Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by viplala »

ASK wrote:Keegi ei ole tähelepanu pööranud sellele, et üks WRC auto on veel eestlastega mehitatud. Maarend-Kapp. Tulevad lähemale Otile järjest:)
SS5-lt pole Maarendilt ühtki spliti ega aega, kuigi tema järel startinud juba katse lõpus.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: 07 Oct 2010, 13:58

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Mart_ »

viplala wrote:
Karl wrote:Mitteaktiivse foorumi külastaja-lugejana võin küll öelda, et selline Östbergi ja Camille halvustamine on liiast (stiilis, küll on mõttetu sõitja kuid lugejana jääb mulje, et nemad on süüdi Tänaku M-Spordist väljajäämisel). Ja seda on nii palju palju, et hakkab silma.
Jaaa... fantaasia annab tiivad!
Pigem annab "eestlase kadedus" tiivad :D
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: 27 Mar 2003, 21:26

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by johunn »

MKD wrote:Minu meelest teed sa, johunn, Otile liiga praegu.
Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoida :)

Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1282
Joined: 03 Apr 2009, 16:21
Location: Raasiku

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by maailmameister »

johunn wrote:
MKD wrote:Minu meelest teed sa, johunn, Otile liiga praegu.
Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoida :)

Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
No ei saa ju nii võrrelda, Otil pole ju rehve millega sõita. Öelda, et täna on Mads parem, no ma ei tea.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 348
Joined: 05 Feb 2003, 11:47
Location: Tallinn

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Karl »

Ei fantaseeri siinset foorumit lugedes!
Karl
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by jens »

ASK wrote:Keegi ei ole tähelepanu pööranud sellele, et üks WRC auto on veel eestlastega mehitatud. Maarend-Kapp. Tulevad lähemale Otile järjest:)
Maarend kuulub vist nende sõitjate hulka, kes järgmisel aastal enam FIA-lt n-ö WRC superlitsentsi ei saaks? Kuigi alamklasside autodega võib vast ikka sõita...
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: 07 Oct 2010, 13:58

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Mart_ »

johunn wrote: Otile ei või liiga teha, aga Madsi ja Thierryt võib tampida nii kuidas süda lustib? Ja kui Ogier peaks mainima, et teed puhastades on olukord ****, siis soovitate tal suu kinni hoida :)

Jah mina ei tea nendest rehvidest midagi ja ei tea ka konkreetsetest eesmärkidest. Võib arvata, et mees andis endast parima ning sama tegi ka Mads. Nii kaua kui mõlemad pingutavad nii nagu oskavad, siis on ainukene mõõdupuu ikkagi lõpptulemus. Täna on Mads Otist parem, see on fakt, sest sellel spordialal ei loeta katsevõite vaid hooja lõpus punkte.
Tõepoolest. Üks näitaja on lõpptulemus, aga võrdlemiseks peavad olema võrdsed alused. Hetkel on ainuke võrdne osa sõiduk. Erinevus tuleb sisse nii rehvide kui ka teeolude pealt. Seega EI SAA sina siin tegelikult midagi võrrelda. Või noh saab, aga võrdluse tulem ei ole adekvaatne. Fänn või mitte, Ogier või Tänak - siin on aga siililegi selge, et rehvi pealt antakse hetkel kõvasti tagasi.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by jens »

Mis puudutab Tänakut, siis on mul ääretult kahju, et pole ühtegi teist (tugevat) sõitjat, kes sõidaks ka DMacki rehvidega. Saaks mingigi võrdluspildi. Hetkel on ainult oletused, kui hästi Ott isiklikult sõidab, kuigi ühtegi vettpidavat kinnitust me sellele ei saa.
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 315
Joined: 25 Dec 2012, 14:49

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by stout »

Huvitav mis taktikaga Tänak järgmisele ringile läheb? Kas võtab kaks varurehvi ja siis vahetab. Kas püüab kohe teise ringi alguses sellel kiirel katsel kõik välja panna või hoopis proovitakse teha säästusõitu, et rehv kestaks. Ilmselt on ilm ka tunduvalt kuumem õhtul kui oli hommikul, mis on rehvile veel raskem.
mcwax

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by mcwax »

Millegi pärast arvan, et nüüd on DMacki meestel pilt selge, mis rehv nendes oludes teeb, ja samasugust kaotust teisel läbimisel pole mõtet võtta viimasel katsel. Ilmselt näeme väikest kiiruse kadu ja hakkab rehvide "manageerimine" esimesest kilomeetrist.

Rehve on vist mõlemat segu 20 tk. ralli jaoks, ehk 5 jooksu (üks neist nüüd laboris juba uuringul)? Ehk 4 jooksu veel alles ja homsete pikkade katsete ajaks võiks varurehvid ka hardid olla. Praegu tundub küll, et Ott peaks hakkama kaasa vedama vähemalt 2 soft rehvi, et lühema(te)l katse(te)l oleks paarile hardile võimalik puhkust anda. Oleks ringi lõpus midagigi autol all.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: 27 Mar 2003, 21:26

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by johunn »

Ei vaidle vastu, et rehvis on vajakajäämisi, aga miks võrrelda ainult praegust hooaga? Otil on ju kolmas hooaeg WRC-s. Mads on alati eespool lõpetanud.

Mulle tundub, et foorumi mentaliteet on täna midagi sellist:
Ogieril parem tulemus kui Otil - "Teepuhastajana ongi parem sõita, kive pole keegi teele toonud"
Mikkelsenil parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Latvalal parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Paddonil parem tulemus kui Otil - "Hyundai on Fordist mööda arenenud"
Neuvillel parem tulemus kui Otil - "Mõttetu mees, mida see Wilson küll temas näeb. Hyundai on parem kui Ford"
Sordol parem tulemus kui Otil - "Hyundai on suurem tiim"
Meekel parem tulemus kui Otil - "Ah ta niikuinii kräshib järgmisel võistlusel ära. Citroen kiirem kui Ford"
Ostbergil parem tulemus kui Otil - "Tal on ju Michelinid. Ta on nii aeglane, et sellise hoo pealt ei saagi välja sõita"
Oti autol tehniline tõrge - "Krdi Wilson ja Fordipann"
Otil rehvid kulunud - "Krdi Dmack on täielik saast"
Ott leiab kivi - "Ogier tassis meelega rajale, Ford ei pea vastu, Wilson ikka ülikehva auto ehitanud"
Ott võidab katse - "Kõige kehvema autoga, kõige kehvemate rehvidega, kõige kehvema rajapositsiooniga, kõige kõvem mees võitis. Punktid on nõrkadele... katseid tuleb võita!"

Otile hoian pöialt ja olen ka selle hooaja esitustega rahul. Rahul ei ole siinse foorumi ühekülgse kõikide süüdistamisega (Ford, Wilson, Dmack, rallide korraldajad jne.) ja konkurentide asjata tampimisega. Selles spordis ei ole kunagi kõigil võrdsed võimalused. Las iga mees teeb nii nagu jõuab ja võiks ju vahelduseks nautida mängu ilu. Juba neljandat rallit järjest on lootust, et poodiumi kõrgeimale astmele astub erinev seltsimees.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5084
Joined: 21 Jan 2015, 19:26
Has thanked: 4
Meeldimisi saanud: 11

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by CTR »

Kas reeglites on rehvi max mustri sügavus ka kindlaks määratud? Mõtlen, et kui mõni mm rohkem mustrit oleks, kestaks paar km kauem :D
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by soca »

oi hell kus siin on vaidluseks vahepeal läinud, pange ainult juurde :)


Tiimi eesmärgiks oligi see mida Tänak hetkel tegi. Nüüd tehakse järeldused ja minnakse teisele läbimisele teise taktikaga.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by viplala »

johunn wrote:Ei vaidle vastu, et rehvis on vajakajäämisi, aga miks võrrelda ainult praegust hooaga? Otil on ju kolmas hooaeg WRC-s. Mads on alati eespool lõpetanud.

Mulle tundub, et foorumi mentaliteet on täna midagi sellist:
Ogieril parem tulemus kui Otil - "Teepuhastajana ongi parem sõita, kive pole keegi teele toonud"
Mikkelsenil parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Latvalal parem tulemus kui Otil - "Ta sõidab ju parema autoga"
Paddonil parem tulemus kui Otil - "Hyundai on Fordist mööda arenenud"
Neuvillel parem tulemus kui Otil - "Mõttetu mees, mida see Wilson küll temas näeb. Hyundai on parem kui Ford"
Sordol parem tulemus kui Otil - "Hyundai on suurem tiim"
Meekel parem tulemus kui Otil - "Ah ta niikuinii kräshib järgmisel võistlusel ära. Citroen kiirem kui Ford"
Ostbergil parem tulemus kui Otil - "Tal on ju Michelinid. Ta on nii aeglane, et sellise hoo pealt ei saagi välja sõita"
Oti autol tehniline tõrge - "Krdi Wilson ja Fordipann"
Otil rehvid kulunud - "Krdi Dmack on täielik saast"
Ott leiab kivi - "Ogier tassis meelega rajale, Ford ei pea vastu, Wilson ikka ülikehva auto ehitanud"
Ott võidab katse - "Kõige kehvema autoga, kõige kehvemate rehvidega, kõige kehvema rajapositsiooniga, kõige kõvem mees võitis. Punktid on nõrkadele... katseid tuleb võita!"

Otile hoian pöialt ja olen ka selle hooaja esitustega rahul. Rahul ei ole siinse foorumi ühekülgse kõikide süüdistamisega (Ford, Wilson, Dmack, rallide korraldajad jne.) ja konkurentide asjata tampimisega. Selles spordis ei ole kunagi kõigil võrdsed võimalused. Las iga mees teeb nii nagu jõuab ja võiks ju vahelduseks nautida mängu ilu. Juba neljandat rallit järjest on lootust, et poodiumi kõrgeimale astmele astub erinev seltsimees.
No on sul ikka tunded, arusaamised ja järeldused. Keep going!
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1536
Joined: 27 Mar 2003, 21:26

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by johunn »

Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
Oliverk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 921
Joined: 21 Dec 2003, 20:23

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Oliverk »

johunn wrote:Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
Soovitan ühe supluse meres teha.Vist hakkab juba südamele varsti.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by soca »

johunn wrote:Pikalt vait olnud ja lugedes siinsete "tiimipealike" siseringi infot eesmärkidest ja jõuvahekordadest lihtsalt kees üle.
no aga lao ette oma teadmised siis dmacki tiimi eesmärkidest kui nii teadja oled?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1883
Joined: 30 Oct 2008, 18:09
Location: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Gustav »

Image

Võtame natuke tuure maha ja püsime ikka Sardiinia 1. päeva teemas.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by -huviline2- »

Kindlasti pole selleks eesmärgiks see, mida kõik hea meelega näha tahaks e. esikolmikus võitlemine, vaid võistlustingimustes testimine- erinevalt Michelinist, kellel on informatsiooni võimalik koguda väga erinevatelt sõitjatelt, peab DMackil selle suure töö tegema ära üks mees, olgu selleks siis ühel katsel võit ja järgmisel hävimine. See öeldi ju aasta alguses välja.

Olgem kõik sõbralikud edasi ning küll mõnel kruusarallil fännidele ja endale see kingitus tehakse.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: 07 Oct 2010, 13:58

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Mart_ »

Ahh...lõpetage ära juba. Tõenäoliselt on kõik täiskasvanud inimesed. Mida te ilgute üksteise kallal pidevalt!!??? Paljud kasutajad ei taha/julge siia enam midagi postitada, sest oht isehakanud ekspertide käest sisse saada on enam kui tõenäoline. Kui lahmida tahate, siis kolige delfi.ee keskkonda. Kui kellegil on s'tt päev või tahab tatti pritsida (johunn see ei ole sina hetkel vaid üldiselt), siis on lihtsam sellest mööda vaadata ja käed taskus hoida kui lumepalli veeretada.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Post Reply