Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1254
Joined: Fri Apr 27, 2012 9:43 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by w0w »

Latvala ja Neuville - homme otsustav päev ja kõva lahing. 11 sekundit, kaks 44 km-st katset, tuleb lammutamine. Ogier sai täna minuti, varsti oleks vaja juba muuta ära, et laupäevast ikkagi sarja üldliider esimesena ei stardiks.
ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 681
Joined: Fri Aug 05, 2005 4:12 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by ponx »

Pirellist üle tulnud mees peab nüüd oma palga uuesti välja teenima.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by soca »

Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5073
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by CTR »

mitu ratast kaasa võib võtta? :D
w0w
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1254
Joined: Fri Apr 27, 2012 9:43 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by w0w »

soca wrote:Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
Pagassi rattaid täis viskama :D
Võsavormel
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 406
Joined: Fri Mar 30, 2012 11:38 am
Location: Kollane Maja

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Võsavormel »

w0w wrote:
soca wrote:Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
Pagassi rattaid täis viskama :D
Rendivad hommikul kohalikust tanklast haagise ja loobivad selle rattaid täis. Vajadusel panevad veel ämmaboksi ka rehvidega katusele. :D
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Kolin »

Kas keegi teab mis kruudal juhtus kaheksandal katsel
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Oliverk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 921
Joined: Sun Dec 21, 2003 8:23 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Oliverk »

Kolin wrote:Kas keegi teab mis kruudal juhtus kaheksandal katsel
Küll kohe raadios kuuleb. Pakun rehvivahetus
ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 193
Joined: Sun Mar 06, 2011 10:06 am

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by ME-3 »

Karl-Martin vahetasid 8ndal katsel ratast, ehk rehv katki,
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 606
Joined: Wed Feb 05, 2014 9:42 pm
Location: Tln

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by johaan »

Ohh kui masendav :(
Ja homme läheb ilmselt veelgi hullemaks. Kahju Otist, mees tahaks särada, aga selle rehviga sellel rallil pole küll midagi teha.
swrt
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 271
Joined: Thu Dec 22, 2005 10:05 am

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by swrt »

Kas nende samade Dmack rehvidega peab nüüd aasta lõpuni sõitma? Uut arendust või mudelit ei tohi enam võistlustel kasutada?
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Silk »

swrt wrote:Kas nende samade Dmack rehvidega peab nüüd aasta lõpuni sõitma? Uut arendust või mudelit ei tohi enam võistlustel kasutada?
Nii peaks olema jah
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7031
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by snakeplissken »

üks kord aastas võis valikut uuendada
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 7031
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by snakeplissken »

ma arvan, et ei tasuks veel masendusse langeda...sardiinia üks raskemaid rallisid rehvidele, kui mitte raskeim.
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5912
Joined: Fri Jun 06, 2003 11:58 am

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Strike »

Reedese võistluspäeva kokkuvõte - http://rallihullusoidupaevik.blogspot.c ... ralli.html
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 606
Joined: Wed Feb 05, 2014 9:42 pm
Location: Tln

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by johaan »

snakeplissken wrote:ma arvan, et ei tasuks veel masendusse langeda...sardiinia üks raskemaid rallisid rehvidele, kui mitte raskeim.
Kõik õige .. Lihtsalt kahju Otist, kõik ju teame et ta on suuteline rohkemaks kui fast recce ja jube raske võib olla tal praegu motti kõrgel hoida.
cky
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 259
Joined: Sat Jan 23, 2016 11:35 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by cky »

Onboardis näha kus gorban ja al-rajhi katuse panid ss2-l , oli Otil ka päris suur moment. Ülejäänud tulid tunduvalt aeglasemalt ja sujuvamalt.
Timmu
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 152
Joined: Wed Jan 21, 2004 11:06 am
Contact:

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by Timmu »

sk8erboi wrote:
mcwax wrote:Nii läks siis 50 km ringil. Homme on 2x 100km ringid, millel 44km katse viimasena.
Kui rehvid enne 44 km katset sellised on, siis vist eriti pole mõtet peale minnagi? Ilmselgelt midagi peavad DMack ja Tänak välja mõtlema - ja ilmselt saab see olla ainult säästlikum (aka aeglasem) sõit.
Tundub, et tagasiside on üsna.. ühemõtteline. Ei tea kas varem (testis) siis üldse üle 10km järjest ei sõidetud nendega?
Ise kangutan ka pead, et kuidas siis need testimised välja näevad ! krt. kyll!
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1965
Joined: Sat May 01, 2010 5:59 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by muhk »

Timmu wrote:
sk8erboi wrote:
mcwax wrote:Nii läks siis 50 km ringil. Homme on 2x 100km ringid, millel 44km katse viimasena.
Kui rehvid enne 44 km katset sellised on, siis vist eriti pole mõtet peale minnagi? Ilmselgelt midagi peavad DMack ja Tänak välja mõtlema - ja ilmselt saab see olla ainult säästlikum (aka aeglasem) sõit.
Tundub, et tagasiside on üsna.. ühemõtteline. Ei tea kas varem (testis) siis üldse üle 10km järjest ei sõidetud nendega?
Ise kangutan ka pead, et kuidas siis need testimised välja näevad ! krt. kyll!
eks dmack ise ka tglt teab, et nende rehvid pole michelinidest paremad. selge see. ma ei mäleta ka, et tänak/dmack oleks enne sardiniat öelnud, et selle rehviga tahetaks siin pööraselt konkurentsis olla. selge on see, et loodetakse poola ja soome peale, kus hea käsi nii tänakul kui ka dmacki rehv peaks olema natuke rohkem konkurentsivõimeline michelinidega.
ühesõnaga. see on praegu reaalsus, millega ott ja ka dmack ise ilmselt leppinud on. uuest hooajast rääkides (kui nii varajases faasis seda üldse tegema peaks), siis usun, et otil koht nende tiimis kindel, sest dmack kinnitanud, et ollakse wrc-klassis mitme aastase projektina ning kui ott suudab seda kiirust näidata, mis ta praegu näidanud, siis ei kahtle, et ta sellel kohal jätkab. edasised arengud ja liikumised kuhugi mujale on muidugi oma ette teema, aga oti puhul küllaltki vähetõenäoiline.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm

Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1

Post by -huviline2- »

Füüsika, puhas füüsika. Ma pean seotult eriaslaga sellega tegelema, saan aru, mis viga on, parandada ei oska.
Isegi tänavarehvil on selliseid muresid muide (kui jäärada sõita ja parimaid poerehve kasutada) ja nende on palju lihtsamad piirangud.
Post Reply