Kõik on ok, aga ilmselt ei olnud FIA reeglid päris üheselt tõlgendatavad.-Uku- wrote:https://www.autosport.com/wrc/news/1452 ... -anomalies ???
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/so ... d=87060063
Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki
Kõik on ok, aga ilmselt ei olnud FIA reeglid päris üheselt tõlgendatavad.-Uku- wrote:https://www.autosport.com/wrc/news/1452 ... -anomalies ???
Huvitav, aga kes teda asendab?Ruutu wrote:Nagu kahjuks oli karta, Evans ka Saksamaal ei stardi.
https://www.wrc.com/en/wrc/news/august- ... 2-12-.html
Lodoetavasti Paddon jah, kuigi Camilli nimi jookseb ennustustest läbi. Ei saa Camilli fenomenist aru, ta on ju näidanud, et kiirelt sõita ei oska. 31-aastane ehk sama lootustandev noorsportlane nagu Rehemaa ja muud tegelased. Millise hea tulemuse põhjal peaks talle kohta pakkuma? Karjääri jooksul vaid üks katsevõit, kuigi tegi 2016 terve hooaja kaasa. Isegi Urmo Aaval on rohkem katsevõite.RenoK wrote:Loodan, et Paddon, aga arvan et Camilli.
Siin täpsemalt:Ruutu wrote:Kõik on ok, aga ilmselt ei olnud FIA reeglid päris üheselt tõlgendatavad.-Uku- wrote:https://www.autosport.com/wrc/news/1452 ... -anomalies ???
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/so ... d=87060063
Gus Greensmith saab uue võimaluse ralli lõpuni sõita.RenoK wrote:Loodan, et Paddon, aga arvan et Camilli.
Nojah, ma ei saa sellest Gusi fenomenist ka aru tegelikult. Kaks rallit WRCga ja kolm korda ära käkkinud juba.. okei, Fafe jumpil polnud küll tema süü kuid siiski. Iga kell oleks mõistlikum olnud see koht Paddonile anda, aga eks me ei tea neid telgitaguseid.viplala wrote:Gus Greensmith saab uue võimaluse ralli lõpuni sõita.RenoK wrote:Loodan, et Paddon, aga arvan et Camilli.
https://www.wrc.com/en/wrc/news/august- ... 2-12-.html
Kuskil oli kirjas, et Citroen "Juhtis tähelepanu" sellele.Kolin wrote:Ma ei saa siiani aru. Kes selle teema ülesse tõmbas. Kas mingi Hyundai inseneer
Nii on. Aga nüüd jääb küsimus, kas ja kuidas uus tiib Toyotat mõjutama hakkab? Kas jääb aeglasemaks, samaks või leitakse lühikese ajaga ulme lahendus, mis teeb kiiremaks. Saksamaal saab veel vana tiivaga, aga Türgis peab juba uus olema.MadMax wrote:Niipalju kui mina olen aru saanud, siis probleem on selles, et tehniline reegel oli kirjutatud nõnda, et seda sai tõlgendada mitmeti. Toyota leidis enda viisi, kõik teised (vist?) tegid nii nagu FIA seda reeglit mõtles. Kuna Toyota otseselt midagi valesti ei teinud, vaid polnud lähtunud FIA ideest, siis on see kivi just nende kapsaaeda. Tagatiib on olnud muutmata aastast 2017 ning läbinud kõik testid.