38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Post Reply
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Lithium »

See kuradi norra milf pani bet-i Meeke peale v? Pettunud. :shock:
Söörlöne!
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5912
Joined: Fri Jun 06, 2003 11:58 am

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Strike »

Vinge, Argentina ralli avapäeva kokkuvõte:

https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... iduni.html
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Lithium »

Martin ütles eetrisse, et see on fucking amazing car. :D
Esimest korda sai roolis olla selles autos.
Söörlöne!
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 5073
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by CTR »

hehehe, Ott ütles, et oli küll kõrval istmel, aga ta pole väga hea ,,passenger'', seega ülesõit oli siiski piisavalt ärev :D aga õnneks Martin teadis teed, siis polnud roadbooki vaja :D
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Lithium »

Vaadake SS2 onboard 4:10... see masin on ikka päris hea tank.. selline pauk ikka..
Söörlöne!
svs89
Rallifoorum 24/7
Posts: 2367
Joined: Thu Aug 10, 2006 5:31 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by svs89 »

Lithium wrote:Vaadake SS2 onboard 4:10... see masin on ikka päris hea tank.. selline pauk ikka..
Siin ka hea klipp Tänakust: https://sport.postimees.ee/4480068/jarv ... ud-on-koik
Gardocki
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 640
Joined: Sat Nov 19, 2005 11:56 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Gardocki »

tfr wrote:
Ralli.ee wrote:Markko Märtin Stage wins: 98
Mis andmebaas see 101 võitu näitab Märtinile?
edit: Leidsin, Wiki näitab 101 katsevõitu jah.
Märtini 101 vs 98 tuleneb sellest, et kas Aussie 2003 kolm katsevõitu, kus ta ralli lõpus varuratta munakiviga fikseerimise eest diskvalifitseeriti, lugeda sisse või mitte.
Mind hakkas ka nüüd huvitama :D
See 101 on tõenäoliselt võetud juwra.com andmebaasi pealt vs 98 eWRC lehel. Juwra statistika tundus võrdluses õigem, kuigi ma ei oska nii vanade hooaegade kohta hetkel ametlikku katseaegu leida.
Need Austraalia 2003 kolm katsevõitu on mõlemasse numbrisse sisse arvestatud, seega see ei ole põhjus.
Vahe tuleneb eWRC tõenäolistest vigadest:
1) eWRC lehe katsevõitude arvestudes on puudu 2002 Acropolise ralli katsed (kõikidel sõitjatel): https://www.ewrc-results.com/stagewins.php?p=640. Markkol seega -5 katsevõitu üldarvestuses vähem
2) 2004 hooaeg Küpros https://www.ewrc-results.com/results/53 ... 004/?s=917. See katsevõit on liigselt, katse pooleli jäetud ja määratud ajad.
3) 2004 hooaeg Soome https://www.ewrc-results.com/results/57 ... 004/?s=871. Siin tundub olevat mingi error Sohlbergi ajaga, See peaks olema Markko katsevõit
4) 2004 hooaeg Saksamaa https://www.ewrc-results.com/eventstats ... land-2004/ SS9 ja SS11 ei tohiks olla katsevõitude arvestuses. Katse pooleli jäetud ja määratud ajad.

Seega Markko õige katsevõitude arv peaks olema 101 (98 + 5 2002 Acropolis - 2 2014 hooaeg) (kui mõni muu hooaeg just samu probleeme pole olnud). Keegi eWRC-ga siit foorumist seotud, et saaks üle vaadata või peaks saatma tagasisidet?
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 744
Joined: Sat Nov 12, 2011 5:53 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by pelmeen10 »

postimees on osavalt foorumit lugenud:
https://sport.postimees.ee/4480153/tana ... aalia-kivi
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: Fri Jan 30, 2009 11:07 am
Location: Pärnu

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Dubber »

CTR wrote:peale viimast katset siis natuke huumorit ka:
https://twitter.com/OttTanak/status/989967270721081344
Huumor on hea, tundub, et mehed teavad mida seal kaugel Argentiinast teha tuleb - sõita rallit ja seda nautida!
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Pints
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 771
Joined: Tue Jun 15, 2010 7:41 pm
Location: Harju

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Pints »

Gardocki wrote:
tfr wrote:
Ralli.ee wrote:Markko Märtin Stage wins: 98
Mis andmebaas see 101 võitu näitab Märtinile?
edit: Leidsin, Wiki näitab 101 katsevõitu jah.
Märtini 101 vs 98 tuleneb sellest, et kas Aussie 2003 kolm katsevõitu, kus ta ralli lõpus varuratta munakiviga fikseerimise eest diskvalifitseeriti, lugeda sisse või mitte.
Mind hakkas ka nüüd huvitama :D
See 101 on tõenäoliselt võetud juwra.com andmebaasi pealt vs 98 eWRC lehel. Juwra statistika tundus võrdluses õigem, kuigi ma ei oska nii vanade hooaegade kohta hetkel ametlikku katseaegu leida.
Need Austraalia 2003 kolm katsevõitu on mõlemasse numbrisse sisse arvestatud, seega see ei ole põhjus.
Vahe tuleneb eWRC tõenäolistest vigadest:
1) eWRC lehe katsevõitude arvestudes on puudu 2002 Acropolise ralli katsed (kõikidel sõitjatel): https://www.ewrc-results.com/stagewins.php?p=640. Markkol seega -5 katsevõitu üldarvestuses vähem
2) 2004 hooaeg Küpros https://www.ewrc-results.com/results/53 ... 004/?s=917. See katsevõit on liigselt, katse pooleli jäetud ja määratud ajad.
3) 2004 hooaeg Soome https://www.ewrc-results.com/results/57 ... 004/?s=871. Siin tundub olevat mingi error Sohlbergi ajaga, See peaks olema Markko katsevõit
4) 2004 hooaeg Saksamaa https://www.ewrc-results.com/eventstats ... land-2004/ SS9 ja SS11 ei tohiks olla katsevõitude arvestuses. Katse pooleli jäetud ja määratud ajad.

Seega Markko õige katsevõitude arv peaks olema 101 (98 + 5 2002 Acropolis - 2 2014 hooaeg) (kui mõni muu hooaeg just samu probleeme pole olnud). Keegi eWRC-ga siit foorumist seotud, et saaks üle vaadata või peaks saatma tagasisidet?
Info edasi antud.
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Ruutu »

Tänud Gardockile ja Pintsile, loodetavatsi saavad numbrid ühtseks.
kiilakass
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1902
Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
Location: Good Morning
Contact:

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by kiilakass »

Mida küll teeksid postimees ja delfi ilma rallifoorumita :D
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Vahula »

https://twitter.com/twitter/statuses/989981496609050626

Järveoja kommentar peale auto proovimist :D
calderon
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: Sat Jun 05, 2010 7:30 pm
Location: Kuppelmaastik

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by calderon »

Suht pohh katsete võitudest. Märtinil oli selleks ajaks 18 poodiumit
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1199
Joined: Wed Dec 17, 2014 6:35 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Vahula »

Exciting to see who made the best pacenotes in the middle section of SS11/15 tomorrow. 30 meters visibility on 1st pass of recce, but 2nd pass was clear. Anyway, who will trust their own notes best if it gets foggy tomorrow! #WRClive
https://twitter.com/TorsteinEriksen/sta ... 9485286400
vwmehaanik
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 263
Joined: Sat Apr 29, 2017 8:31 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by vwmehaanik »

calderon wrote:Suht pohh katsete võitudest. Märtinil oli selleks ajaks 18 poodiumit
miks te üldse üritate võrrelda Märtinit ja Tänakut tuginedes nende hetkekonkurentidele? Ma tean jah, et tugitoolisportlastele meeldib tohutult statistika aga see ei ole kuulitõuge, kus kuul on kogu aeg sama raske ning ka kuulitõukes saaks ainsana võrrelda eri ajastu mehi tõuke pikkuse järgi mitte konkurentide ebaõnne või tugevuse järgi.
calderon
Rallifoorum 24/7
Posts: 3364
Joined: Sat Jun 05, 2010 7:30 pm
Location: Kuppelmaastik

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by calderon »

vwmehaanik wrote:
calderon wrote:Suht pohh katsete võitudest. Märtinil oli selleks ajaks 18 poodiumit
miks te üldse üritate võrrelda Märtinit ja Tänakut tuginedes nende hetkekonkurentidele? Ma tean jah, et tugitoolisportlastele meeldib tohutult statistika aga see ei ole kuulitõuge, kus kuul on kogu aeg sama raske ning ka kuulitõukes saaks ainsana võrrelda eri ajastu mehi tõuke pikkuse järgi mitte konkurentide ebaõnne või tugevuse järgi.
No näed aga võrdlevad ju kiiruskatsete võite.
teine_riiul
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1007
Joined: Thu Oct 18, 2012 6:29 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by teine_riiul »

vwmehaanik wrote:
calderon wrote:Suht pohh katsete võitudest. Märtinil oli selleks ajaks 18 poodiumit
miks te üldse üritate võrrelda Märtinit ja Tänakut tuginedes nende hetkekonkurentidele? Ma tean jah, et tugitoolisportlastele meeldib tohutult statistika aga see ei ole kuulitõuge, kus kuul on kogu aeg sama raske ning ka kuulitõukes saaks ainsana võrrelda eri ajastu mehi tõuke pikkuse järgi mitte konkurentide ebaõnne või tugevuse järgi.
jah, miks te võrdlete? Miks te võrdlete ka seda kes tänavusel hooajal enim punkte saab? Mingi tugitoolisportlaste värk vist.
Epik
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 727
Joined: Sun Mar 06, 2011 12:58 pm
Location: Harjumaa

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by Epik »

Ainult splitte tohib võrrelda :D
vwmehaanik
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 263
Joined: Sat Apr 29, 2017 8:31 pm

Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1

Post by vwmehaanik »

Ärme nüüd oma tugitoolides nii higiseks ka mingem. Lihtsalt eri ajastu mehi rallis pole mõtet võrrelda, keegi ei maininud, et sama problemaatiline oleks võrrelda praegu Tänakut ja Latvalat täpselt sama tehnikaga. Sama hästi võiks ju ka te öelda et, et kumb oli targem kas Da Vinci või Einstein. Ning kui raske oli kellel suurde rallisse sisse süüa? Kas ilma Märtinita oleks üldse Tänak siin? Kui palju aastaid mõlemad mehed pidid vaeva nägema, et üldse jutuks olevasse statistikasse jõuda? Regulatsioonid on tänapäeval karmimad, autod võrdsemad, turvalisemad. Samalaadse autoga oleks Märtini kaardilugeja võibolla veel elus ja Märtin oleks statistikat veelgi rohkem täiendanud.
Tahan lihtsalt öelda, et siin on nii palju faktoreid (kaasvõistlejad, erinevad katsed, regulatsioonid, tiimikaaslased, mehaanikud, crawelcrew, rehvid, ilmastik, bossid/sponsorid rahadega), mis eri ajastu meeste katsevõitude või poodiumite võrdlmise teevad mõttetuks.
Post Reply