-huviline2- wrote:No loodetavasti, meest sõnast, härga sarvist. VW oli ka juba 2017 autogi valmis ehitanud, kui kontserni bossid ütlesid, et aitab ja Budar on ju ka "kõigest" Citroeni rallitiimi juht.
Aga miks ei peaks Citroen jätkama. Teeb autole ju väga head reklaami. Mina autoostjana vaatan, et pagana tugev auto kui Meeke seda käkkis, meestega ei juhtunud kordagi midagi.
Samuti tal ei ole läinud genekas, radiaator ega üldse midagi tõsist isegi lendorava Ostbergi hüpetel.
Toyota saab oluliselt halvemat reklaami sellel MM sarjal, mis vahet seal on kui palju punkte lõpuks jääb. Üleüldse selliseid seljakotte nagu need firmad enamasti toodavad, ostavad ainult naised ja küsi ükskõik millise naise käest eelmise aasta lõppskoori kohta - nad ei tea kes võitis või kes osales.
Hea reklaam on tagaotsas tiksumine ja eelnev avariide rida tõesti...
Palju on tegu Citroeni meeskonnaga ja palju araablaste citroeninimelise meeskonnaga, on omaette küsimus.
-huviline2- wrote:Hea reklaam on tagaotsas tiksumine ja eelnev avariide rida tõesti...
Palju on tegu Citroeni meeskonnaga ja palju araablaste citroeninimelise meeskonnaga, on omaette küsimus.
Ah mis te hädaldate. Keegi teist ei jooksnud sügisel Fiestat ostma kui Ogi ja M'sport võitsid. Iga terve mõistusega inimene saab aru, et tänava auto ja WRC tehnika on erinevad nagu kuu ja maa. Eks jah ikka on linnapeal ka wannabe mehi kes siiani lasevad ringi 555 sinise auto ustel kirjas, aga need on ka need kolmanda ringi auto ostjad. Küsimus on rohkem selles mis tootja nimi rohkem meediast läbi käib ja inimestele kõrvu jääb. Oti Mehhiko suplus tõi Fordi kindlasti mõneks nädalaks rohkem pildile kui mõni 2-3 koht.
-huviline2- wrote:No loodetavasti, meest sõnast, härga sarvist. VW oli ka juba 2017 autogi valmis ehitanud, kui kontserni bossid ütlesid, et aitab ja Budar on ju ka "kõigest" Citroeni rallitiimi juht.
Aga miks ei peaks Citroen jätkama. Teeb autole ju väga head reklaami. Mina autoostjana vaatan, et pagana tugev auto kui Meeke seda käkkis, meestega ei juhtunud kordagi midagi.
Samuti tal ei ole läinud genekas, radiaator ega üldse midagi tõsist isegi lendorava Ostbergi hüpetel.
Toyota saab oluliselt halvemat reklaami sellel MM sarjal, mis vahet seal on kui palju punkte lõpuks jääb. Üleüldse selliseid seljakotte nagu need firmad enamasti toodavad, ostavad ainult naised ja küsi ükskõik millise naise käest eelmise aasta lõppskoori kohta - nad ei tea kes võitis või kes osales.
Näppu ja mu**i ei ole mõtet võrrelda ehk siis tänavalegaalset autot ja WRC autot ei saa võrrelda isegi, kui need on sama tootja poolt valmistatud. Lisaks su väitele "ükski naine ei teagi, mis punktiseis jäi" ei tea ka keskmine blondiin, et Meeke sellise laksu pani. Mõttetu jutt.
Mäkinen kiitis Ouninpohja hüpet, looduslik, sujuv. Samas see katse pidi tänavu ära jääma ohutuse huvides, et kiirused liiga suured. Millest on pealtvaatajana üpris kahju. Iga tõsine fänn on selle raja oma isikliku sõiduvahendiga kindlasti läbi sõitnud, no on ulme katse.
nahksadul wrote:Mäkinen kiitis Ouninpohja hüpet, looduslik, sujuv. Samas see katse pidi tänavu ära jääma ohutuse huvides, et kiirused liiga suured. Millest on pealtvaatajana üpris kahju. Iga tõsine fänn on selle raja oma isikliku sõiduvahendiga kindlasti läbi sõitnud, no on ulme katse.
Kuramus see läheb juba euroopaliiduliku poputamise valdkonda,kus kõiki ja kõike keelata ning üle reguleerida püütakse.See oleks mage,isegi argpükslik otsus.Sama hästi võiks terve Soome ralli ära jätta,sest see ongi kiire ralli.Ja milline ralli on ohutu üleüldse?
Ainukesed, kes Meeke tagasi soovivad ja arvavad, et talle on liiga tehtud, ongi britid. Teistel on asjast natukene parem vaade. Enamvähem nagu kunagi Tänakuga, kus enamus eestlasi siiski õigustas ta väljasõite ja ütles, et kõik on normaalne, kuni siis ükspäev mees sõitis WRC sarja asemel Eesti teedel ja siis ka süüdistati Wilsonit, et tegi meie mehele liiga. Siis ka teised üritasid rahvusvahelises foorumis eestlasi maa peale tagasi tuua, et ei kulla mehed, neid väljasõite tuli liiga palju ikkagi ja nii oligi.
Sama teema nüüd Meeke'ga. Britid arvavad, et Meeke on Citroeni parim võimalus midagi saavutada. Reaalsus on tegelikult vastupidine, pole hullemat sõitjat kui Meeke. Isegi Rovanperä Citroeni panemine oleks kasulikum. Hetkeseis on üldse WRC's selline, et kui sul pole ühte kolmest - Neuville, Ogier või Tänak siis polegi vahet kes su meeskonnas on. Teistele jääb üle panustada tulevikule, võtta mõni noor ja loota, et siis paari 2 või 3 aasta pärast on just sellest noorest sirgunud tegija. See on asi millest Citroen pole aru saanud. Ei osanud nad tegijaid enda meeskonda võtta ega ka noori talente. Võetakse hoopis prügi, mis teistest üle jääb ja siis imestatakse, et miks tulemusi ei tule.
Cloinil on õigus. Wilson on teada tuntud taltsutamatute uljaspeade dresseerija, kuid ainult selle vahega, et Wilson riskib ja panustab areenile saabujatele, mitte lahkujatele.
Meeke on juba vana jah ning oma pika karjääri jooksul on ta koguaeg selline olnud. Mõne stardi, kui vaja on, näen teda tegemas, sest lisaks väljasõitmisele on ta ikkagi võitja ka.
Aga see kuidas ta juba ära otsustab, et Ogier läheb järgmine aasta Citroëni ja käsib Wilsonil juba Meeke asemele palkama hakata Ogieri vastu natuke inetu käitumine Colini poolt minu arust, nagu ta oleks jalus tal. Täiesti meeleheitel käitumine.
Milleks seda Meeki promoda. Küll keerab liiga vara kurvi sisse,ratas alt(Nii mõnelgi mikihiire katsel). Küll keerab tsipa hilja kurvi ja kannab autosid maha. Ja need situatsioonid pole juhtunud esikoha peale sõites.
Tahaks kunagi teada, mis Meeke puhul üldse valesti läks. Tema ju ise ehitas selle auto. Järelikult ei osanud ehitada. Või siis ei lastud ehitada, tehti vanade Loebi põhjade peale. Või siis autol pole tegelikult häda midagi.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Citroen oleks pidanud Mikkelseni endale võtma kui tal oli selleks võimalus. Mikkelsen tuli ju Citroeniga Saksamaa rallil teiseks praktiliselt ilma igasuguse harjumisperioodita ning oleks lasknud autoga rohkem sisse seada, oleks neil selleks aastaks esisõitja punktid võibolla seal Neuville ja Ogieri vahel praegu.