Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Posts: 824
- Joined: 11 Nov 2011, 11:13
- Location: Tallinn
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
kuidas järgmise katse algusaeg, kas esialgne peab paika?
-
- III järgu kommentaator
- Posts: 155
- Joined: 27 Jul 2010, 13:42
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Otil alati teise päeva hommikud rasked olnud, minu subjektiivsest hinnangust vaadates. Tark ei torma - ütles ju eile välja, et esimesi ei püüa ning Latvalat kontrollib ilusti.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 11801
- Joined: 10 Dec 2011, 18:38
- Location: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Tänak: I tried to be nice but in the ice it's very slippery. Very hard conditions.
Ogier: I tried to save the tyres at the beginning. Its tricky on the ice. I'm happy to be here again. No easier than yesterday.
Neuville ka mainis et tingimused hullemad kui eile.
Ogier: I tried to save the tyres at the beginning. Its tricky on the ice. I'm happy to be here again. No easier than yesterday.
Neuville ka mainis et tingimused hullemad kui eile.
Last edited by viplala on 21 Jan 2017, 10:09, edited 1 time in total.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Ott sõidab peaga ja see on väga hea
Aga Oggyl läheb Neuville püüdmine raskeks .. ei tule seal hirmsat paugutamist ilmselt siiski ..
Aga Oggyl läheb Neuville püüdmine raskeks .. ei tule seal hirmsat paugutamist ilmselt siiski ..
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Kiiremate meeste jutust võiks järeldada, et selle katse võti oli esimesed 11 km rehvi (naastu) säästa.
Last edited by Lärri on 21 Jan 2017, 10:10, edited 1 time in total.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Latvala Otist nüüd +1:39.2
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
..
Last edited by johaan on 21 Jan 2017, 10:11, edited 1 time in total.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1012
- Joined: 29 Jun 2016, 15:37
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
S. LEFEBVRE rehv katki
Sellegi poolest hea aeg.
Hänninen kuhugi vastu sõitnud, tagumine rattakoobas puudu
Sellegi poolest hea aeg.
Hänninen kuhugi vastu sõitnud, tagumine rattakoobas puudu
Last edited by tugitoolifänn on 21 Jan 2017, 10:11, edited 1 time in total.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1012
- Joined: 29 Jun 2016, 15:37
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Neuvillil on "ice crew", seepärast nii kiire
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- Moderaator
- Posts: 19363
- Joined: 23 Feb 2003, 12:43
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 11
- Contact:
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Tänak suurendas vahet Latvalaga kenasti
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 11801
- Joined: 10 Dec 2011, 18:38
- Location: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Meeke on täiega liimist lahti pärast eilset eksimust.
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
See on Monte. Ära kiirustajohaan wrote:Ott sõidab peaga ja see on väga hea
Aga Oggyl läheb Neuville püüdmine raskeks .. ei tule seal hirmsat paugutamist ilmselt siiski ..
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1012
- Joined: 29 Jun 2016, 15:37
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1134
- Joined: 27 Jul 2005, 10:35
- Location: Tallinn- Ida Virumaa
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
Katse võitja keskmine kiirus 77,8
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Re: Rallye Automobile de Monte-Carlo 2017 Day 2
JML: "I pushed too hard in the beginning on the dry Tarmac and I killed the studs before the ice."
SO: "I tried to save the tyres at the beginning."
Super näide miks üks neist teistest üle on.
SO: "I tried to save the tyres at the beginning."
Super näide miks üks neist teistest üle on.