Meeke vaatab ja mõtleb, et miks Ostbergil nii kaua aega läks, et tema oleks juba esimese kahe katsega ära käkkinudmarkol kirjutas:Meeke vaatab seda ja mõtleb, et miks mind küll välja vahetati.viplala kirjutas:Östbergi katkestamise põhjus väljasõit https://youtu.be/yGLoiel0WP8
ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
veojõukontrolli vist ei tohiks olla? keskdifferist ei rääkinud või?kaits kirjutas:Latvalal läks puruks hüdraulika pump mis juhib käigukasti. Käsikäigud jäid algul alles. Selle pumba juhtimisega kadus ära ka veojõu kontroll ja pidurite süsteem. Ehk vedasid ainult üks esimene ja üks tagumine ratas ja pidurdas imelikult. Ja kõik juhtus kui Jari enne katset läks põit tühjendama ja tagasi tulles enam käigud ei töötanud.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Paneb vihagateine_riiul kirjutas:Mida see Ogi seal nüüd kupatab? Kedagi püüda nagunii ei saa, taga on turvaliselt wingman Suninen.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
eiSilk kirjutas:Tundub et natuke valesti arvutasid. Oti ja Neuville vahe on 46 punkti. Esimese ja teise koha vahe on rallil 7 punkti. Järgi on jäänud koos saksaga 5 rallit. Kerge arvutus 5x7= 35, vahe jääb veel 11 punkti ja kõik ps punktid annavad kokku 25. Jääb veel varugi . Aga see tühi juttvwmehaanik kirjutas:
Midagi ei ole Otil teha kui tegelikkuses ainult 3 meest suudavad punkte võtta. Raadios ka mainiti, et isegi kui Tänak võidaks kõik järgnevad rallid ja ps-id ning neu oleks alati teine, siis ikka Neu võidaks. Ja kindla peale sõitu oma õnnefaktori juures Neuville oskab teha väga hästi.
kõik PS lõpetaks neuville teisena
35+5=40
vahe on 46
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
1split Neuville väga rahulikult +3,2 sek Ogierile
E: 2 split on juba kiirem kui Lappi kahjuks
E: 2 split on juba kiirem kui Lappi kahjuks
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Sellise koha pealt ei tohi kunagi püssi põõsasse visata. Ees võib kõike juhtuda. Ise pead andma endast ikka 110%. Seepärast ta ongi mitmekordne maailmameisterteine_riiul kirjutas:Mida see Ogi seal nüüd kupatab? Kedagi püüda nagunii ei saa, taga on turvaliselt wingman Suninen.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Lappi tiksub vaikselt lõpuni. Edu enne viimast katset 37 sek Ogieri ees.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Jah, keegi enam kellegagi ei võistle. Tuleb lihtsalt see päev ära sõita
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
No mille üle siin nii rõõmustada ka on. Ogieriga võitlus lõppes eile, täna JML katkestas, Neuville 2. eks natuke ikka naeratab, aga katusele pole vaja täna minna.Ruutu kirjutas:Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Kui MM-etapivõit ei anna selleks põhjust, siis mis veel? Ott on endast maksimumi andnud, tema ei saa teiste eest sõita või nende tulemusi muuta.Divine kirjutas:No mille üle siin nii rõõmustada ka on. Ogieriga võitlus lõppes eile, täna JML katkestas, Neuville 2. eks natuke ikka naeratab, aga katusele pole vaja täna minna.Ruutu kirjutas:Nagu maailma lõpp oleks. Vahe Neuvillega kindlasti väheneb ja ootame ka punktikatse ära. Ott ütles, et katusele ei roni või said tema näost juba aru?Divine kirjutas:Kõigil on seest tühi praegu, nii emotsioonitu päev. Kommentaatorid, siin rahvas, ise ka, Ott ka tundub, et ei hakka auto katusele hüppama.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Tänak ütles, et võtab ühe ralli korraga ja eesmärk on need kõik võita. Teeb oma ära!
Põhjust rõõmustada on küllaga!
Põhjust rõõmustada on küllaga!
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
- Asukoht: vastseliina
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
ise arvan,et mikkelsen ka ikka üritab pingutada sest suninen ainult 4,6 seki kaugusel,ja teine asi,tänak hoidis nandel kahel katsel rehvi,et poweril maksimum võtta....see isiklik mõte lihtsalt
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Meeldimisi saanud: 1
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Mitte seda, rõõmustab/rõõmustan ikka, lihtsalt katusele hüppamiseks pole põhjust.StP kirjutas:Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Jah keskdiffer kadus, mitte veojõu kontrollsnakeplissken kirjutas:veojõukontrolli vist ei tohiks olla? keskdifferist ei rääkinud või?kaits kirjutas:Latvalal läks puruks hüdraulika pump mis juhib käigukasti. Käsikäigud jäid algul alles. Selle pumba juhtimisega kadus ära ka veojõu kontroll ja pidurite süsteem. Ehk vedasid ainult üks esimene ja üks tagumine ratas ja pidurdas imelikult. Ja kõik juhtus kui Jari enne katset läks põit tühjendama ja tagasi tulles enam käigud ei töötanud.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Meeldimisi saanud: 1
Re: ADAC Rallye Deutschland DAY 3
Ah mine sa ka oma jutugaDivine kirjutas:Mitte seda, rõõmustab/rõõmustan ikka, lihtsalt katusele hüppamiseks pole põhjust.StP kirjutas:Loe ja imesta. Osadele ei piisa enam isegi oma mehe etapivõidust!! Totaalseks rõõmustamiseks on nüüd on vaja ikka 5punni powerilt lisaks ning kindalsti konkurentide ebaõnnestumist. Faking amazing!!