66. Rally Sweden 2018 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by KidrA »

StP wrote:Kas Antti on nüüd uus naerev Wilson mida peab igal võimalusel ära mainima?? Saage üle!
Kokkuvõtvalt kogu nv kassi saba alla. Aga vähemalt Mehhikos saab Ott korralikult positsioonit startida!
Antti on legend. Seda meest enam nii kergelt ei unusta. Pidas üksi terve eesti armee vastu võitlust ja võitis. Jäi kõigile solvangutele ja rünnakutele vaatamata rahulikuks ja endale kindlaks. See on kõva tegija näitaja : )
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: 12 Nov 2011, 17:53

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by pelmeen10 »

torn võitis viimase katse
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by KidrA »

CTR wrote:
KidrA wrote:
Kolin wrote:Image

Tänak langes viiendaks. Mehhikos näeme rsk.
Väga hea, sellest tuleb välja, et Tänakul polnudki PS punkte vaja. Uskuge spetsialist kidrat, need kaotatud punktid tulevad Mehhikos mitmekordselt tagasi.


Kaks tegelast vaidlesid varem ma mäletan, et Lappi peaks Tänaku ja Latvala mööda laskma. Loodan, et nad õppisid midagi sellest rallist ja kidra ei pea järgmine etapp jälle neile seletama hakkama, et ei tule mingeid tiimikäsklusi : )
krt küll sa oled ikka jube tark.

Neuville mõtleb Mehhikoks ka midagi välja, et ei peaks esimesena startima..

ja miks rääkida, et punktid tulevad mitmekordselt tagasi.. enne peab ralli läbi sõitma..
Okei, ma salvestan meie ütlused ära ja peale Mehhikot ma näitan sulle, et mul oli õigus. Nagu alati. :D
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1084
Joined: 11 Jan 2012, 20:00

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by Lärri »

Ma ei näe küll mingit põhjust stressiks. Eriti naeruväärne on Ogier peale praegu vihane olla. Või üldse midagi olla.

Soovitan vahelduseks päris ellu tulla ja iseendale meenutada, et kõik need roolikeerajad on tegelikult õnnelikud inimesed, kellel on hetkel käsil lapsepõlve pikendamine. Ja paremal juhul saab mõni veel selle eest korralikult makstudki. Pealtvaatajal oleks mõistlik seda pulli võtta kui meelelahutust. Nagu head filmi või mida iganes. Nautige, sest stsenaarium kirjutatakse käigu pealt. Ettearvamatus ongi siin üks suurimaid võlusid.
P2takac
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 78
Joined: 23 May 2016, 12:38

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by P2takac »

KidrA wrote:
P2takac wrote:
snakeplissken wrote:Ei tea, mu respekt küll tõusis

Hästi tehtud
Kui sinul sellise ebaspordimeheliku käitumisepeale Respekt tõuseb, siis see on kurb.

Oleks keegi teine nii teinud oleks ta "Ristilöödud"
Kuidas saab miski ebasportlik olla kui see on reeglite piires? Ma arvan, et enamus oleks Ogieri asemel samamoodi käitunud. Kes ei oleks, on rumal lihtsalt.
Ei viitsi siin pikalt lahkama hakata aga fakt on see ,et on ka kirjutamata reegleid. Kõiki asju ei jõua üksi valitsus ega organ paberile panna. Kas see on ok kui kõik Rally 2 süsteemis sõitjad hakkaks PS.il sigatsema.
Selle katse jaoks oli tõeliselt karvaseid mune vaja....
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 650
Joined: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by tfr »

Allu12 wrote:Torn tõenäoliselt powerstage võit JWRC klassis!
JWRC saab powerstagelt ka 5-4-3-2-1 või saab ühe punni nagu kõigil katsetel?
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5084
Joined: 21 Jan 2015, 19:26
Has thanked: 4
Meeldimisi saanud: 11

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by CTR »

Ogier sai siiski 4.15 trahvi (50s asemel nagu algul oli) ja langes Evansi taha
Tann
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1117
Joined: 11 Jul 2011, 18:31
Location: Tartu

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by Tann »

#WRC SS19 #RallySweden Ogier gets 4mn15 penalty due his late of start ... He finished the rally in 11th position
trw214
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 19
Joined: 18 Oct 2017, 09:41

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by trw214 »

Lärri wrote:Ma ei näe küll mingit põhjust stressiks. Eriti naeruväärne on Ogier peale praegu vihane olla. Või üldse midagi olla.

Soovitan vahelduseks päris ellu tulla ja iseendale meenutada, et kõik need roolikeerajad on tegelikult õnnelikud inimesed, kellel on hetkel käsil lapsepõlve pikendamine. Ja paremal juhul saab mõni veel selle eest korralikult makstudki. Pealtvaatajal oleks mõistlik seda pulli võtta kui meelelahutust. Nagu head filmi või mida iganes. Nautige, sest stsenaarium kirjutatakse käigu pealt. Ettearvamatus ongi siin üks suurimaid võlusid.
Mina jagan Lärri arvamust, vahest peab seda asja vaatama lihtsama pilguga.
Sama hästi võiks sae käima tõmmata, et Neuville-st ka nõme rõõmu tunda võidu puhul, sest osad paremad mehed ei saanud kahjuks võidu sõita nendes tingimustes.
Kokku võttes ei ole asi üldse hull meie poolt vaadatuna ja ei ole ka Ogieri tegu teab mis unsportsmanlike.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2225
Joined: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by KidrA »

P2takac wrote:Ei viitsi siin pikalt lahkama hakata aga fakt on see ,et on ka kirjutamata reegleid. Kõiki asju ei jõua üksi valitsus ega organ paberile panna. Kas see on ok kui kõik Rally 2 süsteemis sõitjad hakkaks PS.il sigatsema.
Ralli pole ainult täisgaasiga punktist A punkti B. Seal on oma osa ka strateegial. Teinekord ei pea punkte võtma, et järgmisel rallil esimesena startida. Oleks näiteks tegemist eelviimase ralliga ja sul on võimalus minna 1.punktiga liidriks või jääda teisele kohale siis 100% kõik valiks selle teise variandi. Sama teema ka Mehhikoga, mõned räägivad et kõik punktid on olulised, ei ole. Parem Tänakul startida 5. kohalt Mehhikos kui koguda Rootsis näiteks 2 punkti rohkem ja startida 3'na. Oleks võinud üldse PS punktidest ilma jääda ja startida veel 6'na Mikkelseni tagant.

Kui seda reeglit enamus ära hakkaks kasutama, siis ma usun, et tehtaks ka mingi reeglimuudatus. Seni pole enamusel selleks võimalust ega vajadust olnud.
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 498
Joined: 21 Jan 2005, 15:30

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by kriux »

Soovitan järgmiseks Rootsi ralli punktikatseks sellist stsenaariumit. Stardijärjekord on 2-3 superalli meest. Lisaks 1-2 venda, kes punktidelt väljas või peaaegu väljas. Ükski viiest mehest ei stardi - ootavat paremat ilma.
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 560
Joined: 11 Nov 2009, 22:41
Location: Pärnumaa

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by Crapmaster »

Selliseid ootamisi ja trikitamisi on ajaloos tehtud küll ja veel. Ogier soovib punkte ja kuuendat tiitlit, no mida sa muud teed siis et punkte saada?

Kui Neuville Mehhikos feilima peaks, siis ei taha ühtegi sõna kuulda tema käest et peab teed puhastama.
domaza
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1008
Joined: 01 Dec 2004, 11:39
Location: Tallinn
Contact:

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by domaza »

Ajalugu kordus, st. kui enne rallit võitu hakatakse kaela riputama, siis sellest head nahka pole kunagi tulnud ...
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Posts: 388
Joined: 22 Feb 2017, 09:44

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by -LaVal- »

nsa wrote:Mehhikos võiks võidu ära korjata küll, Korsikal vaja nii eest startida kui võimalik.
Mehhikos muidugi ka Mikkelsen ja Meeke tulevad tagant, ning muidugi vanameister Loeb- ***** teda teab.
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 606
Joined: 05 Feb 2014, 21:42
Location: Tln

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by johaan »

Pointless rally :(
Süsteem on mäda :)
Kuidas parem teha, ei tea. Fakt on aga see, et punktitabel ei kajasta tegelikku jõudude vahekorda, aga just seda peaks punktitabel tegema.
Lärri, nõus ka sinuga, et liigselt pole mõtet vererõhku üles ajada, aga räägi seda juttu uuesti aasta lõpus kui Neuville Oti ees MM-tiitli saab, sest tal “joppas” paremini!?
kala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 574
Joined: 12 Mar 2004, 08:59
Contact:

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by kala »

Ogieri tegu on ju täiesti tavaine praktika, tehtud läbi aegade ja ei olnud tema ei esimene kes kasutas ajatrahvi oma postisiooni muutmiseks, ei ole ta ka viimane. Lisaks puhtale kihutamisel on rallis ikka väga palju strateegia ja ka õukonna mänge, millest tavapublik kaugele eemale jääb ja vaadates mis möllu selline lihten lüke põhjustas siis on ka hea, et mõned asjad jäävad kaadrite taha. Ilus ja põnev ralli oli igaljuhul.
Mati
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 651
Joined: 17 Nov 2016, 08:37

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by Mati »

Tegelt võiks iga katse võidu eest ka punkti anda. Siis poleks nii, et viimane päev lastakse vaba käiguga.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2325
Joined: 21 Feb 2003, 21:05
Location: Mägi-Eesti
Meeldimisi saanud: 1

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by skahar »

Katsevõidu eest punkt on ka mõeldav...
Kuid punktikatse võiks olla küll 3-2-1 ja vsjoo. Muuda või mehhikost alates, ei tohiks väga suur probleem olla.
AutoralliSuurSõber
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 116
Joined: 12 Feb 2011, 11:50
Location: Tartu

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by iceone »

Eelnevaga nõus, kuidas nad ise sellest aru ei saa
ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 193
Joined: 06 Mar 2011, 10:06

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Post by ME-3 »

Kui Pahv on kohal, siis head nahka ei tule! Nii, et Peep ära enam rallidele mine, saada Jaan!
Post Reply