WRC hooaeg 2019
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: WRC hooaeg 2019
Ilu on vaataja silmades. Minule isiklikult meeldib.
Re: WRC hooaeg 2019
Minu arust just, üle mitme aasta on Citroen vähegi kaunim vaadata. Kui nüüd peaks valima livery top 4.
Siis 1. Ford 2. Citroen 3.Toyota ( Nasseri Dakari masinal on see kuidagi ilusam ) 4.Hyundai
Siis 1. Ford 2. Citroen 3.Toyota ( Nasseri Dakari masinal on see kuidagi ilusam ) 4.Hyundai
Seal kus lõppeb asfalt....
Re: WRC hooaeg 2019
Värvidega on mega pange pandud, oleks ta siis veits tumedam punane nagu kombedel on.snakeplissken wrote:see auto on lihtsalt ülikole
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 19355
- Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
Re: WRC hooaeg 2019
Loebi tütre sünnikuupäev on 19.pelmeen10 wrote:mis puhul siis?viplala wrote:Loeb valis numbriks 19 mitte 9 nagu varem arvati!
JWRC sarjas siis 1 tiitel. Ning WRC 9 tiitlit.
19 aastat on möödas sellest ajast kui ta oma debüüdi tegi MM sarjas.
Ning Hooaeg on 2019.
Seega suht loogiline valik see #19
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2019
Papa Grönholm on endale Yarise Rootsi ralliks välja kaubelnud vist.
http://urheiluuutiset.com/yhdeksan-vuod ... m-ralliin/
http://urheiluuutiset.com/yhdeksan-vuod ... m-ralliin/
Re: WRC hooaeg 2019
Keegi oskab lühidalt seletada mida saavad need kes wrc2 pro's osalevad, või mis tavalisega vahet on.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 19355
- Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
- Location: Seal kus lõpeb asfalt
Re: WRC hooaeg 2019
Seal jagatakse välje tootjate mm tiitel. Ning peaks olema ka sõitjate tiitel eraldi tava WRC2 klassist.Silk wrote:Keegi oskab lühidalt seletada mida saavad need kes wrc2 pro's osalevad, või mis tavalisega vahet on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2019
Monaco entry list on ka üleval.
http://acm.mc/wp-content/uploads/2019/0 ... EE-FIA.pdf
http://acm.mc/wp-content/uploads/2019/0 ... EE-FIA.pdf
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1902
- Joined: Sun Oct 02, 2005 8:26 am
- Location: Good Morning
- Contact:
Re: WRC hooaeg 2019
Kas Rootsis ei pidavat üks japsidest saama võimalust Toyota WRCga sõita?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: WRC hooaeg 2019
Ei. Oli selline jutt, aga läheb hoopis Arctic Laplandile sõitma.kiilakass wrote:Kas Rootsis ei pidavat üks japsidest saama võimalust Toyota WRCga sõita?
Re: WRC hooaeg 2019
Lorenzo Bertelli peaks ka M-Spordi masinaga olema Rootsi rallil kohal.
Re: WRC hooaeg 2019
Kahjuks või õnneks tema osalemine otseselt midagi ei muuda :/viplala wrote:Lorenzo Bertelli peaks ka M-Spordi masinaga olema Rootsi rallil kohal.
-
- Rallifoorum 24/7
- Posts: 3574
- Joined: Mon Feb 13, 2006 5:08 pm
Re: WRC hooaeg 2019
Viies soomlane WRC17 roolis pidi veel avalikustatama.
Re: WRC hooaeg 2019
wrc tehasetiimid saavad wrc2pro-s ka tasuta osaleda ja stardijärjekorras (prioriteet) on enne tava wrc2 ehk rohkem telepilti. Ühesõnaga tiitlivõistlus Škodale, sest ei usu et teised meeskonnad seda täie tõsidusega võtaks.Silk wrote:Keegi oskab lühidalt seletada mida saavad need kes wrc2 pro's osalevad, või mis tavalisega vahet on.
Re: WRC hooaeg 2019
Östberg teeb Citroeniga WRC2 pro klassis kaasa terve hooaja
https://www.facebook.com/notes/mads-%C3 ... 007247100/
https://www.facebook.com/notes/mads-%C3 ... 007247100/
-
- algaja kommentaator
- Posts: 20
- Joined: Sat Apr 23, 2016 4:55 pm
Re: WRC hooaeg 2019
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/mak ... d=85009447 kas keegi jagaks?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Posts: 1282
- Joined: Fri Apr 03, 2009 4:21 pm
- Location: Raasiku
Re: WRC hooaeg 2019
Mäkinen: kas Tänak peab olema igal kiiruskatsel nii kiire?
Toyota rallimeeskonna pealik Tommi Mäkinen kahtleb, kas pelk kiirus võib tuua MM-tiitli.
Uue ralliaasta ametlik start oli Birminghamis, kus esitleti meeskondi ja sõiduvahendeid ning võidusõitjad valisid autodele numbrid. Ott Tänak jättis endale 8, millega kihutas ka mullu.
Mäkinen seadis tiimile maksimaalsed eesmärgid: sellest ei piisa, kui tänavu võidetakse taas vaid meeskondlik meistritiitel nagu mullu. „See, millega eelmisel aastal hakkama saime, oli uskumatu, kuid nüüd on meil siht triumfeerida ka individuaalses arvestuses,” kuulutas Mäkinen. „See pole lihtne, sest konkurendid on üha kõvemad. Aga meil on väga hea auto, mida arendame aina paremaks.”
Tommi Mäkinen: „Sébastien Ogier on kuus korda maailmameistriks kroonitud, kuigi pole olnud kõige kiirem võidusõitja.”
Kuigi nii Jari-Matti Latvala kui ka Kris Meeke on võimelised rallisid võitma, peab Mäkinen meeskonna esinumbriks siiski Tänakut, kel aga tuleks oma taktika üle vaadata, kui ta soovib tšempionina triumfeerida.
„Tänak võitis mullu ülekaalukalt enim kiiruskatseid ja oli seega MM-sarjas pikalt kõige kiirem mees. Kuid kas see on kõige õigem tee meistritiitlini?” kahtles Mäkinen Soome meediale antud usutluses. „Tuleb vaadata üldpilti. Kas on vaja igas paigas, igal kiiruskatsel olla nõnda kiire? Võrdluseks: Sébastien Ogier on kuus korda maailmameistriks kroonitud, kuigi pole olnud kõige kiirem võidusõitja.”
Siiski ei kriipsutanud Mäkinen maha ka Latvala võimalusi. „Eelmise aasta teises pooles oli Latvala suurepärases hoos ja võitis ka Austraalia ralli,” kiitis Mäkinen. „Loodame, et sama hoog jätkub. Kui Latvala saab kätte mõnusalt lõdva tunde ja suudab keskenduda, võib ta võidelda ka tiitli eest.”
Latvala veksleid välja ei käinud, kuid tunnistas, et Toyota muutub üha paremaks. „Tööd on kahe hooaja vahel tehtud kõvasti ja auto tundus testisõidul parem kui kunagi varem. Oleme pisiasjades edasi läinud, aga eks praegu ongi peamine peenhäälestus,” väljendas Latvala rahulolu sõiduvahendiga. „Ma mitte ei looda, vaid usun, et Toyotaga võib võidule kihutada igal rallil ja igasugustes tingimustes. Nüüd on kõik kinni vaid võidusõitjas.”
Alonso ihkab kihutada Toyota ralliautoga
Vormel 1 sarjast lahkunud kahekordne maailmameister Fernando Alonso pöördus Toyota rallimeeskonna pealiku Tommi Mäkineni poole sooviga proovida WRC autot ja võimaluse korral Soomes.
Mäkinen tõdes, et mõte on huvitav, kuid raskesti teostatav. „Kahjuks on testipäevade arv piiratud ja seetõttu pole lihtne Alonsot rooli lubada,” selgitas Mäkinen. „Tuleb midagi välja mõelda, sest Alonso on mõnus mees ja väga hea võidusõitja. Ehk õnnestub anda talle võimalus mõnel tänavusel reklaamiüritusel, sest sealsed sõidud testidena arvesse ei lähe.”
Alonso keskendub lähitulevikus kereautode kestvussõitudele, kuid kavatseb kihutada ka Dakari kõrberallil.
Toyota rallimeeskonna pealik Tommi Mäkinen kahtleb, kas pelk kiirus võib tuua MM-tiitli.
Uue ralliaasta ametlik start oli Birminghamis, kus esitleti meeskondi ja sõiduvahendeid ning võidusõitjad valisid autodele numbrid. Ott Tänak jättis endale 8, millega kihutas ka mullu.
Mäkinen seadis tiimile maksimaalsed eesmärgid: sellest ei piisa, kui tänavu võidetakse taas vaid meeskondlik meistritiitel nagu mullu. „See, millega eelmisel aastal hakkama saime, oli uskumatu, kuid nüüd on meil siht triumfeerida ka individuaalses arvestuses,” kuulutas Mäkinen. „See pole lihtne, sest konkurendid on üha kõvemad. Aga meil on väga hea auto, mida arendame aina paremaks.”
Tommi Mäkinen: „Sébastien Ogier on kuus korda maailmameistriks kroonitud, kuigi pole olnud kõige kiirem võidusõitja.”
Kuigi nii Jari-Matti Latvala kui ka Kris Meeke on võimelised rallisid võitma, peab Mäkinen meeskonna esinumbriks siiski Tänakut, kel aga tuleks oma taktika üle vaadata, kui ta soovib tšempionina triumfeerida.
„Tänak võitis mullu ülekaalukalt enim kiiruskatseid ja oli seega MM-sarjas pikalt kõige kiirem mees. Kuid kas see on kõige õigem tee meistritiitlini?” kahtles Mäkinen Soome meediale antud usutluses. „Tuleb vaadata üldpilti. Kas on vaja igas paigas, igal kiiruskatsel olla nõnda kiire? Võrdluseks: Sébastien Ogier on kuus korda maailmameistriks kroonitud, kuigi pole olnud kõige kiirem võidusõitja.”
Siiski ei kriipsutanud Mäkinen maha ka Latvala võimalusi. „Eelmise aasta teises pooles oli Latvala suurepärases hoos ja võitis ka Austraalia ralli,” kiitis Mäkinen. „Loodame, et sama hoog jätkub. Kui Latvala saab kätte mõnusalt lõdva tunde ja suudab keskenduda, võib ta võidelda ka tiitli eest.”
Latvala veksleid välja ei käinud, kuid tunnistas, et Toyota muutub üha paremaks. „Tööd on kahe hooaja vahel tehtud kõvasti ja auto tundus testisõidul parem kui kunagi varem. Oleme pisiasjades edasi läinud, aga eks praegu ongi peamine peenhäälestus,” väljendas Latvala rahulolu sõiduvahendiga. „Ma mitte ei looda, vaid usun, et Toyotaga võib võidule kihutada igal rallil ja igasugustes tingimustes. Nüüd on kõik kinni vaid võidusõitjas.”
Alonso ihkab kihutada Toyota ralliautoga
Vormel 1 sarjast lahkunud kahekordne maailmameister Fernando Alonso pöördus Toyota rallimeeskonna pealiku Tommi Mäkineni poole sooviga proovida WRC autot ja võimaluse korral Soomes.
Mäkinen tõdes, et mõte on huvitav, kuid raskesti teostatav. „Kahjuks on testipäevade arv piiratud ja seetõttu pole lihtne Alonsot rooli lubada,” selgitas Mäkinen. „Tuleb midagi välja mõelda, sest Alonso on mõnus mees ja väga hea võidusõitja. Ehk õnnestub anda talle võimalus mõnel tänavusel reklaamiüritusel, sest sealsed sõidud testidena arvesse ei lähe.”
Alonso keskendub lähitulevikus kereautode kestvussõitudele, kuid kavatseb kihutada ka Dakari kõrberallil.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: WRC hooaeg 2019
Janne Tuohino Ford WRC-ga Rootsis kohal-huviline2- wrote:Viies soomlane WRC17 roolis pidi veel avalikustatama.
http://urheiluuutiset.com/viisi-suomala ... n-rattiin/
Re: WRC hooaeg 2019
https://twitter.com/planetemarcus/statu ... 93728?s=19
Grönholm siis Rootsis Toyotaga peal
Grönholm siis Rootsis Toyotaga peal
Re: WRC hooaeg 2019
No mis jutt see nüüd on!?maailmameister wrote:Mäkinen: kas Tänak peab olema igal kiiruskatsel nii kiire?
...
Kuigi nii Jari-Matti Latvala kui ka Kris Meeke on võimelised rallisid võitma, peab Mäkinen meeskonna esinumbriks siiski Tänakut, kel aga tuleks oma taktika üle vaadata, kui ta soovib tšempionina triumfeerida.
„Tänak võitis mullu ülekaalukalt enim kiiruskatseid ja oli seega MM-sarjas pikalt kõige kiirem mees. Kuid kas see on kõige õigem tee meistritiitlini?” kahtles Mäkinen Soome meediale antud usutluses. „Tuleb vaadata üldpilti. Kas on vaja igas paigas, igal kiiruskatsel olla nõnda kiire?...
Siin võib sellise arvamuse eest piki pead saada, ise kogesin!