Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelvaade
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Mnjah. Olgem ausad, õiged või valed rehvid, aga see show kuulus Mikkelsenile. Punkt.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
jah ja üleüldiselt kuidagi igav oli seda shakedowni jälgida.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Olen pikalt jälgimata jätnud, ent mis ime läbi Mikkelsen WRC? Andestage mu pea et võhiklikuna näiv küsimus, ent viimati oli info siis kui Mikkelsen WRC2 rivistusse pakuti.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Ongi skodilaciga wrc2 ju.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Olgu, tänud. Mulle ei mahu pähe, et WRC2 on nii ees WRC meeste hulgas.Olarir wrote:Ongi skodaga wrc2 ju.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Montes ei ole kõigetähtsam kiirus alati, vaid gravitatsioon mis sind kraavi veab Mikelsen suutis seda vältida ja ongi teinematten wrote:Olgu, tänud. Mulle ei mahu pähe, et WRC2 on nii ees WRC meeste hulgas.Olarir wrote:Ongi skodaga wrc2 ju.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 3574
- Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Monte on jah selline tore ralli, kus auto nii suurt rolli ei mängigi. Umbes nagu esimene lumi liikluses, hoolimata autost...on need, kes sõidavad liiga tasa (aga jõuavad kohale või ikkagi kraavi), need, kes sõidavad liiga kiiresti (sõidavad kraavi, hea õnne korral jõuavad kiiremini kohale) ja vahepealsed (kes jõuavad kohale või halva õnne korral lõpetavad kraavis).
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Üks tummisemaid valemeid, mida ma oma kasinast kooliteest kaasatulnutega võrreldes öelda võin. Ole nüüd mees ja aseta sinna väärtused (sõitjad) ka sisse. Saaks enne pühapäeva oma ennustuse resultaadi kätte ja poleks tarvis mitu päeva arvuti taga lollakalt palju nillida-huviline2- wrote:Monte on jah selline tore ralli, kus auto nii suurt rolli ei mängigi. Umbes nagu esimene lumi liikluses, hoolimata autost...on need, kes sõidavad liiga tasa (aga jõuavad kohale või ikkagi kraavi), need, kes sõidavad liiga kiiresti (sõidavad kraavi, hea õnne korral jõuavad kiiremini kohale) ja vahepealsed (kes jõuavad kohale või halva õnne korral lõpetavad kraavis).
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 3574
- Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Mina neid väärtuseid nimetada ei julge, pärast veel sõnab midagi ära. Pange endale meeldivaimad:D.
Last edited by -huviline2- on Thu Jan 19, 2017 12:51 am, edited 1 time in total.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Mina sain sealt aru seda, et ükskõik mis kiirusega ka sõidad, võid ikka kraavis lõpetada. Siis tasub ju ainult hagu anda!Lärri wrote:Üks tummisemaid valemeid, mida ma oma kasinast kooliteest kaasatulnutega võrreldes öelda võin. Ole nüüd mees ja aseta sinna väärtused (sõitjad) ka sisse. Saaks enne pühapäeva oma ennustuse resultaadi kätte ja poleks tarvis mitu päeva arvuti taga lollakalt palju nillida-huviline2- wrote:Monte on jah selline tore ralli, kus auto nii suurt rolli ei mängigi. Umbes nagu esimene lumi liikluses, hoolimata autost...on need, kes sõidavad liiga tasa (aga jõuavad kohale või ikkagi kraavi), need, kes sõidavad liiga kiiresti (sõidavad kraavi, hea õnne korral jõuavad kiiremini kohale) ja vahepealsed (kes jõuavad kohale või halva õnne korral lõpetavad kraavis).
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Mis puudutab Latvalat, siis kas Monte Carlo ralli pole alati tema nõrk koht olnud? Ma ei tea, kas on põhjust eeldada, et Toyotaga see asi järsku muutub. Igatahes kui ka tulemust ei tule, julgeksin Toyotale hakata hinnangut andma alles Rootsi põhjal, kus Latvala peaks kõigi eelduste kohaselt igati kiire mees olema.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Toyota tibud on lõbusad ja juba kaugelt kuulda, mis masin tulemas on. Kuid kui palju see piiksumine salongi kostab ja kas see sõitjale häirivaks ei saa? Samuti on videotest näha, et Citroeni spoiler on teistest palju madalamal ja kui nii jääb, siis pole neilt siit midagi oodata, sest esiklaas pidevalt lumesoga täis.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Siin minupoolne hooaja 2017 ja Monte eelvaade.
http://rallihullusoidupaevik.blogspot.c ... -saab.html
http://rallihullusoidupaevik.blogspot.c ... -saab.html
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Ega see ei sega jah aga testidel tegid teised ka seda häält kunagi siis nüüd enam mitteDivine wrote:Kusjuures mul on sama, vb sellepärast et nad on outsaiderid. Auto iseenesest liigub hästi ja mulle see piiksumine meeldib, tuletab B-gruppi meelde.Lithium wrote:Mul on see Toyota meeldima hakanud, vb olen veits soe aga päris lahe.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
-huviline2- wrote:Monte on jah selline tore ralli, kus auto nii suurt rolli ei mängigi. Umbes nagu esimene lumi liikluses, hoolimata autost...on need, kes sõidavad liiga tasa (aga jõuavad kohale või ikkagi kraavi), need, kes sõidavad liiga kiiresti (sõidavad kraavi, hea õnne korral jõuavad kiiremini kohale) ja vahepealsed (kes jõuavad kohale või halva õnne korral lõpetavad kraavis).
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Ju pole toyotal bypass või blow-off klappi,mis üleliigse rõhu välja laseb,kui segusiiber kinni pannakse.Silk wrote:Mis tibud toyotal kapoti all on et niimoodi piuksub
Teema on selles,et auto reageerib sedasi gaasile paremini,aga lõhub turbot.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Gravitatsioon hoiab autot maa peal. Tsentrifugaaljõud veab autot kraavi, juhul kui see ületab rehvide hõõrdejõu. Rehvide hõõrdejõud sõltub omakorda väga paljudest teguritest nagu rehvid ise, auto mass, tee pinna hõõrdetegur, kiiruse ja aerodünaamika koosmõjul tekkiv downforce jne. Kui aegasid vaadatakse 0, täpsusega, siis olgem ka siin täpsedHr Andrus wrote:Montes ei ole kõigetähtsam kiirus alati, vaid gravitatsioon mis sind kraavi veab Mikelsen suutis seda vältida ja ongi teinematten wrote:Olgu, tänud. Mulle ei mahu pähe, et WRC2 on nii ees WRC meeste hulgas.Olarir wrote:Ongi skodaga wrc2 ju.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
https://twitter.com/haydenpaddon/status ... 8540560385
Ei meenu, et ma ilusamat pilti rallist näinud oleks. Fantastiline!!
Ei meenu, et ma ilusamat pilti rallist näinud oleks. Fantastiline!!
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 shakedown ja eelva
Tõesti hea. Täielik Monte-Carlo coverStP wrote:https://twitter.com/haydenpaddon/status ... 8540560385
Ei meenu, et ma ilusamat pilti rallist näinud oleks. Fantastiline!!