ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 907
Joined: Fri Feb 10, 2012 10:08 am

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Rainiz. »

viplala wrote:
Lärri wrote:Veel rallimaailma huvitavaid ja lausa ennekuulmatuid uudiseid: Ostbergi R5-l "murdus roolivõimendi".

"Nimelt elasid Östberg ja Poolas koos norralasega sõitnud Rootsi kaardilugeja Patrick Barth üle hirmutava hetke, kui ühel kiiruskatsel murdus kiirel sirgel Ford Fiesta R5 roolivõimendi."
Sellest kuidas Östberg maadleb rooliga on ka kena video olemas https://www.youtube.com/watch?v=knKvG2WmRMQ nagu jõusaalis oleks.
Saabki natuke trenni teha, sest olgem ausad, Ostberg on natuke chubby küll.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

tehke recce volvoga lähemalt tutvust https://www.youtube.com/watch?v=41zFG7EzwqU



Image
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

ning väga hea video Paddonilt, et milline üks recce päev välja näeb


https://twitter.com/HaydenPaddon/status ... 2834319360
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by viplala »

ponx
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 681
Joined: Fri Aug 05, 2005 4:12 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by ponx »

Tavaline kässeriga keeramine.
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Vahula »

Image
Muda kaetud multsiga. See peaks ka siis täistsa ok olema kui korralik sadu tuleb.
Kaimarson
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 4
Joined: Wed Jun 14, 2017 11:37 am

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Kaimarson »

Kui keegi eesti rallisõpradest veel rallipasse soetanud pole siis mul on kaks tükki üle.

Olen ise rallil kohal ja saan väga mõistlikel tingimustel käest kätte üle anda. Soovi korral helistage +3725520524
ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 193
Joined: Sun Mar 06, 2011 10:06 am

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by ME-3 »

Mairo-u
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 93
Joined: Thu Feb 18, 2016 3:53 pm

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Mairo-u »

Saksamaa ralli: kes läheb liidriks ja mitu viinapuud hävib

Saksamaa MM-rallit peetakse üheks keerulisemaks ja eriskummalisemaks võidukihutamiseks.


Neljapäeva õhtul publikukatsega algav Saksamaa ralli võib avada kas Sebastien Ogierile või Thierry Neuville’ile tee MM-tiitlile. Aga võib ka mitte, kui mõlemal kehvasti läheb, ning siis saavad võimaluse lähimad jälitajad – Ott Tänak ja Jari-Matti Latvala.

Ott Tänaku arvates on Saksamaa ralli asfaldil toimuvatest MM-etappidest ägedaim. Latvala seevastu peab võidusõitu ülimalt keeruliseks. „Oleks justkui kolm erinevat asfaldirallit,“ selgitas ta maailma meediale. „Reedel ootavad meid viinamarjaistanduste vahel kulgevad rohkete kurvidega kitsad lindid, laupäeval kihutamine Baumholderi sõjaväebaasis, kus asfalt on paiguti erinev ning teed ääristavad betoonblokid – hinkelstein'id. Pühapäevane finaal sõidetakse põlluvaheteedel, mis on räppa täis ja muutuvad vihmaga ohtlikult libedaks.“

Viis põletavat küsimust, millele Saksamaa ralli vastuse annab.

Neuville või Ogier?
Neuville on neljakordse maailmameistri Ogieri nurka surunud. Punkte on mõlemal mehel 160, kuid Neuville’i arvel on üks esikoht rohkem. Mõlemad on asfaldispetsialistid, Ogier on Saksamaal võidutsenud kolm korda, Neuville vaid ühe, mistap läheb nende vahel tuliseks võitluseks.

Kihlveokontorid annavad kerge eelise Neuville’ile, kuna ta saab esimesena startida ja ka Citroën peaks olema pisut kiirem kui M-Spordi Ford. Ogieri kasuks räägivad aga kogemused – ta oskab asfaldil rehve säästa ja autot seadistada. Lisaks saab ta Saksamaa ralliks ka uhiuue sõiduvahendi.


Kulli ja kirja viskamine on niisiis sama hea kui ennustamine, kumb finišis eespool on.

Tänak poodiumile?
Seni pole Tänaku sõidud Saksamaa asfaldil eriti hästi sujunud – tunamullu sai ta 8. koha, mis on ka tema parimaks jäänud. Eelmisel aastal alustas ta kesistele Dmack-rehvidele vaatamata üpris vahvat võidukihutamist, kuid pidi laupäeval tehniliste probleemide tõttu katkestama.


Ott Tänak võitleb MM-sarjas esialgu kolmanda koha nimel. Foto: @World Media Agency
Näis, kuidas Tänak, kes Latvalaga MM-sarja kolmanda koha pärast vihast lahingut peab, asfaldil hakkama saab. Monte Carlo jäistel teedel oli ta kolmas, Korsikal sõitis võpsikusse. Pjedestaalile pääsemine oleks super, koht kuue seas hea.

Kui kiire on Toyota?
Toyota kiirus Saksamaal pakub huvi kahel põhjusel: esiteks on Tänaku peamine konkurent Latvala ja teiseks saab näha, kuidas Jaapani tehasetiim autot arendada suudab. Väidetavalt on Toyotal mitmeid uusi detaile ja lahendusi asfaldi ning eriti just Saksamaa ralli jaoks. Kui edasiminek on M-Spordiga võrreldes märgatav, näitab see, kumma meeskonnaga peaksid end siduma need, kes tahavad maailmameistriks tulla.

Mida suudab Lappi?
Komeet Esapekka Lappi sai Soome MM-rallil, mis oli juba tema neljas, esikoha. See juhtus kodusel kruusal, ent kui hea on soomlane asfaldil? Mullu oli ta igatahes Saksamaal WRC2 autoga rivaalidest kiireim ning ka ERC-sarjas võitis asfaldil nii mõnegi võidusõidu.


Panzerplatte katsel on asi karm: betoonblokist – hinkelsteinist – üle ei sõida.
Kui Lappi suudaks esimesel asfaldirallil WRC autoga samuti üllatada ehk kolme sekka mahtuda, tähendaks see, et Soome kuldsed ajad on tagasi.

Mitu viinapuud hävib?
Tavaliselt ei tähenda Saksamaa reedestel kiiruskatsetel rajalt välja sõitmine mitte autode, vaid viinapuude hävingut. Mullu seiklesid viinamarjaistandustes staaridest Hayden Paddon ja Andreas Mikkelsen. Kes tänavu puid juurima hakkab?

Laupäeval on legendaarsel 42-kilomeetrisel Panzerplatte katsel asi karmim: betoonblokist – hinkelstein'ist – juba üle ei sõida.
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

Hommik! 10 minutit veel ja hakkab peale

Image
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

Teemu / Rallirinki‏ @HartusvuoriWRC 2m2 minutes ago
More
Shakedown is starting late. First zero car started at 8.00 sharp.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

Neuville peal nüüd ja nagu ikka ajad saab siit https://www.ewrc-results.com/shake/3602 ... land-2017/
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Kolin »

Neuville hetkel kiireim 2:25.8
Mikkelsen 2:26.7
Ogier 2:27.0
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

Oti otsusest praegu nii tagant tulla ma küll hetkel aru ei saa aga ei peagi saama :D
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 19355
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by Kolin »

Tänak 2:32.9 ja kaheksas hetkel
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by viplala »

Tänak ka esimese läbimise teinud 2.32.9 ja hetkel viimane. Sõitis rehvid soojaks.
Lappi suutis 2:34.4 sõita
mcwax
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1711
Joined: Sat Jun 28, 2003 1:14 pm
Location: Tallinna loomaaed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by mcwax »

Vanameister Kremer alustas väga rahulikult. Tundub, et rada vist sopane - hilisemad startijad kaotavad ikka väga palju. Ogier jälle peal, nüüd siis näha - mis seisus rada on.
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 11795
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by viplala »

Ogier pea 3 sek aeglasem kui esimesel läbimisel
soca
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: Fri Jan 13, 2012 3:22 pm
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by soca »

Mjaa, Ott lasi raja enda ees sitaseks sõita ja siis alles laks. Natike arusaamatu aga see selleks
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: Wed Feb 22, 2017 9:44 am

Re: ADAC Rallye Deutschland 2017 eelvaade ja shakedown

Post by -LaVal- »

soca wrote:Oti otsusest praegu nii tagant tulla ma küll hetkel aru ei saa aga ei peagi saama :D
Võibolla tahab autot testida nö. libedamades oludes. Kujutan, ette, et need 3 mahapööret muutuvad tagantpoolt tulles, ikka väga mudaseks
Post Reply