66. Rally Sweden 2018 DAY3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5915
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 1

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas Strike »

Rootsi ralli pühapäeva sündmuste kokkuvõte

https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... ierry.html
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 8

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas CTR »

Evans ka trahvi saanud 4.20 (26min late at TC).. ega seal muud polnud, et Ogier saaks 10. koha eest ka ühe punkti veel.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas jens »

johaan kirjutas: Lärri, nõus ka sinuga, et liigselt pole mõtet vererõhku üles ajada, aga räägi seda juttu uuesti aasta lõpus kui Neuville Oti ees MM-tiitli saab, sest tal “joppas” paremini!?
Huvitav on see Neuville'i foobia siin foorumis. Üks teema on Antti, aga Neuville'i edu ajab millegipärast kangesti inimesi keema.

Ega siin tegelikult sisuliselt muud põhjust pole, kui et belglast kardetakse. Neid Latvalaid jt eriti ei kardeta (vähemalt nende tiitlisse vist ei usuta), aga Neuville võib täiesti reaalselt MM-tiitliga lõpetada. Ogierile on tema tiitlid juba andestatud, aga nüüd käib printsipiaalne võitlus, kellest saab järgmine uus maailmameister.

Ja Neuville'st on kujundatud nagu mingine igipõline Tänaku rivaal või vastand. Enam-vähem ühe aastakäigu mehed, ühel ajal tegid WRC debüüdi (2012) ja mõlemad jahivad oma esimest MM-tiitlit. Mõlemad on väga kiired ja andekad ja võivad selle tiitli ka vabalt üks päev võita. Aga kumb? Oioi... ja siin kaotavad inimesed igasuguse rahu ära. :P
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Neuville käitub nagu suguelund tihtipeale, eks sealt ka see vastikus.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas jens »

Rallist mainiks nii palju, et väga muljetavaldav esitus Craig Breenilt. Tema stardipositsioon oli küll soodne, aga siiski sitke sõit. Tegi isegi lumespets Östbergile ära. Breeni esiletõus meenutab veidi Paddoni paari hooaja tagust 2. kohta Rootsist.
skahar kirjutas: Kuid punktikatse võiks olla küll 3-2-1 ja vsjoo. Muuda või mehhikost alates, ei tohiks väga suur probleem olla.
Mulle pole see 5-4-3-2-1 kordagi meeldinud. Juba algusest peale oli tegelikult märgata, et sellel hakkab ralli üldkokkuvõttega võrreldes olema liiga määrav mõju. Maksimaalselt 3-2-1 või siis üldse mitte ja vana klassikaline ralliarvestus loeb. :)
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Evans on ka mingil põhjusel kuskil oodanud, kuigi see lõpptulemuses ei kajastu. Eks natuke tsirkust peab reeglite piires tegema, et näidata, et need pole päris mõistlikud. Historicuteta oli ka ajakadu esimestel startijatel päris palju mõistlikum, seega ehk oleks mõistlikum nendele siiski eraldi ajal see sõit korraldada.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas KidrA »

jens kirjutas:Huvitav on see Neuville'i foobia siin foorumis.
See foobia sai alguse siis kui Ogier liitus Fordiga Tänaku tiimikaaslaseks. Enne seda oli Ogier siin see kelle pihta kivisid loobiti. Mäletan, et mingi hetk tundsin, et olen nagu Ogieri fänn number.1, kes iga hinna eest peab teda kaitsma kurjade rallifoorumlaste eest. Iga ralli olid kommentaarid samadelt tegelastelt "Ogier on ülbe" "Ogier on vinguja". Peale Monte Carlot samad tegelased kirjutavad "Ogier on äge" Ogier on ikka jumala hea tüüp" "Ogier on muutununud". Ei ole teil midagi Ogier muutunud, oli samasugune ka enne.

Ma tulen rallifoorumisse ja vaatan kõik on nagu one big happy family. Pidin küsima enda käest, mida mul siin foorumis üldse enam teha on, kui kellegiga vaielda ka ei saa enam. Aga õnneks loodus ei salli tühja kohta. Läks paar rallit aega kui hakkasid tulema tekstid "Neuville on ülbe" "Neuville on vinguja". Kidra missioon jätkub..... :D
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

Ogier ei võrdle sotsiaalmeedias suurlinnu ilma põhjuseta pimeda kehaõõnsusega, kuuluta ennast keset hooaega 90 % tõenäosusega maailmameistriks ja ei ole siiani nagu enda lõhutud autos mehaanikuid süüdistanud...või äkki KidrA teab kohe näidata, et on seda teinud?

Selline suhtumine iseloomustab Neuvillei eriti eelmisest hooajast alates. Eks Ogil ka oma head ja vead nagu kõigil, aga VW lahkumine näitas, et tegelikult on ta inimene nagu teinegi ja kõigil on võimalik talle vastu saada, kui just üksjagu paremat tehnikat kasutada ei ole, olge ainult nii kõvad.
Viimati muutis -huviline2-, 18 Veebr 2018, 20:30, muudetud 3 korda kokku.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 8

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas CTR »

-huviline2- kirjutas:Ogier ei võrdle sotsiaalmeedias suurlinnu ilma põhjuseta pimeda kehaõõnsusega ja ei ole siiani nagu enda lõhutud autos mehaanikuid süüdistanud...või äkki KidrA teab kohe näidata, et on seda teinud?
ära pane KidrAt proovile, ta teab kõike ja tal on alati õigus
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 525
Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas Polkovniku lesk »

Ogier ei ole nüüd see ainuke süüdlane. Ta proovis katselõpukommentaari andes kohe esimese lausena endalt süüd eemale veeretada. Muidugi ta sai aru, et vesi on ahjus ja tegu polnud väga härrasmeheliku käitumisega. See kõik käis Wilsoni laualt läbi, ka tema on selles tegevuses kaasosaline. Seega M-Sport kaotas minu silmis üsna palju respekti. Arusaadav, et tahavad kindlasti sõitjate tiitlit kaitsta, aga ebasportlikult käitumine ei tee mitte midagi head. Koos on meeskonnad reeglites kokku leppinud - palun käitugu ja järgigu neid.
Viimati muutis Polkovniku lesk, 18 Veebr 2018, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas teine_riiul »

Who's afraid of Thierry Neuville? Mitte keegi, vähemalt mina mitte. Tänak on esimese kahe ralliga tõestanud oma kiirust, ta on mitteametlik Toyota esinumber ja väidan, et kiiruse poolest ei saa talle sel aastal keegi vastu. Võib ju öelda, et Monte ja Rootsi ei näita midagi, need on pigem nn "erirallid", aga lumel ja jääl sõitmine on põhimõtteliselt sama, mis kruusal. Lähim konkurent on kiiruse poolest on ehk jah, Neuville, aga see pole põhjus tema kartmiseks. Võrdsetes oludes pole kahtlust, kes kiireim on. Hetkel peakski olema Tänak sel aastal kõige rohkem kiiruskatseid võitnud piloot. Pigem tekitavad hämmastust belglase kahtlased sõnavõtud ja ülbe olek, mis näitab pigem tema ebakindlust. Ogier, tundub et on aastaga M-spordis kõvasti tagasi tõmmanud ei ole enam nii enesekindel ja on saanud aru, et võrdse tehnika puhul ta polegi maailma kiireim sõitja(vb johtub see ka ealistest iseärasustest, keha ei tooda enam niipalju testot kui varem või mida iganes)
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas KidrA »

Kõik need "puudused" või omadused mis inimesed Neuville ja Ogieri puhul välja toovad on minu silmis nende eripärad, mis teevad neist ühed parimad sõitjad. Kui nad oleks sellised nagu inimesed tahaks, et nad oleks siis poleks nende nimed mitte Neuville ja Ogier, vaid Paddon ja Evans.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas KidrA »

Polkovniku lesk kirjutas: Koos on meeskonnad reeglites kokku leppinud - palun käitugu ja järgigu neid.
Ja mis reegleid rikuti?
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 525
Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas Polkovniku lesk »

Stardijärjestus on reeglites kirjas. M-Sport ja Ogier omavolitsesid ja hilinesid tahtlikult AKPsse.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas -huviline2- »

No, said ju karistada ka vastavalt reeglitele. Pole esmakordne ajaloos, et kuskile hilinetakse ja saadakse karistada, kuna see annab eelise.
Viimati muutis -huviline2-, 18 Veebr 2018, 21:27, muudetud 1 kord kokku.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas Timur_P »

teine_riiul kirjutas:....Hetkel peakski olema Tänak sel aastal kõige rohkem kiiruskatseid võitnud piloot. ...
Neuville'l ja Otil on mõlemal 10 kaatsevõitu, järgneb Ogier 4 võiduga.

Postimees ka katsevõite lugenud.
Graafik: Neuville ja Tänak – sama kiired, aga miks on üks MMi liider, teine alles viies? -- Postimees
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 525
Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas Polkovniku lesk »

Katsevõitude järgi kiiruse järeldamine on üsna puusalt tulistamine. Neuville sai Montes pooled enda katsevõitudest, kuna sai seal viimasel päeval startida paremalt positsioonilt, Tänak jälle kogus Rootsis palju katsevõite, kuna sai võrdlemisi riskivabalt võtta. Neuville ja teised pidid rohkem kalkuleerima oma riske ja valima aja ja koha kus pushida.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas iceone »

Kes iganes kruusarallil esimesena stardib, eks ikka mainitakse puhastamist, seda ma väga Neuvillile ette ei heidaks
jax
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 438
Liitunud: 23 Aug 2004, 01:02

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas jax »

Kirjutan ka paar mõtet ralli ja üleüldise korralduse kohta.

Minu arvates polnud Ogieri starti hilinemises midagi halba, kuna see oli tema protest stardijärjekorra ja korraldajate vastu, mis ei lubanud tal kõrgete kohtade eest heidelda. Kui oleks olnud n-ö normaalolukord, ehk tingimused ralli vältel kõigile võrdsed ja Ogier oleks siis sellist trikki teinud, oleks see ehk olnud tõesti pahakspandav. Mina ei taha uskuda korraldajate juttu, et sahka polnud võimalik piisavalt hilja rajale saata, et see põlvekõrgune lumi sealt ära lükata. Loomulikult kui lund sajab, siis enne katset tekib teele teatav kiht ja midagi pole teha. Pole küll pilti sellest süüdlaseks olevast viimasest kuuest kilomeetrist näinud, kuid kui uskuda sõitjate sõnu, et teel oli põlvekõrgune lumi, siis oli see ikkagi korraldajate ämber. Ilmselge, et nii paksu lumekihti oleks saanud vähemalt teatud määral vähendada. Pigem mõeldi siinkohal, et olud on sellised nagu on ja igal rallil puhastavad esimesed teed, mis ses siis imelikku. Antud juhul oli aga tegemist ekstreemsusega.

Minu arvates on olude võrdsemaks muutmiseks, ehk tee puhastamise faktori vähendamiseks/ära kaotamiseks isegi mitu võimalust. Esiteks stardijärjekorra muutmine - nt stardivad esimestena R5 klassi masinad, mis peaks olema küllalt kiired sõiduriistad, et kuninglikule klassile tee vähemalt enam-vähem puhtaks sõita. Siin tekib muidugi probleem, et miks peaks siis osad R5 mehed aega kaotama (samas aga, mis on prioriteet ja maksumuudatuse valguses märksõna solidaarsus!) ja igal rallil (nt Mehhiko ja Argentiina) pole piisavalt palju ja kiireid R5 autosid, kes seda teeks. Teine võimalus - FIA poolt rohkemate 0-autode lisamine, milleks oleks kiired 4WD masinad ja mille roolis ka kiired kogenud juhid. Sääraseid nulle võiks ju olla vähemalt 5-6, kes mingigi puhastustöö ära teeks. Iseasi, kas neid peaks nimetama just 0-autodeks, kuna teadupärast on neil ju väljasõit keelatud. Asja mõte oleks, et tegemist poleks päris töristajatega ega sõitjatega, kes raja ohutust peavad jälgima - seega tuleks neilt ära võtta karistus rajalt välja sõitmise eest. Loomulikult peaksid säilima ka "päris 0-autod", kes raja turvalisust jälgivad ning loomulikult tähendab see lahendus FIA-lt korralikku kulutust. Kolmas võimalus oleks vana kvalifikatsioonikatse tagasi toomine, mis jätab siiski õhku küsimuse, kuidas lahendada teise ja kolmanda päeva stardijärjekord. Paremusjärjestuse ümber pööramine pole hea lahendus, kuna kellelgi võib olla esimene päev mingil põhjusel untsu läinud, kuid kiirus on hea ning tahaks teine päev alustada tõusmisega. Stardipositsioon aga seda ei luba ja esimese päeva probleemi tõttu jäädki ralli lõpuni tagaotsa. Selge on aga see, et tee puhastamise tegur tuleks elimineerida või muuta selle mõju võimalikult väikseks, et reaalselt meeste ja masinate jõudude vahekordi proovile panna, mis on ju selle spordi mõte. Kui paljud siin räägivad, et praegune triangel teeb asja põnevamaks, siis jah, punktitabelit vaadates teeb küll, aga mis pagana põhjusel peab parim sõitja kannatama mingite sanktsioonide all ja teda justkui kiusatakse mängu põnevuse säilitamise huvides. Arvan, et Ogier mõtles selle ralli vältel väga mitmeid kordi, et oleks pidanud siiski karjääri lõpetama..

Rääkides Neuville'st, siis mulle tundub samuti, et mees ikka veidi ülbe ja üleolev on. Jutu ja kehakeelega näitab välja oma mõttemaailma, et tema on see kõige kiirem ja parim sõitja sarjas. Ogier' puhul seda näiteks ei tähelda. Kuid eks ta ka üks parimaid (kui mitte kõige parem) ole. Selgelt pole Ogier enam kõige kiirem sõitja sarjas (loomulikult küsimus, kas ta seda üldse kunagi on olnud), küll aga kõige targem.

Tornist väga kahju ja loodan, et suudab oma potentsiaali edaspidi lõpuni realiseerida. Usun, et kiirust on läbi löömiseks piisavalt. Kuna varasem MM-kogemus puudub, siis sellised vead arusaadavad, kuid finantsilise poole tõttu võib see lõpuks saada paraku karjääri juures otsustavaks. Etappe on JWRC-l suhteliselt vähe ning katkestamine tähendab juba väga suurt tiitli % vähenemist.
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1007
Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29

Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3

Postitus Postitas teine_riiul »

Polkovniku lesk kirjutas:Katsevõitude järgi kiiruse järeldamine on üsna puusalt tulistamine. Neuville sai Montes pooled enda katsevõitudest, kuna sai seal viimasel päeval startida paremalt positsioonilt, Tänak jälle kogus Rootsis palju katsevõite, kuna sai võrdlemisi riskivabalt võtta. Neuville ja teised pidid rohkem kalkuleerima oma riske ja valima aja ja koha kus pushida.
Sa ise ikka saad aru, et räägid endale vastu? Kuidas saab katsevõite võtta, ilma riskimata? Ok, vb on see võimalik, aga see tõestab veelgi enam Tänaku ja Toyota kiirust.
Vasta