66. Rally Sweden 2018 DAY1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas Kolin »

Oweral After SS5

Pilt
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1902
Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
Asukoht: Good Morning
Kontakt:

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas kiilakass »

Krt täna tuleks ikks kuidagi vähemalt 7ndal kohal lõpetada, siis saab homme normaalselt sõita.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
snazz
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 205
Liitunud: 07 Mär 2015, 12:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas snazz »

Day 1: All cars start according to the actual Championship classification
Day 2: P1 drivers start in the reverse order of the actual rally classification after day 1. Other drivers start in the order of the rally classification
Day 3: P1 drivers start in the reverse order of the actual rally classification after day 2. Other drivers start in the order of the rally classification.
P1 drivers re-starting in Rally 2 will start at the end of the P1 group.

e: H.solberg näitab startlistis P1-na
Viimati muutis snazz, 16 Veebr 2018, 15:38, muudetud 1 kord kokku.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas -huviline2- »

Eks me tegelikult ole praegusest situatsioonist mõjutatud, kokkuvõttes on ju "teepuhastaja" ja tema lähimad konkurendid ikka samadel kohtadel üheksal juhul kümnest. "Külalisesinejad" võiks küll esimestena startida.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas snakeplissken »

snazz kirjutas:Day 1: All cars start according to the actual Championship classification
Day 2: P1 drivers start in the reverse order of the actual rally classification after day 1. Other drivers start in the order of the rally classification
Day 3: P1 drivers start in the reverse order of the actual rally classification after day 2. Other drivers start in the order of the rally classification.
P1 drivers re-starting in Rally 2 will start at the end of the P1 group.

e: H.solberg näitab startlistis P1-na
Kõik priority1 on pööratud, Henning, Evans, Ogier, Meeke, Ott jne oleks järjestus
Viimati muutis snakeplissken, 16 Veebr 2018, 15:41, muudetud 1 kord kokku.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas KidrA »

Kui kunagi kvalifikatsioon oli siis oli terve foorum marus ju, et Ogier startis healt positsioonil ja võitis pea kõik rallid.

Seda asju tasub üritada vaadata neutraalselt, mitte oma sõitja perspektiivist. Et nüüd kui Tänak on üks kiireimaid, siis nüüd on suur probleem. Kus see probleem varem oli siis?
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas -huviline2- »

snazz, nii see on kuni Powerstageini, seal on uus regroup ja rally2 esimesed.
KidrA, VW ajad olidki sellised, kus üks meeskond kippus 1-2-3 igal rallil võtma, toona oli see ümberkorraldus omal kohal. Nüüd on asi rohkem võrdsustunud. Töötab teistes meistrisarjades hästi, töötaks siin ka.
Viimati muutis -huviline2-, 16 Veebr 2018, 15:52, muudetud 2 korda kokku.
StP
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 974
Liitunud: 28 Mai 2010, 10:27

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas StP »

KidrA kirjutas:Kui kunagi kvalifikatsioon oli siis oli terve foorum marus ju, et Ogier startis healt positsioonil ja võitis pea kõik rallid.

Seda asju tasub üritada vaadata neutraalselt, mitte oma sõitja perspektiivist. Et nüüd kui Tänak on üks kiireimaid, siis nüüd on suur probleem. Kus see probleem varem oli siis?
100% nõus. Kõik on tiptop hetkel stardijärjestusega.
Mida muudaks on powerstage, 3 2 1 on piisav!
FullThrottle
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 24
Liitunud: 19 Aug 2016, 18:41

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas FullThrottle »

Lithium kirjutas:
kristjanmust kirjutas:Kelle lobitöö oli, et kvalifikatsioon ära kaotati üldse?
Kruusa ja lumerallidel kvalifikatsioon ainuõige lahendus. Nii tekiks vähemalt mingi võrdsus asjasse.
Täpselt, kvali oli ideaalne lahendus sellele.
Ega see aus pole jah, aga WRC'l on vaja promoda pingelist tiitliheitlust, mis toob rohkem vaatajaid. Rahvast ei huvita kui 1 mees domineerib.

Aga jah, pikka aega pole olnud sellist seisu, kus mitmed sõitjad suudaksid võidelda tiitli eest ja kvali oleks hetkel üsna hea variant. Ei kurda ka praeguse süsteemi üle.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas jens »

Rootsi 2018 on üsna ekstreemne juhtum. Tavaliselt ikka nii ei lähe, et kaks esimest rajal vaevu esikümnesse mahuvad. Pealegi nagu öeldakse - keegi peab nagunii esimesena rajale minema. Ehk siis mõnes mõttes on asjad tasakaalus - mõni päev parimad, teine päev kehvemad.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas -LaVal- »

-huviline2- kirjutas:snazz, nii see on kuni Powerstageini, seal on uus regroup ja rally2 esimesed.
KidrA, VW ajad olidki sellised, kus üks meeskond kippus 1-2-3 igal rallil võtma, toona oli see ümberkorraldus omal kohal. Nüüd on asi rohkem võrdsustunud.
Powerstagel on olnud veel eespool 2-3 WRC2 meest ka-ilmselt sellepärast, et WRC2 klassi võitjad ka mingit tähelepanu saaks. Muidu ju peale ralli üldvõitja finišit ei huvita muu ralli mitte kedagi ju.
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas tfr »

Torn SS5 teine, JWRC peale SS5:

Pilt
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas enn tarka »

nagu Lennart Meri ütles,et seis on ****,aga see on meie tuleviku väetis. ma ei viskaks püssi veel põõsasse... Torni minek teeb küll head meelt
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 874
Liitunud: 18 Aug 2008, 07:22
Asukoht: Tartu

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas Ruutu »

enn tarka kirjutas:nagu Lennart Meri ütles,et seis on ****,aga see on meie tuleviku väetis. ma ei viskaks püssi veel põõsasse... Torni minek teeb küll head meelt
Täpselt. 5+5 punkti ei oleks ka kõige hullem ralli lõpuks.
Taa777
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 12
Liitunud: 19 Jaan 2005, 11:15
Asukoht: Kuressaare

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas Taa777 »

Olen täiega praegus süsteemi vastane ja kogu aeg olnud. Võtame nüüd Ogieri vaatenurgast, homme stardib enamvähem samalt stardipositsioonilt. Mees põhimõtteliselt ei saagi rallit sõita, kuna peab koguaeg teed puhastama. Ja , et reeglitega kuidagi rallit huvitavamaks muuta ei kõlba kuhugi. Kiirem peab selguma rajal.
Olarir
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Veebr 2015, 22:18

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas Olarir »

Fakt on see et üdini ausat süsteemi, mis koikide ja kõigega arvestaks pole olemas.
mcwax

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas mcwax »

Samas... väga katki midagi ka pole. Kui nüüd anomaalne Neuville välja jätta, siis hetkel eesotsas ju mehed, kes Montes punkte vähe said. Peale seda rallit on siis ikka MM tabeli tipp väga tihe. Eks ole näha, kes siis Mehhikos peab teed pühkima... ja siis seetõttu tahapoole omakorda vajub üldseisus.
topsu
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 139
Liitunud: 08 Veebr 2008, 15:00

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas topsu »

AllLives näidati hüppekaid erinevatelt rallidelt. Oleks huvitav ja motiveeriv kui sisse viidaks selline asi, et mingil kindlal etapil selle kuulsal hüppeka kohal võiks kaugeimale hüppajale (hüppajatele) ka punkte jagada N: 3-2-1.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti
Meeldimisi saanud: 1

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas skahar »

Olarir kirjutas:Fakt on see et üdini ausat süsteemi, mis koikide ja kõigega arvestaks pole olemas.
siin jah kehtib see, et looduse vastu ikka ei saa ning alati on keegi kes kannatab.
Asfaldil jälle hea eest strtida
AutoralliSuurSõber
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY1

Postitus Postitas snakeplissken »

topsu kirjutas:AllLives näidati hüppekaid erinevatelt rallidelt. Oleks huvitav ja motiveeriv kui sisse viidaks selline asi, et mingil kindlal etapil selle kuulsal hüppeka kohal võiks kaugeimale hüppajale (hüppajatele) ka punkte jagada N: 3-2-1.
Teed nalja onju...
Vasta