87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas ElvisP »

Lärri kirjutas:
Lambist võib Tänak ka eksida.
Tere Sherlock!
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

ElvisP kirjutas:
KidrA kirjutas:Pean tõdema, et Tänaku 7. katset vaadates, tõdesin ka ise, et üpris kõvad lõikamised ja eks see selline 50/50 olegi, et tihti pääsed puhtalt aga siis ükskord maksab kätte. Ei tasu siin kohe teisiti mõtlejaid ka kividega loopima hakata. Igal ühel on oma arvamus ja kui keegi arvab teisiti, ei pea teda maha tegema hakata. Võib ka täiskasvanulikuks ja viisakaks jääda.
Comoon mees, see jutt "ma vaatasin" ja "ma mõtlesin" ja siis tagantjärgi targutamine. Kellel sellest kasu on, ah? Ott teab, mis teeb paremini kui ükski siin foorumis olev "ma vaatasin ja mõtlesin ja siis õunte pealt arvasin" tegelane.
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas -huviline2- »

Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Raiko
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 194
Liitunud: 17 Juul 2010, 18:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas Raiko »

Otiga oli LIVE's intekas. Küsiti puncture osas. Ott ütles, et sama jama, mis Meekel oli. Nad teavad, milles probleem ja suudavad selle lahendada. Mingi velje jama neil seal ikka on siis. Ott ise ei olnud nõus selle väitega, et nagu oleks see puncture olnud lõikamise pärast (inteka tegija oponeeris)
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5914
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas Strike »

Monte reedese päeva katse per katse kokkuvõte - https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... hivad.html
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas iceone »

Kas kõigil meeskondadel samad veljed poole siis? et üks tootja valmistab?
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas -huviline2- »

GC kirjutas:
-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
Eino, sapperiga on ju ka võimalik täna edukalt liigelda, kui mõnede eripäradega arvestada, eksole...
Kui kaks meest, pealekauba kaks kiiret meest, toovad selle välja suure probleemina, mis vajab kiiremas korras lahendamist, siis ma ikka järjekordset nii meelevaldset avaldust "aeglaselt sõites saab maailmameistriks" ei teeks.

Iceone, otsest nõuet ei ole, kuid hetkel vist on. Aga eks nad erinevad mudelid ja võimalik, et erinevad segud, on.
Viimati muutis -huviline2-, 25 Jaan 2019, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

-huviline2- kirjutas:
GC kirjutas:
-huviline2- kirjutas:Tänak kinnitas just kahtlusi, et temagi probleemi võis põhjustada liiga nõrk velg ja see vajab lahendamist.
Kõik on suhteline... liiga kõva betoon või nõrk velg!?
Tuleb mängida nende "mänguasjadega", mis on!
Eino, sapperiga on ju ka võimalik täna edukalt liigelda.
Ott on läbi aegade olnud metallile liiga kõva vastane!
Juba Sirius-st alates!
Targem annab järele, ütleb vanasõna!
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas -huviline2- »

Ma siiski ütleks, et tänane Ott sõidab väga autost lugupidavalt, eks juhtub temal nagu kõigil, aga üldpilti ei võrdleks küll Syriuse ja esimeste WRC hooaegadega. Soovitan lugeda viimases "Autolehes" intervjuud Märtiniga. Ta muuhulgas ütleb seal ka seda, et WRC auto ei oleks tohtinud antud (2018 rally2 lõppenud olukorrad üs.) olukordades järgi anda ning tegu on vigadega auto ehituses.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

Sõitku või tagurpidi!
Sarja kiireim mees peaks olema MM!?
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas ElvisP »

GC kirjutas:
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
Üritan sellest kohutavast löögist üle saada.

Ott ise väidab kindlalt, et polnud lõikamise küsimus vaid mingi ühine Toyota velje jama aga loomulikult see ei peata geeniuseid siin targutamast kuidas küll ei tohiks lõigata teemal.

Ma ei väsi imestamast kui targaks võib rallifoorumis kommenteerimine inimesed teha. Sõitjad ise ei saa sellele isegi ligilähedale.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

ElvisP kirjutas:
GC kirjutas:
Pidasin Sinust lugu, aga peale seda räuskamist küll enam mitte!
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!
Aga nagu Sa ütled, Ott teab, mis teeb...!
Üritan sellest kohutavast löögist üle saada.

Ott ise väidab kindlalt, et polnud lõikamise küsimus vaid mingi ühine Toyota velje jama aga loomulikult see ei peata geeniuseid siin targutamast kuidas küll ei tohiks lõigata teemal.

Ma ei väsi imestamast kui targaks võib rallifoorumis kommenteerimine inimesed teha. Sõitjad ise ei saa sellele isegi ligilähedale.
Ma siin kohal ka ühineks küsimusega, kas kõik tiimid ei kasuta samasid velgi?
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas -huviline2- »

See, et ta sama nime kannab ja sarnane välja näeb, ei pruugi tähendada, et ta sama seguga on. Toyota testis Enkeisid 2018 lõpp. Miks? Et niisama võiks tuhatkond velge teise tootja vastu vahetada?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas KidrA »

Tänak ei öelnud otseselt et polnud liigse lõikamise tulemus. Ütles, et ei oska öelda, et velgedega neil jamad küll, et midagi peaks muutma. See ei tähenda, et süüdi on otseselt veljed. Kui oleks süüdi siis neid poleks Monteks alla pandud, ju seal mingi teema on, mida pole veel kindlaks tehtud, et millest see tuleneb.

Seal võib veel mitmeid erinevaid variante olla mis seda põhjustab, mitte ainult nõrgad veljed, kui vaadata erinevate masinate käitumist lõikamisel siis teiste masinatega tundub see kuidagi lihtsamini käivat aga Toyotad tunduvad jäigemad või madalamad kui teised. Ei oska täpselt öelda aga kui ühed sõidavad läbi konarluste nagu tankid siis Toyotal käib põhi vastu maad samas kohas ja lõikamine tundub kõvasti jõhkram kui teiste masinatega. Võib olla see ongi Toyota eelis teiste ees, kuid samas ka nende valu koht. Parem downforce aga samas saab masin rohkem vatti.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

-huviline2- kirjutas:See, et ta sama nime kannab ja sarnane välja näeb, ei pruugi tähendada, et ta sama seguga on. Toyota testis Enkeisid 2018 lõpp. Miks? Et niisama võiks tuhatkond velge teise tootja vastu vahetada?
Ma ei saa sellest viimasest postitusest täpselt aru, aga ...teine velg siis või?
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas GC »

KidrA kirjutas:Tänak ei öelnud otseselt et polnud liigse lõikamise tulemus. Ütles, et ei oska öelda, et velgedega neil jamad küll, et midagi peaks muutma. See ei tähenda, et süüdi on otseselt veljed. Kui oleks süüdi siis neid poleks Monteks alla pandud, ju seal mingi teema on, mida pole veel kindlaks tehtud, et millest see tuleneb.

Seal võib veel mitmeid erinevaid variante olla mis seda põhjustab, mitte ainult nõrgad veljed, kui vaadata erinevate masinate käitumist lõikamisel siis teiste masinatega tundub see kuidagi lihtsamini käivat aga Toyotad tunduvad jäigemad või madalamad kui teised. Ei oska täpselt öelda aga kui ühed sõidavad läbi konarluste nagu tankid siis Toyotal käib põhi vastu maad samas kohas ja lõikamine tundub kõvasti jõhkram kui teiste masinatega. Võib olla see ongi Toyota eelis teiste ees, kuid samas ka nende valu koht. Parem downforce aga samas saab masin rohkem vatti.
Ott on minu meelest varemgi üritanud madalama vedrustusega... ja see täna ei töötanud!?
ElvisP
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1503
Liitunud: 19 Mai 2018, 13:50

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas ElvisP »

No Meeke väidab, et tal juba sellel rallil 3 korda olnud velje pärast puncture. Tänakul endal oli see 100% eelmisel hooajal ja nüüd ka see peamine kahtlus. WRC autod lõikavad ju igal katsel kümneid kordi ja ühe etapi peale sadu ja sadu kordi, mis kokku võib ajaliselt tähendada meeletult.

Ei saa ju sõitjatele öelda, et ärge enam terve ralli jooksul lõigake kuna rallifoorumis eksperdid arvavad, et nii võib rehv puruneda.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 7044
Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas snakeplissken »

GC kirjutas:
Ma olen juba 20 aastat imestanud, et miks ikka ja jälle lõigatakse kurve!? Võita on väga vähe, kaotada... oi kui palju!.!
Kui sa seda reaalselt mõtled siis...oijah
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 87. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2019 DAY 1

Postitus Postitas skahar »

Anname särtsu juurde (rallit ju live'is ei näidata, ka raha eest mitte, seega aega palju üle):

a mitu velge, õlijahutusradikat jms. Latvala/Lappi on lõhkunud/lõhkusid?
AutoralliSuurSõber
Vasta