GC wrote:Toyota on täpselt nii vastupidav nagu ta on, ja Ott peaks seda vastupidavust juba päris hästi teadma.
Sellisel tasemel võistlus olukorras piire kombata on ilmselgelt vale koht!
Mis see Oti süüdistamine sulle annab,defineeri ära palun!Saad mingi kõlvatu rahulduse vastu ööd?
Ainult Ott oleks saanud midagi teha, et sealt trampliinilt "elusalt pääseda"!
Sama hästi võib küsida, mida annab Toyota süüdistamine!?
Et see MM tiitel lõpuks koju tuua, peab konkurentidest rohkem punkte saama!
Nemad said sealt kuidagi ometi edasi!
GC wrote:Toyota on täpselt nii vastupidav nagu ta on, ja Ott peaks seda vastupidavust juba päris hästi teadma.
Sellisel tasemel võistlus olukorras piire kombata on ilmselgelt vale koht!
Mis see Oti süüdistamine sulle annab,defineeri ära palun!Saad mingi kõlvatu rahulduse vastu ööd?
Ainult Ott oleks saanud midagi teha, et sealt trampliinilt "elusalt pääseda"!
Sama hästi võib küsida, mida annab Toyota süüdistamine!?
Et see MM tiitel lõpuks koju tuua, peab konkurentidest rohkem punkte saama!
Nemad said sealt kuidagi ometi edasi!
Päris loll inimene oled!Vali mingi muu ala fännamiseks.Male või kabe näiteks.Ott võistles ja oli juttu,et siit rallilt tuleb võtta,mis võtta annab.Sinu loogikat jälgides tuleks Martini asemel Oti kõrvale selgeltnägija Nastja äkki panna?Hoobilt oleks kõik vahepealsed muutused ja ees ootav uus pa.k ette teada,onju?
GC wrote:Toyota on täpselt nii vastupidav nagu ta on, ja Ott peaks seda vastupidavust juba päris hästi teadma.
Sellisel tasemel võistlus olukorras piire kombata on ilmselgelt vale koht!
Mis see Oti süüdistamine sulle annab,defineeri ära palun!Saad mingi kõlvatu rahulduse vastu ööd?
Ainult Ott oleks saanud midagi teha, et sealt trampliinilt "elusalt pääseda"!
Sama hästi võib küsida, mida annab Toyota süüdistamine!?
Et see MM tiitel lõpuks koju tuua, peab konkurentidest rohkem punkte saama!
Nemad said sealt kuidagi ometi edasi!
See on ju juba lamp jauramine. Mehed sõidavad võidu, aeg tiksub, Järveoja väljaütleminegi Postimehes just selgitab, miks sealt ei oodatud sellist jama ( mida siingi räägitud juba, palu kordi läbitud jne, ei osatud sellist muutust oodata, auto peaks eest tugevam olema jne). Need, kellelt punkte oli vaja võtta, olid temast ees. Seda meest oli vaja võita, see mees tegi nii. Jopastas ikka 2. kohal lõpuni. https://twitter.com/Karlip1/status/1005141283999047680
Ühesõnaga tegu pole arengupeetusega inimeste võistlusega, kus osalemine juba ongi võit.
Üllatuseks avastaisn, et Östberg on sellel saatuslikul katsel suutnud vajutava Ogieriga samas tempos tulla. Loodetavasti pole üksik sähvatus ja saavad positiivset tähelepanu ka punased autod.
Last edited by -huviline2- on Fri Jun 08, 2018 11:08 pm, edited 1 time in total.
«Mul oli üks napp pääsemine, aga kihutasin ikka täisgaasiga. Pean Otti tänama, et ta meile sõnumiga teada andis, millist kahju see hüpe tema autole tekitas. Sellest oli kõvasti abi,» kiitis Latvala Tänakut.
Selline asi on legaalne?
Ma ei leidnud hetkel, palju seal stardiintervallid olid, aga isegi kui 3 minutit, siis Latvala startis Otist 9min hiljem ja kuna see juhtus üsna katse lõpus, siis väga vähetõenäoline, et Ott jõudis oma sõnumi ära saata enne kui Latvala startis.
ohutusalast teavet võib rallipaarile katsel edastada
Neuville tuli enne Otti. Vb see koht kuhu põhjakaitse kinni jäi oli Neuville poolt põhjustatud auk. Nagu ma aru sain siis mitte pauk ei olnud saatuslik vaid et põhjakaitse rebiti küljest ja sellega tehti ka radiaatorile haiget.
Neuville maandus nurgale, Ott aga tervele ninale. Vaks vahet ja vahel tuleb pidurdada ka natukene enne tramat, eriti kui tead, et oht ninale maanduda. See juhtus ainult kahega, teised maandusid puhtalt
Myrakaru wrote:
Päris loll inimene oled!Vali mingi muu ala fännamiseks.Male või kabe näiteks.Ott võistles ja oli juttu,et siit rallilt tuleb võtta,mis võtta annab.Sinu loogikat jälgides tuleks Martini asemel Oti kõrvale selgeltnägija Nastja äkki panna?Hoobilt oleks kõik vahepealsed muutused ja ees ootav uus pa.k ette teada,onju?
... ja siis me imestame, et Rallifoorum sureb välja.
Siin on nagu juba parteis, sul peab olema "juhtoinastega" sama arvamus ja arusaam!
«Mul oli üks napp pääsemine, aga kihutasin ikka täisgaasiga. Pean Otti tänama, et ta meile sõnumiga teada andis, millist kahju see hüpe tema autole tekitas. Sellest oli kõvasti abi,» kiitis Latvala Tänakut.
Selline asi on legaalne?
Ma ei leidnud hetkel, palju seal stardiintervallid olid, aga isegi kui 3 minutit, siis Latvala startis Otist 9min hiljem ja kuna see juhtus üsna katse lõpus, siis väga vähetõenäoline, et Ott jõudis oma sõnumi ära saata enne kui Latvala startis.
ohutusalast teavet võib rallipaarile katsel edastada
Kusjuures ei või mingit teavet edastada. Ainult autost hooaldusalasse võib teavet saata. Ainult siis võib autosse teavet saata kui masin pole starditsooni sisenenud
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi