27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Ralli.ee
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1014
Liitunud: 27 Okt 2016, 10:10

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Ralli.ee »

Käigukast andis saba, sellest ka katkestamine.
Polkovniku lesk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 525
Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Polkovniku lesk »

Käigukast (või lüliti) võis vabalt viga saada kokkupõrkes puuga, mis oli päris tugev, arvestades, et sinine tuli armatuuril hakkas vilkuma selle peale. Ma ei mäleta täpselt mis G jõudude pealt see SOS süsteem aktiveerub, aga see on siiski päris korralik pauk.

Kuidas käigukasti purunemine mõjutab auto heli?
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas -huviline2- »

Kujuta ette, mis häält käigukastis lendavad rauatükid teha võivad.
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas -LaVal- »

Hääl peale hüppelt maandumist oli selline, nagu oleks käik välja hüpanud ja siis neutraaliga pöörded piirajasse vajutatud. Igadehes vedu kadus enne kurvi ära....eks hoog ka liiga suur muidugi ja mittevedavate ratastega polnud lootuski rajale jääda. Ilmselt oleks ta ikka selle hooga sealt välja sõitnud, kuid kui rattad oleksid vedanud, siis see oleks veidi pidurdanud hoogu, ning väike ehmatus nagu Östbergil ja sõit jätkunuks. Finišis oleks kogukaotus umbes 10 sekundit Latvalale ja kuna Ogier finišeeris PS enne, kui Latvala-Tänak alustanuks(PS sõitjate stardivahed 4 min), siis juba oleks lihtsalt Latvala 1 ja Tänak teine olnud. Pealegi oli PS tunduvalt kuivem (lõpus kohati tolmas), siis seal enam üllstusi poleks olnud.
See on ainult minu arvamus nähtud videode põhjal.

Eks Montes näeb rsk!
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas skahar »

Olgu olgu...saame aru, et toyota k.kast ei ole Zil'i oma mida ragistada:)
Ehk sis esimesel läbimisel pani ise võssa ning teisel korral juba k.kasti pärast, mida ragistati? esimesel korral kui võssa sõideti - aga eks seda nad ise teavad paremini.

Toyoota on jah peen ja hea masin, kui teda teel hoida. Samas oleme terve see hooaeg vaadanud kuidas Neuvill Hundaid loobib - ei miskit... korra tuli amort kapote alt välja vist?

Aga müts maha Fordi ees - polnd vist väga midagi sellist see aasta, mis oleks neid teele jätnud?
Varem aind lagunes...

Oggi muidugi hoidis masinat teel ka ja mingeid ime asju ei juhtunud... ja võitis ka.

On mida õppida veel Tänakul ja Toyol, aga ausalt - ei uskunud, et üldse tiitlile pretendeeritaksegi, ses suhtes väga hea aasta!
AutoralliSuurSõber
randos
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 389
Liitunud: 29 Mär 2012, 18:08

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas randos »

Kas käigukasti mured juba hommikul parc femmest auto boxi viimisel ei avaldunud, kust see siis lükati sinna? Esimesel võsarammimisel oli ka probleeme käikude lülitumisega, mis tõttu sinna 20 sekki läks. Kas need käigud just viimast väljasõitu põhjustasid seda me ilmselt ei saagi teada aga videost kuulda on, et tühikäigul sinna libisetaks aga samas tundub see taotluslik, lööb käigu alla ja tõmbab kässarit. Pigem kaldun arvama, et liiga optimistlikult sinna mindi, kuigi legendiraamatust loeb Martin selle kurvi kohta ülilibe. Mingi hetk seal augus nikerdades tagurpidi käik enam ei lülitunud, kuid kui see lõpuks siiski jälle sisse läks, siis autot kätte ikka ei saadud, rahvast oli vähe kes lükata aitaksid. Kahju et seekord sedasi, kuid õnneks need ajad on möödas, kus hooaja lõpus pidi põdema, et kas järgmine aasta Ott üldse kuskile meeskonda mahub, ehk uuel aastal uue hooga. Ning nagu Ott ise ütles tiitlist ilma jäämise kohta, et see muudab teda veel näljasemaks. Seega head isu!
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas -LaVal- »

Mingi mure seal oli, sest vist peale päeva avakatset Ott kurtis, et katse keskel kadus jõud ära, aga tuli tagasi.
cky
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 259
Liitunud: 23 Jaan 2016, 23:35

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas cky »

5 G peaks olema vilkuri aktiveerumine
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Kolin »

Pilt

Politsei tegeleb asjaga.
https://www.motorsport.com/wrc/news/pol ... s/3215393/


Üks küsimus veel. Ei leia kusagilt infot. Mis selle Sunineniga juhtus?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Rainy »

Kolin kirjutas:


Üks küsimus veel. Ei leia kusagilt infot. Mis selle Sunineniga juhtus?
Generaator.

Sunineni fb lehelt:
Unfortunately the alternator broke in our car before the last stage and we had to retire. Otherwise this was a good trip for us. Congrats to our team mate Seb Ogier for the sixth title. Amazing performance!
Arvi1991
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 223
Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
Asukoht: Võrumaa

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Arvi1991 »

https://www.autosport.com/wrc/news/1402 ... -wrc-teams WRC tiimid pole rahul Austraalia Ralliga kus see toimub -pole pealtvaatajaid palju ja see asub eikuskil ,soovivad finaal etapp toimuks Euroopas

http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/tom ... 78_oo8nGsY
Viimati muutis Arvi1991, 21 Nov 2018, 16:10, muudetud 1 kord kokku.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 6
Kontakt:

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Kolin »

Viimane etapp võiks ikka klasssikaline ralli olla. Näiteks Walesi ralli.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Arvi1991
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 223
Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
Asukoht: Võrumaa

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Arvi1991 »

Finaaletappil peaks ikka rahvast olema ja melu rohkem kui praegu Austraalias
Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1342
Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
Asukoht: Pärnu

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas Dubber »

Austraalia asemel võiks olla Uus-Meremaa (Paddoniga nõus) ja lõpp võiks tõesti olla kusagil Euroopas. Isegi miks mitte põnevas Kataloonias.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5084
Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 5

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas CTR »

Saaremaal :D
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas snakeplissken »

cky kirjutas:5 G peaks olema vilkuri aktiveerumine
sügavalt kahtlen, et nii väike jõud selle aktiveerib

oled täitsa kindel?
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas -huviline2- »

5 g-d ei ole väike jõud, kuigi mina mäletaks, et see lülitus 6 g pealt. Aga mida iganes, tegu on turvavarustusega, juhuks kui meeskonnast pole keegi võimeline FIA SOS nuppu vajutama.

" A typical person can handle about 5 g (49 m/s2) (meaning some people might pass out when riding a higher-g roller coaster, which in some cases exceeds this point) before losing consciousness..."
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas snakeplissken »

Avarii kohta on 5G väga väike jõud.

Näiteks kiirel sportautol mõjuvad jõud kurvides pidurades on 2-3G. F1-s isegi umbes 6G. Lisaks mõjuvad need jõud ajaliselt kordades rohkem kui avariil.

Tegelikult on õige 15G
What's more, the FIA put G-force sensors into all cars as well, which engage lights for the marshals in case the driver and co-driver sustain an impact of more than 15 Gs. This way, they can immediately request a helicopter without having to guess the severity of the situation.
cky
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 259
Liitunud: 23 Jaan 2016, 23:35

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas cky »

Sorri jaa mul oli meelde jäänud et all lives räägiti selle kohta ja oleks nagu five öelnud aga ju siis oli fifteen. vähemalt vastus käes nüüd
-LaVal-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 388
Liitunud: 22 Veebr 2017, 09:44

Re: 27. Kennards Hire Rally Australia 2018 Day 3

Postitus Postitas -LaVal- »

Arvi1991 kirjutas:Finaaletappil peaks ikka rahvast olema ja melu rohkem kui praegu Austraalias
Iseenesest Austraalia pole kohana vale. Probleem on pigem selles, et ralli asukoht on nö pärapõrgus, kus lihtsalt elab vähe inimesi ja suurtest keskustest kaugel.
Vasta