina arvan natuke teisiti. Mitte, et mul oleks midagi vastu, et oleks palju erinevaid võitjaid aga minu silmis pole see Ogierile kaikaid kodaratesse viskamine midagi põnevamaks muutunud. Juba mitmendat etappi järjest ma tean, kes võidu eest võitlema hakkavad. Puudub igasugune üllatusmoment. Rallidel pole enam kiired need, kes teatud rallil võiks kiired olla, vaid kiired on need kes õige koha pealt stardivad. Minu silmis pole see teistmoodi sellest kui Ogier võitis pea iga ralli. Puudus üllatusmoment siis ja puudub nüüd. Meistriks tuleb lõpuks ikkagi sama mees. Praegu on WRC nagu ise-enda petmine.

kes siis Poolas võidu eest võitlema hakkavad kui küsida tohib?

Mitte, et ma teisiti arvaks sinust, sest olen ka hetke stardisüsteemi vastu kuid see hooaeg see ei muutu ja hetkel tuleb sellega lihtsalt leppida.
Poolaga on kõvasti raskem, sest seal mängib stardijärjekord õnneks kõvasti vähem rolli aga võin öelda küll, Poolas võidab Ogier, lapse sünd teeb teda sekund kilomeetrile kiiremaks. ;)
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas muhk »

ma nagu ühegi ralli lõpu sellist "meeleavaldust" ei mäleta. ka eelmistel aastatel sama skeem olnud, et punktiliider esimesena teed puhastab. jah, see on ebaõiglane, aga nii see on. arvestades seda, et pärast 12 aastast pausi 5 erinevat võitjat rallide kohta sellises staadiumis, siis see igati õiglane ja tervitatav.
CTR'le sekundreerin, st, et loodame Oti lendu ka järgmistel rallidel. kui mitte võitu, siis kõrgemat kolmandast kohast kindlasti
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas KidrA »

muhk kirjutas:ma nagu ühegi ralli lõpu sellist "meeleavaldust" ei mäleta. ka eelmistel aastatel sama skeem olnud, et punktiliider esimesena teed puhastab. jah, see on ebaõiglane, aga nii see on. arvestades seda, et pärast 12 aastast pausi 5 erinevat võitjat rallide kohta sellises staadiumis, siis see igati õiglane ja tervitatav.
CTR'le sekundreerin, st, et loodame Oti lendu ka järgmistel rallidel. kui mitte võitu, siis kõrgemat kolmandast kohast kindlasti
Eelmine aasta pidi ühe päeva võrra vähem puhastama, see on väga suur vahe, see üks päev otsustab ralli võitja. Nii, et päris sama ikka ei olnud.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas KidrA »

ja siis on selline uudis, kus Mikkelsen ütleb, et ei andnudki endast maksimumi viimasel PS katsel, sest punktide saamine oleks kahandanud tema võimalusi Poolas. Ütleb otse välja, et ta ei tahtnud Poolas teisena rajale minna. See on selge märk, et stardijärjekord mängib liiga suurt rolli, kui juba nii vara võetakse jalg gaasipedaalilt maha. Ja õige ka, meistriks keegi peale Ogieri tulla ei saa, aga mida teha saab, see on rallivõidu võtta. Selleks pead lihtsalt õigetl kohalt startima. http://www.mtv.fi/sport/ralli/uutinen/a ... ti/5940432
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1634
Liitunud: 01 Veebr 2014, 14:13

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas (Jan) »

ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 193
Liitunud: 06 Mär 2011, 10:06

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas ME-3 »

Viimastel nädalatel Karl Kruudaga juhtunu on justkui looke muinasjuturaamatust. Napilt kuu tagasi ilmus Eesti spordimeedias uudis, et juba eelmise hooaja teise poole MM-sarjast eemal olnud mees jätab tänavuse rallihooaja sootuks vahele ning laenab oma kaardilugeja Martin Järveoja MM-sarjas DMACKi meeskonnas sõitvale Sander Pärnale. Näis, et aastaid autoralli maailma tippseltskonna taimelavaks oleva WRC2 sarja kiireimate sõitjate hulka kuuluva Kruuda karjäär lõppeb eimillegagi.


Ebaõiglasena näiv olukord sai aga ootamatult kiire lahenduse, kui kaks nädalat hiljem teatas DMACKi meeskond, et Sardiinia MM-rallil istub Pärna asemel nende autos Kruuda. 23-aastane mees suutis ootamatult sülle kukkunud võimalust – kuuldavasti ei pidanud ta ise meeskonda suurt rahasummat kaasa viima – ideaalselt kasutada. Eile lõpetas ta Sardiinia MM-ralli WRC2 arvestuses poodiumi madalaimal astmel.

Pole kahtlustki, et pärast Pärna kahte katkestamist pakkus Kruuda tulemus DMACKi tiimi juhtidele rahulolu. Seda enam, et Sardiinias tõi nende esisõitja Ott Tänak meeskonnale absoluutarvestuse 5. koha.

«Me polnud alates eelmisest suvest võistelnud, seega on nüüd poodiumile tõusmine fantastiline,» rääkis õnnelik Kruuda meeskonna pressiteenistuse vahendusel. Kruuda tunnistas, et oli enne starti minekut pisut murelik, kuid võistluse käigus selgus, et pikast võistluspausist tingitud ärevus oli asjatu.

«Poole hooaja pealt on alati raske MM-sarjaga liituda, sest teised sõitjad on selleks ajaks oma kiiruse juba leidnud,» selgitas Kruuda. «Auto ja rehvid toimisid hästi ja seepärast tunnen end Poola ralli eel enesekindlalt.»

Kruuda kaotas WRC2 arvestuses võidutsenud soomlasele Teemu Sunninenile neli ja pool minutit, kuid seejuures tuleb arvestada ka sellega, et ühel kiiruskatsel kulutas ta lõhkenud rehvi vahetusele paar minutit. Kokkuvõttes vahejuhtum tema lõppkohta ei mõjutanud – teise koha saanud tšehh Jan Kopecky edestas Kruudat pisut üle kolme minuti.

Kruuda seisukohast on positiivne seegi, et ta oli Sardiinias selgelt kiirem kui teine DMACKi piloot Maruis Aasen. Norralane sõidab meeskonnas nii nagu Pärngi auhinnana.

Juba praegu on teada, et Kruudal on võimalus näidata oma kiirust ka Poola ja Soome MM-rallidel. Kuigi esialgu on avalikult räägitud kolmeks ralliks tehtud kokkuleppest, on Kruudal hea esinemise korral ilmselt DMACKi meeskonnas edasi sõita. See oleks Kruudale ka ainus võimalus karjääri tipptasemel jätkata. Oma rahakoti toel tal ilmselt selleks võimalusi ei teki.

Lisaks oma klassi poodiumikohale oli üldarvestuses 10. kohaga lõpetanud Kruuda ka viimane, kes jõudis Sardiinias WRC arvestuses punktikohale. Ralli võidu võttis tänavu varjus püsinud belglane Thierry Neuville. Hyndai meeskonnale oli see tänavu juba teine rallivõit. Tähelepanuväärne on seegi, et Sardiinia ralli oli tänavu järjest juba neljas MM-etapp, kus valitsev maailmameister Sebatien Ogier jäi võiduta. Prantslane oli oma tiimikaaslase Jari-Matti Latvala järel kolmas. Esikolmiku ja Tänaku vahele mahtus ka kogenud Daniel Sordo.

Tänakul oli probleeme rehvidega ning ühel kiiruskatsel kaotas ta sirgel rajalõigul lõhkenud rehvi tõttu palju aega, kuid kokkuvõttes jäi ühe kiiruskatse võidu saanud mees rahule.

«Ralli oli raske, kuid tulemus hea,» lausus koos Raigo Mõlderiga sõitnud Tänak. «Püüdsime igal kiirusaktsel suruda nii palju kui võimalik ning kiiruskatse võit valmistas erilist heameelt.» Sarnaselt Kruudaga vaatas ka Tänak juba juuli esimestel päevadel sõidetava Poola ralli poole. «Saime Sardiina keerulistes oludes sõites juurde enesekindlust ning loodame Poolas näidata head tulemust,» märkis Tänak. Poola on seni olnud saarlasele õnnelik paik – kaks aastat tagasi võitis ta seal WRC2 arvestuses, mullu sai aga absoluutarvestuses 3. koha.

Eestlaste hea sõit sundis ka DMACKi meeskonna bossi Dick Cormarcki kiidusõnu lausuma. Eelkõige rõõmustas teda arusaam, et alates Portugali rallist kasutuses olev uus rehv muutub üha konkurentsivõimelisemaks. «Seda, et meie rehvide kvaliteet paraneb, näitas ka Tänaku kiiruskatse võit,» märkis ta. «Olen kindel, et suudame teha hea esituse ka Poolas ja Soomes – nendel rallidel on meie rehvid olnud ka varem konkurentsivõimelised.»

KAST Autoralli MM Sardiinia ralli 1. Thyerri Nauville (Belgia, Hyndai), 2. Jari-Matti Latvala (Soome, Volkswagen) +24,8, 3. Sebastien Ogier (Prantsusmaa, Volkswagen) +1.37,8, 4. Daniel Sordo (Hispaania, Hyndai) +2.54,0, 5. Ott Tänak, (Eesti, Ford) +5.26,4, 6. Eric Camilli (Prantsusmaa, Ford) +5.59,8. WRC2 1. Teemu Sunninen (Soome), 2. Jan Kopecky (Tšehhi), 3. Karl Kruuda (Eesti
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1647
Liitunud: 25 Apr 2008, 09:22

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas Makkro »

http://m.sport.delfi.ee/automoto/articl ... d=74790901
Nagu ma aru saann siis Demack tegi vea sellega et ta ennast tehase punktidele sõidab. Nüüd ei saa rallile uusi rehve ka tuua. Arendustöö küll käib aga ralli on kõige parem koht kus testida rehve ja võrrelda.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas soca »

ei näe täit artiklit aga miski pärast ma arvam, et seal midagi väga uut pole? Täpselt nagu see postimehe artikkel mis on dmacki pressi reliisist kokku pandud.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
mcwax

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas mcwax »

Ei ole küll suur Neuville'i talendi austaja, kuid ikkagi on hea meel, et mees on lõpuks oma mõtlemise jälle korda saanud ja mojo leidnud. Juba eelmisel rallil oli tegelikult näha muutust ja korraliku tulemuse röövis ainult see totter bensiini-äpardus.
Östberg pani sel rallil üllatama - aga ei Poolas ega Soomes ma teda top3 konkurentsis võitlemas ei näe.

Eks see stardijärjekord on olnud üks alatine mure. Mäletame ju küll neid aegu, kui mõni mees näiteks teise päeva viimasel katsel enne finishit seisma jäi ja 30 sekundit ootas, et mitte viimasel päeval esimesena startida. Nüüd siis võetakse hoog maha PowerStage'l, et lisapunkte mitte saada - kah totter. Kõige õiglasem variant oleks kindlasti igal hommikul 10-15 meest pööratud järjekorras ja Rally2 mehed esimestena. Ja esimese päeva järjekord shakedowni tulemuste alusel valikuna (tekib ka shakedownile mingi mõte) - deja vu. Aga midagi pole teha - eks FIA oli ka mures, et ühe mehe domineerimine võib ala populaarsusele halvasti mõjuda. Vaadates sel hooajal toimuvat, siis usun, et järgmine hooaeg see reegel muudetud saab - kuidas iganes siis ka uus süsteem tuleb.
Poolas ja Soomes olud kindlasti nii hullud pole ja Ogieril on reaalne võimalus võita. Ja peale seda on meid ees ootamas Ogier-fest. Küll saab ka see mees oma võitude arve 5+ peale sel hooajal.
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 315
Liitunud: 25 Dets 2012, 14:49

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas stout »

Kui nüüd natuke pessimist olla, siis ohumärgid, mis võivad rikkuda Poole hea tulemuse, mida me kõik väga ootame, oleks minu arvates järgmised:
1. Rehvid, rehvid, rehvid - rehvid on siiski väga kapriissed, nagu oli Itaalias näha, et kui hommikul natukenegi rehv töötas, siis pärastlõunal kõrgemal temperatuuril ja puhtamal teel oli seis väga teine. Kui Poolas ka nüüd on väga kuum, siis võib tulla halvad üllatused.
2. Sisepinged Tänaku ja Mõldri vahel - ma ei ole küll kõiki onboarde vaatanud, aga üle pika aja tundus autos asi ikka väga pingeline, eriti peale SS17 katse lõpus. Tuleb loota, et mehed on ikka sõbrad edasi ja peale rallit klaariti see asi kohe ära. Äkki keegi on kõik onboardid läbi vaadanud, kuidas üldiselt see hooaeg olnud on, kui palju hilinemist Mõldri poolt olnud on?
3. Välised pinged - Tänak ise, Dmack tiim, kõik fännid ootavad, et tuleb hooaja parim tulemus. Kas mees suudab pinget taluda, eriti kui kuskil katsel rehv annab järgi ja siis on vaja ju kuskilt see aeg tagasi võtta.
4. Ilm - piisab ühest vihmasest nädalavahetusest ja teha ei ole midagi, tuleb sõita ilmselt siis kohtadele 5+.
Väga loodan, et selline pessimistlik prognoos täide ei lähe, aga viimased kaks rallit on olnud peale SD ootused väga kõrged ja reedel on ikka suur pettumus olnud, kui rehv ei lase võidu sõta.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas -huviline2- »

Mis vihmal viga on? Seda ju arvati siiani lausa DMacki päästerõngaks. Kiirem ja rehvisõbralikum pinnas ei tohiks ka nii hävitava´olla. Üldiselt eks sarnased mõtted on peast läbi jooksnud küll, aga loodame parimat. :)
Viimati muutis -huviline2-, 13 Juun 2016, 09:08, muudetud 1 kord kokku.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas soca »

no ei tasu siis nii pessmistlik olla või enda ootuseid väga kõrgele kruvida. :)

1. Poolas on katsed ja teekate üldse teine teema. Sardiinia ongi kalendri kõige raskem ralli rehvidele.
2. Olen päris palju onboarde vaadanud see hooaeg ja mehhikos ka vist paar korda Ott karjus Raigole, et "LOE" aga muidu pole seda tähele pannud. Ei tasu kohe sellest draamat teha.
3. EI oska kommenteerida. EI tundu küll, et keegi nüüd neilt sealt väga hullu tulemust ootaks. Paremat kindlasti kui Sardiinias jah vast, kiiruse mõttes just.
4. Äkki vihmas on need rehvid just head?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day3

Postitus Postitas Kolin »

KidrA kirjutas:
CTR kirjutas:minu mõte oli pigem see, et 6. erinev võitja võiks olla... Ott :) pole väga reaalne, kuid kunagi ei tea, kuidas asjad võivad klappida.
ei olnud kuidagi seotud Ogieri või stardijärjekorraga

e: kidra, äkki peaksid siis hakkama suuremaid summasid võitjate peale panema..
Arusaadav, ma rohkem nagu tuletasin oma jutu sellest, et paljudele meeldib praegune süsteem, et iga ralli erinevad võitjad, tänu stardijärjekorra pakutavale eelisele, polnudki nagu eriti vastus otseselt sulle mõeldud.

Aga seekord võitjas 100% ma kindel polnud, vaadates enne rallit stardijärjekorda, arvasin et emb-kumb Latvala või Neuville selle välja selgitavad. Ise oleks pigem Latvala peale panustanud. Aga see polegi oluline. Oluline on see, et sellist asja võiks mitte olla, et vaatan stardijärjekorda ja tuletan selle põhjal lõpptulemuse. See asi võiks teisiti olla. Mu point on see, et see kaalukauss on koguaeg paigast ära. Mingi hetk oli nii, et kõige kiiremale sõitjale tehti kõik kõige kergemaks. Nüüd on täiesti vastupidi, kõige parematele sõitjatele keeratakse täiega. Üks ralli võidab üks tüüp, siis saab 25 punni ja kerkib edetabelis kõvasti ettepoole ja kaotab järgmistel rallidel täielikult võiduvõimaluse. Siis võidab järgmine tüüp, kes stardib healt kohalt ja kerkib omakorda ette ja kaotab siis ise võiduvõimaluse järgmistel rallidel. Kaalukauss on praegu paigast ära. Peaks olema nii umbes 50%-50%. Et kõvematele tüüpidele võiks elu raskemaks teha aga mitte nii palju, et nad kaotavad igasuguse võimaluse võidule ja et tagant startijatel poleks pea terve ralli eelis, vaid seda eelist peaks tunduvalt vähendama, et oleks enamvähem võrdne, et ka Ogier, Mikkelsen ja Paddon võiks rallisid võita, esikohtade pealt startides.
Totaalselt nõus. Aga sellel ja eelmisel rallil oli näha,et Ogier ei pinguta. See võib olla lapse sünniga seotud. Paljud sõitjad on peale lapse sündi või siis sünnitamist ootavad piloodid hakanud ennast tagasi hoidma. Ning ei võta enam totraid riske. Nii võib ogieri puhul olla. Eelmine hooaeg ta kirust seda süsteemi aga ikkagi pistis oma kukkrusse 8 rallivõitu ja kaks teist kohta 13 rallist.
See fakt paneb mind mõtlema, et ta ei riski enam arutult.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta