Tour de Corse 2016 Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5912
Joined: Fri Jun 06, 2003 11:58 am

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Strike »

Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1647
Joined: Fri Apr 25, 2008 9:22 am

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Makkro »

Timur_P wrote:
CTR wrote:
rs7 wrote:Nagu näha, siis hoitakse koguaeg peal :)

https://twitter.com/MadsOstberg/status/ ... 1410874368
agaa... kuidas wilson lubab konkurendi bussiga sõita :D
Äkki see on just Wilsoni plaan, et Fordilt mõni uus Transit välja nuiata. :wink:
Ott vihjab millega ta järgmine aasa sõidab.
Frank
Rallifoorum 24/7
Posts: 3012
Joined: Mon Feb 17, 2003 1:45 pm
Location: Tallinn

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Frank »

Jah, M-Spordi järgmise aasta masin on Transit WRC
"Come on, you can see more than that"
Silk
Rallifoorum 24/7
Posts: 2649
Joined: Tue Jan 20, 2015 7:08 pm
Location: Kaugatoma pole kaugel

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Silk »

Aga kas tegemist pole mitte VW-ga. Vaadake rooli peale.
stout
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 315
Joined: Tue Dec 25, 2012 2:49 pm

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by stout »

Minu mõtted peale rallit:
Kui nüüd väga positiivne olla ja Tänaku prillid ette panna, siis võib mõelda järgnevalt - oli kuskil 10 kurvi kilomeetrile, mis tähendab, et oli vaja pidurdada, kurvi läbida ja kiirendada 10 korda kilomeetri peale ja rehvid andsid vähemalt igas kurvis ära 0,1 sekki, mis teeb kilomeetrile siis täpselt 1 sekundi ja oh üllatust, kui vaadata lõpliku tulemust, siis Tänak kaotas kogu ralli peale Ogierile 0,99sek/km, ehk kui Tänakul oleks olnud võrdsed rehvid oleks ta võidelnud Ogieri endaga.
Kõige rohkem on minul endal kahju sellest, et ei olegi kuskilt kinni võtta, et palju tegelikult jäi rehvi taha, palju mehe taha, kui palju arenes mees ise võrreldes eelmise aastaga edasi. Just areng asfaldil on minu meelest hetkel väga tähtis, kruusal suudab juba tipus sõita küll.
Vaatasin ka PS Tänaku onboardi WRC+ üle ja kohe katse alguses läks üks kurv pikaks, jäi seisma ja kaotas u 6sek.
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by mcwax »

PS ülekannetki vaadates oli juba selgelt näha just seda sama, mis Tänak esimesel päeval kurtis - "no precision", ehk täpsust pole.
Ehk kui Michelini mehed keerasid, siis auto keeras... Kui Tänak keeras, siis väga tihti jäi mulje nagu auto "ujuks" tee peal.

Tänaku reaalne kiirus... Mina pakuks, et minimaalselt on ta selline Paddoni klassiga mees kõval pinnasel.
Usun, et nii auto kui rehvide taha jäi ikka mitu head minutit. Aga asfalti "karastuse" on mees sel hooajal küll kõva saanud.
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Dubber »

viplala wrote:Vaadates katse tulemusi ja splite siis tekkis küsimus kellele see ralli huvitav/põnev võiks olla?
FIA ainukesena on vist õnnelik.
Kirjutasin selle postituse valmis juba reede lõunal peale SS2, ei postitanud kohe, lootes et arvamus pühapäevaks muutub.
Aga ei.

Täiesti mõttetu ralli see Korsika - ja nad tahavad selle ka järgmine aasta kalendrisse panna ... appi.

Neli (monster)katset reedel ja laupäeval. (Ka 29 km on juba huge)

15 - 30 min vahid splitte, vaatad kuidas keegi saab kalendriga või siis igaüks tiksub omas ajas
Raja tingimused (prügine/puhas) on väga määrava tähtsusega, keegi suuri riske ei võta. (va. Meeke, kes natukenegi asjale värvi lisas)

Laupäev kordus

ja pühapäev kaks katset. AINULT.

Kui peaks kohapeale minema, siis ei läheks, sest sa näed 2 korda päevas masinaid, igaüht 2-6 sekundit. Võitlust sisuliselt ei ole.
Eksimus lõpetab koheselt võimaluse võidelda hea koha eest. Isegi rehvivahetusega olid kohe mängust väljas. (Ja kui tehnikat ka pole... siis on tõesti selline testralli - võistlustingimustes.)

Ongi selline treeninglaager. Soe. mõnus, saab end piloodina aga pikkadel katsetel korralikult proovile panna.
Õhtul relaksid kusagil ilusas looduses ja naudid vaateid ja head-paremat. Chill.

Ogieri võttis siit maksimumi ...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
tugitoolifänn
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1011
Joined: Wed Jun 29, 2016 3:37 pm

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by tugitoolifänn »

Makkro wrote:
CTR wrote:
rs7 wrote:Nagu näha, siis hoitakse koguaeg peal :)

https://twitter.com/MadsOstberg/status/ ... 1410874368
agaa... kuidas wilson lubab konkurendi bussiga sõita :D
Äkki see on just Wilsoni plaan, et Fordilt mõni uus Transit välja nuiata. :wink:
Ott vihjab millega ta järgmine aasa sõidab.
Kas pole mitte imelik, et Fordi sõitja/tiim sõidab Volkswageniga ?
Võtab kukalt kratsima küll :lol: Kas VW 2017 sõitjad on paigas ??
Mart_
Rallifoorum 24/7
Posts: 2128
Joined: Thu Oct 07, 2010 1:58 pm

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by Mart_ »

Jummel ärge hakake nüüd igast asjast märke otsima :)
Varsti on Postimehes artikkel muidu :D
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Tour de Corse 2016 Day 3

Post by viplala »

Ju siis Fordi mehed tahtsid ka kiiret sõitu teha, et valiti VW buss.
Või siis lihtsalt polnud rendifirmal muud anda neile.
Post Reply